Suomen vientivaltit

Nokian kännyköille nauretaan, kukaan ei osta Uudessakaupungissa koottuja Porscheja, yleisö häipyy kesken Esa-Pekka Salosen Los Angelesin ensi-iltaa, Talvisodan henki on valhetta, Suomalaisen paperitehtaan rakentaminen Etelä-Amerikassa ajaa kaksi valtiota miltei sotatilaan keskenään, yksikään Hollywood tähti ei pukeudu Marimekon rätteihin ja Martti Ahtisaaren rauhanneuvottelu taidot, tulokset ja motiivi niihin voidaan kyseenalaistaa.


http://www.youtube.com/watch?v=TdItwaLrv1U



"Ei skulaa"



MarttyyriMallari-TTt

33

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jääkiekko tai ainaki veskarit.

      • Tiedän!

        on ykkönen!


      • älä viitsi naurattaa...


        "Jääkiekko ei ole miesten laji"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Papeete1

      Tekee Suomea tunnetuksi Afrikassa parhaillaan. Joka jaksoa katsoo about 25 miljoonaa ihmistä 40 eri maasta, joten laajalle leviää Suomitietoisuus asiallisen miehen voimin sillä mantereella :DD

      Go Johan kohti voittoa!!

      • dfdscd

        vielä kehua Suomen ylitsevuotavaa sosiaaliturvaa ja kutsua kaikki tänne, niin Suomen maine kasvaa ja Afrikan nälänhätäongelmatkin on ratkaistu.


      • kuka vitun Johan?


        "What part England is Finland"


        MarttyyriMallari-TTt


      • dfdscd kirjoitti:

        vielä kehua Suomen ylitsevuotavaa sosiaaliturvaa ja kutsua kaikki tänne, niin Suomen maine kasvaa ja Afrikan nälänhätäongelmatkin on ratkaistu.

        Palstalta olen ollut lukevinani, ettei Suomessa olisi ylitsevuotavaa sosiaaliturvaa.


      • dfdscd
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Palstalta olen ollut lukevinani, ettei Suomessa olisi ylitsevuotavaa sosiaaliturvaa.

        riippuu pärstäkertoimesta autetaanko ollenkaan, viedäänkö vähätkin vai annetaanko runsaskätisesti. Sossun tantat suosivat naisia, koska he itsekin muistelevat olleensa naisia.


      • veerv
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kuka vitun Johan?


        "What part England is Finland"


        MarttyyriMallari-TTt

        on se loppupää.


      • Papeete1


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuollaiseen pikkumieheen olet valmis uhraamaan pelimerkkisi.


        "Tyst ny"


        MarttyyriMallari-TTt

        Muuta, kaikki kehiin vaan ja Johan voittoon!

        Ps. Housuissas sulla on pikkunen :D


    • sininen_sitruuna

      opimme..

      Taidan pakata laukut ja muuttaa sinne Grönlantiin.

      • ei kannata sekään liike.


        "Grölannin valtiontalous on romahduspisteessä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ei kannata sekään liike.


        "Grölannin valtiontalous on romahduspisteessä"


        MarttyyriMallari-TTt

        sittenhän tää päivä menee ihan putkeen.

        "Vitutuksenmultihuipennus"


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        sittenhän tää päivä menee ihan putkeen.

        "Vitutuksenmultihuipennus"

        mitä kaikkea kivaa sulle on sitten sattunut tänään :)


        "Uudet sakot kenties"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mitä kaikkea kivaa sulle on sitten sattunut tänään :)


        "Uudet sakot kenties"


        MarttyyriMallari-TTt

        saanut yhtiäkään sakkoja, en ainakaan vuoteen.

        No aamusta asti mennyt kaikki oikein mallikkaasti :P Roikuin mm. kuivauskaapin päällä virittelemässä sitä hörsöä ilmanvaihtorööriin ja tottakai tipuin sieltä roikkuessani..

        Rontti mielenosoituksellisesti kusaisi tällä kertaa miun käsilaukkuun.. eikä siellä onneksi ollut kuin koko omaisuus..

        Kaupassa käynti on yhtä juhlaa, kun hakkaat puoli päivää kauko-ohjaimen nappulaa paristojen loppuessa ja tietysti lukot on ruosteisessa töhnässä.. ja yrität vain päästä ostoksiesi kanssa sinne autoon.. Ja tietysti paikalle sattuu joku vitsikäs mies, joka kysyy että "Painatko varmasti oikeeta nappulaa?"..

        Muuta en sitten jaksakaan kertoa.


      • se auto
        sininen_sitruuna kirjoitti:

        saanut yhtiäkään sakkoja, en ainakaan vuoteen.

        No aamusta asti mennyt kaikki oikein mallikkaasti :P Roikuin mm. kuivauskaapin päällä virittelemässä sitä hörsöä ilmanvaihtorööriin ja tottakai tipuin sieltä roikkuessani..

        Rontti mielenosoituksellisesti kusaisi tällä kertaa miun käsilaukkuun.. eikä siellä onneksi ollut kuin koko omaisuus..

        Kaupassa käynti on yhtä juhlaa, kun hakkaat puoli päivää kauko-ohjaimen nappulaa paristojen loppuessa ja tietysti lukot on ruosteisessa töhnässä.. ja yrität vain päästä ostoksiesi kanssa sinne autoon.. Ja tietysti paikalle sattuu joku vitsikäs mies, joka kysyy että "Painatko varmasti oikeeta nappulaa?"..

        Muuta en sitten jaksakaan kertoa.

        olisi aika vaihtaa?

        Mulla olis edelleen myynnissä juuri sisäänajettu sitikka.


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        saanut yhtiäkään sakkoja, en ainakaan vuoteen.

        No aamusta asti mennyt kaikki oikein mallikkaasti :P Roikuin mm. kuivauskaapin päällä virittelemässä sitä hörsöä ilmanvaihtorööriin ja tottakai tipuin sieltä roikkuessani..

        Rontti mielenosoituksellisesti kusaisi tällä kertaa miun käsilaukkuun.. eikä siellä onneksi ollut kuin koko omaisuus..

        Kaupassa käynti on yhtä juhlaa, kun hakkaat puoli päivää kauko-ohjaimen nappulaa paristojen loppuessa ja tietysti lukot on ruosteisessa töhnässä.. ja yrität vain päästä ostoksiesi kanssa sinne autoon.. Ja tietysti paikalle sattuu joku vitsikäs mies, joka kysyy että "Painatko varmasti oikeeta nappulaa?"..

        Muuta en sitten jaksakaan kertoa.

        otan osaa...


        "Kenties huominen on sinun onnenpäiväsi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        se auto kirjoitti:

        olisi aika vaihtaa?

        Mulla olis edelleen myynnissä juuri sisäänajettu sitikka.

        yhtään sitruunaa ei tule, kun tosta rojusta pääsen eroon :P

        Ihan kiva peli kaikkineen hydrauliikkasysteemeineen, JOS vaan toimisi. Se on miellyttävä tunne kun sattuu vähän vettä satelemaan, niin ABS-jarrut ei tietenkään voi toimia.

        Ensimmäiset loskakelit kun tulee ja tarttis vähän pissapoikaa käyttää, niin upeetahan se on kun sen mielestä se koko vitun säiliö pitää tyhjentää ja niin, että saa sitruunakin pesun siinä samalla.. tietysti vauhtia on samaan aikaan ja pyyhkijät täysillä eikä siltikään nää eteensä..

        Ja sitä rataa..


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        otan osaa...


        "Kenties huominen on sinun onnenpäiväsi"


        MarttyyriMallari-TTt

        nyt jostain syystä tän päivän jälkeen usko siihen :P

        Kiitos kannustuksesta kuitenkin :)


    • Ida^

      mutta sanon luomumunat.

      • Ida^

        lehmänmaidon. Hyvvee.


      • kysym.

        Minne viedään suurin osa?


      • väliaika
        kysym. kirjoitti:

        Minne viedään suurin osa?

        itäiseen naapuriimme.

        Vientimäärät on olleet laskussa pari kuukautta ja metsäteollisuuden osalta jo puoli vuotta. Sormia ristiin vaan.


      • kysym.
        väliaika kirjoitti:

        itäiseen naapuriimme.

        Vientimäärät on olleet laskussa pari kuukautta ja metsäteollisuuden osalta jo puoli vuotta. Sormia ristiin vaan.

        Onko se hyvä vai huono asia?


      • väliaika
        kysym. kirjoitti:

        Onko se hyvä vai huono asia?

        jos et saa enää ens kuussa isukilta karkkirahoja, kun sillä ei ole mistä antaa, niin onko se hyvä vai paha?


    • vaan..

      Tuohan kertoo vain sen, että sinulla itselläsi on huono itsetunto! Ei muuta! Sinun pitäisi tehdä jotain itsellesi, jotta saisit itsetuntosi kohenemaan.

      • ja jos näin on niin mikä näistä onnettomuuksista on minun käsialaani.


        "En halua tietää"


        MarttyyriMallari-TTt


    • On minäkään mikään nahkatukkaisten "patrioottejen" ihailija ole, mutta sinä olet toista äärilaitaa kukkahattutätien kanssa.

      Niiden, joilla on huono kansallinen itsetunto. Niiden, jotka häpeävät suomalaista juoppoa Inglesissä, mutteivät näe tuhatta kännistä brittiä. Tai niitä, joille ainoa mieleenjäänyt asia Mika Häkkisen parissa maailmanmestaruudessa on suomalainen aksentti haastattelussa.

      • olet oikeassa...


        "Häpeän myös käytöstäsi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet oikeassa...


        "Häpeän myös käytöstäsi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Jatka vaan samaan malliin. Myötähäpeässä kieriskely on taatusti antoisaa! ;-)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe