ECAMrekry Consulting Oy:ltä. No humpuukiahan tuo kurssi on kun ei esitteessä sanota mitä kurssilla opiskellaan.
Onko kukaan teistä ollut tuossa humpuukikurssilla.
Tuli taas kurssiesite
4
310
Vastaukset
- Humpuukia.
Tuotako tarkoitat
http://www.ura-arena.fi/koulutus/tarjonta/open.php?id=88449&SESSID=d61497767d08959f7c739a7b0bd5ef0a?
http://www.ecamconsulting.fi/rekrytoiva_koulutus.html
Taitaa olla tiedossa pääasiassa ilmaistyöntekoa.- tön
Sain tänään kys mainoskirjeen.
Soittelin innostuneena 83% työllistymisasteesta.
Homma meneen näin:
- etsit itsellesi työpaikan
- kerrot työnantajalle että teet töitä ilmaiseksi, tai max 127e/kk kannusterahalla
- ECAMrekry nostaa sinusta koulutusrahaa 1000e/kk
- Sinä saat 8e/vkr "palkkaa"
Oikea työllistymisaste 0%?
Kannattaa mennä:) - trade
tön kirjoitti:
Sain tänään kys mainoskirjeen.
Soittelin innostuneena 83% työllistymisasteesta.
Homma meneen näin:
- etsit itsellesi työpaikan
- kerrot työnantajalle että teet töitä ilmaiseksi, tai max 127e/kk kannusterahalla
- ECAMrekry nostaa sinusta koulutusrahaa 1000e/kk
- Sinä saat 8e/vkr "palkkaa"
Oikea työllistymisaste 0%?
Kannattaa mennä:)Olis kiva kuulla jos joku on kyseisen firman kautta päässyt vakituiseen työpaikkaan. Itse olen kyseisen firman listoilla ja käynyt yhdessä haastattelussa. Samaa myös mietin että onko touhu kannattavaa loppujen lopuksi; käydä töissä n. puoli vuotta täysin ilmaiseksi ja sen jälkeen PITÄISI vakinaistaa. Tämä on kuulemma se 83% työllistyminen. Mietinpä vaan miten paljon se ottaa päähän vääntää duunia 30km päässä ilmaiseksi, jos firma päättääkin harjottelun lopussa ettei kiinnostakkaan :-D Toisaalta vakkarityöpaikka omalla alalla kiinnostaisi, mutta meneekö kaikki niinkuin on luvattu...
- Munapersex
trade kirjoitti:
Olis kiva kuulla jos joku on kyseisen firman kautta päässyt vakituiseen työpaikkaan. Itse olen kyseisen firman listoilla ja käynyt yhdessä haastattelussa. Samaa myös mietin että onko touhu kannattavaa loppujen lopuksi; käydä töissä n. puoli vuotta täysin ilmaiseksi ja sen jälkeen PITÄISI vakinaistaa. Tämä on kuulemma se 83% työllistyminen. Mietinpä vaan miten paljon se ottaa päähän vääntää duunia 30km päässä ilmaiseksi, jos firma päättääkin harjottelun lopussa ettei kiinnostakkaan :-D Toisaalta vakkarityöpaikka omalla alalla kiinnostaisi, mutta meneekö kaikki niinkuin on luvattu...
Oli kiva kuulla hieman faktaa tästä hommasta. Itsekin tuon lappusen sain kotiin ja mietin jo ihan tosissani tuota.
En mieti enää :)
Kertokaas joku onko tästä ollut mitään hyötyä?
Ottavatko työpaikat kilvan teihin yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779