Kannattaako ja voiko enää 15-16 vuotiaana aloittaa joukkuevoimistelua? jos nyt ei ihan rautakanki ole ja innostusta vaan riittää
Voimistelun aloittamisesta
8
1192
Vastaukset
- tottakai
voit jos haluat! voit esim mennä 14-16 sarjaan tai 16-18. kannattaa katsoa svoli.fi sivustolta seuroja.
- voimistelija95
Just olleen.
- voimistelija95
Anteeksi tuli kirjotusvirhe =)
Oon harrastanu joukkuevoikkaa vuoden...
- jv-valmentaja
Harrastejoukkueet on juuri sinun ikäisiä varten tarkoitettuja. Huipulle et kyllä valitettavasti enää pääse, koska pianhan ne sinun ikäisesi alkavat jo lopettelemaan uraansa, mutta harrastejoukkueet ovat ihan hyvä vaihtoehto ja sielläkin pääsee kilpailemaan, eikä ne harrastekilpailutkaan mitään huonotasoisia ole!
- kiinostunut asiasta
Tarvitseekö tanssillisessa voimistelussa olla kauhean notkea? Niin kuin jv:ssä?
- Riikkanen -80
Riippuu varmaan ryhmän tasosta ja iästä. Meidän ryhmässä ei ainakaan tarvii. Ei se ole kuitenkaan pääasia tanssillisessa voimistelussa, vaan kauniit, virtaavat liikkeet on olennaisinta.
- Riikkanen-80
Muuten, käykää kattoo mun blogisivut: tanssitytto.wordpress.com
Tuolla on juttua tanssillisesta voimistelusta, (siis lähinnä meidän seurasta) ja muustakin. - Riikkanen-80
Riikkanen-80 kirjoitti:
Muuten, käykää kattoo mun blogisivut: tanssitytto.wordpress.com
Tuolla on juttua tanssillisesta voimistelusta, (siis lähinnä meidän seurasta) ja muustakin.Tässä vielä linkki: http://tanssitytto.wordpress.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621