Sansa Clipin lataus

......

Ostin juuri 2-gigaisen Sansa Clipin mp3-soittimen ja olen juuri lataamassa ekaa kertaa akkua. Ohjeessa ei kuitenkaan mainita mitään latausajoista.
Kuinkahan kauan ekalla kerralla pitäisi ladata, entä jatkossa? Vai ilmoittaako näyttö kun akku on täynnä?

5

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sansalainen

      3-4h, mutta varmuuden vuoksi voit pitää vaikka 6h. Riippuu myös hieman siitä lataatko tietokoneen USB-portista vai seinästä. Tietokoneen taka-USB-portit ovat tehokkaimmat, joten jos et voi ladata verkkovirrasta (220V USB-laturilla) niin laita Sansa kiinni koneesi takaporttteihin. Siellä voit pitää soitinta kiinni ainakin tuon 4h, jos kiire ei ole niin vaikka kuusikin tuntia.

      • Pepperdro

        Tyhmä kysymys, mistä olet ostanut verkkolaturin? Prismoissa ym tavan kaupoissa ei tunnu olevan ja halpiskauppojen laturit eivät Sansaa lataa..


      • vasta sansan
        Pepperdro kirjoitti:

        Tyhmä kysymys, mistä olet ostanut verkkolaturin? Prismoissa ym tavan kaupoissa ei tunnu olevan ja halpiskauppojen laturit eivät Sansaa lataa..

        sansa clipin ja siinä on lataus usb:n kautta. laitteessa palaa latauksen tunnus kunnes akku on täys. sitte pimenee ja kai lataus pysähtyykin.

        seinälaturia ei pakkauksessa ollu. onhan niitäkin halvalla nykyään:
        seinä->muuntaja->usb(uros)


    • sessineedhelp

      Mullakin on sansan mp3, sain joulu-lahjaksi :) itse latasin sitä 3h.Mutta kysymys kuuluu..........mistä sinne voi ladata musiikkia/kuvia/elokuvia yms?
      oOis kiva jos sais tähän vastauksen

      • ...

        musiikkia saat ainakin sitten että rippaat omia tai kirjaston CD-levyjä mp3:ksi ja siirrät ne soittimelle, tai sitten ostat mp3:ia suoraan jostain verkkokaupasta (tai sitten imuroit niitä laittomasti ilmaiseksi netistä mutta sitä ei tietenkään saa tehdä). Videonpätkiä saa varmaan helpoiten Youtubesta ja sieltä helpoiten Firefoxin lataajalla. Ne videot pitää sitten mahdollisesti muuttaa sille soittimelle sopivaan formaattiin mutta se juttu riippuu sitten soittimesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe