Heippa! olen 20-vuotias tyttö, olen pelannut sukista aikoinaan noin 6 vuotta, tosin aika laiskasti. nyt en ole 2 vuoteen pelannut juuri lainkaan, ja haluaisin aloittaa taas. aluksi kerran viikossa ja sitten fiiliksen/ajan mukaan. olisi mukava pelata jonukun ei ihan aloittelijan, noin samanikäisen tytön kanssa.asun vantaalla. kiinnoistaisiko ketään? :)
Pelikaveri
ani..87
1
750
Vastaukset
- kethlin87
moi itse olen 22v ja haluaisin myös aloittaa sulkapallon pelamisen, tosin en itse ole kyl ennen käynyt pelaamassa missään..mut tykkään siit aika paljon..koulus on tultu pelailtu ja joskus kesäisinkin ulkona.ja asun myös vantaalla..mut jos kiinnostaa ni ota yhteyttä..sähköpostiini: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875