30 vuotta yhdessä, lapsia... yks kaks mies muuttuu ja lähtee toisen naisen mukaan. valehtelua, tyhmiä puhelinsoittoja, takaisintulemisia... kauanko keski-iän kriisi kestää ja mikä on todennäköisyys, että hän tulee takaisin?
Keski-iän kriisi
14
2313
Vastaukset
- onnetooonnn...2
ja mies on siis niin ilkeä, eikä tunne mitään sympatiaa... julma. tosi julma... eikä edes puhu lapsilla ja selittelee, kuinka uuden naisen lapset ainakin kunnioittavat häntä ja ties mitä... nyt 'varasti' tavaroita ja rahaa meiltä...
- Muutaman vuoden murheen kry...
Kovin tuntuu sekavalta teidän tilanne. Minäkin rakastin ja rakastan edelleenkin ex-miesystävääni. Oli vain niin vittumoinen luonteeltaan ja pettäjätyyppiä, että halusin itse erota hänestä. Ero ei olut helppo minulle, mutta väistämätön. En vain halunnut nähdä mieheni huonoja puolia, vaikka ne kummittelivat pitkään alitajunnassani. Uskoin ja toivoin viimeiseen asti "meidän yhteiseen" tulevaisuuteen. Kun ei yhtään tiedä teidän menneestä tilanteesta, millainen se oli ennenkuin miehesi meni vieraisiin. Vietittekö aikaa yhdessä? Ja yleensähän parisuhteessa on niin, että toiselle osapuolelle seksi on tärkeämpää. Ja jos sitä ei kotoa saa painutaan vieraisiin. Oliko teillä tässä ongelmia? Varastaa ei saa tavaroita ja rahaa teiltä. Ei varmaan ole helppoa miehelläsikään, takuulla mietiskelee asioita hänkin.
- Odotat vielä
vielä takaisin tuollaista limanuljaskaa ?!!!!
- onnetooonnn...
Rakastan häntä. On vain niin kamala tilanne... en tiedä mitä tehdä, avioeroa en voi ottaa, en halua. kaikki tämä tapahtui kaksi kuukautta sitten. =(
- on...
lähtenyt, niin älä missään nimessä ota takaisin.
Miehet on osa elämää. Etsi itsellesi jokin harrastus, niin saat muuta ajateltavaa.- onnetooonnn...
pitäisi kaiketi vain unohtaa, mutta onko tämä vain keski-iän kriisi? Meneekö se ohitse? ja jos menee, tuleeko hän takaisin luokseni? vai mitä?
- mummomuori
onnetooonnn... kirjoitti:
pitäisi kaiketi vain unohtaa, mutta onko tämä vain keski-iän kriisi? Meneekö se ohitse? ja jos menee, tuleeko hän takaisin luokseni? vai mitä?
Kriisi tarkoittaa että miehesi haluaa muuttaa jotain elämässään. Mitä, sitä hän ilmeisesti nyt etsii ja kokeilee. Kriisi joko eletään läpi ja kasvetaan ihmisenä tai sivuutetaan/ohitetaan ja katkeroidutaan eli taannutaan.
Sinä tunnet hänet parhaiten, mikä tai mitä hän on elämässään halunnut olla tai tehdä? Siksi siihen ei voi ulkopuoliset vastata. Joten sinun täytyy itse valita, jäätkö odottamaan - kenties turhaan vai alatko toimia.
Lue lisää vaikka googlettamalla, mutta tässä yksi hyvä:
http://www.tukiasema.net/teemat/artikkeli.asp?docID=325 - onnettooooonn...
mummomuori kirjoitti:
Kriisi tarkoittaa että miehesi haluaa muuttaa jotain elämässään. Mitä, sitä hän ilmeisesti nyt etsii ja kokeilee. Kriisi joko eletään läpi ja kasvetaan ihmisenä tai sivuutetaan/ohitetaan ja katkeroidutaan eli taannutaan.
Sinä tunnet hänet parhaiten, mikä tai mitä hän on elämässään halunnut olla tai tehdä? Siksi siihen ei voi ulkopuoliset vastata. Joten sinun täytyy itse valita, jäätkö odottamaan - kenties turhaan vai alatko toimia.
Lue lisää vaikka googlettamalla, mutta tässä yksi hyvä:
http://www.tukiasema.net/teemat/artikkeli.asp?docID=325en tiedä. :\ olemme lähes 30 vuotta olleet yhdessä ja kasvattaneet lapset. ja nyt hän vain on kokonaan hylännyt. tai no melkein.. soittelee melko usein. niin sekava tilanne. tuleeko hän takas? tulevatko he yleensä?
- tiinuska-
onnettooooonn... kirjoitti:
en tiedä. :\ olemme lähes 30 vuotta olleet yhdessä ja kasvattaneet lapset. ja nyt hän vain on kokonaan hylännyt. tai no melkein.. soittelee melko usein. niin sekava tilanne. tuleeko hän takas? tulevatko he yleensä?
vaikuttaa haluavan muuttaa osoitetta. Koska hän hylkäsi teidät, anna potkua pyllylle ja toivota tervemenoa. Itsellesi puhut järkeä; se on nimenomaan sinun parhaaksesi, kun pääset eroon moisesta miehestä, joka ei kunnioita sinua (eikä lapsia).
- muutos......
Paluuta entiseen ei ole.
Mulla on ollut keski-iän kriisi nyt parikymmentä vuotta, eikä loppua näy....- eron kokenut
saman olen kokenut.
Odotin kolmatta vuotta takaisin, en haunnut erota. Oli yhtä soutamista ja huopaamista. Siitä on nyt 5 vuotta, ja olen onnellinen,että se on nyt OHI.En halua miestä joka kohtelee minua huonosti.
On niin vaikeaa astua uuteen koska aina tuntematon pelottaa.Vanha on tuttua ja turvallista, mutta olet ansainnu parempaa kuin ttuollaisen keskenkasvuisen äijän. USKO ITSEESI: Sinä selviät ja Sinua odottaa uusi parempi vapaampi elämä, vaikkei se siltä tällä hetkelllä tunnu.
Aikaa toipumiseen menee.Mutta lopputulos on hyvä.
Halaus Sinulle! Tiedän tuskasi. - onnetooonnn...
eron kokenut kirjoitti:
saman olen kokenut.
Odotin kolmatta vuotta takaisin, en haunnut erota. Oli yhtä soutamista ja huopaamista. Siitä on nyt 5 vuotta, ja olen onnellinen,että se on nyt OHI.En halua miestä joka kohtelee minua huonosti.
On niin vaikeaa astua uuteen koska aina tuntematon pelottaa.Vanha on tuttua ja turvallista, mutta olet ansainnu parempaa kuin ttuollaisen keskenkasvuisen äijän. USKO ITSEESI: Sinä selviät ja Sinua odottaa uusi parempi vapaampi elämä, vaikkei se siltä tällä hetkelllä tunnu.
Halaus Sinulle! Tiedän tuskasi.Kiitos kommentistasi. mitä miehesi nyt puuhailee? jos saan kysellä... montako vuotta olitte yhdessä?
saitko koskaan selville, mikä sai hänet tekemään niin? surettaa koko asia. kumpi eroa loppuen lopulta haki? - vanhempani
eron kokenut kirjoitti:
saman olen kokenut.
Halaus Sinulle! Tiedän tuskasi.Luin kaikki tekstit ja voin ajatella vain petollista äitiäni,joka vaivaa koko sukua.
Ei saa koskaan yleistää,myös meidän `"ÄIDIT" ovat kasvojansa takana pahimpia.
- TODELLAKIN
kaikki asiat kuitenkin aina kääntyy parhaimpaan suuntaan, kyllä se siitä usein miehet tulevat takaisin... toisinaan taas ei. mutta aika kertoo, ja nyt voit itse pitää vähän taukoa myös miehestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2155931
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263684- 822567
- 372090
- 331882
- 431851
- 1061754
- 211646
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!381431