Siis se, että tämä palsta on näin päästetty näivettymään. Aika ajoin joku yrittää pientä piristysruisketta, mutta sehän töötätään heti.
Tiedän, tiedän. Tästä on jankutettu ennen, eikä enää tarvitse jankuttaa, mutta meikämammapa jankuttaa.
En mitenkään kaipaa "vanhoja" naamoja, mutta en myöskään väheksy heitä. Ihmettelen vain ettei ns. uusista löydy ketään vähän myönteisempää. Kaikki on nyt vallan kielteistä. Ei elämä kuulkaa kiukuttelemalla parane.
Asialliset keskustelut ovat tärkeitä, mutta voisi välillä olla jotain hauskaakin. Eikä keskustelussakaan alvariinsa tarvitse olla puolustuskannalla ja hyökätä raivokkaasti. Voi ottaa huomioon ja jopa hyväksyä muidenkin mielipiteet.
Piristykää hyvät ihmiset!
Perin surullista.
25
3818
Vastaukset
- vaari60.
ja sinä jatkat perinnetttä.
oliko hyvä aloitus?- ;D ,
Kiitos aamunauruista. Kahvi rinnuksille, hyvät hoksottimet.
- ajoittain
Lisää sakkia vaan mukaan. mielestäni mukana on asiallisia ja joskus hauskojakin ketjuja. Ei niitä välttämättä niin hirveen lukuisia tarvitakaan. Alavireisetkin aloitukset ja ketjut ovat ihan OK. Kaikkia tarvitaan.
- kun .
joku jotain hauskaa keksii tulee kipakkaa arvostelua ja joku kommentoi iäkkäämpiä höppänöiksi , aina on toisin ajattelioita, siis tilaa kaikille mielipiteille.
Onkohan nyt menossa "mielialakaamos". Kesä oli sateinen ja syksykään ei ole antanut riittävästi mositiivista auringon energiaa.
Yritän eilen illalla siirtymistä joukkoonne ja voi kauheeta olin hämmentynyt eräässä ketjussa sai räkäisät syljet silmilleni.
Mikäli haluamme ihan oikeasti keskustella, leppoisasti veistellä ja viljellä huumoria juttuissamme, ei kylvetä riitaa, ei mennä henkilökohtaisuuksiin.
Ei "lääkärihoitaja" diagnoseja siihen ei meistä kukaan ole kykenevä ja yleensä ne kaatuvat diagnosin tekijän omaan piikkiin.
Minulta ei jutut lopu, mutta sylkykupiksi en ala vaan puolustaudun.
Mandi ; )- aloitajan kanssa
miks´pitää aloittaa palstan moittimisella,
taso laskee juuri niin.
Hae vaikka vanhoja aloituksia, sellaisia kun ovat hyvin menestyneet, niinhän ne muutkin tekevät. - Sallyanna
Olin odottanut täydellistä tyrmäystä, mutta sitä ei tullut. Ihan totta, sormet vapisten tänne tulin valmiina kohtaamaan jos mitä. Kiitos teille! Olette mukavia. Jos jatkossa voisimme kaikki olla mukavia. Eihän kaikista ihmisistä voi pitää, mutta kyllä toimeen pitäisi voida tulla. Tosin kyllä odotan sitä kuraryöppyä vielä. Mutta nyt ainakin sain valoa yksinäiseen päivääni. :)
Valoja ja varjoja vuoroin.
Surullisempaa on jos kaikkiin kirjoittajiin ei suhtauduta tasavertaisena.
Uusi tai vanha, jos ei muita loukkaa, miksi pitäis arvostella tai arvioida uusiakaan puuttellisesta myötämielisyydestä.
Parempi vaikka ilmiriita, sekin osoittaa että mielipteeseen otetaan kantaa, kuin pelkkä toisen sanoman myöntely.
Minä taas kaipaan yhdenvertaisuutta kaikissa elämän ympyröissä, myös täällä.
Arvostelemalla ei saada uusia mukaan, ja vanhoillakin tulee mitta joskus täyteen.
"Hymyllä saa ystäviä, mutta ainainen nauru alkaa kuulostaa turhalta ja ystävätkin lakkaavat kuuntelemasta sinua, vaikka sinulla olisi asiaakin," sanoi eräs mummo minulle ja opetti minulle elämän tärkeän ajatuksen.
Nauraa saa kun ei naura koko aikaa!- Sallyanna
Tasavertaisuus! Sitä nimenomaan kaipaisin. Samanarvoisia tallaajia me kaikki täällä olemme. Ei täällä kukaan ole toista parempi. Ja toinen asia on suvaitsevaisuus. Aina emme ehkä saa ajatuksiamme "paperille" samanlaisina kuin miltä ne mielessämme näyttävät. Tiedän sen kokemuksesta. Rustaan tänne loistavan ajatuksen ja sitten kun luen sen, se näyttää siansaksalta. Ja sen takia voisi olla hyvä kysyä kirjoittajalta mitä hän tarkoittaa, ennenkuin hyökkää täysillä. (Tässä taas loistoesimerkki siitä, miten vaikeaa se on.)
Nyt näyttää siltä, ettei ajatus oikein kulje näin aamutuimaan, joten parempi lopettaa hetkeksi ja toivottaa kaikille mukavaa keskiviikkoa. - kuka .
Sallyanna kirjoitti:
Tasavertaisuus! Sitä nimenomaan kaipaisin. Samanarvoisia tallaajia me kaikki täällä olemme. Ei täällä kukaan ole toista parempi. Ja toinen asia on suvaitsevaisuus. Aina emme ehkä saa ajatuksiamme "paperille" samanlaisina kuin miltä ne mielessämme näyttävät. Tiedän sen kokemuksesta. Rustaan tänne loistavan ajatuksen ja sitten kun luen sen, se näyttää siansaksalta. Ja sen takia voisi olla hyvä kysyä kirjoittajalta mitä hän tarkoittaa, ennenkuin hyökkää täysillä. (Tässä taas loistoesimerkki siitä, miten vaikeaa se on.)
Nyt näyttää siltä, ettei ajatus oikein kulje näin aamutuimaan, joten parempi lopettaa hetkeksi ja toivottaa kaikille mukavaa keskiviikkoa.muu osaa siansaksaa kuin minä .
- ...tavallinen
Sallyanna kirjoitti:
Nyt näyttää siltä, ettei ajatus oikein kulje näin aamutuimaan, joten parempi lopettaa hetkeksi ja toivottaa kaikille mukavaa keskiviikkoa...paremmin!Minä yksinäisyyttäni monasti lueskentelen
näit palstoja.Sit haluaisin vastaillakin/vastai-
lenkin,mut kun huomaan etten ole "tasavertanen"monen
kin kirjottajan vastauksissa/mielestä,ni kyl ei kynnys ole matala,kun tänne mitä kommentoit...
Kun ei tuo kaik mitä haluisin kertoo,ei välity kirjotuksissani.Kun ei osaa.Tääl on niin paljon niit sanaseppoja.Siksi varmaan kaik,ei heit kiinnostamaton innosta vastaamaan.Näin se vaan on.
ps.Kun on se kuppikunta. - ...tavallinen
...tavallinen kirjoitti:
..paremmin!Minä yksinäisyyttäni monasti lueskentelen
kin kirjottajan vastauksissa/mielestä,ni kyl ei kynnys ole matala,kun tänne mitä kommentoit...
Kun ei tuo kaik mitä haluisin kertoo,ei välity kirjotuksissani.Kun ei osaa.Tääl on niin paljon niit sanaseppoja.Siksi varmaan kaik,ei heit kiinnostamaton innosta vastaamaan.Näin se vaan on.
ps.Kun on se kuppikunta.vastasin "sallyannalle";) miks en saa kohalleen vastauksia vaik koitan kuin tehä oikein;(?
- Sallyanna
...tavallinen kirjoitti:
vastasin "sallyannalle";) miks en saa kohalleen vastauksia vaik koitan kuin tehä oikein;(?
Kyllä sinä käsittääkseni vastasit aivan oikeaan paikkaan, mutta kun siinä oli toinen vastaus ennen sinua. Näyttäisivät viestit tulevan aikajärjestyksessä.
Totta turiset. Tänne saa sielunsa vuodattaa, eikä kukaan välitä. Joskus se kirpaisee, mutta ei siitä kuitenkaan pidä välittää. Kun tarpeeksi pitkään jaksaa, niin aina joku vastaa.
Onhan täällä sanaseppoja, mutta täytyy myöntää etten aina oikein ymmärrä heidän aivoituksiaan. Liian korkealentoisia minulle. Mieluiten jutustelisin aivan tavallisista asioista.
Kuppikunnista en tiedä enkä oikein välitäkään tietää. Ainahan niitä muodostuu. ...tavallinen kirjoitti:
ps.Kun on se kuppikunta.Jos kerrot vain ajatuksesi, eihän niitä ole tarpeen minkään kaavan mukaan ajatuksiaan kirjoittaa.
Jos mieltä painaa jokin asia, kerro vain, uskon että täällä on joukossa hyvinkin ymmärtäväistä joukkoa.
Minä en enää välitä vaikka saan ryöpyn niskaani, siihen olen jo tottunut, koska missään ei voi olla kaikkien mieliksi, eikä sanoa asiaansa joko tarpeeksi selvästi, tai olla asiallinen.
Mitä niistä, jutellaan siitä mikä kiinnostaa, olkoon vaikka asian vierestä tai suolan mausta.
Rohkeasti vain mukaan, kuppikunnista viis.
En kuulu yhteenkään kuppikuntaan, ellen yksilönä kelpaa, olen pois.
Rupatellaan!- kyllä ainakin
...tavallinen kirjoitti:
ps.Kun on se kuppikunta.minä luen sinunkin vastaukset ovat aivan hyviä, en ole huomannut kuppikuntia ihmiset vain on erilaisia käytökseltään kuin myös luonteiltaan , olen kiinnostunut jokaisen kommenteista, KAIKISTA SAA ITSELLEEN JOTAKIN AJATELTAVAA, mitä enemmän on erilaisia ajatuksia ja mielipiteitä sitä paremmin voin muodostaa oman mielipiteeni, että mukaan vaan.
- Sallyanna
kyllä ainakin kirjoitti:
minä luen sinunkin vastaukset ovat aivan hyviä, en ole huomannut kuppikuntia ihmiset vain on erilaisia käytökseltään kuin myös luonteiltaan , olen kiinnostunut jokaisen kommenteista, KAIKISTA SAA ITSELLEEN JOTAKIN AJATELTAVAA, mitä enemmän on erilaisia ajatuksia ja mielipiteitä sitä paremmin voin muodostaa oman mielipiteeni, että mukaan vaan.
Tuoksuvattu on tuttu kirjoittaja, luen yleensä aina sinun juttusi ja yleensä olen samaa mieltä kanssasi. Siis yleensä. En aina. Kyllä ainakin on tuntemattomampi, vaikka saatatkin olla tuttu. Olet oikeassa, kaikesta saa itselleen jotain. Ainakin lähes kaikesta. Onhan niitä "muitakin". Ja mitä enemmän mielipiteitä, sitä parempi.
Ja mitä niihin niskaryöppyihin tulee, niin antaa tulla vaan. Eihän niitä tarvitse lukea jos sattuu olemaan herkkänahkainen. Mutta kyllä niissäkin purkauksissa joskus on jotain. Usein niiden takaa löytyy yksinäinen ja katkera henkilö joka ehkä saa hieman lohtua muiden parjaamisesta.
Mutta noin yleisesti ottaen: mukaan vaan! Ja suola on muuten pahan makuista mutta kovin tarpeellista. Saattaa olla että käytän sitä liikaa. :)))
- Kännissä on kivaa ;))
Ainakin kivempi lukee kännissä teitin ainaisii vinkumisii suomi24 kekskustelu-palstallaaaaaaaaaaa :)) hah hah
- von-Vidus
Etusormeni kramppaa heti sen lähestyessä näppäimistöä. Yritän kirjoittaa kauniin sanan, mutta se ei tule, ei millään.
Vinksottavat silmäni laseillaan (kolme vodkapullon pohjaa päällekkäin liimattuna erektiokeeperillä ja ripustettu kumirenksuin kiinni korvien taakse) näkevät vain sumeaa miinus kymmenen (-10) ja osittain mustaa. Päivällä näin jotain kirkkaampaa mutta ehkä se oli päivän vanha huikka pullonpohjien välisssä? Mene ja, mutta älä, tiedä. Voin vain painajaisissani nähdä, että pian tulee, se tulee... räntäkelit ja puut paiskivat alastomina oksansa naamalleni. Ei enää pääse ulos. Pitää roikkua netissä, avaimenperäketjuilla itseni tietokoneeseen vanginneena. Vapauta minut, sinä suuri "kuru" - oletko tiipettissä ollunna? - Sopanen
Hyvät ihmiset. Arvostakaamme toisiamme, olkaamme ystävällisiä toisillemme. Älkäämme kiusatko työkaveria, ystävää, koulukaveria, naapuria, puolisoa, lemmikkieläintä... Ystävälliset sanat lämmittävät ja tuovat iloa. Siis iloitkaamme!
- järkevä .
kommentti, olen täydellisesti kanssasi samaa mieltä, pyrin omalta osaltani noudattamaan juuri noita arvoja elämässäni, kiitos hyvästä elämää rakentavasta, eheyttävästä, parantavasta mielipiteestäsi, on kuitenkin hyvä että kaikki voi kirjoitella tänne mielipiteitä se on kaikille terapeuttista ja parantavaa kunkin ihmisen kohdalla.
- onko sinulla
järkevä . kirjoitti:
kommentti, olen täydellisesti kanssasi samaa mieltä, pyrin omalta osaltani noudattamaan juuri noita arvoja elämässäni, kiitos hyvästä elämää rakentavasta, eheyttävästä, parantavasta mielipiteestäsi, on kuitenkin hyvä että kaikki voi kirjoitella tänne mielipiteitä se on kaikille terapeuttista ja parantavaa kunkin ihmisen kohdalla.
jonkinlainen "oikeus" arvostella meidän muiden "järkeä".
Kommenttisi AINOA JÄRKEVÄ
me muut sitten järkeä vaillako? - Sopanen
onko sinulla kirjoitti:
jonkinlainen "oikeus" arvostella meidän muiden "järkeä".
Kommenttisi AINOA JÄRKEVÄ
me muut sitten järkeä vaillako?Järjetön näkökulma voi joskus osoittautua yllättävän järkeväksi ja päinvastoin. Siispä kaikki kukat kukkimaan.
- 1943
Sopanen kirjoitti:
Järjetön näkökulma voi joskus osoittautua yllättävän järkeväksi ja päinvastoin. Siispä kaikki kukat kukkimaan.
on säilytettävä. Minusta ihmiset ovat mielenkiintoisia erilaisine mielipiteineen ja kokemuksineen. Aika tylsää olisi, jos muut olisivat itseni peilikuvia. Saa nähdä tai me emme luultavasti saa, jos joku ihminen joskus on niin ylivertainen, että muut ovat kloonattuja.
- Sallyanna
1943 kirjoitti:
on säilytettävä. Minusta ihmiset ovat mielenkiintoisia erilaisine mielipiteineen ja kokemuksineen. Aika tylsää olisi, jos muut olisivat itseni peilikuvia. Saa nähdä tai me emme luultavasti saa, jos joku ihminen joskus on niin ylivertainen, että muut ovat kloonattuja.
Siis on säilytettävä uteliaisuus. Sehän on se voima joka on ihmisiä aina vienyt eteenpäin. Ellei uteliaisuutta ole, ei olisi kehitystä.
Mutta sinä varmaan tarkoitit erilaista uteliaisuutta. Sellaista joka saa meidät kiinnostumaan erilaisista ihmisistä. Ja onhan sekin voima. Itsekkyyden huippuahan on jos välittää vain itsensä kaltaisista. Mutta valitettavasti sellaisiakin on. Miten voi keskustella sellaisen kanssa, joka koko ajan on samaa mieltä kaikesta?
- zero
http://img183.imageshack.us/img183/7350/faaffegj1.jpg aina yhtä piristävä ja viihdyttävä kuva :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197