Ootko kokeillu tai harrastatko tantraseksiä?
Perjantaigalluppi.
48
1509
Vastaukset
mä en oo kokeillu.
- Osapäiväsymppis
tiedä mitä on tantraseksi ja ennen kuin otan selvää niin jonossa on paljon muitakin kokeilemattomia asioita kuten tanttaseksi.
Kiinnostais kyllä tietyllä tavalla kokeilla. Välillä vaan mietityttää, että olisko se sittenkään mulle se oikea tapa nauttia seksistä kun ainakin joidenkin dokkareiden mukaan se vaikuttaa vähän niinku pitkäveteiseltä... Mä kun oon aina tykänny enemmän toiminnasta näissä asioista kuin pelkästä hymistelystä ja silmiin tuijottelusta. Ehkä mä oon henkisesti epäkypsä.
Tuo on siis mun ennakkoluulo ja mun pitäis luonnollisestikin kokeilla ennenkuin tiedän mitä mieltä oikeasti olen. Voihan olla, että se avais täysin uusia kanavia seksuaalisuutensa ilmaisemiseen.- ,.,.,.,.,
olen, että yhteen aikaan kun oli vähän ongelmia laukeamisen kanssa, väitin sen olevan tarkoituksellista tantraseksin harjoittamista.
- de_monte
jos vielä joskus tulen harrastamaan seksiä,tulee sen olla mahdollisimman yksinkertaista ja mutkatonta.
Missä nämä akrobatian ja pidättäytymisen mestarit oikein mahtavat pitää majaansa, kun ei ole koskaan ensimmäistäkään tullut vastaan? Tai sitten otantani on vain niin surkea monien vuosien yrityksestä huolimatta.
Oli pakko otsikoida noin. ;)
Siis, mun käsityksen mukaan tantraseksi on nk. normiseksiä ilman mitään akrobatiaa, toki varmaan sitäkin siin saa harrastaa, mut siin on se henkinen osio joka merkkaa.- de_monte
kuolemaa tekemässä,eturauhasta ei pidä rääkätä pidättäytymisellä.
relaxed_eyes kirjoitti:
Oli pakko otsikoida noin. ;)
Siis, mun käsityksen mukaan tantraseksi on nk. normiseksiä ilman mitään akrobatiaa, toki varmaan sitäkin siin saa harrastaa, mut siin on se henkinen osio joka merkkaa.Pistin epähuomiossa kamasutran ja tantran samaan soppaan. Mutta minulla on omat epäilykseni tuota henkisyyttä kohtaan. Tottahan lämpöä ja hellyyttä täytyy suhteessa sängyn ulkopuolellakin olla, mutta tuollainen ylenpalttinen hengellistyminen ei sovi ainakaan meidän perheeseen. Seksiä harrastetaan, koska se tuntuu mukavalta niin henkisesti kuin fyysisestikin. Ehkä jotkut vaativat ylimääräistä kikkailua.
Ratikkakuski kirjoitti:
Pistin epähuomiossa kamasutran ja tantran samaan soppaan. Mutta minulla on omat epäilykseni tuota henkisyyttä kohtaan. Tottahan lämpöä ja hellyyttä täytyy suhteessa sängyn ulkopuolellakin olla, mutta tuollainen ylenpalttinen hengellistyminen ei sovi ainakaan meidän perheeseen. Seksiä harrastetaan, koska se tuntuu mukavalta niin henkisesti kuin fyysisestikin. Ehkä jotkut vaativat ylimääräistä kikkailua.
jos et oo kokeillu, ni mistä voit tietää, ettei tantraseksi sovi teille?
- de_monte
relaxed_eyes kirjoitti:
jos et oo kokeillu, ni mistä voit tietää, ettei tantraseksi sovi teille?
laukeamasta,onko siinä mitään järkeä
de_monte kirjoitti:
laukeamasta,onko siinä mitään järkeä
olen joskus ittekseni runkkaillessa leikkinyt itteni kanssa, ja kun ensin pidättäytyy ja sit vaikka seuraavalla kertaa antaa mennä hetken päästä, ni kyllä mul ainaki orkku ihan eri luokkaa.
Ootko kokeillu?- de_monte
relaxed_eyes kirjoitti:
olen joskus ittekseni runkkaillessa leikkinyt itteni kanssa, ja kun ensin pidättäytyy ja sit vaikka seuraavalla kertaa antaa mennä hetken päästä, ni kyllä mul ainaki orkku ihan eri luokkaa.
Ootko kokeillu?joo tiedän valtava lasti tulee
- scale
juuri kun oltiin C:n kanssa pääsemässä maaliin eräänä sunnuntai-aamuna, niin pienet jalat alkoivat tömistä yläkerran rappusissa.
Vitutti ja panetti ja teki mielei pillahtaa itkuun, kunnes muistin, että meillähän on lukko kylppärin ovessa ja eikun iskä ja äiskä suihkuun :)
Siinä ne mun kokemukset tantraseksistä.
Mä en perkele ymmärrä kuka täysjärkinen tollaista ittensä kiusaamista harrastaa vapaaehtosesti.- scale
relaxed_eyes kirjoitti:
no on edes jollaki käytännön kokemusta asiasta.
pioneeri mitä seksiin tulee.
- scale
scale kirjoitti:
pioneeri mitä seksiin tulee.
Ehdinpäs.
- scale
relaxed_eyes kirjoitti:
tääl pitää olla tarkkana.
mutta kyllä kai tämänkin kohta joku vääntää tyyliin, kaappihomo se on, kun se sen kieltää.
- Kaisa84
Pikapano aamulla aikaisin on hienoa seksiä, kunhan asian oivaltaa:) Kenen arjessa on aikaa tantrailla tuntikausia???
- scale
Kaisa84 kirjoitti:
Pikapano aamulla aikaisin on hienoa seksiä, kunhan asian oivaltaa:) Kenen arjessa on aikaa tantrailla tuntikausia???
voittaa tantra-kidutuksen.
- rusalkaa
oon yrittänyt täälä puhua hitaasta seksistä...
Sivumennen mainittuna kuulin tästä mm. joku Laura Voutilainen on jo vuosia sitten kertonut parisuhteensa kohentamisesta tantraseksillä.
Ite en ikävä kyllä ole päässyt oikee kokeilemaan. Tai noh. Mä oon kyllä hyvä 'vaatimaan' mieheltä pitkää seksiä viettelemällä sen pystyy yhä uudelleen. Siinä vaan toinen uupuu, jos laukasee joka kerta.
Joskus kitisivät, ettei ole kiva kekeytetty yhdyntä. Okei. Ei tartte laukasta lakanaan, voi ihan oikeesti opetella pidättelemään ja jatkaa taas vähän päästä. Jotkui osaa toiset ei. On vaan totuttu nylkyttää se oma sessio eikä sen enempää.
Omien kokemusteni perusteella miehistä...voin sanoa, ettei monikaan edes tajua miten ihanaa seksi voisi olla...luulevat, että se on muutataman minuutin kuluessa ohi ja laukeaminen naisen sisään on kaiken nautinnon huippu.
Sitä paitsi asentoja voi olla miten vaan mielikuvitus rajana.
Niih, lasteni isä lohkasi kerran, että oon melkonen huora, kun mua voi naida miten päin vaa. Ei kuitenkaa tuntunut siinä tilanteessa kohteliaisuudelta :(tökerösti lohkaistu sun lasten isältä... Sillä, että suhtautuu kokeilunhaluisesti seksiin ei ole mitään tekemistä huoraamisen kanssa :(
- rusalkaa
Aurinko79 kirjoitti:
tökerösti lohkaistu sun lasten isältä... Sillä, että suhtautuu kokeilunhaluisesti seksiin ei ole mitään tekemistä huoraamisen kanssa :(
että miten miehet suhtautuu seksiin. Se ei välttämättä olekaan nautinnon löytöretki vaan synnin maahan astumista. Ilmeisesti tästä syystä pitää vaan pikaisesti pistäytyä sielä synnin pesässä ettei saa mitään pahoja vaikutteita.
Nää kaikki mielikuvat on vielä niin taottu kaikkien takaraivoon, että vapautuminen tapahtuu vain sukupolvien vaihtuessa.
Nainen, joka osaa nauttia seksistä ja tarjoo miehelleen nautinnollista seksiä on huorien sukua. - scale
rusalkaa kirjoitti:
että miten miehet suhtautuu seksiin. Se ei välttämättä olekaan nautinnon löytöretki vaan synnin maahan astumista. Ilmeisesti tästä syystä pitää vaan pikaisesti pistäytyä sielä synnin pesässä ettei saa mitään pahoja vaikutteita.
Nää kaikki mielikuvat on vielä niin taottu kaikkien takaraivoon, että vapautuminen tapahtuu vain sukupolvien vaihtuessa.
Nainen, joka osaa nauttia seksistä ja tarjoo miehelleen nautinnollista seksiä on huorien sukua.että joku muu tietää mua paremmin mistä mä nautin.
PS. on sitä vedetty pitkän kaavan mukaankin.
Mä en oikeesti tosta tantraseksistä paljon tiedä, mutta meneekö se niin, että saatetaan naiskennella jonkin aikaa, mutta ei viedäkkään sitä hommaa orgasmiin asti?
Seuraavana päivänä sama toistuu? rusalkaa kirjoitti:
Nainen, joka osaa nauttia seksistä ja tarjoo miehelleen nautinnollista seksiä on huorien sukua.mut näistä lähes kaikista vastauksista on luettavissa itsekkyys, ainakin seksin saralla, ja sukupuolesta riippumatta.
Tai sitten se, et asioista ei suhteen sisällä puhuta, vaan pannaan vaan menemään(siihen saakka kunnes kyllästytään?)rusalkaa kirjoitti:
Nainen, joka osaa nauttia seksistä ja tarjoo miehelleen nautinnollista seksiä on huorien sukua.Ehkä jotkut ajatteleekin noin. Mä en oo onneks vielä koskaan saanu kuulla olevani huora ja jos sen kuulen, niin mies takuulla saa tietää sanovansa sen viimeistä kertaa.
Tuo on mielenkiintoista, että missä vaiheessa ihminen alkoi liittämään seksiin likaisuuden, synnin, häpeän jne vaikka kyseessä on täysin luonnollinen ja kaunis tapahtuma. Uskonnoilla on takuulla hyvin merkittävä osa tässä, mutta ihmisisethän niitä uskontoja ylläpitää.
Tuollaset asenteet juurtuu ihmiskuntaan syvälle ja muutos on hidasta. Onneks sitä tapahtuu koko ajan, vaikka en aina oo varma onko tämä nykyajan kehityssuuntakaan seksin suhteen se oikea...relaxed_eyes kirjoitti:
mut näistä lähes kaikista vastauksista on luettavissa itsekkyys, ainakin seksin saralla, ja sukupuolesta riippumatta.
Tai sitten se, et asioista ei suhteen sisällä puhuta, vaan pannaan vaan menemään(siihen saakka kunnes kyllästytään?)tavalla itsekkäitä? Ja mihin sä perustat tuon, ettei näiden vastausten perusteella parisuhteen sisällä puhuttais asioista? Voihan olla että jotkut on käyneet näistä pitkiäkin keskusteluja, mutta päätyneet ratkaisuun ettei tantraseksi ole heitä varten.
Aurinko79 kirjoitti:
tavalla itsekkäitä? Ja mihin sä perustat tuon, ettei näiden vastausten perusteella parisuhteen sisällä puhuttais asioista? Voihan olla että jotkut on käyneet näistä pitkiäkin keskusteluja, mutta päätyneet ratkaisuun ettei tantraseksi ole heitä varten.
perustan mielipiteeni siihen kokeiluhaluttomuuteen.
ps. Kuinka moni alotukseen vastanneista edes tiesi mitä tantraseksi on? Jottei siitä ny niin kovin pitkiä keskusteluja oo sillo voitu kumppanin kanssa käydä.relaxed_eyes kirjoitti:
perustan mielipiteeni siihen kokeiluhaluttomuuteen.
ps. Kuinka moni alotukseen vastanneista edes tiesi mitä tantraseksi on? Jottei siitä ny niin kovin pitkiä keskusteluja oo sillo voitu kumppanin kanssa käydä.ei välttämättä koe tarvetta kokeilla ihan kaikkea mahdollista ollakseen tyytyväinen seksielämäänsä ja suhteeseensa. Jokainen ajattelee nämä asiat omalla tavallaan ja jokaisella on siihen oikeus ilman että tulee kutsutuksi itsekkääks.
Ei tantra ole ainoa asia, josta parisuhteessa voi keskustella seksin suhteen. Varsinkaan meille täällä Suomessa (tai ylipäätään länsimaissa) tantra ei ole mikään niin tuttu juttu vaan kopioitu jostain kaukomailta, joten en mä ainakaan sitä ihmettele ettei se niin hyvin ole ihmisten hallussa. Se ei silti tarkoita etteikö suhteessa keskusteltais, kokeiltais, oltais avoimia jne. Tantra ei ehkä vain ole sattunut kaikkien elämää koskettamaan tavalla, joka on saanut kiinnostumaan siitä syvemmin.- rusalkaa
scale kirjoitti:
että joku muu tietää mua paremmin mistä mä nautin.
PS. on sitä vedetty pitkän kaavan mukaankin.
Mä en oikeesti tosta tantraseksistä paljon tiedä, mutta meneekö se niin, että saatetaan naiskennella jonkin aikaa, mutta ei viedäkkään sitä hommaa orgasmiin asti?
Seuraavana päivänä sama toistuu?Mulle olis ihanaa kokeilla tuota toisen koskettelemista ja odotuksen lisäämistä ihan jännityspisteeseen. Vois olla sinullekin scale ihan uutta opittavaa, ettei se ole tuskaa kun panettaa vaan nautinto.
Ite olen käsittänyt, että yksi OSA tantraa vain on se että seksin aikna viivyttelemällä laukeamista voi pidentää ja jopa huikeasti kohottaa nautintoa.
Itestäni tiedän vain sen mitä olen oppinut oman käden kautta. Mitään ei olla päästy miehen kanssa 'kohottamaan'. Mulla ehkä on valttina vaan tää nautinnonhalu ja ennakkoluulottomuus, jolla on sitten toiminut. Seksi voi myös olla hauskaa ja vapauttavaa. Aurinko79 kirjoitti:
ei välttämättä koe tarvetta kokeilla ihan kaikkea mahdollista ollakseen tyytyväinen seksielämäänsä ja suhteeseensa. Jokainen ajattelee nämä asiat omalla tavallaan ja jokaisella on siihen oikeus ilman että tulee kutsutuksi itsekkääks.
Ei tantra ole ainoa asia, josta parisuhteessa voi keskustella seksin suhteen. Varsinkaan meille täällä Suomessa (tai ylipäätään länsimaissa) tantra ei ole mikään niin tuttu juttu vaan kopioitu jostain kaukomailta, joten en mä ainakaan sitä ihmettele ettei se niin hyvin ole ihmisten hallussa. Se ei silti tarkoita etteikö suhteessa keskusteltais, kokeiltais, oltais avoimia jne. Tantra ei ehkä vain ole sattunut kaikkien elämää koskettamaan tavalla, joka on saanut kiinnostumaan siitä syvemmin.mutta ok.
- rusalkaa
Aurinko79 kirjoitti:
Ehkä jotkut ajatteleekin noin. Mä en oo onneks vielä koskaan saanu kuulla olevani huora ja jos sen kuulen, niin mies takuulla saa tietää sanovansa sen viimeistä kertaa.
Tuo on mielenkiintoista, että missä vaiheessa ihminen alkoi liittämään seksiin likaisuuden, synnin, häpeän jne vaikka kyseessä on täysin luonnollinen ja kaunis tapahtuma. Uskonnoilla on takuulla hyvin merkittävä osa tässä, mutta ihmisisethän niitä uskontoja ylläpitää.
Tuollaset asenteet juurtuu ihmiskuntaan syvälle ja muutos on hidasta. Onneks sitä tapahtuu koko ajan, vaikka en aina oo varma onko tämä nykyajan kehityssuuntakaan seksin suhteen se oikea...se yksi syy miksi haluan itseäni nuoremman miehen. Asenne.
- amatööreistä
yksikään ei ole harrastanut tantraseksiä. Sen huomaa ihan jokaisen jutuista. Ei se niin tapahdu, että oho minähän olen tietämättäni harrastanutkin tantraseksiä.
- rusalkaa
Kerro, kerro
- rusalkaa
katsoa Love guru nimistä brittiläistä ohjelmaa joitakin vuosia sitten. Nyt huomaan, että heidän ohjeensa(erilaisia harjoituksia) monille pareille seksin parantamiseen myötäili tantraa.
Jatka vaan kyselyä. Tässä tulikin kivasti taas tätä pskaa niskaan niin kuin täälä palstalla aina käy. Tää kö sun tarkotuksesi oli, että diivailet nyt jo osaavas tantraakin oman nuorikkosi kanssa? Hyvä.
*pus*ku se mun nuorikko lukee kuitenki nää kaikki. Jäin perhana kiinni.
Siks toisekseen, sul oli hyvä vastaus ap. kysymykseen.
löytyykö vapaaehtoisia?
- Pullopersesika
..kaikkea viherpiiparipaskaa ala harrasteleen.
Ja mitä vitun kuivaorkkuja..? koko homman ilohan on laukoa lasti putkeen, ja hypätä sitten vielä liukkaille. Naisen työhän se on taas nuolskella veijari puhtaaksi ja valmiiksi uusin koitoksiin, siinä sitä tantraa.
Mieluummin mä sitäpaitsi ammun pari-kolme kertaa kunnon liemet, kuin köhin suutarit kymmenen kertaa..ei stana.- Pullopersesika
NtiBebs kirjoitti:
sussahan piilee todellinen romantikko ;)
..se tämä herkempi puoli aina välillä pääsee lipsahtamaan esille..
Pullopersesika kirjoitti:
..se tämä herkempi puoli aina välillä pääsee lipsahtamaan esille..
ole mitään hävettävää jos mies tykkää välillä vähän hempeillä.
- vänkyrä-nainen
mitä on, oon paljon lukenut aiheesta, mut ei kuulosta kyl mun jutulta. Mä kun tykkään nopeesta toiminnasta. Sitä paitsi mun tantraseksisessiot keskeytyis kokoajan ku tarvis ravata tupakalla. Seksi tuo tuon toisenkin tarpeen niin vahvasti aina esiin:)
"venaa vähän, mä käväsen ihan pikaseen röökillä"
Saattais fiilikset mahdollisesti aika äkkiä kadota :D Joo,ei toimis siis mullakaan.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895