Barbie nukke

tyttö21v

Olin paljon onnellisempi ennen kuin tulin lukemaan tätä palstaa...

Se suorastaan repii itsetuntoni hajalle :/ JA ihmettelen kovasti jos se ei muille naisille sitä tee?

Miksi me ihaillaan kauniita ihmisiä?

Voin itsestäni sanoa, että olen aika keskinkertainen. Kouluarvosanaksi annan 8-8½ ... Ja en ole tyytyväinen :/
Sillä kaikkien hyvien puolien vuoksi minussa on paljon huonoja puolia .....

Sanokaa nyt miehet, että te tykkäätte siitä jos nainen ei ole täydellinen!!!!?

Me emme siksi kuitenkaan muutu - ellemme jo ole!!!!


Lopuksi näin yksinkertainen kysymys:


Miksi kaikki ihailevat Barbie nukkea?


Johtuuko se siitä, että jo lapsena meidän mieleemme iskettiin ajatus siitä, että täytyy olla prinsessa tai Barbie? Ja vain silloin saa prinssin?

10

1388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halikundi

      Ulkonäöltään ei todellajkaan tartte olla edes lähelläkään täydellistä!

      Kunhan olis hellä ja rakastava luonne ja riittävän aloitekykyinen että uskaltaa soittaa ja tutustua eikä piiloutua "emmä soita tuntemattomille" -pelon taakse.

      Soita ja tutustu: 044 567 0800.

      huom: En vastaanota tekstiviestejä, ne menevät suoraan bittiroskikseen. Soita siis jos haluat tutustua.

      Täältä kun löytäisit aidosti hellän ja rakastavan miehen. Onko sinulla varaa heittää sellainen menemään vain siksi, ettet uskalla tutustua tuntemattomiin ?

      • tyttö21v

        Ei tässä uskalla soittaa :D
        Ei voi olla oikea numerosi tai sitten sinulla on 2 liittymää ja toinen on salainen ? :)


    • miespuolinen vastine

      Itselläni on kyllä ihan samanlaiset fiilikset noiden 'ihannemies'-palstan juttujen takia. Eli eipä pidä kummankaan sukupuolen osoitella toista sormella; pinnallisuus on ihan sukupuoleen liittymätön asia ja luultavasti jokaisella on jonkinlainen rima mahdollisen kumppanin ulkonäön suhteen. Itselläni tuo rima on aika matalalla, mikä on hyvä, koska puolestaan luonteeseen liittyvä rimani on todella korkealla. Jos miehellä tai naisella on matala rima luonteen suhteen ja yksilö itse on 'ylempää tasoa', eli hyvännäköinen ja ekstrovertti, hänellä on varaa vaatia täydellistä ulkonäköä kumppanilta. Fiksua se ei ole, mutta toisaalta jokainen menköön omien intressiensä mukaan. Niin pinnallisista ihmisistä tuskin itsekään olisit kiinnostunut?

      Sitten vielä sellainen seikka, että ulkonäköä enemmän sekä miesten että naisten kumppanikriteereissä korostuu mielestäni ekstroverttius eli ulospäinsuuntautuneisuus. Unelmamies/nainen tuntuu monelle olevan yhdistelmä itsevarmuutta ja hyvää ulkonäköä, ja muuta ei sitten tarvitakaan. Tämä on ikävämpi juttu, koska itse olen introvertti ja vaikka olenkin omasta mielestäni söpö (ei komea), ei siitä ole mitään iloa, koska hyvä ulkonäkö ei korvaa sosiaalisuuden puutetta samalla tavalla kuin ylisosiaalisuus voi hyvinkin korvata ulkonäöllisiä puutteita.

    • Tyttö25v

      Olen lueskellut huvikseni tätä palstaa ja tämä ei todellkaan ole heilauttanut itsetuntoani mihinkään suuntaan. Ei itsetunto voi olla muiden mielipiteistä kiinni! Vai haluatko sinä ulkonäöllisesti täydellisen miehen jonka kanssa ei ole mitään yhteistä ja päässä ei liiku kuin silmät ja suu? Eikö kumppanin valinnassa ole tärkeintä kahden ihmisen välinen kemia/huumorintaju/luonne? Toki ulkonäköön kiinnitetään ensiksi huomiota mutta ei silti haeta täydellistä barbienukkea.

    • mies kertoo

      ei todella tarvi olla barbie, eikä täydellinen.
      te naiset vain hermoilette ihan turhaa, jos
      olet omasta mielestäsi keskinkertainen olet
      luultavasti ihan hyvännäköinen. teillä naisilla
      on ihmeellinen taito nähdä itsessänne ihan käsittämättömiä puutteita.

      lisäisin vielä että todella kauniit naiset ovat
      usein todella rasittavia. suorastaan kusi on noussut päähän, ei kaikilla mutta monilla.

      • nainen myös:)

        Minun itsetuntoni ei ainakaan tuntenut kolauksia mihinkään suuntaan tämän palstan takia. Voi myös johtua siitä, että minulla on ollut jo kauan entuudestaan huono itsetunto, mutta en usko, että kauhean moni muukaan nainen tätä palstaa lukiessaan on ottanut niin tosissaan näitä juttuja. Tai siis onhan nämä palstalla kuvatut ihanteet ja piirteet ihan oikeita ajatuksia, mutta eihän nyt kukaan voi ajatella, että nämä ovat niitä aitoja oikeita malleja, mitä kaikkien pitäisi olla, ja mistä ei missään muualla puhutakaan.

        Jos itsetuntosi kärsii tämän palstan takia, olet varmaan asunut kiven alla! Alapa seurata mediaa ja mainoksia tarkemmin, olet ehkä enemmän niitä ulkoilmaihmisiä, jotka ei elämäänsä tuhlaa tv:n ääressä, vaan täyttää tyhjiä kohtia itsessään panemalla jokaista baarin asiakasta.


      • tyttö21v
        nainen myös:) kirjoitti:

        Minun itsetuntoni ei ainakaan tuntenut kolauksia mihinkään suuntaan tämän palstan takia. Voi myös johtua siitä, että minulla on ollut jo kauan entuudestaan huono itsetunto, mutta en usko, että kauhean moni muukaan nainen tätä palstaa lukiessaan on ottanut niin tosissaan näitä juttuja. Tai siis onhan nämä palstalla kuvatut ihanteet ja piirteet ihan oikeita ajatuksia, mutta eihän nyt kukaan voi ajatella, että nämä ovat niitä aitoja oikeita malleja, mitä kaikkien pitäisi olla, ja mistä ei missään muualla puhutakaan.

        Jos itsetuntosi kärsii tämän palstan takia, olet varmaan asunut kiven alla! Alapa seurata mediaa ja mainoksia tarkemmin, olet ehkä enemmän niitä ulkoilmaihmisiä, jotka ei elämäänsä tuhlaa tv:n ääressä, vaan täyttää tyhjiä kohtia itsessään panemalla jokaista baarin asiakasta.

        "olet ehkä enemmän niitä ulkoilmaihmisiä, jotka ei elämäänsä tuhlaa tv:n ääressä, vaan täyttää tyhjiä kohtia itsessään panemalla jokaista baarin asiakasta. "


        Kiven alla voin olla elänyt,mutta nuo muut arviosi ei nyt oikein päde :D

        Ja minua ei hömppämedia kiinnosta...


    • Nainen 26

      Eiköhän se luonne ole tärkein. En ole minkään perinteisen kauneusihanteen mukainen, mutta olen suht tyytyväinen itseeni ja mieheni pitää minua kauniina. Luulisin, että tuollaiset täydellisyyskuvitelmat menevät aikuistumisen myötä ohi. Oma kaveripiirini on enimmäkseen miehiä, ja he eivät huomaa läheskään kaikkia vikoja, joita naiset omasta ulkonäöstään muka löytävät. Stop liialle itsekriittisyydelle.

      Jos ahdistut netissä surffailemisesta, naistenlehtien (tai miestenlehtien) katselusta ym, yritäpä välttää niitä jonkin aikaa.

    • Miettikää nyt oikeasti!

      -Barbin pituudesta 2/3-osaa on jalkoja

      -Barbin kaula ei riitä kannattelemaan päätä

      -Barbin vyötärö on ainoastaan hieman leveämpi naama, jossa silmät sijaitsevat suhteettoman reunalla kallossa

      -Barbin takapuolen lihakset eivät ole riittävän vahvoja normaaliin liikkumiseen suhteettoman pitkillä jaloilla.

      -Barbin hartiat ovat niin etäällä toisistaan, että Barbin lihaksettomat kädet ovat lähinnä roikkuvat koristeet.

      Ja vakavin haitta lienee, että Barbilla ei ole peräaukkoa sen kummemkin kuin vaginaakaan. Elämiskelpoisuus on siis hyvin rajallinen.

      • Anonyymi

        Barbin pitää alkaa käymään salilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe