Olen ollut uskossa yli 15 vuotta, ja olen kärsinyt unihäiriöstä/ huono unisuudesta yli 20 vuotta.
Olen rukoillut noin 25 vuotta että saisin nukuttua että jaksaisin käydä töissä, rukoukseeni vastattiin täydellisellä unettomuudella ja uupumisella joitakin kuukausia sitten ja umettomuus jatkuu yhä.
En oikein tahdo jaksaa enää mitään, uskoni horjuu kun minulle siinä sivussa on profetoitu vuosia että paranen ja paranen.
Ja viimeaikoina on profetoitu että Jumala hoitaa ja parantaa minua älä luovuta, tälläkö tavalla Jumala hoitaa hullujen huonekko odottaa?
Voisitteko rukoilla puolestani etten sortuisi kokonaan, ja luopuisi.
NIM: armas
Vituttaa uskovaista miestä!
40
1224
Vastaukset
- todé
Missähän kunnossa olet "lihaksistoltasi"?
- vastasit
ärsyttävästi, nyt olet varmaan tyytyväinen, vai kuinka?
- todé
vastasit kirjoitti:
ärsyttävästi, nyt olet varmaan tyytyväinen, vai kuinka?
Lihaksiston kunto voi vaikuttaa hyvinkin unen saantiin.
Olen nääs kokenut asian ihan henkilökohtaisesti. Jos kroppasi on jumissa, unikin on jumissa. - armas
???
- armas
todé kirjoitti:
Lihaksiston kunto voi vaikuttaa hyvinkin unen saantiin.
Olen nääs kokenut asian ihan henkilökohtaisesti. Jos kroppasi on jumissa, unikin on jumissa.kun ei oo ollu paljo varoja käydä hierottamassakaan,
saattaa olla jotain perää ajatuksessasi kroppa jumissa unet jumissa. - todé
armas kirjoitti:
kun ei oo ollu paljo varoja käydä hierottamassakaan,
saattaa olla jotain perää ajatuksessasi kroppa jumissa unet jumissa.Ajattelin ehdottaa sinulle kunnon hermoratahieronta-sarjaa! Itse olen saanut apua ko. hieronnasta. Siinä käsitellään koko kroppa päästä varpaisiin niin, että lihaksisto alkaa elämään ihan uudella tavalla, kun "nesteenkierto" elpyy.
Missä päin Suomea mahdat asustella? - armas
todé kirjoitti:
Ajattelin ehdottaa sinulle kunnon hermoratahieronta-sarjaa! Itse olen saanut apua ko. hieronnasta. Siinä käsitellään koko kroppa päästä varpaisiin niin, että lihaksisto alkaa elämään ihan uudella tavalla, kun "nesteenkierto" elpyy.
Missä päin Suomea mahdat asustella?itärajan tuntumassa.
- Eroe
todé kirjoitti:
Ajattelin ehdottaa sinulle kunnon hermoratahieronta-sarjaa! Itse olen saanut apua ko. hieronnasta. Siinä käsitellään koko kroppa päästä varpaisiin niin, että lihaksisto alkaa elämään ihan uudella tavalla, kun "nesteenkierto" elpyy.
Missä päin Suomea mahdat asustella?Ei mitään humpuukia vaan jos Jumala ei ole vastannut ja elintapasi on kunnossa, käytä lääketiedettä.
Nukahtamislääkkeet tilapäisesti? - todé
armas kirjoitti:
itärajan tuntumassa.
Onko sinulla sähköpostiosoitettta täällä Suomi24:ssa tai muualla?
- armas
todé kirjoitti:
Missä päin Suomea mahdat asustella?sama kuin akuhieronta.
- todé
Eroe kirjoitti:
Ei mitään humpuukia vaan jos Jumala ei ole vastannut ja elintapasi on kunnossa, käytä lääketiedettä.
Nukahtamislääkkeet tilapäisesti?Hermoratahieronta on aivan vapaa kaikesta alalla liikkuvasta humpuukista.
Kyse on hieronnasta, jossa keskitytään kehon hermostomekanismiin ja sen "toiminnan tehoistamiseen". Juttu kai on niin, että hyvin kireä lihas jumittaa myös hermostóllista toimintaa.
En ole asiantuntija, vaan ainoastaan asiantuntijalta avunsaanut! - armas
todé kirjoitti:
Hermoratahieronta on aivan vapaa kaikesta alalla liikkuvasta humpuukista.
Kyse on hieronnasta, jossa keskitytään kehon hermostomekanismiin ja sen "toiminnan tehoistamiseen". Juttu kai on niin, että hyvin kireä lihas jumittaa myös hermostóllista toimintaa.
En ole asiantuntija, vaan ainoastaan asiantuntijalta avunsaanut!nimenomaan unettomuuteen.
- todé
armas kirjoitti:
nimenomaan unettomuuteen.
Oma unettomuuteni oli työn teon paljouden, sen vastuullisuuden ja fyysisen rasittavuuden summa. "Sairastin" ikäänkuin pohjaksi n. 20 -vuotiaasta "hampaiston purentavaivaa", joka jumitti nuoret lihakset päästä varpaisiin. Purentani hoidettiin hammaslääkärissä ja niska -hartiavaivani jäivät sille tielleen.
Hurjat työkuvioini alkoivat siitä muutaman vuoden kuluttua, ja tavanomainen hieronta antoi vain pinnallista apua kireään kroppaan, ja kasvavaan unettomuuteen.
Kun sitten verenpaineeni alkoi nousta aikamoisiin lukemiin, havahduin lähtemään työterveyshuoltoon, jossa, kas kummaa", ojennettiin mielialalääkeresepti. Jätin lääkkeet noutamatta, ja marssin hermoratahierontaan, joka todella auttoi.
Käyn silloin tällöin ko. hoitajalla, sauvakävelen ja harrastan pilatesta. Koetan muistaa syödä magnesiumia joskus...
Olen pannut merkille, että nimenomaan jalkojen lihaksiston, eritoten pohkeiden, vetreys on omiaan auttamaan unensaannissa. Kunnon venyttely on muuten tosi hyvä juttu!!! Oletko kokeillut? - todé
armas kirjoitti:
sama kuin akuhieronta.
Eikö ns. akuhieronnassa käsitellä tiettyjä vartalon (kipu-)pisteitä?
- armas
todé kirjoitti:
Oma unettomuuteni oli työn teon paljouden, sen vastuullisuuden ja fyysisen rasittavuuden summa. "Sairastin" ikäänkuin pohjaksi n. 20 -vuotiaasta "hampaiston purentavaivaa", joka jumitti nuoret lihakset päästä varpaisiin. Purentani hoidettiin hammaslääkärissä ja niska -hartiavaivani jäivät sille tielleen.
Hurjat työkuvioini alkoivat siitä muutaman vuoden kuluttua, ja tavanomainen hieronta antoi vain pinnallista apua kireään kroppaan, ja kasvavaan unettomuuteen.
Kun sitten verenpaineeni alkoi nousta aikamoisiin lukemiin, havahduin lähtemään työterveyshuoltoon, jossa, kas kummaa", ojennettiin mielialalääkeresepti. Jätin lääkkeet noutamatta, ja marssin hermoratahierontaan, joka todella auttoi.
Käyn silloin tällöin ko. hoitajalla, sauvakävelen ja harrastan pilatesta. Koetan muistaa syödä magnesiumia joskus...
Olen pannut merkille, että nimenomaan jalkojen lihaksiston, eritoten pohkeiden, vetreys on omiaan auttamaan unensaannissa. Kunnon venyttely on muuten tosi hyvä juttu!!! Oletko kokeillut?alkaa venyttelemään, kiitos vinkistä.
- todé
armas kirjoitti:
alkaa venyttelemään, kiitos vinkistä.
hyviä venyttelyohjeita - ks. syvävenyttely. Pyri siis mahdollisimman pitkiin venytyssessiohin (3-5 min/venytys), ja mieluiten lämpimin lihaksin (saunaan ensin!).
yksi hyvä vinkki... Pidä jalkasi lämpiminä eritoten iltaisin. todé kirjoitti:
Missä päin Suomea mahdat asustella?ehkä tehokkainkin on vesihieronta.
Ite en ole koskaan kärsinyt unettomuudesta mutta joskus siitä ettei ehdi nukkumaan.
Minä käyn keskimäärin 2 kertaa viikossa vesihieronnassa.
Tarkoitan noita uimahallien ja kylpylöiden vempeleitä.
Äsken juuri loikoilin 1,5 tuntia kylpylän porealtaassa ja ei ole mikään paikka jumissa.- todé
Pe.ku kirjoitti:
ehkä tehokkainkin on vesihieronta.
Ite en ole koskaan kärsinyt unettomuudesta mutta joskus siitä ettei ehdi nukkumaan.
Minä käyn keskimäärin 2 kertaa viikossa vesihieronnassa.
Tarkoitan noita uimahallien ja kylpylöiden vempeleitä.
Äsken juuri loikoilin 1,5 tuntia kylpylän porealtaassa ja ei ole mikään paikka jumissa."vesi vanhin voitehista".
todé kirjoitti:
"vesi vanhin voitehista".
Vesihieronta ja välillä saunominen vie lähes joka vaivan ja olo ja mieli on sen jälkeen mahtava.
Uudestisyntyminen ei ole mitään sen rinnalla.- todé
Pe.ku kirjoitti:
Vesihieronta ja välillä saunominen vie lähes joka vaivan ja olo ja mieli on sen jälkeen mahtava.
Uudestisyntyminen ei ole mitään sen rinnalla.että "armas" saisi avun unettomuuteensa. Vaikka itse "pääsin vähällä", tiedän, millaista todellinen unettomuus voi olla.
Ja... uudestisyntymisen laitan ehdottomasti ykköseksi, ihan kaiken edelle!
Jospa kokeilisit vaihteeksi siunattua kovaa lääketiedettä. Mene lääkäriin ja kerro univaikeuksistasi. Nykyisin pitkäaikaista unettomuutta hoidetaan mm. mielialalääkkeillä, joita annostellaan unettomuuteen pienempinä annoksina kuin masennukseen. Esim. mirtatsapiini on loistava ja turvallinen apu unettomuuteen pienillä annoksilla, eikä synny addiktioita minkäänlaisia. Tietysti legendaarinen doksepiinihydrokloridikin oikein annosteltuna auttaa, mutta se edustaa jo vanhaa koulukuntaa ja on riskaabelimpi kuin nykyiset lääkkeet. Lääkärisi tietää parhaiten mikä sinulle sopii, joten hopi hopi vastaanotolle.
- todé
Ovatkohan nuo neuvot ihan viisaita? Eikö tämä maa ole jo täynnä pillerin popsijoita, jotka ovat aloittaneet "oikein annosteltuina määrinä" turvautumaan "turvallisiin" mielialalääkkeisiin?
todé kirjoitti:
Ovatkohan nuo neuvot ihan viisaita? Eikö tämä maa ole jo täynnä pillerin popsijoita, jotka ovat aloittaneet "oikein annosteltuina määrinä" turvautumaan "turvallisiin" mielialalääkkeisiin?
Et kai sinäkin kuulu siihen taikauskoiseen joukkoon, joka demonisoi serotoniinisalpaajat ja selittää kouluampumiset niiden avulla? Hoh hoijaa... Muistatko kohun unilääke Halcyonin ympärillä rapiat 10 v. sitten? Miljoonilla ihmisillä maailmanlaajuisesti hyvin toiminut lääke mustamaalattiin yhden hysteerisen, epäselvän tapauksen vuoksi. Sitäkö haluat?
- olla sellasta
Basker kirjoitti:
Et kai sinäkin kuulu siihen taikauskoiseen joukkoon, joka demonisoi serotoniinisalpaajat ja selittää kouluampumiset niiden avulla? Hoh hoijaa... Muistatko kohun unilääke Halcyonin ympärillä rapiat 10 v. sitten? Miljoonilla ihmisillä maailmanlaajuisesti hyvin toiminut lääke mustamaalattiin yhden hysteerisen, epäselvän tapauksen vuoksi. Sitäkö haluat?
sorttia että oot kuullut joskus että joku omasta mielestäsi vääräuskoinen on puhunut negatiivisesti lääkkeistä ja nyt sun täytyy vastareaktiona tuputtaa lääkkeitä kaikille ja joka ongelmaan ja sitten kun joku kritisoi käytöstäsi niin leimaat hänet taikauskoiseksi?
On tainnuna ne pillerit tehdä tehtävänsä ja paluuta ei ole... - Eroe
Basker kirjoitti:
Mitä sanoit serotoniini on elimistön oma aine. Matala pitoisuus aiheuttaa masennusta ja se taas unettomuutta.
Halcion-lääkkeitä sai ennen USA:sta lentokentiltäkin ihan kuin huulirasvaa R-kioskilta. Sitten yksi unissaan teki jotain ja se laitettiin lääkken piikkiin. Aikaa liki 20 vuotta. - armas
masentunut jos vain saan muutamankin tunnin nukuttua, kokeilin joskus masennuslääkettä ja se vain pahensi unettomuutta, masennukseni tulee jos valvon pari kolme vrk, eli unettonuus aiheuttaa masennusta minulla, eikä päinvastoin.
- todé
Basker kirjoitti:
sitä tietysti kokeilla, MUTTA ehkä jonkin "turvallisen" kokeilija kokeilee helposti myös jotain "turvatonta". Sitä ajan takaa.
Eroe kirjoitti:
Mitä sanoit serotoniini on elimistön oma aine. Matala pitoisuus aiheuttaa masennusta ja se taas unettomuutta.
Halcion-lääkkeitä sai ennen USA:sta lentokentiltäkin ihan kuin huulirasvaa R-kioskilta. Sitten yksi unissaan teki jotain ja se laitettiin lääkken piikkiin. Aikaa liki 20 vuotta.Amen. Olen minäkin Halcyonia aikoinani paljonkin ottanut unettomuuteen, mutta en ole unissakävellyt enkä unissatappanut sen takia ketään.
armas kirjoitti:
masentunut jos vain saan muutamankin tunnin nukuttua, kokeilin joskus masennuslääkettä ja se vain pahensi unettomuutta, masennukseni tulee jos valvon pari kolme vrk, eli unettonuus aiheuttaa masennusta minulla, eikä päinvastoin.
Ymmärsit ehkä väärin. Masennuslääkkeitä käytetään PAITSI masennuksen, MYÖS pitkän unettomuuden hoitoon. Unettomuuteen niitä vain otetaan paljon pienempinä annoksina. Silloin ne EIVÄT siis ole masennusta hoitavia lääkkeitä, vaan unettomuutta hoitavia. Jos unettomuus taas on esim. kaksivuorotyöstä johtuvaa, lyhytaikaiseen käyttöön tarkoitetut NUKAHTAMISLÄÄKKEET, kuten suurenmoinen Zopinox, ovat oikeaa TAIVAAN MANNAA!
- armas
Basker kirjoitti:
Ymmärsit ehkä väärin. Masennuslääkkeitä käytetään PAITSI masennuksen, MYÖS pitkän unettomuuden hoitoon. Unettomuuteen niitä vain otetaan paljon pienempinä annoksina. Silloin ne EIVÄT siis ole masennusta hoitavia lääkkeitä, vaan unettomuutta hoitavia. Jos unettomuus taas on esim. kaksivuorotyöstä johtuvaa, lyhytaikaiseen käyttöön tarkoitetut NUKAHTAMISLÄÄKKEET, kuten suurenmoinen Zopinox, ovat oikeaa TAIVAAN MANNAA!
kun viikon putkeen, välillä on pidettävä taukoa muuten eivät tehoa ainakaan minulla.
Minun mannani on ollut stillnoct, nukahtamislääke, missä olisinkaan ilman sitä. ensin pitää laittaa vartalo ja mieli siihen kuntoon että on mahdollista nukahtaa.
Ulkoilut, hieronnat, liikkuminen, ruokavalio ym pitää ensin pistää kuntoon ja jos ei auta niin voi kokeilla varovasti lääkehoitoa.- todé
Pe.ku kirjoitti:
ensin pitää laittaa vartalo ja mieli siihen kuntoon että on mahdollista nukahtaa.
Ulkoilut, hieronnat, liikkuminen, ruokavalio ym pitää ensin pistää kuntoon ja jos ei auta niin voi kokeilla varovasti lääkehoitoa.Lääkärit ovat turhan hanakoita kirjoittamaan reseptejä. Liikuntareseptistä kun ei saa lääkefirmojen boonuksia.
Tervehdys veli, oletkos harkinnut nukahtamislääkkeitä. Niitä on nykyään monenlaisia ja niihin ei jää koukkuun.
Itse kärsin myös unettomuudesta, tiedän että se on kuluttava ja ikävä vaiva.
Rukous on tärkeää eikä mene koskaan hukkaan. Jumala sinua auttakoon parhaaksi katsomallaan hyvällä tavalla..aamen.- armas
nukahtamislääkettä, eihän pää muuten kestäisi valvomista.
Siunausta sinulle veliseni!
- toiselle uskovaiselle:
Jätä anteeksiantamattomuus pois. Älä murehdi asioita. Kumpikin etäännyttävät sinut pois Jumalan luota ja tuhoavat terveytesi. Älä muistele kärsimääsi pahaa.
- varmasti kaikki
kyllähän unettomuus luullakseni on oire jostakin sinussa olevasta ongelmasta ehkä psyykkisellä alueella. Ehdotankin perusteellista oman elämäsi läpikäymistä aina lapsuudesta asti ja jos sieltä alkaa löytyä sinua kompleksisoivia asioita, kiusaamisia, hyväksikäyttöjä ym kohtaat ne rohkeasti ja käyt läpi vihan ja anteeksiannon että pääset vapaaksi kaikesta.
Toinen asia on fyysisen kunnon hoitaminen, oletko laiminlyönyt sitä? Siis ylös, ulos ja lenkille.
Lopuksi ajattele sitä mikä on hyvää ja oikeaa, perehdy evankeliumin totuuteen omataksesi Jumalan rauhan lahjavanhurskaudessa.
Eiköhän uni ala maistumaan !- todé
lisätään psyyken- ja sielunhoidettavia oikein roppakaupalla. Ensin kaivellaan lapsuudentraumat ja päälle kerrotaan, ettei uskosi riitä fyysisen terveyden ylläpitämiseen.
Kyllä se on, kuulehan, sillä tavalla, että niin vanhurskaan, kuin uskosta osattomankin, on mahdollisuuksien mukaan pidettävä huoli fyysisestä kunnosta ja sen hyvinvoinnista. - Eroe
Törkeää syyllistää kärsivä lähimmäinen!
- ihmettelen johtopäätöstäsi
Eroe kirjoitti:
Törkeää syyllistää kärsivä lähimmäinen!
syytinkö muka jostakin kun vain tein kysymyksen? en ainakaan tarkoittanut syyllistää vaan aivan muuta. Mutta varo, ettet itse kärjekkäällä päällekäymiselläsi aiheuta lisää ongelmia apua etsivälle sielulle.
- hermoratahieroja
tarvitset B3-vitamiinin ja A-vitamiinin sekä B6- vitamiinin ja magnesiumin
ilman näitä aminohappoja kehosi ei tuota seratoniinia ja melatoniinia, joten et rentoudu etkä nuku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845317Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.313533Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j522917Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin282107Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611886Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861666- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71185