Mitä mieltä ootte Ponimäen tilasta(Ylöjärvi)? Tää on siis vaan mun mielipide, mutta musta hevoset siellä on kauhean haluttomia, laiskoja ja kyllästyneitä. Siellä on tosi pieni kenttäkin johon ahdataan seitsemänkin ratsastajaa samaan aikaan. Siellä ei ole kauhean hyvä ilmapiiri.. Muistakaa että tämä oli minun mielepiteeni.:)
Ponimäki
5
2010
Vastaukset
- Ponimäellä poikennut
Talliolot eivät varmastikaan vastaa nykyasetuksia, hevoset ovat matoisen näköisiä, satulat ovat huonokuntoisia ja muutenkin aika villiä meininkiä.
- tallilla pitkään käynyt
Mistä näitä juttuja tulee... hevoset madotetaan säännöllisesti Ponimäellä, joten matoisia hevosia olet nähnyt varmasti unissasi, tai sitten olet nähnyt esimerkiksi kesäihottumaisen hevosen, tai jotain muuta, mitä et ehkä ole ymmärtänyt. Talli on vanha (ja on totta että ei vastaa nykyasetuksia, siirtymäaikaa on vielä), mutta ajaa asiansa ja suojaa hevoset öisin. Hevoset ovat koko päivän tarhattuina, eivätkä joudu turhautumaan karsinassa, toisin kuin monessa muussa paikassa.
Mitähän tämä "villi meininki" tarkoittaa? Myöskin satulat ovat tietääkseni aivan hyvässä kunnossa.
- Ravuri x 2
Alkuun ehkä juuri tuo oli ongelma, että ratsastajia oli tunnilla liian monta yhtä aikaa, mutta viime aikoina on ollut hyvin tilaa ja kaikki ok. Opettaja on ehkä omanlaisensa, mutta hyvin toimeen tullaan!
- Minmiimi
Hei, tahtoisin tietää, mitä mieltä olette ponimäestä nykyään? Onko olot parantuneet? Onko opetus ok, onko maneesia?
- Anonyymi
Hei! Mä käyn ponimäen tallia! Ja se on todella hyvä talli siellä on kaikki hyvin hevoset ovat erityisen hyvässä kunnossa ja kenttä on myös hyvä! Joten lopettakaa hate
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1282455Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182191Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1731922Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82401428Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271289Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861154Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102988- 84917
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70882Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45800