Ootteko käyny Ideaparkis?

Vähäkö se on potentiaalinen naisteniskupaikka.

18

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä siitä nyt niin potenssiaalisen naisteniskupaikan tekee??

• Mun pää pyöri niinku väkkärä, ku viikonloppuna pikaseen käytiin siel.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Mun pää pyöri niinku väkkärä, ku viikonloppuna pikaseen käytiin siel.

...sit paremman näkösii ku Keskisen kyläkaupassa? Siellä mä kesällä kävin ja mun silmään pisti sellanen asia, että naisten BMI näytti olevan aika korkea. Etelästä tulleita turistejahan ne Keskisen asiakkaat kuitenkin oli... ;)

• Richartti kirjoitti:

...sit paremman näkösii ku Keskisen kyläkaupassa? Siellä mä kesällä kävin ja mun silmään pisti sellanen asia, että naisten BMI näytti olevan aika korkea. Etelästä tulleita turistejahan ne Keskisen asiakkaat kuitenkin oli... ;)

mut nää oli kyl tosi hyvännäkösii. Ja sit ne oli joko yksin, tai jonku kaverinsa kans, miehiä oli tosi vähä, ja ne ketä miehiä sit oli, ni olivat perheensä kans, et kilpailijoitakin olis tosi vähä.

mut nää oli kyl tosi hyvännäkösii. Ja sit ne oli joko yksin, tai jonku kaverinsa kans, miehiä oli tosi vähä, ja ne ketä miehiä sit oli, ni olivat perheensä kans, et kilpailijoitakin olis tosi vähä.

Näihin voi luottaa, ei oo muita miehiä apajilla....

• Tossa elokuussa käytiin etsimässä sieltä ristiäisiin koristeita ja vaatteita. Kuus tuntia juostiin kuin päättömät kanat, oli kyllä mahtava päivä. Päätettiinkin kaverin kanssa,että mennään sinne sitten joulun jälkeen ale-myynteihin. Pitää kait ottaa pankkilaina...Mikään ei voita kunnon shoppailupäivää isossa ostoskeskuksessa (Viron Kristiine keskus voittaa kyllä kirkkaasti tuonkin).

Ne miehet joita mä siellä näin oli pikemminkin harvinaisen tympääntyneitä kuin naisen kiilto silmissä. Yhdetkin lähempänä kuutta huusi eukoillensa sieltä hierovilta penkeiltä, että "tulkaa nyt v*ttu jo,tää menee kiinni!". Kuka tahvo äijän ottaa mukaan jos haluaa rauhassa törsätä? Kannattaa ottaa vaan se äijän luottokortti ja jättää itse nipottaja kotiin.

• mites teidän köörin reissu meni?

• eimikäänhienohelma
        NtiBebs kirjoitti:

mites teidän köörin reissu meni?

et kukaan ei oo kiinnostunut siitä mitä sä lätiset?

• mä sainkin pyöriä siel ihan yksin ja kattella sitä mikä mua kiinnosti, -taa. Jotta, ei mua nk. pakotettu mihinkään, et riippuu se vähä naisestaki, et tuleeko miehestä nipottaja vai ei.

Ja niin, reissu meni kokonaisuutena todella hyvin.

mä sainkin pyöriä siel ihan yksin ja kattella sitä mikä mua kiinnosti, -taa. Jotta, ei mua nk. pakotettu mihinkään, et riippuu se vähä naisestaki, et tuleeko miehestä nipottaja vai ei.

Ja niin, reissu meni kokonaisuutena todella hyvin.

mulla on vaan aina sellanen fiilis,että on se sitten oma ukko tai toisen ukko, nipottaja tai ei niin siinä tulee sellanen paine, että pitää selvitä nopeasti. Tosin mä olen tavannu vaan miehiä jotka ei ostoskeskuksissa juurikaan viihdy.

• NtiBebs kirjoitti:

mulla on vaan aina sellanen fiilis,että on se sitten oma ukko tai toisen ukko, nipottaja tai ei niin siinä tulee sellanen paine, että pitää selvitä nopeasti. Tosin mä olen tavannu vaan miehiä jotka ei ostoskeskuksissa juurikaan viihdy.

mut tuol oli niin paljo muutaki katseltavaa.

• eimikäänhienohelma kirjoitti:

et kukaan ei oo kiinnostunut siitä mitä sä lätiset?

Omakohtaisia kokemuksia kenties?

• Minusta tuntuu, että jos mä oisin iskemässä naista jostain kauppakeskuksesta, niin se ois varmaan henkilökuntaan kuuluva. Jotenkin asiakaiden lähentely tuntuis liian tungettelevalta ja röyhkeältä, henkilökuntahan on sitä varten :)

• Asiasta.huvittunut

Mää oon stadiist ni en tiijä tuollassii.

• ...enkä mäkään tiiä missä toi Ideaparkki sijatsee.

• teil onki siel joka miehelle vähintään kaks naista, jottei sun tarttekaan tietää.

• Alkaa tuntumaan siltä että näihin parkkeihin keskitetään ainoastaan ammattitaidottomuutta ja keskinkertaisuutta. Ainakin flamingon ravintoloissa käyneenä tulee ihmeteltyä että kannattaako investoida miljoonia noin hulppeaan helvetinkompleksiin ja säästää henkilökunnasta (ruoka on ok mut kaikki muu kusee).

• vänkyrä-nainen

Kuulostaa siltä et se ei ihan olisi mun paikkani. Kaikki paikat, joissa selvinpäin joutuu kohtaamaan hirveän väkipaljouden, on ahdistavia. Lisäksi inhoan shoppailua, vaatteiden sovittamista, jobottamista, ihmisten kireitä ilmeitä, huutoa, meteliä, lasten kirkumista.

En usko, et tulen koskaan menemäänkään. Siellä ei voi olla mitään sellaista, mitä en saisi jostain lähempääkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe