että on aika esittää illan syvälliset kysymykset. Mitä ET halua? Ja miksi se asia on sitte niin?
kaikki alkavat olla siinä kunnossa,
41
1296
Vastaukset
- caput.mortuum
Aika hyvä.
En halua kipua. Koska se sattuu... Koska olen lakossa ja muutenkin siitä tulee vain ongelmia.
voitan yksinoikeudella loton pääpotin, en toivo rahanruinaajia oveni taakse!
nm. "kimppalotolla rikkaaksi"- Asiasta.huvittunut
En halua lihavaa puolisoa, koska lihavat on lupsakoita.
Kakkoseen. Mitään.
Syytä tähän en ole oikein hahmottanut. Ehkä en ole vain tarpeeksi hip tai cool.- Pullopersesika
..mutta yleisellä tasolla.
Kun täällä nyt aina aika ajoin tuntuu haahuilevan joitakin häiriintyneitä jotka haluaisivat omin aistein rekisteröidä rappeutuneelle palstalle harhautuneita myötäongelmaisia, dadaa - tehkää nettikameroiden videotreffit ja ihastelkaa toistenne turpia vaikka loputtomiin. Heihei!
En muuten ole osallistumassa, hehehe.
;)- Asiasta.huvittunut
relaxed_eyes kirjoitti:
en tajunnu mitään.
imenyt?
- Pullopersesika
relaxed_eyes kirjoitti:
en tajunnu mitään.
..oli epäilemättä faktoja, mutten kyllä totta puhuen vastannut aloitukseesi.
Lue vielä uudestaan, kyllä noin fiksu poika tajuu..
Siis tämähän oli niinkuin zodiac mindwarpia tai jotain.. Pullopersesika kirjoitti:
..oli epäilemättä faktoja, mutten kyllä totta puhuen vastannut aloitukseesi.
Lue vielä uudestaan, kyllä noin fiksu poika tajuu..
Siis tämähän oli niinkuin zodiac mindwarpia tai jotain..eiku kyllä mä oon idiootti, koska en oo kännissäkään ah:kin tajuaa, mut minä en, vaikka olen lukenu jo viiteen kertaan.
Siis, tarkotsä, että tääl jotkut haluiais tästä niinku jonku ihqumesen? Vai mitä mitä vittua.- Pullopersesika
relaxed_eyes kirjoitti:
eiku kyllä mä oon idiootti, koska en oo kännissäkään ah:kin tajuaa, mut minä en, vaikka olen lukenu jo viiteen kertaan.
Siis, tarkotsä, että tääl jotkut haluiais tästä niinku jonku ihqumesen? Vai mitä mitä vittua...mutta milloinkas sä vetäiset taas Pohjanmaan kautta palstalla? Toi tuntuu olevan vasta lämmittelyä..
Kippis!
;) Pullopersesika kirjoitti:
..mutta milloinkas sä vetäiset taas Pohjanmaan kautta palstalla? Toi tuntuu olevan vasta lämmittelyä..
Kippis!
;)kalenteri näyttää siltä, että jos ei mitään yllätyksiä tule, ni yks vapaa lauantai on n. kuukaus ennen joulua, että se on varmaan sit sillo.
Kippistä vaan!
en haluu näin montaa projektia ja viel iha eri aloilta, mitä mul nyt täl hetkel on. Mutta se asia on noin, koska olen ahne.
Ja sekös vituttaa.relaxed_eyes kirjoitti:
et miten pääsee ahneudesta eroon?
Toteaa kaiken sen mitä haluaa, oikeasti aika tarpeettomaksi itselleen.
- uk-ko
En tahdo enää lapsia.
Se asia on niin siksi, että jotkut asiat pitää saattaa päätökseen. Mun isyys on siirtynyt vaippa- ja päiväkotivaiheesta ammatinvalinta- ja yhdessätyöskentelyvaiheeseen. - extra terrestial
E.T call home
ku eka meni vituiks kysyjästä johtuvista syistä. Jos kukaan ny enää jaksaa vastata ni, mitä elämässäsi olemassaolevaa ET halua? Ja miksi se kuitenkin on olemassa elämässäsi?
Tai no emmä tiedä.. tuota ny voi kysellä iteltään ihan hiljaakin, ja parempiki ehkä niin.- Pullopersesika
..tuota voisi estyneempi väittää jo monologiksi..
;)
No joo, en kaipaisi elämässäni juuri nyt sitä että tänä viikonloppuna on pari pakollista velvollisuutta, muuten menee kyllä nyt ihan ok. Pullopersesika kirjoitti:
..tuota voisi estyneempi väittää jo monologiksi..
;)
No joo, en kaipaisi elämässäni juuri nyt sitä että tänä viikonloppuna on pari pakollista velvollisuutta, muuten menee kyllä nyt ihan ok.sen huomaskin monologiksi.
Nää on elämän suuria kysymyksiä, joita kuuluu viikonloppuisin juuri näihin aikoihin porukalla pikkupäissään pohtia. ;)relaxed_eyes kirjoitti:
sen huomaskin monologiksi.
Nää on elämän suuria kysymyksiä, joita kuuluu viikonloppuisin juuri näihin aikoihin porukalla pikkupäissään pohtia. ;)mitää porukalla pohtia, ku kuuluu itekseen pohtia.
- Asiasta.huvittunut
relaxed_eyes kirjoitti:
sen huomaskin monologiksi.
Nää on elämän suuria kysymyksiä, joita kuuluu viikonloppuisin juuri näihin aikoihin porukalla pikkupäissään pohtia. ;)Ei tuu mieleen mahtiajatuksia. Sori. Liian vähän viinaa. Meinasin sanoa että halua elämääni kiirettä, mutta sen mä oon ite tilannut, joten paras pitää suu supussa.
- Pullopersesika
relaxed_eyes kirjoitti:
mitää porukalla pohtia, ku kuuluu itekseen pohtia.
..äijä on murteensa puolesta kännissä piilosavolainen, se on noilla eväillä vaan parempi vaieta ettei pääse huomenna lakeuksien laki yllättämään..
;) - Asiasta.huvittunut
relaxed_eyes kirjoitti:
mitää porukalla pohtia, ku kuuluu itekseen pohtia.
Akat pohtii porukalla!
- Pullopersesika
Pullopersesika kirjoitti:
..äijä on murteensa puolesta kännissä piilosavolainen, se on noilla eväillä vaan parempi vaieta ettei pääse huomenna lakeuksien laki yllättämään..
;)..lakkeuksien laki..
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Ei tuu mieleen mahtiajatuksia. Sori. Liian vähän viinaa. Meinasin sanoa että halua elämääni kiirettä, mutta sen mä oon ite tilannut, joten paras pitää suu supussa.
vastasithan sä kuitenkin kysymykseen. Mul on vähä sama ongelma... tai ei oo vielä kiire, mut tiedän, että se on tulossa, koska on täl hetkel liian monta päällekkäistä hommaa. Iha ahneuden piikkiin menee.
Pullopersesika kirjoitti:
..lakkeuksien laki..
minkäs sille mahtaa ku on juossu naisten peräs pitkin Suomea, ni on edes murteet sekottunu, ku ei nesteitä oo päässy vaihtamaan. ;)
- rusalkaa
En halua yksinäisyyttä, mutta sitähän juuri tarvitsen. Myöskin pelkään pahoin, että ajaudun koko ajan yhä yksinäisemmäksi.
- vaan.
työ on hyvää lääkettä tuohonkin tautiin.
Saa ainakin työkaverit, ja sitä kautta niitä kaveripiirejä voi sitten lähteä laajentamaan muuallekin kuin työajalle. - rusalkaa
vaan. kirjoitti:
työ on hyvää lääkettä tuohonkin tautiin.
Saa ainakin työkaverit, ja sitä kautta niitä kaveripiirejä voi sitten lähteä laajentamaan muuallekin kuin työajalle.Kumma juttu, juuri toiset ihmiset on saaneet minut uskomaan, ettei minusta ole mihinkään.
- vaikea kysymys....
" Mitä ET halua? Ja miksi se asia on sitte niin?"
Laitan linkin toisen ansioituneen kirjailijan tekstiin, koska se sopii asiayhteyteeni. Kaiketi se, mitä toivon, kun huomenna aamusta joudun matkustamaan pitkän BUSSImatkan on, ettei kävisi ainakaan tilannetta, jota tuo allaolevan linkin kirjoittaja kuvaili:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000038871653
En toivo tuota tilannetta siksi, että bussi pysähtyy vain muutamalla pysäkillä ja mahdollisuuksia raittiin ilman haukkaamiseen tulee olemaan vähän.:/ - vänkyrä-nainen
Tulisi niin pitkä lista. Helpommalla pääsisi varmaan, kun sanoisi vaan ne asiat joita haluaa.
Oikeesti en just nyt halua melkein yhtään mitään. Ei kiinnosta haluta.- hossinmongoveli
masennus, ottamassa vänkyrästä niskalenkkiä?
Olen itsekin hieman maassa. - vänkyrä-nainen
hossinmongoveli kirjoitti:
masennus, ottamassa vänkyrästä niskalenkkiä?
Olen itsekin hieman maassa.syksyt on aina pahimpia. En ole koskaan selvinnyt helpolla syksyn ja talven läpi. Aina on kylmä, oli sisällä tai ulkona, ja pimeää.
- vänkyrä-nainen
vänkyrä-nainen kirjoitti:
syksyt on aina pahimpia. En ole koskaan selvinnyt helpolla syksyn ja talven läpi. Aina on kylmä, oli sisällä tai ulkona, ja pimeää.
Syksyihin ei koskaan ole pirteä, vaikka popsisi joka purkista vitamiineja.
- hossinmongoveli
vänkyrä-nainen kirjoitti:
Syksyihin ei koskaan ole pirteä, vaikka popsisi joka purkista vitamiineja.
tätä sinun rämpimistä täällä palstalla jo huomattavan pitkään ja minusta tuntuu että olet aina hieman alavireinen. Voi olla että nyt syksyllä oot vielä enemmän.
Ootko käyny lekurille valittamassa?
Ite vaihdoin just autoa ja aattelin lisätä liikuntaa, jospa tästä piristyis. - vänkyrä-nainen
hossinmongoveli kirjoitti:
tätä sinun rämpimistä täällä palstalla jo huomattavan pitkään ja minusta tuntuu että olet aina hieman alavireinen. Voi olla että nyt syksyllä oot vielä enemmän.
Ootko käyny lekurille valittamassa?
Ite vaihdoin just autoa ja aattelin lisätä liikuntaa, jospa tästä piristyis.mulla on itseasiassa jonkinasteinen lääkärikammo. Mä oon niitä ihmisiä, jotka menee sinne vasta suurinpiirtein pää kainalossa.:)
En mä tiedä, mistä se johtuu, mut jännitän vaan lääkäriinmenoa ihan hirveesti aina. Eikä koskaan tunnu, et mulla olisi olla oikeutta olla siellä vastaanotolla. Siellä tulee aina olo, et oma sairaus on niin vähäpätöinen, et ne lääkäritkin katsoo kieroon, et mitä toikin tänne tulee kuluttamaan heidän kallisarvoista aikaansa, kun on vielä sairaampiakin potilaita, mitä itse on.
Tuon takia meen sinne vasta puolipakolla ja vasta silloin kun moni muukin ihminen on varmistanut sen, et tuosta asista voi mennä.
- "nainen36"
tätä unettomuutta, josta olen kärsinyt jo todella kauan! Syy: siksi, että olen hirveän väsynyt päivisin ja työnteko on kuin tervassa tarpomista. Lisäksi olen todella onnettomuusaltis, kun pää ei toimi jatkuvan unenpuutteen takia.
- de_monte
että sisäfile pihvini kypsennetään,antakaa se olla alle mediumin.
jotkut tykkää verisistä asoista.- touhua....
Siitähän voi saada vaikka hullun lehmän taudin, kun ei ole kunnolla kypsennetty :(
Ja luulen, että sitä ET halua saada :) - de_monte
touhua.... kirjoitti:
Siitähän voi saada vaikka hullun lehmän taudin, kun ei ole kunnolla kypsennetty :(
Ja luulen, että sitä ET halua saada :)nyt mie haluan jonkun uuden taudin
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3456903Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai675948Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1945426Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi814233Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan503441HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok663395Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava63383Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan373074Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta442700Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739122297