tos joku aika sit ja ihan aiheesta, mä oon ihan liikaa netissä. Tai en enää liikaa ole, vaan sillonku oon koneella, ni en oo läsnä oikeiden ihmisten kanssa elämässä. Ja kyllä sen itekin tiedän. Eikä tää nyt koske tätä palstaa, vaan yleensä nettiä.
Mites muut handlaa homman suhteessa?
Akka suuttui,
34
1089
Vastaukset
- ongelma :???
se jäi nyt vähän epäselväksi
Häiriötekijät tietenkin heitetään jorpakkoon tai ajetaan lumihankeen riippuen vuodenajastajotka pystyy olla kaikkien kanssa ja tehdä kaikkia asioita yhtä aikaa nettiriippuvuuden lisäks, ni vinkkejä oisin vailla, ku mä en kykene.
- kaksi
konetta taloudessa, eikä mukeloita.
on enemmän kuin riittävästi, et asian ydin ei oo se, et yhtäaikaa pitäis samalle koneelle päästä.
- vaan se
relaxed_eyes kirjoitti:
on enemmän kuin riittävästi, et asian ydin ei oo se, et yhtäaikaa pitäis samalle koneelle päästä.
että olisit hommannut yhtä nettiriippuvaisen muijan ku ite oot / mulla on.
Suhteen alussa voi olla eri asia kuin näin usean vuoden jälkeen. Tärkein tarve on molemmilla netti. vaan se kirjoitti:
että olisit hommannut yhtä nettiriippuvaisen muijan ku ite oot / mulla on.
Suhteen alussa voi olla eri asia kuin näin usean vuoden jälkeen. Tärkein tarve on molemmilla netti.mut nyt oon jo liian kiintyny, enkä jaksa enää vaihtaakaan.
- sininen_sitruuna
vaiheessa tollanen tilanne.. Mies oli koneella, eikä kyllä tajunnut yhtään mitään mitä ympärillä tapahtu. Vastaukseks sai jotain "Hmphm" "Aha" ja ei kyllä ite muistanut mitään mitä ois puhunut/vastannut, saati että ois kuullu jotain. :)
Mä annoin periksi. Enkä enää puhunut kun oli koneella tai sitten tosi kauniisti kiljuin "Huhuu tajuuks ois vähän asiaa", jos oli jotain asiaa..
Varmaan helpotti paljon :PMä oon päättäny, et turhan päitten en enää netissä roiku sillonku on meidän nk. yhteinen aika kotona kyseessä.
- niin :
mutta mikä oli se ongelma :????
- sininen_sitruuna
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä oon päättäny, et turhan päitten en enää netissä roiku sillonku on meidän nk. yhteinen aika kotona kyseessä.
vääntää jotkut pelisäännöt, jos siun paremmasta puoliskosta tuntuu, että oot liikaa koneella tai netissä. Että kuinka kauan ja kuinka usein.
Se, että jos toinen viettää kohtuullisen ajan netissä, ei mua häirinnyt. Mie haluun iteki sellasta aikaa, että oon yksin ja tavallaan "tyhjennän päätäni" päivän tapahtumista.
Kesti vaan totutella siihen, että toinen ei oikeasti tajunnut yhtään mitään kun oli uppoutunut internetin syövereihin :)
- de_monte
milloin mistäkin.
juuri onkin joka tästä valituksesta niin vakavastioettavan tekeekin, ku tää eukko ei muuten valita.
relaxed_eyes kirjoitti:
juuri onkin joka tästä valituksesta niin vakavastioettavan tekeekin, ku tää eukko ei muuten valita.
"tää eukko ei muuten valita."
Siitä se alkaa. Taitaa vaan olla hitaampaa sorttia tää sun nykynen verrattuna edellisiin. ;)Richartti kirjoitti:
"tää eukko ei muuten valita."
Siitä se alkaa. Taitaa vaan olla hitaampaa sorttia tää sun nykynen verrattuna edellisiin. ;)mut tuosta valituksesta on jo tosi pitkä aika, ehkä pari kuukautta, eikä muita aiheita ole ilmennyt. Eikä tuokaan aihe ole ollut sen jälkeen kuin kerran esillä ja sillonki se sano niin, et hänen pitää vaan opetella sitä sietämään, vaikka välil tuntuu, et vois nakata koko koneen klasista mäjelle.
Oikestaan olis pitäny muotoilla toi alotus vähä toisin. Onks sun akka koskaan sulle suuttunu netin käytöstä?relaxed_eyes kirjoitti:
mut tuosta valituksesta on jo tosi pitkä aika, ehkä pari kuukautta, eikä muita aiheita ole ilmennyt. Eikä tuokaan aihe ole ollut sen jälkeen kuin kerran esillä ja sillonki se sano niin, et hänen pitää vaan opetella sitä sietämään, vaikka välil tuntuu, et vois nakata koko koneen klasista mäjelle.
Oikestaan olis pitäny muotoilla toi alotus vähä toisin. Onks sun akka koskaan sulle suuttunu netin käytöstä?...tulee moitteita. Tää netti kun on mun ns. levähdyspaikka.
Tuun duunista, niin luen netistä uutiset ennen kuin lähden rakennukselle. Illalla tulen rakennukselta, vaimo katsoo BB:tä (tai jotain sarjaa) ja mä roikun netissä. Sitten kun BB loppuu niin vaimo lähtee nukkuun ja mä roikun netissä. Sitten se herää yöllä ja mä oon edelleen netissä. (boooriiiing)
Sitten tulee jo sanomista, ihan oikein mulle. Pitäishän sitä jo tähän ikään mennessä olla opittuna, että tarvis välillä nukkuakin.Richartti kirjoitti:
...tulee moitteita. Tää netti kun on mun ns. levähdyspaikka.
Tuun duunista, niin luen netistä uutiset ennen kuin lähden rakennukselle. Illalla tulen rakennukselta, vaimo katsoo BB:tä (tai jotain sarjaa) ja mä roikun netissä. Sitten kun BB loppuu niin vaimo lähtee nukkuun ja mä roikun netissä. Sitten se herää yöllä ja mä oon edelleen netissä. (boooriiiing)
Sitten tulee jo sanomista, ihan oikein mulle. Pitäishän sitä jo tähän ikään mennessä olla opittuna, että tarvis välillä nukkuakin.mut jostain se aika niille omillekin ajatuksille on vaan kuitenki revittävä.
relaxed_eyes kirjoitti:
mut jostain se aika niille omillekin ajatuksille on vaan kuitenki revittävä.
Vaimo ei oikein tahdo tuota ymmärtää, että pitää olla joka päivä sitä omaa aikaa, jolloin voi unohtaa kaikki arkirutiinit ja pyöritellä omia ajatuksia. Makoilla vaikka sängyllä ja katella kattoa... Tai jotain joutavaa nettigalleriaa (http://www.picvi.com/) ja ajatella "ei yhtään mitään".
Richartti kirjoitti:
Vaimo ei oikein tahdo tuota ymmärtää, että pitää olla joka päivä sitä omaa aikaa, jolloin voi unohtaa kaikki arkirutiinit ja pyöritellä omia ajatuksia. Makoilla vaikka sängyllä ja katella kattoa... Tai jotain joutavaa nettigalleriaa (http://www.picvi.com/) ja ajatella "ei yhtään mitään".
jotka oikeesti tajuu sen, et mies tarvii sitä omaakin aikaa.
- myytikki
Sä oot joka hetki netissä ja eihän se siksi ole mahdollista että joku olisi yhtäkkiä suuttunut sulle.
Sä vaan narraat :) Kollegat on alkanut töissä kettuilemaan mun netissä roikkumisesta...tarttis varmaan tehdä jotain. Kotosalla puolestaan mä roikun netissä silloin kun muut nukkuu... Mä puolestaan nukun....joskus.
Kyllä tätä netissä roikkumista pitäis varmaan vähentää. Pitäis varmaan töissä alkaa välttelee konttoria ja iltasin vääntää rakennuksella pidempään....mun villi veikkaus on kyl se, et sä oot vaan ainoa joka tuon uskaltaa tunnustaa, et muitakin on. Ja on mullakin tuo ongelma ollut.
relaxed_eyes kirjoitti:
mun villi veikkaus on kyl se, et sä oot vaan ainoa joka tuon uskaltaa tunnustaa, et muitakin on. Ja on mullakin tuo ongelma ollut.
...välillä huonommin. Tällä hetkellä meinaa pukata vähän ressia kummallakin työmaalla, kun aikataulut ahdistaa ja motivaatio hukassa.
- NevilleR
Tässä mitään ehdi roikkumaan, eli elämä uhkaa pilata lupaavan nettiaddiktion. OK, liioittelua, ei se ole tainnut koskaan päästä edes lievän addiktion esiasteelle. Et silleen handlautuu automatic. HTH.
/Nev
P.S. Akk^H^H^H Rakas suuttuu tasaisin välein muista aiheista, mutta sehän taitaa kuulua asiaan. - Eihän
tuollaista kukaan viitsi kuunnella.
ku vähentää netissä oloa. Tai sit olin sillon siellä ku toisella oli jotain menoa.
Ei ollu oikeen reiluu ku mie kuulema roikuin illat netissä... ku en töissä päässy sinne. TOisin kuten eräät... Mie vähensin sillon aika radikaalisti netissä notkumista, vaihdoin sen joko töissä oloon tai muijan miellyttämiseen... Valintoja valintoja.Tuo on kyl asian yks laita. Jos koko päivän on jo koneella, ni eihän sitä illal enää mitään pakottavaa tarvetta ole ja jos toinen menee nettiin, ku ei oo päiväl ollu, ni ei se toinen tajua sitä välttämättä.
Mä oon valinnu netin tilalle muuta tekemistä, tai nk. oikeaa tekemistä joka mua kiinnostaa, ni eipä ainakaan netissä roikkumista voi valituksen aiheena pitää.
Eikä se netissäkään roikkuminen itsessään ole mikään syy mihinkään, vaan se poissaolevuus, et silloku oon akan kans fyysisestikin läsnä, ni pyrin myös olemaan henkisesti läsnä. Sitteku oon poissa, ni sitte kans oon poissa.
- vakuutusmies
tämän tietokoneen kanssa.
- vakuutusmies
jota hän voi selata sillä aikaa kun haaskaat aikaasi minunkaltaisteni hampuusien kanssa.
Niissä lehdissä on myös parisuhdevinkkejä. Hän varmasti ilahtuisi. Tai jos haluat pelata varman päälle, tilaa mahdollisimman imelänvärinen naistenlehti. kummatkaan ei jaksa roikkua iltoja netissä (enää, joskus tein sitäkin paljon), joten ei tästä oo tullut ongelmaa. Silloin jos toisella on tarvetta käväistä netissä, niin siinäpähän käy.
- jarona
olen tosi harvoin netissä. Lähinnä luen sähköpostini ja joskus käyn täällä ja luen uutiset. Mies on kyllä mustis myös sähköpostikamuistani, jotka on miehiä, joten en kirjoita heille kun mies on kotona. Ei sillä kyllä olis pienintäkään syytä olla mustis. Ne miehet on todella vaan kamuja ja aina sitä olleet. Yksi on ollut kaveri jo melkeen 20 vuotta.
- vastaan...
" Akka suuttui,
relaxed_eyes 20.10.2008 klo 23.45
tos joku aika sit ja ihan aiheesta, mä oon ihan liikaa netissä. Tai en enää liikaa ole, vaan sillonku oon koneella, ni en oo läsnä oikeiden ihmisten kanssa elämässä. Ja kyllä sen itekin tiedän. Eikä tää nyt koske tätä palstaa, vaan yleensä nettiä.
Mites muut handlaa homman suhteessa?"
Kun viimeeksi vakavammin seurustelin, käytin nettiin vain sen ajan, jolloin ei oltu kimpassa. En ossaa sanoa vastausta kysymykseesi, mutta (rehellisesti sanottuna), jos itse olisin sun naisesi, saattaisin suuttua jo tuosta aloituksestasikin.
Ehkä voisitte hankkia vaikkapa jonkun uuden säännöllisen harrastuksen, naisesi kanssa? Tarkoitan sellaista harrastusta, jossa netti unohtuu ja jossa vietätte mukavalla tavalla yhdessä aikaa. En tiedä, oliko huono vai parempi vinkki tämä, mutta vilpitömästi yritin ottaa kantaa dilemmaasi.Naiseni vaalikampanja. Ja tietty seksi. :) Ja on sitä vähä muutakin yhteistä harrastusta, jottei se ole se meidän, tai pikemmin mun ongelma. Vaan mun ongelma on se totaalinen poissaolevuus sillonku olen koneella ja siihen ei auta mikään muu kuin pitää kone sillo kiinni, ku on oikeita ihmisiä ympärillä.
Mut kiitos kuitenkin vinkeistä, ne voi auttaa jotakuta muuta.
- cookos
oon aina netissä, kun mies tulee kotiin..se kurkkaa tuosta ovelta ja sanoo tai ärjäsee jotain, johon minä nakkelen niskoja.
Tosin se on aina poissa kotoo, ja en mä just silloin hyppää netistä pois, kun hän sattuu saapumaan.
Ja itse ohjas mut tänne vuosi sitten .."hei, täällä ois tällänen keskustelupaikka.." joten pysyköön hiljaa.
oon itekin liikaa netissä..onneks nyt vähemmän kun aloitin sen uden jutun. Mutta jopa sukulaiset huomauttaa netissä olosta..
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2936859Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2526380Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai455723Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1625088Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi493917Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main2253835Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1433529Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan183223HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok463187Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3762981