Hei! en tiedä onko tämä oikea paikka kysyä tätä mutta kysynpä kuitenkin.ELi työsuhde jatkunut reilu 12 vuotta. Nyt irtisanominen on uhkana.työsuhteen keston vuoksi irtisanomisaika taitaa olla 6 kk. Jos esim. irtisanomisaikana esim i kk irtisanomisjälkeen töihin voinkohan silti pitää irtisanomisajan rahat. veroja tietty pitää maksaa enemmän. kiitos tiedoista
kysymys
2
280
Vastaukset
- Taida.
Sikäli kuin kysymyksesi ymmärsin, niin oletat ilmeisesti, ettei irtisanomisaikana ole työvelvoitetta, vaan saat irtisanomisajan palkan könttänä käteen.
Ei se noin mene. Jos työnantaja irtisanoo sinut 6 kk:n irtisanomisajalla ja saatkin töitä muualta ja irtisanot itsesi kuukauden irtisanomisajalla, niin kyllä se työantajan palkanmaksuvelvollisuus päättyy sinä päivänä, kun kk:n irtisanomisaikasi päättyy ja aloitat toisen työn. 1. Etsi uusi työpaikka.
2. Pakota / pyydä työnantajaa irtisanomaan sinut.
= rahat käteen ja uuteen työpaikkaan.
Jos vain mahdollista tee näin.
Saat 6kk palkan ja lomarahat.
Muuten et saa irtisanomisajan palkkaa, koska työnanataja on ilmeisesti vain UHANNUT sinua irtisanomisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2484468
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222318Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 402172
- 412154