Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tatun Tarvike

Axu67

Kiitos Tatun Tarvikkeen mukavalle henkilökunnalle 16.10.2008 olleesta tapahtumasta motoristeille! Jatkakaa samanlaiseen hyväntuuliseen tapaan kuin tähänkin asti! :)

11

3511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oioioio

      tämän liikkeen hinnoilla kelpaakin näitä tapahtumia järjestää - on ne sen verran suolasemmat kuin monella muulla !

    • maza33

      kyllä ne tosiaan aika suolaiset ovat minunkin mielestä.... :(

      • AMMATTIMIES 1

        HINNATHAN OVAT NEUVOTELTAVISSA...
        KYLLÄ MINÄ ASIOIN AINA TATULLA KUN TULEE JOTAIN SELLAISELLE ARTIKKELILLE TARVETTA MITÄ SIELTÄ LÖYTYY.
        KÄYKÄÄ HYVÄT IHMISET VÄHÄN MATKUSTELEMASSA ERIPUOLILLA SUOMEA JA TUTUSTUKAA ALAN LIIKKEISIIN NIIN HUOMAATTE ETTÄ,SIELLÄ TÄMÄN ALAN LIIKKEET OVAT SUUNNILLEEN AUTOTALLEJA JA NAVETOITA...
        ME VOIMME OLLA YLPEITÄ ETTÄ MEILLÄ ON NÄIN HIENOT PUITTEET JOTKA TARJOAA TATUN-TARVIKE ERINOMAISINE PALVELUINEEN JA TODELLA MUKAVAN JA YSTÄVÄLLISEN HENKILÖKUNNAN LUOTSAAMANA.
        HYVÄÄ ALKANUTTA SYKSYÄ KAIKILLE... NÄHDÄÄN TATULLA


      • Ppkkk
        AMMATTIMIES 1 kirjoitti:

        HINNATHAN OVAT NEUVOTELTAVISSA...
        KYLLÄ MINÄ ASIOIN AINA TATULLA KUN TULEE JOTAIN SELLAISELLE ARTIKKELILLE TARVETTA MITÄ SIELTÄ LÖYTYY.
        KÄYKÄÄ HYVÄT IHMISET VÄHÄN MATKUSTELEMASSA ERIPUOLILLA SUOMEA JA TUTUSTUKAA ALAN LIIKKEISIIN NIIN HUOMAATTE ETTÄ,SIELLÄ TÄMÄN ALAN LIIKKEET OVAT SUUNNILLEEN AUTOTALLEJA JA NAVETOITA...
        ME VOIMME OLLA YLPEITÄ ETTÄ MEILLÄ ON NÄIN HIENOT PUITTEET JOTKA TARJOAA TATUN-TARVIKE ERINOMAISINE PALVELUINEEN JA TODELLA MUKAVAN JA YSTÄVÄLLISEN HENKILÖKUNNAN LUOTSAAMANA.
        HYVÄÄ ALKANUTTA SYKSYÄ KAIKILLE... NÄHDÄÄN TATULLA

        niin, kun käy muualla, niin huomaan kyllä eron hintatasossa - sa sillä riistohinnoittelullahan nämä komiat puitteet on rakennettu - muualla hyödyn saavat tyytväiset asiakkaat !


      • se on rumaa
        AMMATTIMIES 1 kirjoitti:

        HINNATHAN OVAT NEUVOTELTAVISSA...
        KYLLÄ MINÄ ASIOIN AINA TATULLA KUN TULEE JOTAIN SELLAISELLE ARTIKKELILLE TARVETTA MITÄ SIELTÄ LÖYTYY.
        KÄYKÄÄ HYVÄT IHMISET VÄHÄN MATKUSTELEMASSA ERIPUOLILLA SUOMEA JA TUTUSTUKAA ALAN LIIKKEISIIN NIIN HUOMAATTE ETTÄ,SIELLÄ TÄMÄN ALAN LIIKKEET OVAT SUUNNILLEEN AUTOTALLEJA JA NAVETOITA...
        ME VOIMME OLLA YLPEITÄ ETTÄ MEILLÄ ON NÄIN HIENOT PUITTEET JOTKA TARJOAA TATUN-TARVIKE ERINOMAISINE PALVELUINEEN JA TODELLA MUKAVAN JA YSTÄVÄLLISEN HENKILÖKUNNAN LUOTSAAMANA.
        HYVÄÄ ALKANUTTA SYKSYÄ KAIKILLE... NÄHDÄÄN TATULLA

        Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on nk. huutamista keskustelupalstoilla.

        Ikävää se on semmoinen tyhjänpäiväinen alennusta pärstäkertoimen mukaan kulttuurikin.

        Koskaan ei tiedä mitä tarvike Tatussa maksaa. Joskus saa alennusta, joskus taas ei.

        Nettikaupasta kun tilaa, niin on hinnat valmiiksi kohdillaan. Sekin on mukavaa kun tietää hinnat valmiiksi jetsulleen eikä lopullinen hinta ole kiinni siitä, onko myyjällä ollut ns. huono päivä vai eikö asikkaan pärstä miellytä tai jotain.


      • Köyhät kyykkyyn, meillä on ...
        Ppkkk kirjoitti:

        niin, kun käy muualla, niin huomaan kyllä eron hintatasossa - sa sillä riistohinnoittelullahan nämä komiat puitteet on rakennettu - muualla hyödyn saavat tyytväiset asiakkaat !

        Onko se asiakkaalle sitten tärkeää, että saa rahoittaa kauppiaan persoutta kromin ja Mersujen perään?

        Mulle ainakin on samantekevää miltä se liike näyttää kunhan tavara on kunnollista. Olkoon vaikka navetassa se myymälä. Ei kiinnosta hirveästi kauppiaan seuraavan ökyprojektin rahoittaminen.

        Kaupan pihalla makaa muuten aika messevän näköisiä veneitä parkissa. Mitähän noillakin on hintaa? Joku 100000 euroa. On se komeeta joo, lama tulossa ja luxusveneet makaa parkissa pihalla. Onko pikkasen tohonkin sitoutunut pääomaa, jolle raksuttaa koko ajan korko? Loppupelissä kaikki nuo kustannukset maksaa asiakas. Kypärän hinnassa on mukana luxus-veneen parkkilisä jne.


      • juntti
        AMMATTIMIES 1 kirjoitti:

        HINNATHAN OVAT NEUVOTELTAVISSA...
        KYLLÄ MINÄ ASIOIN AINA TATULLA KUN TULEE JOTAIN SELLAISELLE ARTIKKELILLE TARVETTA MITÄ SIELTÄ LÖYTYY.
        KÄYKÄÄ HYVÄT IHMISET VÄHÄN MATKUSTELEMASSA ERIPUOLILLA SUOMEA JA TUTUSTUKAA ALAN LIIKKEISIIN NIIN HUOMAATTE ETTÄ,SIELLÄ TÄMÄN ALAN LIIKKEET OVAT SUUNNILLEEN AUTOTALLEJA JA NAVETOITA...
        ME VOIMME OLLA YLPEITÄ ETTÄ MEILLÄ ON NÄIN HIENOT PUITTEET JOTKA TARJOAA TATUN-TARVIKE ERINOMAISINE PALVELUINEEN JA TODELLA MUKAVAN JA YSTÄVÄLLISEN HENKILÖKUNNAN LUOTSAAMANA.
        HYVÄÄ ALKANUTTA SYKSYÄ KAIKILLE... NÄHDÄÄN TATULLA

        On erittäin junttimaista kirjoittaa pelkillä isoilla KEPPIKIRJAIMILLA.


    • Banditos

      samaa mieltä että Tatun tarvikkeesta saapii tosi hyvää palvelua. En oo siellä töissä mutta asiakkaana kylläkin olen ollut lukuisia kertoja, kiva ja asiansa osaava henkilökunta!!!

      • Ripe

        Taitaa liikkeenpitäjät itse kirjoitella täällä kehuja tai sitten lähiomaiset :) Yleinen vallitseva käsitys kyseisestä putiikista kuuluu olevan aika tavalla tylympi.


      • Anonyymi
        Ripe kirjoitti:

        Taitaa liikkeenpitäjät itse kirjoitella täällä kehuja tai sitten lähiomaiset :) Yleinen vallitseva käsitys kyseisestä putiikista kuuluu olevan aika tavalla tylympi.

        No kerroppa miksi?


    • Anonyymi

      En kyllä itse suosittele tätä paikkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe