Kuka muistaa wanhat ajat?

Mun mielestä juutuubbi on osaltaan pilannu tän palstan.

24

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiasta.huvittunut

      Minkä nimimerkin aikoja tarkoitat?

      • yhtäkkii vaan aloin muistella eri aikakausia palstal ja vaikka nykyään alotuksia on Paljon, ni aika vähä tääl kenelläkään siihen nähden on mitään sanottavaa, tai muutenkin alotuksissa keskustellaan, tai edes sättäillään tosi vähän.

        Kyl mul osaltaan on vähä haiku vanhoi hyvii aikoja kohtaan.


      • sätit
        relaxed_eyes kirjoitti:

        yhtäkkii vaan aloin muistella eri aikakausia palstal ja vaikka nykyään alotuksia on Paljon, ni aika vähä tääl kenelläkään siihen nähden on mitään sanottavaa, tai muutenkin alotuksissa keskustellaan, tai edes sättäillään tosi vähän.

        Kyl mul osaltaan on vähä haiku vanhoi hyvii aikoja kohtaan.

        ole tuota sättäilyä varten?

        Täällä vois keskustella, jos olis keskusteltavaa.

        Mitä ovat vanhat ajat ja mitä silloin tapahtu? Olen ollut palstalla suurin piirtein siitä asti kun sinä vaihduit metsäpalowaarasta re:ksi, ehkä pari kuukautta ennen sitä tulin.


      • Asiasta.huvittunut
        sätit kirjoitti:

        ole tuota sättäilyä varten?

        Täällä vois keskustella, jos olis keskusteltavaa.

        Mitä ovat vanhat ajat ja mitä silloin tapahtu? Olen ollut palstalla suurin piirtein siitä asti kun sinä vaihduit metsäpalowaarasta re:ksi, ehkä pari kuukautta ennen sitä tulin.

        Viestin keskimääräinen pituus oli muutama kappale, ei muutama lause tai sana niinkuin nyt. Niitä viestejä vain kirjoitettiin vähän säästeliäämmin.

        Oikeastaan kaikki miehen logiikkaan liittyvät aiheet ovat palstalla vuosia kirjoitelleille jo loppuun kaluttuja luita. Voisihan sitä keskustella, jos olisi aihe ja asiaa.


      • tänäänhän
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Viestin keskimääräinen pituus oli muutama kappale, ei muutama lause tai sana niinkuin nyt. Niitä viestejä vain kirjoitettiin vähän säästeliäämmin.

        Oikeastaan kaikki miehen logiikkaan liittyvät aiheet ovat palstalla vuosia kirjoitelleille jo loppuun kaluttuja luita. Voisihan sitä keskustella, jos olisi aihe ja asiaa.

        keskusteltiin jo sosialismin realistisuudesta.

        Sehän oli ihan kohtuullinen keskustelu, vaikkei aihepiiri suuremmin innostanutkaan.

        Vika taitaa olla siinä, kun ei jaksa yrittääkään päteä.


      • sätit kirjoitti:

        ole tuota sättäilyä varten?

        Täällä vois keskustella, jos olis keskusteltavaa.

        Mitä ovat vanhat ajat ja mitä silloin tapahtu? Olen ollut palstalla suurin piirtein siitä asti kun sinä vaihduit metsäpalowaarasta re:ksi, ehkä pari kuukautta ennen sitä tulin.

        mut mun mielestä palstalla sättäilykin on parempaa keskustelua kuin palstalla juutuuppailu.

        Ehkä mua risoo vaan kaikkein eniten se, et ei tiedä mitä mieltä ihmiset mistäkin asiasta on, koska ei tääl sanota niitä mielipiteitä. Tai enhän itsekään aina sano, etten sillä.

        Tai ne mielipiteet mitä kukakin sanoo eivät joko ole tosissaan otettavia, et vois keskustelua syntyä, tai ne mielipiteet on sellasista asioista joilla ei oo nk. paskankaan väliä, oikeen elämän tai edes palstan kannalta..jne.

        Wanhat hyvät ajat alkaa jostain ja toivonmukaan sellanen oikea keskustelu ja vuorovaikutus tääl joskus taas alkais.


      • Asiasta.huvittunut
        tänäänhän kirjoitti:

        keskusteltiin jo sosialismin realistisuudesta.

        Sehän oli ihan kohtuullinen keskustelu, vaikkei aihepiiri suuremmin innostanutkaan.

        Vika taitaa olla siinä, kun ei jaksa yrittääkään päteä.

        Sosialismistakin mä olen täällä jo useamman sivun vääntänyt, joten sekään ei ihan hirveästi enää nappaa. Varsinkaan kun katson tässä samalla tänäistä vaalivääntöä netti-tv:stä. Kaksi poliittisluonteista keskustelua samaan aikaan onnistuu vain naiselta.


      • tahansahan
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mut mun mielestä palstalla sättäilykin on parempaa keskustelua kuin palstalla juutuuppailu.

        Ehkä mua risoo vaan kaikkein eniten se, et ei tiedä mitä mieltä ihmiset mistäkin asiasta on, koska ei tääl sanota niitä mielipiteitä. Tai enhän itsekään aina sano, etten sillä.

        Tai ne mielipiteet mitä kukakin sanoo eivät joko ole tosissaan otettavia, et vois keskustelua syntyä, tai ne mielipiteet on sellasista asioista joilla ei oo nk. paskankaan väliä, oikeen elämän tai edes palstan kannalta..jne.

        Wanhat hyvät ajat alkaa jostain ja toivonmukaan sellanen oikea keskustelu ja vuorovaikutus tääl joskus taas alkais.

        voi keskustella miehen logiikan puitteissa (ainakin minun mielestä), enkä nyt tiedä pitäiskö niiden aiheiden tai mielipiteiden olla elämää suurempia.

        Oikeaan elämään tätä en aio sotkea. Se on erikseen.


      • tahansahan kirjoitti:

        voi keskustella miehen logiikan puitteissa (ainakin minun mielestä), enkä nyt tiedä pitäiskö niiden aiheiden tai mielipiteiden olla elämää suurempia.

        Oikeaan elämään tätä en aio sotkea. Se on erikseen.

        mutku joku edes joskus sanois sellasta mistä viittis alottaa. Tai ku viittis itte sellasta sanoo.

        Tiettykään en kerkee nykyään niin paljon lukee, mitä ennen olen kerennyt, et saattaahan sitä mennä paljon hyviä vääntöjä ohikin.


    • Ja miten se aika määritellään?

      Kyllä miun pitäs aika pitkälle muistaa aikoja...

      On se juutuubi antanuki paljon palstalle, mut toisaalta... Pelkkä alotus linkillä ei juurikaan jaksa sytyttää.

      • Jos kokonaisuutta aatellaan, ni mä oikeesti haluisin tietää.


    • mitään oo pilannu

      ihmisten asenteet tän on pilannu, pelkkää tsaissea ja vittuilua harva se ketju.

      Musiikin kuuntelu on sata kertaa prempaa, kun ainainen vittuilu.

      • tääl on vittuiltu harva se ketju. :)


    • Hossi

      silmään joka vanhoja muistelee. Menneet on menneitä ja ne ovat vain pelkkiä muistoja.

      Mikä sit pilannut tai parantanut, juutuuppi, keskinäinen tarinointi, kopikatit ja yleinen paskanjauhanta?

      Aikansa kutakin, asiakeskustelu on vaipunut unholaan ja tilalle on tullut pelkkää paskaa, no onneks elämässä on uudet intressit eikä tää käy enää edes ajan täytteeksi.

      • aatellaan tuota sun kaimaa, jolla on pappatunska, ni sehän erottuu kyllä selvästi alkuperäisestä.


    • ...jotenkin parempi paikka jos täältä poistettaisiin kaikki Youtube-linkit? Tai niitä viestejä ei lähetettäisi ollenkaan? Ei minusta. Youtube-linkit ovat lähinnä yhden tekeviä... Tuskin se niiden linkittäjien tai youtuben vika on, ettei kenelläkään ole oikein mitään sanottavaa.

      • että se juutuuppaaja joutuis ilman juutuuppia oikeesti kirjoittaa jotain ja sanoa jotain itse omin sanoin jo ei olis linkkiä mistään kaivettavaksi ja se, että joutuu jotain sanoa omin sanoin rikastuttais palstaa. Mutjoo, voihan se tietty olla niin, että juutuuppaajat olis sit kokonaan hiljaa.


    • koskaan availla mitään juutuubin linkkejä mutta ei ne mua suuremmin häiritsekkään.

      En tiedä mistä vanhoista hyvistä ajoista puhut, en mä täällä kuitenkaan ole roikkunut kuin vuoden verran kait...ja aikalailla samanlaista se tämän aikaa on ollu. Ei valittamista, saa tässä ajan kulumaan jos ei muutakaan tekemistä ole/muuta jaksa tehdä.

      • valitin ja narisin siksku eile oli aikaa roikkua palstalla ja sitku luki ketjuja menemään, ni tuli pettymystä toisensa perään, ku 'joka toinen' kommentti oli pelkkä juutuuppi-linkki.


    • setämiehet :

      muuttaa kaiken paskaksi missä ikinä liikkuvatkaan

      • komppaan.


    • Ygg

      ole pilannut tätä, vaan heikentänyt tasoa. Liian monta aloitusta johon vaan laitetaan "hauska" tai "hieno" videolinkki ilman minkäänlaista alustusta ja johdantoa. Tuollaisissa aloituksissa on yhtä paljon järkeä kun noissa muissa spämmäyksissä.

      • Ygg

      • enemmän noin kun sanoit, mut yhtä mieltä ollaan kuitenkin siitä, että tasoa vois nostaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe