Mulla ois tälläinen "ongelma":
Kun noita palstoja olen lukenut ja katsonut ilmoituksia, niin aika ajoin tulee tietenkin vastattua joillekin itseä kiinnostaville tytöille (olen siis itse miespuolinen).
Pyrin heti kertomaan omat vahvuuteni ja heikkouteni ekassa mailissa. 90% se johtaa siihen, että mitään vastausta ei tule. Muutamien kanssa kuitenkin kirjoittelu alkaa ja alussa tuntuu sujuvan ihan ookoo. Kuitenkin kaikki ovat loppuneet ennen tapaamista.
Tuntuu, että näissä esiintyvät naiset hakevat juuri eniten fyysisesti komeaa ja pitkää miestä. Ei auta vaikka muuten "kaikkien naisten" ihanneominaisuudet löytyvät eli huumorintajuinen, kiltti, toisen huomioonottava, rehellinen, luotettava jne. on mutta jos kertoo ettei ole hoikka, pitkä tai atleettinen niin kiinnostus loppuu...
Miksi naiset siis laittavat toiveisiin juuri nuo huumorintajuinen, kiltti, toisen huomioonottava, rehellinen, luotettava jne. mutta tosiasiassa kiinnostus keskittyy ihan muuhun seikkoihin?
Omasta puolestani voin sanoa, ettei naisen tosiaan tarvitse olla mikään missi, kunhan on itse suhteellisen tyytyväinen itseensä eikä ole itseään täynnä oleva pintaliitäjätyyppi.
Tiedän kyllä että tää "valitus" on ainaista, mutta mun kokemusten mukaan voisin sanoa että näin ainakin näissä deittipalstoissa tuppaa olemaan!
Ehkä pitäskin vähän "laajentaa reviiriä" koska olen lähinnä vastaillut etelä-suomen naisille. ;))
Kiitos asiallisista vastauksista! :)
Sinkut.net/treffimesta/deitti.net yms.
104
23022
Vastaukset
- Ruma ankanpoikanen
Joo samaan olen itsekin törmännyt. Mikäköhän naisia vaivaa, kun eivät osaa olla rehellisiä?
No, jatkan yrittämistä kaikesta huolimatta. Ehkä jossain on...- lonely
Itse olen mieluummin heti kättelyssä rehellinen, turha valehdella koska se paljastuu kuitenkin jossain vaiheessa...
- Anonyymi
Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Samaa suurta kus........ on tuokin sivusto , palveluntarjoja haluaa vain eurosi eikä muuta, hyvin ovelasti tehty sivusto ja siellä on vakipalveluna omat vastaajat ja vastaajat ja vastaajat, huijausta koko setti.
- Tamperelainen
Ylistystä sinulle !! olet täysin oikeassa !!! Tuossa lla vastaavaan keskusteluun taannoin kirjoittamani näkemys näistä "kansi kuva täydellisyys peelo prinsessoista" ketkä sieltä seuraa etsivät !! ELÄKÖÖÖN TAVLLISET & FIKSUT TYTSYT ! tE KETKÄ USKALLATTE OLLA SEN 1,2 KG "YLIPAINOISIA" OSAATTE HARRASTAA MUUTAKIN KUIN JUMPPAA, JUMPPAA, JUMPPAA, JUMPPAA, BILETYSTÄ, BILETYSTÄ, BILETYSTÄ, JNE TURHUUKSIA ! kYLLÄ TE SUOMEN TYPYT OSAATTE OLLA MAHTAVIA JA MUKAVIA... MILKÄ EI VALITETTAVASTI KOSKE TEITÄ "TÄYDELLISEN MIEHEN ETSIJÖITÄ" !!!!!
- lonely
Kiitos kehumisista! :)
- rumpu
Mitäs sä sit niille naisille kerrot itsestäsi? Voisitko hieman kertoa meille muillekkin/mulle? Älä nyt kuitenkaan ihan sitä 90% kerro mut jos vaikka 70%?
- lonely
lähinnä riittääkin just tuo kun kirjoittaa heti, ettei ole kukkakeppi-sixpack-2metrinen komistus.
joskus kun ei ole tuota heti kättelyssä kertonut ja on mailaillut vaikka 1-2kk niin jossain vaiheessa tulee pakosti nuo asiat eteen... mm. tapaamista suunniteltaessa jne. siinä vaiheessa on paljon ikävämpää kun kirjoittelu loppuu kuin seinään. eiks niin? :)
tai mistäs minä tiedän mikseivät he vastaa? epäilen vain että se on tuo asia koska samat tytöt ovat vastanneet joillekin kavereilleni. - rumpu
lonely kirjoitti:
lähinnä riittääkin just tuo kun kirjoittaa heti, ettei ole kukkakeppi-sixpack-2metrinen komistus.
joskus kun ei ole tuota heti kättelyssä kertonut ja on mailaillut vaikka 1-2kk niin jossain vaiheessa tulee pakosti nuo asiat eteen... mm. tapaamista suunniteltaessa jne. siinä vaiheessa on paljon ikävämpää kun kirjoittelu loppuu kuin seinään. eiks niin? :)
tai mistäs minä tiedän mikseivät he vastaa? epäilen vain että se on tuo asia koska samat tytöt ovat vastanneet joillekin kavereilleni.Niinhän se menee...
Itse kun laitoin sinkku.net sivuille ilmon niin vastauksia tuli tasan kolme.Yksi yli 50v tarjosi YYA sopimusta,toinen vastas vasta viikon kuluttua omasta meilistä ja tämä viimeinen on kirjoitellut parin päivän välein.Nyt tosin ollut kohta viikon hiljaa...eli taitaa olla sekin kaveri mennyt. - lonely
rumpu kirjoitti:
Niinhän se menee...
Itse kun laitoin sinkku.net sivuille ilmon niin vastauksia tuli tasan kolme.Yksi yli 50v tarjosi YYA sopimusta,toinen vastas vasta viikon kuluttua omasta meilistä ja tämä viimeinen on kirjoitellut parin päivän välein.Nyt tosin ollut kohta viikon hiljaa...eli taitaa olla sekin kaveri mennyt.onnea matkaan vaan ja toivotaan ainakin että toisille natsais ja tulostakin tulis! :)
- rumpu
lonely kirjoitti:
onnea matkaan vaan ja toivotaan ainakin että toisille natsais ja tulostakin tulis! :)
Itsekseni olen miettinyt että jos menis/pääsis edes joskus jonkun kanssa esim.kahville/treffeille,niin tuliskohan sitä tuomittua toinen ensitreffien perusteella?Mä en ainakaan pystyis sanomaan miehestä mitään ennenkuin oltais käyty monta kertaa kahvilla;)
Ja tämä mykkäkoulua pitävä mies,josta kerroin aikaisemmin,asuu hesan ulkopuolella eli tuskin koskaan tullaan treffaamaan. - lonely
rumpu kirjoitti:
Itsekseni olen miettinyt että jos menis/pääsis edes joskus jonkun kanssa esim.kahville/treffeille,niin tuliskohan sitä tuomittua toinen ensitreffien perusteella?Mä en ainakaan pystyis sanomaan miehestä mitään ennenkuin oltais käyty monta kertaa kahvilla;)
Ja tämä mykkäkoulua pitävä mies,josta kerroin aikaisemmin,asuu hesan ulkopuolella eli tuskin koskaan tullaan treffaamaan.mullahan tuo reffailu jääkin usein just 1-2 kahvikertaan. vaikee sanoo mistä se johtuu? :)
ja yks pikkuvinkki siulle: jätä nyt tollanen mykkäkoulumies! vaikka en olekaan mikään tuomitsemaan toisia niin kyllä nyt puhua pittää ainakin... :D - rumpu
lonely kirjoitti:
mullahan tuo reffailu jääkin usein just 1-2 kahvikertaan. vaikee sanoo mistä se johtuu? :)
ja yks pikkuvinkki siulle: jätä nyt tollanen mykkäkoulumies! vaikka en olekaan mikään tuomitsemaan toisia niin kyllä nyt puhua pittää ainakin... :DItse kun on tällänen räpätäti niin sitä toivois että toinen osapuolikin olisi jonkunlainen päläpälä. Yksinpuhelua ei kauaa jaksa.
Pitäisköhän ottaa neuvostas vaari ja unohtaa koko mies. Pitää varmaan laittaa uusi haku johonkin treffisivuille... - lonely
rumpu kirjoitti:
Itse kun on tällänen räpätäti niin sitä toivois että toinen osapuolikin olisi jonkunlainen päläpälä. Yksinpuhelua ei kauaa jaksa.
Pitäisköhän ottaa neuvostas vaari ja unohtaa koko mies. Pitää varmaan laittaa uusi haku johonkin treffisivuille...puhelias nainen saa helpolla miehen, luulen ma! :)
joten, anna kaverille 1 mahis: joko tilanne muuttuu ja sanainen arkku aukeaa tai...
*naur* kyllä joka mies tuossa vaiheessa saa sanan suustaan, jos meinaan oikeeta kiinnostusta löytyy! - rumpu
lonely kirjoitti:
puhelias nainen saa helpolla miehen, luulen ma! :)
joten, anna kaverille 1 mahis: joko tilanne muuttuu ja sanainen arkku aukeaa tai...
*naur* kyllä joka mies tuossa vaiheessa saa sanan suustaan, jos meinaan oikeeta kiinnostusta löytyy!Laitoin jo heti alussa asian selväksi että meilata pitää vaikka monta kertaa päivässä. Tänä aamuna viimeksi hälle meiliä laitoin,mitään ei ole kuulunut.
Sähän et olekkaan mikään kloppi enään;))
Itekin olen jo hitusen yli kolmekymppinen.
- Vaaka29
Kai sinä olet huomannut jo tässä vaiheessa sen tosiasian, että EI NE naiset TIEDÄ MITÄ ne haluavat. Ja suoraan sanoen en kyllä minäkään tiedä mitä minä haluan, mutta sit kun näen sen edessäni, niin kyllä minä sitten ( luulisin ) tiedän. Mutta sitä kannatan, että pyritään etsimään sitä "oikeaa" jostakin muusta maanosasta kuin etelä-suomesta. Alan nimittäin saada sellaisen käsityksen että MINÄ en halua sellaista naista, joka löytyy nimenomaan etelä-suomesta, mutta se saattaa tietysti olla, että ne naiset ovat stadilaisia, kannattaisi ehkä suunnata ulos maalle. Sieltä niitä kunnollisia naisia näyttää löytyvän.
- lonely
sen verran tässä vois vielä paljastaa, että mun mielestä unelmanainen on just "pikkukaupungin-tyttönen" :)
ikävä tosiasia on vaan se, että ne pikkukaupungin tytötkin muuttaa opiskeluiden/töiden perässä stadiin ja siellä voi tarttua huonoja vaikutteita... ;)
rovaniemelle on vaan pitkä matka reffeille... siihenhän tässä kuitenkin tähdätään ajan myötä? - Tamperelainen
taitaa täällä meidän cityssä pahimpia olla usein ne "tuolta" muutaman kymmenen kilsan päästä tulleet... no en tiedä kuin vanhoi olette, ite n. 30wee.. ja tosiaankin monet näisä "täydellisistä" (lue täydellisistä peeloista) ovat juuri näitä muualta tänne tulleita. Siinä olette myös oikeassa ettei ne raukat tiedä mitä haluavat !! Kun se on jo ihan hirveen vaikeeta lähtee vaikka yhdelle tai kahville tms... ekoilla treffeillä saa monesti kulla.. tai siis tekstarina pari tuntia sen jälekeen, "sä oot tosi kiva ja mukava mut et ihan mun makuun" ja tietenkään ei voi enää edes siellä yhdellä käydä sellaisen miehen kanssa... joka ei ole "ihan mun makuun" ja näitä kuulee juuri niitä täydellisiltä !!!
Noh mulla on kokemuksia tosiaan USEISTA deiteistä, mutta nykyään oloen VIISASTUNUT ja unohdan heti nämä ketkä kertovat itsestää tyyliin "olen urheillullinne, hyvä vartaloinne, kaunis monien mielestä, hoikka, tykkään bilettää jne..." ei tuollaisille kannata vastata... ja ne tavalliset suomi tytpyt mukavat sellaiset löytyy sieltä sitten kun on tarpeeksi harrastellut näitä deitti hommii ;) heh heh *professional* onneksi niitäkin löytyy !! Ruvetaan porukalla mulkjoileen ja enne kaikkea boikotoimaan näitä "ihania" niin deiteissä kuin baareissakin !!! KAPINA tyhmiä muikkeja vastaan !! Etsitään kunnollisa 2tavis" suomi tytpyjä... unohdetaan nam,ä "Mä oon urheilullinne ja hyvä vartaloinne 175 cm ja painna 55 kg ja oon monien mielstä kaunis ja mä oon tehnyt mallin töitä" ja enne kaikkea ne ketkä esittee itseään tuolla peilikjuvassa & kuvagalleriassa näissä "studio" / "malli" kuvissa !!!
kapina pystyyn !! kuka liittyy mukaan !!! Mä aloitin sen 22.10 armon vuonna 2003 torstaina kotona keskustassa klo. 20:42 !! ja huomemnna dumppaan & palautan sen missukan heti maan pinnalle kenen kaa mul deitit (luulee olevansa joku ihana ja täydellinen PYH) !! - lonely
Tamperelainen kirjoitti:
taitaa täällä meidän cityssä pahimpia olla usein ne "tuolta" muutaman kymmenen kilsan päästä tulleet... no en tiedä kuin vanhoi olette, ite n. 30wee.. ja tosiaankin monet näisä "täydellisistä" (lue täydellisistä peeloista) ovat juuri näitä muualta tänne tulleita. Siinä olette myös oikeassa ettei ne raukat tiedä mitä haluavat !! Kun se on jo ihan hirveen vaikeeta lähtee vaikka yhdelle tai kahville tms... ekoilla treffeillä saa monesti kulla.. tai siis tekstarina pari tuntia sen jälekeen, "sä oot tosi kiva ja mukava mut et ihan mun makuun" ja tietenkään ei voi enää edes siellä yhdellä käydä sellaisen miehen kanssa... joka ei ole "ihan mun makuun" ja näitä kuulee juuri niitä täydellisiltä !!!
Noh mulla on kokemuksia tosiaan USEISTA deiteistä, mutta nykyään oloen VIISASTUNUT ja unohdan heti nämä ketkä kertovat itsestää tyyliin "olen urheillullinne, hyvä vartaloinne, kaunis monien mielestä, hoikka, tykkään bilettää jne..." ei tuollaisille kannata vastata... ja ne tavalliset suomi tytpyt mukavat sellaiset löytyy sieltä sitten kun on tarpeeksi harrastellut näitä deitti hommii ;) heh heh *professional* onneksi niitäkin löytyy !! Ruvetaan porukalla mulkjoileen ja enne kaikkea boikotoimaan näitä "ihania" niin deiteissä kuin baareissakin !!! KAPINA tyhmiä muikkeja vastaan !! Etsitään kunnollisa 2tavis" suomi tytpyjä... unohdetaan nam,ä "Mä oon urheilullinne ja hyvä vartaloinne 175 cm ja painna 55 kg ja oon monien mielstä kaunis ja mä oon tehnyt mallin töitä" ja enne kaikkea ne ketkä esittee itseään tuolla peilikjuvassa & kuvagalleriassa näissä "studio" / "malli" kuvissa !!!
kapina pystyyn !! kuka liittyy mukaan !!! Mä aloitin sen 22.10 armon vuonna 2003 torstaina kotona keskustassa klo. 20:42 !! ja huomemnna dumppaan & palautan sen missukan heti maan pinnalle kenen kaa mul deitit (luulee olevansa joku ihana ja täydellinen PYH) !!tuossa asiassa kimpassa mukana jo kohta 30v ;)
- Urpo
Ei täällä ole naisia, no tuo Siwan kassa, mutta on varmaan lepso ja sitten joku XL-nainen. Muut on menneet etelään opiskelemaan.
- Vaaka29
Tamperelainen kirjoitti:
kapina pystyyn !! kuka liittyy mukaan !!! Mä aloitin sen 22.10 armon vuonna 2003 torstaina kotona keskustassa klo. 20:42 !! ja huomemnna dumppaan & palautan sen missukan heti maan pinnalle kenen kaa mul deitit (luulee olevansa joku ihana ja täydellinen PYH) !!...se jonon pää löytyy !? Kerro minulle niin ilmestyn siihen, ennen kuin olen edes lukenut vastauksesi kokonaan läpi :-) "This means WAR !"
- Netistä miehen löytänyt
sulle: mitä itse etsit naisessa? Älä nyt loukkaannu, mutta jos sulle, niin kuin joillekin miehille, esim. normaalipainoisuus tarkoittaa 170/55, niin ei ole ihme jos ei tavisnaiset uskalla yrittää.
Yksi asia mitä olen myös kummastellut, on se että naisella ei saisi olla lapsia; kuitenkin jos aletaan puhua kolmikymppisistä naisista, niin siinä alkaa lapsettomat olla jo aika pieni vähemmistö.
Itse löysin ukon netistä, ja olen myöhemmin saanut hänen puheistaan vähän sen käsityksen, että kun ekan kerran tapasimme, hän oli ulkonäkööni pettynyt (vaikka olin kertonut esim. että mulla on rillit, joita aina pidän, ja hänellä itsellään on rillit -11!). Mieleen tulee että mitä te miehet oikein kuvittelette, meinaan että luuletteko, että jotkut karitatuomolat etsii miehiä netistä?- Ruinaldo
Karitatuomolat saattavat etsiäkin miestä netistä. Ei ole nimittäin kovin kummoinen ämmä tuo Karita. Olen nähnyt livenä. *puistatus*
- Tietäjä
Ruinaldo kirjoitti:
Karitatuomolat saattavat etsiäkin miestä netistä. Ei ole nimittäin kovin kummoinen ämmä tuo Karita. Olen nähnyt livenä. *puistatus*
taitaapa juuri nämä "karitat" etsiä miehiään netistä, kun ei nille kelpaa kukaan missään niin luulevat, jotta niitä täydellisä Brad Pittejä jne... lymyää jossain deitti palstoilla :) !!! Kun eihän ne täydelliset voi meitä "SUOMALAISIA MIEHIÄ" kelpiuttaa... ja mitä siitä normali painosta mainitsit... niin se 17/55 on niiku lähinnä karseeta katsotavaa... kaukana normaali painosta... muistuttaa lähinnä jotain anoreetikkoa... jotta näin tänäään !!
- lonely
en tosiaan etsi mitään karitatuomolaa!!
ihan tavallista naista, mielellään vähän pyöreetäkin... minua ei nappaa ainakaan sellaiset anorektikot tyyliin allymacbeal.
ulkoisesti vaatimukset ei ole kovia, sisäisesti sitten ehkä niinkin ;)
onnea sulle kun löysit elämäs miehen! :) - rumpu
lonely kirjoitti:
en tosiaan etsi mitään karitatuomolaa!!
ihan tavallista naista, mielellään vähän pyöreetäkin... minua ei nappaa ainakaan sellaiset anorektikot tyyliin allymacbeal.
ulkoisesti vaatimukset ei ole kovia, sisäisesti sitten ehkä niinkin ;)
onnea sulle kun löysit elämäs miehen! :)No,lähtisitkö kanssani vaikka sinne kahville?
Mä olen ainakin "pyöreä"(160cmja100kg)ihan oikeasti/täydellä järjellä varustettu/puhetaitoinen/huumorintajuinen/työssäkäyvä/YH-äiti. - Tamperelainen
rumpu kirjoitti:
No,lähtisitkö kanssani vaikka sinne kahville?
Mä olen ainakin "pyöreä"(160cmja100kg)ihan oikeasti/täydellä järjellä varustettu/puhetaitoinen/huumorintajuinen/työssäkäyvä/YH-äiti.No tuota iksipä en lähtisi... noh kysymys ei tainnut olal mulle suunnattu mutta kuietnkin... lähtisin tottakai... ja eihän sitä treffien jälkeen btw aina tartte mitää "seurustelu suhdetta" perustaa... voihan sitä ola kavereita ja perustaa vaikka "ööö... sellai juu nou suhde" hhe heh ;) No ei se ainakaan merille "fiksuille" miehille ole este se, jos typy vähän isompi.. toinne tykkäää isoista toinne pienistä... noh henk. koht. kyllä sinun tilnteesi olis mulle liikaa niiku suhteen perustamiseen, mun tyttöystävällä/vaimolla tms. EI OLE MUKSUJA valmiina... noh älä huolestu, ei kaikki ajttele samoin kuin mä ;)
- sun tyyliin tympääntynyt
Tamperelainen kirjoitti:
No tuota iksipä en lähtisi... noh kysymys ei tainnut olal mulle suunnattu mutta kuietnkin... lähtisin tottakai... ja eihän sitä treffien jälkeen btw aina tartte mitää "seurustelu suhdetta" perustaa... voihan sitä ola kavereita ja perustaa vaikka "ööö... sellai juu nou suhde" hhe heh ;) No ei se ainakaan merille "fiksuille" miehille ole este se, jos typy vähän isompi.. toinne tykkäää isoista toinne pienistä... noh henk. koht. kyllä sinun tilnteesi olis mulle liikaa niiku suhteen perustamiseen, mun tyttöystävällä/vaimolla tms. EI OLE MUKSUJA valmiina... noh älä huolestu, ei kaikki ajttele samoin kuin mä ;)
Juurihan sä tuolla toisella foorumilla selvitit kuinka lihavat naiset on surkeita sängyssä. Älä vaivaudu vastaamaan, en tosiaankaan roiku täällä aina lukemassa, kunhan kulutan työaikaa.
- rumpu
sun tyyliin tympääntynyt kirjoitti:
Juurihan sä tuolla toisella foorumilla selvitit kuinka lihavat naiset on surkeita sängyssä. Älä vaivaudu vastaamaan, en tosiaankaan roiku täällä aina lukemassa, kunhan kulutan työaikaa.
Hetikun laitoin oikean painon ja pituuden niin juttu lopahti siihen vt.lonely. Tamperelainen ehdotteli juu nou-suhdetta,yäk!, eli mitäs tästä opimme...ainakin sen että jos olet rehellinen niin et pitkälle pötki.
- Tamperelainen
sun tyyliin tympääntynyt kirjoitti:
Kirjoittanut kyllä joihinkin palstoihin... mutta truollasista en ole kirjoitatnut ja tuohon mulla saattaisdi kyllä ole tuohon huonoja sängyssä täysin vastakkainne mielipide !!!!!
- lonely
rumpu kirjoitti:
Hetikun laitoin oikean painon ja pituuden niin juttu lopahti siihen vt.lonely. Tamperelainen ehdotteli juu nou-suhdetta,yäk!, eli mitäs tästä opimme...ainakin sen että jos olet rehellinen niin et pitkälle pötki.
mitäs tarkoitat? ei mua ainakaan häiritse toisten pituudet/painot, omissakin tarpeeksi mietittävää! :)
juttua kyllä tulee tänne palstalle, kunhan tässä saa taas koneet käyntiin :D
- Riklo
Ihan samanlaisia kokemuksia. Tosiaankin.
"Hauskinta" on, että livenä naisten kanssa ei ole mitään ongelmia, paitsi sitten sen "oikean" löytämisessä. Pitkä olen ja persoonallinen, silmiä ja älyäkin on kehuttu. Sosiaalista kyvykkyyttä, jopa pienessä baariolotilassakin, on ylistetty. Huumorintajua en halua lisää.
Mutta netissä, ei, ei sitten mitään. :-O- Ihmettelen
Miksi sitten etsit seuraa netistä? Eikös nuo treffipalvelut ole tarkoitettu meille epäsosiaalisille ja rumille, jotka eivät muualta seuraa löydä? Tosin samat vaatimukset ihmisillä taitaa olla etsintätavasta riippumatta, joten ei tämä netti autuaaksi tee...
- m25
Jos naisille tulee useasti yli 30 vastausta ilmoituksiin niin tottakai jonkilainen filtteröinti on suoritettava ja jos valinnan varaa löytyy niin on turha väittää että et itsekkin vastaisi mielummin fyysisesti kauniille naiselle (ainakin omien sanojensa mukaan) kun rehellisesti esim. ylipainonsa tunnustavalle naiselle.
Kannattaa varmaan kertoa vähän vähemmän itsestään heti ensimmäisissä maileissa.- Tamperelainen
Niin arvoisa "RumpuYH" ekkös sä nainne jnne olleu ?? no kuitenkin... se tosiaan ihmetytttää kun mimmi klertoo terffeillä, jotta "olet tosi kiva jnne nähdäään uudestaan" jne... noh koitappa sille sitten laitaa mailia/textarii jne... no eipä vaivaudu tytpyt vastaamaan... noh ei pidä yleistää, mutta näin mulle käy noin 3/5 treffeistä... mitä linevät hautovat päässään sitten, kun on niin saatanna vaikeaa vastata ja mielestäni kyllä voi sanoa suoraan jos ei napaa, mä sannon ainakin ja onneksi jotkut myös tajunneet sanoa niin on saanut molemmat pistää uutta usvaa putkeen. No mun mieli pide siitä "pitkä aikaisesta" mailalusta on no jaa... ei mitää järkee mä ainakin aina yrittänyt tuuppaa treffeille niiku ekan mailin jälkeen, jotta ei ainakaan tule sit turhia pettymyksiä & odotuksia ja ennen kaikkea turhia odotuksia ja mielikuvia ei synny !!
ja sinä "m25" "naisille tulee useasti yli 30 vastausta" Hmm... olisiko oikea määrä ainakin täällä "ruuhka suomessa" noin tuplana toi sun määrä ja enemmänkin,.. ainakin mulle ovat kertoileet jotkut tuollaista !? ja muuten sulle sulle "m25" vinkkinä "ammattilaiselta" sen kanssa opit "ajan kanssa" jotta tiedät ketkä mimmit vaan nii´ku kertoo mitä tykkää itestään ja ovatkin sitten jotain muuta "luulevat liikaa itsestään" ja moni mimmi ei edes aio tavata koskaan kunhan vaan koittavat pönkittää itsetuntoaan, sillä jotta saavtko he miehet kiinnostuman itsestään jotta voisivat VIELÄ ENEMMÄN NOKKAPYSTYSSÄ sitten roikkua tuolla lihatiskien nurkilla perjantaina pikku topissaan ja yltä katsoa kaikkia muita paitsi niitä 185 pitkiä, lihaksikkaita, Brad Pitin tms. näköisiä, rikkaita, urheilullisia (lue: niitä joita ei ole olemassa) noh aika tiukaa kritiikkiä noita "IHANIA" kohtaan mutta valitettava totuus... ja on tainnut nyt tää keskustelu lipsua ulos tuosta deitti netti teemasta... noh kerrompa kuitenkin :) - lonely
1. voin rehellisesti sanoa, että enemmän naisessa mulle merkkaa muut asiat kuin fyysisesti kaunis runko. ei paljoa auta, jos muuten ei toimi.
2. joo voihan sitä olla kertomatta kaikenlaista ja kokemusta siitäkin on. kuten jo aiemmin jossain tuossa vastasin, kiva sitten ens 2kk mailata ja sitten kertoa, ja homma kaatuis siihen.
en halua olla liian negatiivinen, uskon kyllä että kun tarpeeksi yrittää niin joskus onni potkaisee :))
- miesmies
kannattaa oikeastaan miettiä mitä hakee ennenkuin laittaa sokkona niitä hakemuksia naisille. Kun naisille kuitenkin tulee ne 100 viestiä niin ekoissa kannattaisi kertoa itsestään lyhyesti MUTTA kiinnostavasti.
Sitten kun on jo mukavaa juttelua syntynyt voi hieman kertoa heikkouksistakin, siinä vaiheessa toinenkin on avoimempi ja jos muuten synkkaa niin ne ei niin haittaa. Karsintaa on jo tapahtunut ja tyttö jatkaa mielenkiintoisimpien kanssa jutustelua. Kuvien vaihto jossain vaiheessa, saattaa vaikuttaa taas tilanteeseen.
Normaaleilla deiteillä tehdään vaikutusta olemuksella enemmän, netin kautta kannattaa syventää tutustumista. Siinähän sitä näkee miten huumorintaju käy yksiin toiseen tutustuessa ilman että toinen vain mainostaa olevansa sellainen (huumorintajuinen, kiltti, toisen huomioonottava, rehellinen, luotettava jne.). Yksi pitää Velipuolikuu-tyylisestä huumorista, toiselle huumori on Myrkkyä.
Kun sitten tuntuu siltä että naisen kanssa voisi oikeasti synkata niin sitten vaan tapaamaan.- Tamperelainen
Kuten tuossa yllä kirjoitin... niin musta kyllä ne deitit parasta järjestää mahd. pian... eihän siinä mitää häviä ?? ja jos jonkun mielestä häviäää, PLIIIS KERTOKAAA mitä ??
Niin jotta ei luo niitä turhia pilvilinnoja niissä maileissa kumpikaan, kun ihmisellä kuitenkin taipumus kirjoittaa jotain toista mitä on ja ajattelee... :) =?! - sandi
..helpolta ja yksinkertaiselta.. =)
- miesmies
Tamperelainen kirjoitti:
Kuten tuossa yllä kirjoitin... niin musta kyllä ne deitit parasta järjestää mahd. pian... eihän siinä mitää häviä ?? ja jos jonkun mielestä häviäää, PLIIIS KERTOKAAA mitä ??
Niin jotta ei luo niitä turhia pilvilinnoja niissä maileissa kumpikaan, kun ihmisellä kuitenkin taipumus kirjoittaa jotain toista mitä on ja ajattelee... :) =?!No sen, että jos deiteillä kummatkin on kipsissä tms. niin jääkin huomaamatta että se toinen olikin oikeasti mielenkiintoinen ihminen. Asioita, jotka eivät tule vaikkapa eka tapaamisilla ilmi.
Höh, jos kirjoittaa sellaista mitä ei oikeasti ajattele niin MIKSI kirjoittaa, haloo! Avoimesti, rehellisesti ja aitona ihmisiä kohtaamaan! - miesmies
sandi kirjoitti:
..helpolta ja yksinkertaiselta.. =)
Ehkäpä mä teen siitä 10 vaiheen ohjeistuksen ja tiivistelmän joskus ;-)
- lonely
asiallisista kommenteistasi! :)
kyllä sitä tulee nykyään mietittyä aika lailla ennenkuin rupeaa kenenkään ilmoituksiin vastamaan... - Nainen
lonely kirjoitti:
asiallisista kommenteistasi! :)
kyllä sitä tulee nykyään mietittyä aika lailla ennenkuin rupeaa kenenkään ilmoituksiin vastamaan...Mikä sussa nyt on sitten niin kauheata..? Sekö, ettet ole Brad Pitt look-a-like..? Ei kaikki naisetkaan tuijota ulkonäköön,kunhan ei ole ihan vastenmielisen näköinen,siisti ja pilkettä silmäkulmassa. Annappas niitä sun mittojas niin katotaan.. ;) Tsemppiä vaan jatkossa!
- lonely
Nainen kirjoitti:
Mikä sussa nyt on sitten niin kauheata..? Sekö, ettet ole Brad Pitt look-a-like..? Ei kaikki naisetkaan tuijota ulkonäköön,kunhan ei ole ihan vastenmielisen näköinen,siisti ja pilkettä silmäkulmassa. Annappas niitä sun mittojas niin katotaan.. ;) Tsemppiä vaan jatkossa!
kiitos kannustuksesta! :)
en ole kuitenkaan NIIN epätoivoinen että jakelisin tässä palstalla infoa kaikille itsestäni :))
sori vaan, jos olet saanut teksteistäni valittajakuvan, ihan niin pitkälle ei ole ollut tarkoitus mennä. ;) - morsian
lonely kirjoitti:
kiitos kannustuksesta! :)
en ole kuitenkaan NIIN epätoivoinen että jakelisin tässä palstalla infoa kaikille itsestäni :))
sori vaan, jos olet saanut teksteistäni valittajakuvan, ihan niin pitkälle ei ole ollut tarkoitus mennä. ;)Tsemppiä sulle lonely. Älä menetä toivoasi. Kyllä se vielä joku päivä löytyy...se oma rakas.
- lonely
morsian kirjoitti:
Tsemppiä sulle lonely. Älä menetä toivoasi. Kyllä se vielä joku päivä löytyy...se oma rakas.
kiitos positiivisesta viestistäs! :D
- sandi
miesmies kirjoitti:
Ehkäpä mä teen siitä 10 vaiheen ohjeistuksen ja tiivistelmän joskus ;-)
..odottelemaan mielenkiinnolla..
- Zede
Tamperelainen kirjoitti:
Niin jotta ei luo niitä turhia pilvilinnoja niissä maileissa kumpikaan, kun ihmisellä kuitenkin taipumus kirjoittaa jotain toista mitä on ja ajattelee... :) =?!Se on totta. Eipä ehdi pilvilinnoja rakentaa kumpikaan. Jos molemmat on kipisissä, niin sehän on hyvä vaan. Samat lähtökohdat on silloin molemmilla.
Mutta näissä deittijutuissa se yleensä on niin, että nainen vie ja mies vikisee. Toisin sanoen nainen tekee päätökset.
- Mona
Komea, hoikka ja atleettinen on itsestäänselviä vaatimuksia, joita ei tarvitse erikseen mainita. Sen lisäksi ois vielä kiva, jos ois rehellinen, luotettava, huumorintajuinen jne.
- lonely
makunsa kullakin, mitä niistä kiistelemään! :)
- Joku
Taitaa Mona olla kaikki 15 vuotta vanha tai sitten äärettömän yksinkertainen ja tyhmä ihminen jos tosissaan tuon on kirjoittanut !
- Hiljainen ja ruma
riittää kun on hyvä luonteinen.
tapaus. Ajoin erään naisen kanssa autolla eräänä kesäisenä aamuna. Seisautin auton mitään sanomatta P-paikalle, nousin autosta, kiersin toiselle puolelelle ja avasin oven. Pyysin häntä nousemaan autosta ja sitten halattiin pitkään. Sitten matka jatkui. Jälkeenpäin on kyllä ihmetellyt, mutta oli kuulemma ihan myyty - Hägä
Nämä deittipalstat ovat meikän n. 250 mailin kokemukseen perustuen aika pinnallisia paikkoja. Tytöt jotka meikälle kirjoittelee ja tapailee meikää on yleensä aivan hirveen näköisiä! Ylipainoa on melkein aina kamalan paljon.
Muista pinnallisuus alussa! Meikä on 20v, 188-senttinen ja melko hoikka sälli xxxx:stä. Luonteeltani olen varsin huumorintajuinen, avoin (ehkä liikaakiin) ja luonnollisesti luotettava&rehellinen.
Harrastan aika teknisiä... mutta en tule sulle pakottamaan autonlaittoa jne. =)
joo... tässä meikän perusvastaus... vähintään 70 % vastaa tuon tyyppiseen... tietenkin kuvalla varustettuna... - Kokenut
Olen mies. Itse olen laittanut pari ilmoitusta Sinkkuihin. Vastauksia on tullut molempiin noin 20. Muutaman olen tavannut. Olen saanut uuden käsityksen sekä ”sopusuhtaisuudesta” että ”hoikkuudesta” ja ”mukavan näköisyydestä”.
Sopusuhtainen = valtavan kokoinen
Hoikka = melko pyöreä
Mukavan näköinen = pitää katsoa vain pimeässä
Suurin osa vastaajista ja ilmoituksen jättäneistä naisista on hoitoalalla ja näistä suurin osa on sitten sairaalan siivoojia yms.
Omistushalu niillä vastanneilla ja tavatuilla naisilla on ihan mahdoton. Heti kerrotaan, että olehan sitten uskollinen jne…
Mistään ei saa niin suurta riesaa, kuin näistä netistä pyydystetyistä naisista…
Samat ongelmat on jättää ilmoituksen itse, tai vastaa ilmoituksiin.
En enää koita sieltä mitään.- Tamperelainen
taidat olla samasta citystä kuin mä... mä nimittäin tavannut juuri näitä samoja tyyppejää... ja täysin samoja kokemukaia ja vieläpä nämä monet uskaltavat olla "ronkeleita" miesten suhteen ja valittavta sitten sitä että ovat sinkkuja... huh huh !!! heh noh jos jonkun mielstä sellaiset tytöt tyyliin 165 cm lähemmäs 100 kg jne ovat normaali painoisia niin no... mä kai sit outotyyppi...
- N25
Tamperelainen kirjoitti:
taidat olla samasta citystä kuin mä... mä nimittäin tavannut juuri näitä samoja tyyppejää... ja täysin samoja kokemukaia ja vieläpä nämä monet uskaltavat olla "ronkeleita" miesten suhteen ja valittavta sitten sitä että ovat sinkkuja... huh huh !!! heh noh jos jonkun mielstä sellaiset tytöt tyyliin 165 cm lähemmäs 100 kg jne ovat normaali painoisia niin no... mä kai sit outotyyppi...
Onpas teillä pelkästään huonoja kokemuksia nettideittailusta..
Itselläni on parhaillaan ilmo deitti.netissä, jossa olen kuvaillut itseäni mm.
-sopusuhtaiseksi (painoa en ole ilmoittanut, mutta se on 55 kg ja pituus 165 cm, eli tuskinpa olen siis valtavan lihava..)
-ulkonäkööni tyytyväiseksi (olen usein kuullut olevani kaunis/sievä, mutta tätäkään en ole ilmossa maininnut, ehkä olisi pitänyt...?)
En ole ole epätoivoinen roikkuja , vaan haluan miehen , jolla on omakin elämä. En ole myöskään siivooja (anteeksi vaan...), vaan opiskelen yliopistossa (mitään akateemista miestä en ole kuitenkaan etsimässä, sillä ei ole väliä, kunhan on jonkinlainen koulutus, esim. amk)
Olen saanut aika paljon vastauksia lyhyessä ajassa, joten ei muuta kuin deittailemaan, ei se mailailu tosiaankaan paljon ihmisestä kerro. - lonely
N25 kirjoitti:
-sopusuhtaiseksi (painoa en ole ilmoittanut, mutta se on 55 kg ja pituus 165 cm, eli tuskinpa olen siis valtavan lihava..)
-ulkonäkööni tyytyväiseksi (olen usein kuullut olevani kaunis/sievä, mutta tätäkään en ole ilmossa maininnut, ehkä olisi pitänyt...?)
En ole ole epätoivoinen roikkuja , vaan haluan miehen , jolla on omakin elämä. En ole myöskään siivooja (anteeksi vaan...), vaan opiskelen yliopistossa (mitään akateemista miestä en ole kuitenkaan etsimässä, sillä ei ole väliä, kunhan on jonkinlainen koulutus, esim. amk)
Olen saanut aika paljon vastauksia lyhyessä ajassa, joten ei muuta kuin deittailemaan, ei se mailailu tosiaankaan paljon ihmisestä kerro.mutta mieluummin mailailen jonkun aikaa, oppii tietämään vastapuolesta tiettyjä asioita, ja sitten jos homma tuntuu mukavalta niin tapaaminen livenä.
musta ainakin on turha rynnätä heti 2 mailin jälkeen kahville tms. silloin varmasti tulee paljon pettymyksiä yms. kun ei tiedä toisesta kuin pituuden,painon,nimen,työpaikan jne. parista mailista ei saa kokonaiskuvaa huumorintajusta ja luonteesta esimerkiksi.
onnea sulle matkaan! :D - N25
lonely kirjoitti:
mutta mieluummin mailailen jonkun aikaa, oppii tietämään vastapuolesta tiettyjä asioita, ja sitten jos homma tuntuu mukavalta niin tapaaminen livenä.
musta ainakin on turha rynnätä heti 2 mailin jälkeen kahville tms. silloin varmasti tulee paljon pettymyksiä yms. kun ei tiedä toisesta kuin pituuden,painon,nimen,työpaikan jne. parista mailista ei saa kokonaiskuvaa huumorintajusta ja luonteesta esimerkiksi.
onnea sulle matkaan! :DItse kyllä haluan treffata mahdollisimman pian. En mitenkään pysty mailailemaan mahdollisesti kymmenien miesten kanssa samanaikaisesti. Vähemmästäkin menee sekaisin, et mitä oon mailaillu tuon kans ja mitä tuon jne. Eikä kaikki oo niin "hyviä" kirjoittamaan, mutta muuten voivatkin olla huipputyyppejä. Eihän sitä suhteessakaan mailien välityksellä kommunikoida! ;)
Ite oon aika puhelias, et ei mua treffit kauheasti ahdista, mut ei mua myöskään haittaa jos mies oiskin vähän hiljaisempi. Jos siis muuten on vetovoimaa meidän välillä, tapaan mielellään uudestaankin, vaikka toinen ei olisikaan niin parasta puoltaan näyttänyt... Jokainen sörssii joskus, puhuu mitä sattuu, jännittää tms, ei se niin vakavaa ole. Itekin sitä teen, toki, kun en mikään täydellinen oo, mut kuka ois...!?
Onnea sullekin, kyllä se vielä tärppää (toivottavasti molemmille...)!! :D - lonely
N25 kirjoitti:
Itse kyllä haluan treffata mahdollisimman pian. En mitenkään pysty mailailemaan mahdollisesti kymmenien miesten kanssa samanaikaisesti. Vähemmästäkin menee sekaisin, et mitä oon mailaillu tuon kans ja mitä tuon jne. Eikä kaikki oo niin "hyviä" kirjoittamaan, mutta muuten voivatkin olla huipputyyppejä. Eihän sitä suhteessakaan mailien välityksellä kommunikoida! ;)
Ite oon aika puhelias, et ei mua treffit kauheasti ahdista, mut ei mua myöskään haittaa jos mies oiskin vähän hiljaisempi. Jos siis muuten on vetovoimaa meidän välillä, tapaan mielellään uudestaankin, vaikka toinen ei olisikaan niin parasta puoltaan näyttänyt... Jokainen sörssii joskus, puhuu mitä sattuu, jännittää tms, ei se niin vakavaa ole. Itekin sitä teen, toki, kun en mikään täydellinen oo, mut kuka ois...!?
Onnea sullekin, kyllä se vielä tärppää (toivottavasti molemmille...)!! :Dtapansa kullakin, sanoi ukko kun vaatteet päällä ui...
kiitosta vaan ja hyvää alkavaa talvea! :D - tyyppi
lonely kirjoitti:
mutta mieluummin mailailen jonkun aikaa, oppii tietämään vastapuolesta tiettyjä asioita, ja sitten jos homma tuntuu mukavalta niin tapaaminen livenä.
onnea sulle matkaan! :DHeips
Itse pitää kyllä sanoa, että olen tavannut muutamia naisia netin kautta. Olen tylysti netissä udellut hyvinkin tarkkaan heidän ulkonäkönsä, koska se on se mihin ihminen ihastuu toisessa jos nähdään livenä kadulla(ainakin minä, koska en näe puhekuplia ihmisten pään päällä, jotka kertovat luonteen kaikki salat).
Nämä naiset ovat sitten kyllä olleet aika lailla yksi yhteen sen näköisiä mitä he ovat kuvailleet. Suurin osa naisista kyllä skippaa siinä vaiheessa kun aletaan uteleen ulkonäköä(syytä tähän en tiedä... ehkä pidetään liian pinnallisena).
Sitten kun näkee toisen, niin täytyy sanoa että osa on miellyttänyt ja suurin osa ei. En aluksi ajatellut että se olisi niin vaikeata löytää jees tyyppiä netistä mutta kylle se ainakin minulle on.
Mulle on tärkeintä kemia. Se kemia, minkä takia lähdet jutteleen toiselle baarissa/kadulla/kaupassa ihan missä vain. Sitä kemiaa, et yksinkertaisesti saa selville vaikka juttelet toisen kanssa tuhat vuotta sähköposteilla. Ja tämä kemia merkkaa ainakin mulle kaiken. Jos ei kemiaa, en edes lähde toiseen tutustumaan, miksi lähtisin?
Koska näin on näreet, olen tullut siihen tulokseen, että netistä on lähes täysin turha hakea seuraa, ellei se kemia jotenkin syty kuvan perusteella toisesta, joka yleensä johtaa harhaan. - lonely
tyyppi kirjoitti:
Heips
Itse pitää kyllä sanoa, että olen tavannut muutamia naisia netin kautta. Olen tylysti netissä udellut hyvinkin tarkkaan heidän ulkonäkönsä, koska se on se mihin ihminen ihastuu toisessa jos nähdään livenä kadulla(ainakin minä, koska en näe puhekuplia ihmisten pään päällä, jotka kertovat luonteen kaikki salat).
Nämä naiset ovat sitten kyllä olleet aika lailla yksi yhteen sen näköisiä mitä he ovat kuvailleet. Suurin osa naisista kyllä skippaa siinä vaiheessa kun aletaan uteleen ulkonäköä(syytä tähän en tiedä... ehkä pidetään liian pinnallisena).
Sitten kun näkee toisen, niin täytyy sanoa että osa on miellyttänyt ja suurin osa ei. En aluksi ajatellut että se olisi niin vaikeata löytää jees tyyppiä netistä mutta kylle se ainakin minulle on.
Mulle on tärkeintä kemia. Se kemia, minkä takia lähdet jutteleen toiselle baarissa/kadulla/kaupassa ihan missä vain. Sitä kemiaa, et yksinkertaisesti saa selville vaikka juttelet toisen kanssa tuhat vuotta sähköposteilla. Ja tämä kemia merkkaa ainakin mulle kaiken. Jos ei kemiaa, en edes lähde toiseen tutustumaan, miksi lähtisin?
Koska näin on näreet, olen tullut siihen tulokseen, että netistä on lähes täysin turha hakea seuraa, ellei se kemia jotenkin syty kuvan perusteella toisesta, joka yleensä johtaa harhaan.netissä voi vaan tutustua monasti sellasiinkin naisiin, jotka ei paljoa baareissa käy... tyyppejä jotka käyvät 5-6 kertaa vuodessa.
tottakai netissä tutustuminen on ihan erilaista kuin livenä. sitä tuskin kukaan kiistää? toisaalta, samahan se on missä tutustuu kunhan lopputulos on toivottu = hyvä mukava kiva nainen elämässä :D - N25
tyyppi kirjoitti:
Heips
Koska näin on näreet, olen tullut siihen tulokseen, että netistä on lähes täysin turha hakea seuraa, ellei se kemia jotenkin syty kuvan perusteella toisesta, joka yleensä johtaa harhaan.Oon kyllä täysin samaa mieltä kanssasi noista kemioista, toinen joko kolahtaa tai sitten ei. Ja tietty tunteen täytyy olla molemminpuolinen.
Baareissa olenkin tähän saakka miehiin tutustunut. Ei se tuota minkäänlaisia vaikeuksia. Ainut ongelma näissä baarituuttavuuksissa on vaan se, että en KOSKAAN ole tavannut niissä miestä, joka haluaisi muuta kuin seksiä kanssani. Tai siis tarkoitan sellaista miestä, josta itsekin kiinnostuisin. Jos siis kiinnostun baarissa jostakin tyypistä, se on säännönmukaisesti ns. pelimies, eli tiedossa on seksiä tai sitten ei mitään. Joskus sitä on sinkunkin silti naitava (huh, ei mun tyylistä kirjoittelua..mut sanotaanpa suoraan), kun en mikään nunna sentään ole. Hintana sitten useita itkuisia öitä... :*(
Kumma kyllä miehet usein kuitenkin ihmettelevät, miksi en seurustele, siis ne varatut miehet.
Tämän takia päätin siis kokeilla nettiä. Olenkin ilmoituksessani kertonut, että en etsi pelkkää seksisuhdetta. Voi tietenkin olla etten koskaan löydä ketään, johon voisin rakastua ja joka myös aidosti rakastaisi minua. - mies vaan
tyyppi kirjoitti:
Heips
Koska näin on näreet, olen tullut siihen tulokseen, että netistä on lähes täysin turha hakea seuraa, ellei se kemia jotenkin syty kuvan perusteella toisesta, joka yleensä johtaa harhaan.Ei toi sun kuvailema juttu mitään "kemiaa" ole,vaan täyttä pinnallisuutta...eli pelkkä ulkonäkö on tämän "kemiasi" määrän mittari.
- N25
mies vaan kirjoitti:
Ei toi sun kuvailema juttu mitään "kemiaa" ole,vaan täyttä pinnallisuutta...eli pelkkä ulkonäkö on tämän "kemiasi" määrän mittari.
mitä se oikein on.. Tarkoitin vaan, että jos toisen olemus ei viehätä/vedä millään lailla puoleensa, niin ei siitä paljon mitään tule. No, ehkä ystävyys, mikä voi olla tosin ihan jees.
Näillä salaperäisillä "kemioilla" tarkoitan mm. ulkonäön, pukeutumisen, äänen, juttujen, ilmeiden, eleiden, asenteiden, arvojen jne. muodostamaa kokonaisvaikutelmaa. Pelkkää ulkonäköä noilla kemioilla en todellakaan tarkoita. Ei siis auta vaikka mies olisi kuinka fyysisesti puoleensavetävä, jos jutut on luokkaa "kato miten läski muija tuolla, onpa leveä perse" / "mulla on niin ja niin paljon rahaa" yms. Äkkiä ainakin mun kiinnostus tuollaiseen tyyppiin hiipuu, siis ainakin henkinen ;) Kokemusta on.. - mies vaan
N25 kirjoitti:
mitä se oikein on.. Tarkoitin vaan, että jos toisen olemus ei viehätä/vedä millään lailla puoleensa, niin ei siitä paljon mitään tule. No, ehkä ystävyys, mikä voi olla tosin ihan jees.
Näillä salaperäisillä "kemioilla" tarkoitan mm. ulkonäön, pukeutumisen, äänen, juttujen, ilmeiden, eleiden, asenteiden, arvojen jne. muodostamaa kokonaisvaikutelmaa. Pelkkää ulkonäköä noilla kemioilla en todellakaan tarkoita. Ei siis auta vaikka mies olisi kuinka fyysisesti puoleensavetävä, jos jutut on luokkaa "kato miten läski muija tuolla, onpa leveä perse" / "mulla on niin ja niin paljon rahaa" yms. Äkkiä ainakin mun kiinnostus tuollaiseen tyyppiin hiipuu, siis ainakin henkinen ;) Kokemusta on..viestini oli tarkoitettu nimimerkille "tyyppi",joten en kommentoinut sinun näkemyksiäsi aiheesta "kemiat".
- N25
mies vaan kirjoitti:
viestini oli tarkoitettu nimimerkille "tyyppi",joten en kommentoinut sinun näkemyksiäsi aiheesta "kemiat".
Huomasin kyllä, kun äsken tarkemmin viestiketjua tarkastelin, sorry. :)
No, tulipa kuitenkin omalta osaltani määriteltyä yksi näkemys noista "kemioista". - Akateeminen
N25 kirjoitti:
Olen saanut aika paljon vastauksia lyhyessä ajassa, joten ei muuta kuin deittailemaan, ei se mailailu tosiaankaan paljon ihmisestä kerro.Miksi ihmeessä sulle riittää mies, jolla on vain joku kakkistutkinto?
Tykkäät muuten vaan pitää rimaa matalalla?-) - mies vaan
N25 kirjoitti:
Huomasin kyllä, kun äsken tarkemmin viestiketjua tarkastelin, sorry. :)
No, tulipa kuitenkin omalta osaltani määriteltyä yksi näkemys noista "kemioista".No eipä mittään...luin kyllä sen sinunkin näkemyksesi :)
- lonely
kiitoksia asiallisille vastaajille!
aika monta vastausta on tullut ja lukijoitakin ihan hyvin, ehkä muutama "sielunvelikin" :)
hyvää syksyn jatkoa kaikille, pukekaa lämpimästi! :D - another lonely
Olen kanssasi NIIN samaa mieltä,itsekin olen useampaankin ilmoitukseen vastannut,ja tosin kyllä tavannutkin ilmoitusten naisia,mutta lpooujen lopuksi on tullut ilmi että sitä sit ollaankin kiinnostuneita AIVAN TÄYSIN erilaisesta ihmisestä mitä ilmoituksessa haettiin....mikä teitä naisia oikein vaivaa????
- lonely
että "meitä" on muitakin, vaikka tää asia ei välttämättä niin iloinen olekaan :/
onnea matkaan sullekin! :)
- Nainen Turusta
Moi!!
Olen minä itsekkin hakenut miesystävää sinkut.netistä mutta ei oo vielä löytynyt.
Minäkin kyllä haen kilttiä,rehellistä,huumorintajuista,luitettavaa.Mahdatko se olla sinä?:)
Laita mulle sähköpostiosoitteesi niin kirjoitellaan ja katsotaan mitä tapahtuu:)- lonely
niin valitettavasti se ei enään onnistu.
olen jo liikaa valittanut ja ruikuttanut täällä palstalla, jotta "kehtaisin" enää yhteystietojani tänne laittaa. :/
eileen tosin juttelin yhen turkulaisen naisen kanssa, tosi mukava oli, joten pitää vissiin alkaa turkkulaisii ahistelemmaa ;)
onnea matkaan ja sinkut.net kauttahan naiset saavat tunnetusti 50 vastausta... eiköhän niistä joku nyt kelpoo? :D - nainen roista
lonely kirjoitti:
olen jo liikaa valittanut ja ruikuttanut täällä palstalla, jotta "kehtaisin" enää yhteystietojani tänne laittaa. :/
eileen tosin juttelin yhen turkulaisen naisen kanssa, tosi mukava oli, joten pitää vissiin alkaa turkkulaisii ahistelemmaa ;)
onnea matkaan ja sinkut.net kauttahan naiset saavat tunnetusti 50 vastausta... eiköhän niistä joku nyt kelpoo? :DLuin näitä teidän kirjoituksia,ja ajattelin hiukan minäkin vastata.
Olen Rovaniemeltä asti ja löysin mieheni Hesasta saakka.
Aloimme aikoinaan kirjoittamaan juuri täällä keskustelukanavalla,eräässä keskustelussa, jota sitten jatkoimme normaalisähköpostin kautta.
Kirjoittelimme kieltämättä vuoden ja sen jälkeen tapasimme eka kerran ja sen jälkeen huomasimme että viihdymme yhdessä muutenkin kun vain kirjoittamalla.Alkoi jatkuva matkanteko Hesa-Roi
Roi-Hesa sitä nyt on jatkunut kohta yli puoli vuotta ja ajatuksissa on muuttaa nyt yhteen asumaan.
Eli kannattaa sinun laittaa tälle mukavalle turku ihmiselle joku ihmeellinen sähköposti osoite tähän jota et normaalisti käytä mutta mistä voisitte aloittaa kirjoittamisen toistenne kanssa, Ja mitä se haittaa vaikka joku muukin kirjoittaisi sinulle,voithan sinä kirjoittaa muillekin jos he sinulle kirjoittavat, aluksi tietenkin nimimerkillä vaan kunnes huomaat että voit antaa paremman osoitteen mihin kirjoittaa.
Onnea sinulle etsintöihin että mistä löydät sen oman kullan,se tulee joskus niin yllättävällä tavalla että et osaa ajatellakaan. - roi
lonely kirjoitti:
onnea matkaan ja sinkut.net kauttahan naiset saavat tunnetusti 50 vastausta... eiköhän niistä joku nyt kelpoo? :DLuin näitä teidän kirjoituksia,ja ajattelin hiukan minäkin vastata.
Aloimme aikoinaan kirjoittamaan juuri täällä keskustelukanavalla,eräässä keskustelussa, jota sitten jatkoimme normaalisähköpostin kautta.
Kirjoittelimme kieltämättä vuoden ja sen jälkeen tapasimme eka kerran ja sen jälkeen huomasimme että viihdymme yhdessä muutenkin kun vain kirjoittamalla.Alkoi jatkuva matkanteko Hesa-Roi
Roi-Hesa sitä nyt on jatkunut kohta yli puoli vuotta ja ajatuksissa on muuttaa nyt yhteen asumaan.
Eli kannattaa sinun laittaa tälle mukavalle turku ihmiselle joku ihmeellinen sähköposti osoite tähän jota et normaalisti käytä mutta mistä voisitte aloittaa kirjoittamisen toistenne kanssa, Ja mitä se haittaa vaikka joku muukin kirjoittaisi sinulle,voithan sinä kirjoittaa muillekin jos he sinulle kirjoittavat, aluksi tietenkin nimimerkillä vaan kunnes huomaat että voit antaa paremman osoitteen mihin kirjoittaa.
Onnea sinulle etsintöihin että mistä löydät sen oman kullan,se tulee joskus niin yllättävällä tavalla että et osaa ajatellakaan - lonely
roi kirjoitti:
Luin näitä teidän kirjoituksia,ja ajattelin hiukan minäkin vastata.
Onnea sinulle etsintöihin että mistä löydät sen oman kullan,se tulee joskus niin yllättävällä tavalla että et osaa ajatellakaantottahan se on ettei välimatka sais olla este, harva kuitenkaan oman "sielunveljen" omasta pikkukylästään löytää...
kuitenkin, helpompaahan se on tapailla jos ei tarvii tuhannen kilsan päähän joka viikendi matkustaa! :))
kiitos asiallisesta kommentistasi. :) - roi
lonely kirjoitti:
tottahan se on ettei välimatka sais olla este, harva kuitenkaan oman "sielunveljen" omasta pikkukylästään löytää...
kuitenkin, helpompaahan se on tapailla jos ei tarvii tuhannen kilsan päähän joka viikendi matkustaa! :))
kiitos asiallisesta kommentistasi. :)niinpä.....mutta joskus sitä rakastuu ja silloin ei välimatkakaan ole este,ainoastaan hidaste.
Me emme tapaa joka viikko,ainoastaan kerran kuukaudessa.
Kylläkin istumme illat ja kirjoitamme messarilla;)
- Kentauri
tiedä nyt sitten onko tämä viesti niin asiallinen, mutta, mutta..
Itse on pahemmin ole koskaan perustanut ylipainoisista ihmisista ja olen tällainen täydellisyyden etsijä... ainakin netissä... tosielämässä kelpaa kyllä vaikka minkälaiset örvelöt, jos mukavia ovat...
vaikka en läskistä pidäkään, yksi asia menee muiden edelle.. Viikset/parta... Saa isonkin miehen näyttämään ihastuttavan lutuselta ja nallemaiselta..
¨Minulle kelpaisi minkälainen partaveikko/viiksiniekka tahansa.. Ja sepä ei ole kummoinen ongelma niitä kasvattelemaan ryhtyä naisen takia... JOs kaikki lihavat miehet kasvattaisivat, niin en olisi varma haluaisinko enää laiheliineista perustaa... Lihavalle kas kun parta muutenkin sopii paremmin kuin laihalle..
Ja olishan se kivaa semmoinen oma nallukka omistaa - lonely
HUH, enpä ois uskonut tälläistä kiinnostusta olevan jutulleni... no ehkä se kuvastaa sitä, että aihe on päivänpolttava ja ajankohtainen. :)
- nainen 39
että asia on kuuma peruna...
Nykypäivänä ihmiset ovat aika yksinäisiä.
- onnellinen
kaksi elämäni miestä olen nettien treffipalstoilta löytänyt ja siitä onnellinen, sillä muuten en kyseisiä miehiä olisi koskaan tavannut, sen verran erilaista elämää olemme viettäneet, kummassakin tapauksessa. Toinen suhde jatkuu yhä, kolmatta vuotta, ja yhteistä kotia etsitään.
- lonely
kuulostaa tosi hyvältä, onnea vaan sulle "löydöstes" johdosta! :)
- Deiteissä
Jotenka niissä ei ole mitään järkeä. Kukaan niistä miehistä ja naisista ei ole yhtään sitä mitä annetaan ymmärtää. Ja jos lähetät kuvasi, kun he sitä pyytävät ja lupaavat lähettää kuvansa vastapalvelukseksi. Niin se kuva joka tulee on yleensä jostain netistä haettu.
Ja jos saattaa olla niin mukava juttu että sovitaan tapaaminen sähköpostittelun jälkeen, ei sitä tapahdu tai siitä ei tule mitään.
Kaiken tämän kokemusten jälkeen olenkin päättänyt että jos haen seuraa, haen sitä vaikka baarista. Ei netistä löydä kuin feikkejä. Mielummin pinnallisia pintaliitäjiä baarista kuin "olematonta" netistä.- lonely
kirjoituksesi sävy... kyl minä ainakin uskon, että samat tyypit, jotka baareissakin käy niin nettiäkin käyttävät.
voi tosin olla että täällä pyörii enemmän sellaisia, jotka harvemmin baarissa notkuvat :)
se on kyllä totta, että netissä ei oikeen koskaan voi olla varma onko toinen osapuoli sitä mitä väittää... mutta voiko "livenäkään"? - N25
Itse tykkään käydä myös baarissa. Ei oo ollut myöskään mitään valittamista flaksin suhteen. Ainoa ongelma näiden baarituttavuuksien kanssa on vaan se, että eivät ole kiinnostuneita todella tutustumaan. Siis kyllähän noita yhden/kahden illan juttuja löytyisi pilvin pimein, komeitakin...mutta en sellaisista piittaa.
Haluaisin pikku hiljaa jo vakiintua ja löytää samanhenkisen miehen. Vaikealta vaan näyttää, eikä asiaa yhtään auta se, etten kovin helposti edes ihastu kehenkään... =( - lonely
N25 kirjoitti:
Itse tykkään käydä myös baarissa. Ei oo ollut myöskään mitään valittamista flaksin suhteen. Ainoa ongelma näiden baarituttavuuksien kanssa on vaan se, että eivät ole kiinnostuneita todella tutustumaan. Siis kyllähän noita yhden/kahden illan juttuja löytyisi pilvin pimein, komeitakin...mutta en sellaisista piittaa.
Haluaisin pikku hiljaa jo vakiintua ja löytää samanhenkisen miehen. Vaikealta vaan näyttää, eikä asiaa yhtään auta se, etten kovin helposti edes ihastu kehenkään... =(no ongelmat ne on kullakin! :D
mulla se menee lähes päinvastoin: ihastun helposti mutta en saa vastakaikua :)
taidat itse olla aikamoinen "frostelli" jos kerta oikeen pilvin pimein, kuten itse kerrot, miehiä riittää... ;) - N25
lonely kirjoitti:
no ongelmat ne on kullakin! :D
mulla se menee lähes päinvastoin: ihastun helposti mutta en saa vastakaikua :)
taidat itse olla aikamoinen "frostelli" jos kerta oikeen pilvin pimein, kuten itse kerrot, miehiä riittää... ;)No, en mikään "frostelli" kylläkään ole ja ehkä kirjoitus oli hieman kärjistetty.. ;)
Totuus kuitenkin on, että kyllä vähänkään viehättävä, itsevarma (ei ylpeä!) ja iloinen nainen baarista aina miehen/miehiä bongaa. Mihin tarkoitukseen, se onkin sitten asia erikseen ja minun ongelmani, kuten olen jo maininnutkin.
Mua vaan niin ottaa päähän se, etten tapaa koskaan ketään "kunnollista" miestä baarissa, siis sellaista johon myös ihastuisin, vaan aina näihin pelimiehiin törmään (why why...?) Kunnollisen kuitenkin haluaisin, muunlaisethan tuskin suhdetta hakevatkaan. Ärsyttävää tässä on vielä se, että kun vihdoin ajattelen toisen olevan tositarkoituksella tutustumassa (esim. hieman ujosti käyttäytyvä tms.), niin totuus onkin aivan toisenlainen.. Mistä ihmeestä oppisin erottamaan jyvät akanoista?! No, netissä voi ainakin ilmoittaa, että "ei pelkkää seksiseuraa!" - lonely
N25 kirjoitti:
No, en mikään "frostelli" kylläkään ole ja ehkä kirjoitus oli hieman kärjistetty.. ;)
Totuus kuitenkin on, että kyllä vähänkään viehättävä, itsevarma (ei ylpeä!) ja iloinen nainen baarista aina miehen/miehiä bongaa. Mihin tarkoitukseen, se onkin sitten asia erikseen ja minun ongelmani, kuten olen jo maininnutkin.
Mua vaan niin ottaa päähän se, etten tapaa koskaan ketään "kunnollista" miestä baarissa, siis sellaista johon myös ihastuisin, vaan aina näihin pelimiehiin törmään (why why...?) Kunnollisen kuitenkin haluaisin, muunlaisethan tuskin suhdetta hakevatkaan. Ärsyttävää tässä on vielä se, että kun vihdoin ajattelen toisen olevan tositarkoituksella tutustumassa (esim. hieman ujosti käyttäytyvä tms.), niin totuus onkin aivan toisenlainen.. Mistä ihmeestä oppisin erottamaan jyvät akanoista?! No, netissä voi ainakin ilmoittaa, että "ei pelkkää seksiseuraa!"et tapaa baarissa "kunnon" miestä, koska katselet just noita lipeviä liipattuja pelimiehiä.
pelimieshän ei koskaan voi olla "tavallisen näköinen" koska muuten se ei onnistu pelissään koskaan! ;)
eli kyllä ne pelimiehet erottaa kaukaa päältäpäin, se on sitten oma asia jos niitä himoitsee... - N25
lonely kirjoitti:
et tapaa baarissa "kunnon" miestä, koska katselet just noita lipeviä liipattuja pelimiehiä.
pelimieshän ei koskaan voi olla "tavallisen näköinen" koska muuten se ei onnistu pelissään koskaan! ;)
eli kyllä ne pelimiehet erottaa kaukaa päältäpäin, se on sitten oma asia jos niitä himoitsee...mutta tuo on vaan osatotuus. Tiedän kuitenkin paljon kivannäköisiä ja kaikin puolin kunnollisia miehiä (esim. kavereiden/tuttujen poikaystäviä), mutta he siis jo seurustelevat. Pakko kai sallaisia on vapaanakin olla edes muutama!..
Sitä paitsi "ylilipevät" miehet ovat kaikkea muuta kuin kiinnostavia. Sellainen söpö, symppis mies on paras, puhelias tai hieman hiljaisempi (kun ei sentään aivan estynyt ole), kumpikin käy. :)
Täytyy vaan sinnikkäästi jatkaa etsimistä, eiköhän se joskus vielä tuota tulosta, hope so..=) - lonely
N25 kirjoitti:
mutta tuo on vaan osatotuus. Tiedän kuitenkin paljon kivannäköisiä ja kaikin puolin kunnollisia miehiä (esim. kavereiden/tuttujen poikaystäviä), mutta he siis jo seurustelevat. Pakko kai sallaisia on vapaanakin olla edes muutama!..
Sitä paitsi "ylilipevät" miehet ovat kaikkea muuta kuin kiinnostavia. Sellainen söpö, symppis mies on paras, puhelias tai hieman hiljaisempi (kun ei sentään aivan estynyt ole), kumpikin käy. :)
Täytyy vaan sinnikkäästi jatkaa etsimistä, eiköhän se joskus vielä tuota tulosta, hope so..=)miten se onkin niin, että kavereilla näyttää aina olevan parhaat tyypit? joskus sitä ajattelee, että mistä ihmeen kummasta tuokin tuon löys,ja miksen esim. minä ollut sen tilalla...
idioottitouhua, mutta ihminen joskus vaan sortuu kaikenlaiseen tyhmään haaveiluun! :)
- lonely
nyt taisi juttuputki katketa...
kuitenkin oli viime viikon top 10 keskustelu! :)) Kaikenlaisia ongelmia ihmisillä oli ennen mobiilisovelluksia.
Noissa deittipalveluissa on selkeää, että naisille tulee enemmän yhteydenottoja.
Joten, siitä syystä ensimmäisetkin kirjoittelut vaikuttaa kokonaiskuvaan miehestä.
Jos heti alkuun kirjoittaa itsestään kysymättäkin ihan kaikki, ei se välttämättä tuo mielenkiintoa, vaan lähinnä monologisen myyntipuheen fiiliksen.
Lisäksi jos itse alkaa selittämään, että olen sellainen ja tälläinen saa sekin vaikutelman, että mies siinä kertoo nytten millainen hän on ja itse ei voi siihen vaikuttaa...Siis kysymällä, tutustumalla, vaan kaikki pureskellaan valmiiksi ja pyritään syöttämäänkin.
Niin, ja kun näitä vastaavia tulee paljon profiiliin, niin skippaus tulee nopeasti.
Lisäksi itsekin suhtaudun itseensä negatiivisesti suhtautuviin aika kriittisesti. Että jos kirjoittaa, ettei ole kaksimetrinenn adonis, tai siis naisena, ettei ole mikään fitnessprinsessa, se saa aikaan epäluuloja, että kyseessä on jokin huonoitsetuntoinen aikapommi.Tuo on hauska juttu, että toisen näkökulmasta ulkonäkönsä suhteen heikon itsetunnon omaava vaikuttaa aikapommilta. 😄 Minä taas koen, että on jopa viehättävää, että ihminen on realisti itsensä suhteen. Mieluummin niin, kuin että hän kuvaa itseänsä jokanaisen unelma-adonikseksi 😂
Xena-183 kirjoitti:
Tuo on hauska juttu, että toisen näkökulmasta ulkonäkönsä suhteen heikon itsetunnon omaava vaikuttaa aikapommilta. 😄 Minä taas koen, että on jopa viehättävää, että ihminen on realisti itsensä suhteen. Mieluummin niin, kuin että hän kuvaa itseänsä jokanaisen unelma-adonikseksi 😂
No kumpikin ääripää kuullostaa aikapommiksi....
Ulkonäkö on subjektiivinen käsitys....joillekin ruma voi olla toiselle viehättävä.Disseisback kirjoitti:
No kumpikin ääripää kuullostaa aikapommiksi....
Ulkonäkö on subjektiivinen käsitys....joillekin ruma voi olla toiselle viehättävä.Se pitää tietenkin paikkansa. Myös joku ulkonäöstään epävarma ei edes ymmärrä, kuinka joku voi pitää häntä viehättävänä.
- Been there, done that..-Xena-183 kirjoitti:
Se pitää tietenkin paikkansa. Myös joku ulkonäöstään epävarma ei edes ymmärrä, kuinka joku voi pitää häntä viehättävänä.
- Been there, done that..-Joo, samoin kuin joku taas itseään anodiksena tai prinsessana pitävä, ei taas ymmärrä, miksi muut eivät koe samoin. Kauneudella/komeudella pitäisi saada kaikki...
2003... Eli meno on tismalleen samanlaista nyt. Eikä muutu miksikään, koskaan.
- Anonyymi
Ei niin. Sullaki loppuu kiinnostus heti jos nainen sanoo vaik olevansa pullea.
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Sullaki loppuu kiinnostus heti jos nainen sanoo vaik olevansa pullea.
Sillekös paljon voi? Kyllä ystävä voin olla pullean kanssa... Mutta en mahda sille mitään, ettei sellainen niin sanotusti haluta. Eihän kaikkia naisiakaan haluta, vanha, taikka lihava mies. Sellaista se vaan on.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sillekös paljon voi? Kyllä ystävä voin olla pullean kanssa... Mutta en mahda sille mitään, ettei sellainen niin sanotusti haluta. Eihän kaikkia naisiakaan haluta, vanha, taikka lihava mies. Sellaista se vaan on.
Niinku alotuksessa sanotaan. Se nyt on sellasta teidän tinderöitsijöiden maailmassa.
Anonyymi kirjoitti:
Niinku alotuksessa sanotaan. Se nyt on sellasta teidän tinderöitsijöiden maailmassa.
Minä en ole mikään tinderöijä... Ei ole mitään menestystä ollut siellä(kään), joten annan sen paikan olla.
- Anonyymi
No jaa, itse en ole koskaan alentunut noille kauppapalstoille. Olen aina löytänyt elämääni ihmisen ihan tästä elävästä elämästä.
Monta kaveria on noissa ja pääsääntönä noille on "saaminen". Eronneet, pettäjät ja muuten vaan omituiset siellä on. Nämä siis kaverien mielipiteet.
Olen kysynyt, minkä helkutin takia sitten roikkuvat noilla palstoilla? Vastaus yllätti: josko löytyisi tuttuja naimisissa/seurustelevia olevia naamoja!? Itse ovat siis vapaita ihmisiä. No tästä tuli mieleen sellainen asia, kun kiristyskö? No, tein noihinkin ihmisiin pesäeron - Anonyymi
Nämä kaikki sinkut ym seitit on täyttä huijausta alusta loppuun , vain eurosi haluavat , todella suurta huijausta kaikki konaisuudessaan. Tarvitsee sanoa että hyvin ovelasti hoitavat koko setin kuka nyt sinne meneekään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048