Mitä mieltä ootte Ponimäen tilasta(Ylöjärvi)? Tää on siis vaan mun mielipide, mutta musta hevoset siellä on kauhean haluttomia, laiskoja ja kyllästyneitä. Siellä on tosi pieni kenttäkin johon ahdataan seitsemänkin ratsastajaa samaan aikaan. Siellä ei ole kauhean hyvä ilmapiiri.. Muistakaa että tämä oli minun mielepiteeni.:)
Ponimäki
5
1847
Vastaukset
- Ponimäellä poikennut
Talliolot eivät varmastikaan vastaa nykyasetuksia, hevoset ovat matoisen näköisiä, satulat ovat huonokuntoisia ja muutenkin aika villiä meininkiä.
- tallilla pitkään käynyt
Mistä näitä juttuja tulee... hevoset madotetaan säännöllisesti Ponimäellä, joten matoisia hevosia olet nähnyt varmasti unissasi, tai sitten olet nähnyt esimerkiksi kesäihottumaisen hevosen, tai jotain muuta, mitä et ehkä ole ymmärtänyt. Talli on vanha (ja on totta että ei vastaa nykyasetuksia, siirtymäaikaa on vielä), mutta ajaa asiansa ja suojaa hevoset öisin. Hevoset ovat koko päivän tarhattuina, eivätkä joudu turhautumaan karsinassa, toisin kuin monessa muussa paikassa.
Mitähän tämä "villi meininki" tarkoittaa? Myöskin satulat ovat tietääkseni aivan hyvässä kunnossa.
- Ravuri x 2
Alkuun ehkä juuri tuo oli ongelma, että ratsastajia oli tunnilla liian monta yhtä aikaa, mutta viime aikoina on ollut hyvin tilaa ja kaikki ok. Opettaja on ehkä omanlaisensa, mutta hyvin toimeen tullaan!
- Minmiimi
Hei, tahtoisin tietää, mitä mieltä olette ponimäestä nykyään? Onko olot parantuneet? Onko opetus ok, onko maneesia?
- Anonyymi
Hei! Mä käyn ponimäen tallia! Ja se on todella hyvä talli siellä on kaikki hyvin hevoset ovat erityisen hyvässä kunnossa ja kenttä on myös hyvä! Joten lopettakaa hate
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1756900Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793690"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223619Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma762888Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.442440Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni742314- 1301885
- 541328
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3761303Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a581204