Mistä kisoista on lähtöisin ns. katsomo- tai yleisöaalto??
Mitkä kisat ?
6
1730
Vastaukset
- Marienhof
maailmanmestaruuskisoista Meksikossa 1986, tosin aiemmin oli tuollainen aalto ollut muuallakin jo käytössä mutta yleistyi koko maailmassa vasta tuolloin 1986.
- Vihermarja
Ei se kyllä mun käsittääkseni ole virallisesti lähtöisin mistään kisoista.
- Erkkan kaveri Spip
Vihermarja kirjoitti:
Kyl se Marienhofin esittämä Meksiko 1986 pitää paikkansa, virallisuudesta en sitten tiedä!
- Mexico 86
Vihermarja kirjoitti:
Tosin kai "virallisuudelle" voi olla monia määritelmiä mutta Meksikosta se virallisesti alkoi. Paikalliset sotilaat olivat käsittääkseni mukana operaatiossa, että aalto saatiin liikkeelle niin mielestäni se tekee asiasta virallisen.
- Näin on
...
- yritin
aaltoja mutta valkotakkiset veivät Nikkilään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20911934- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596343Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775267- 584990
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514523Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194441- 1193946
- 833442
- 551995