olen pikku hiljaan kyllästynyt kun teinit pomppii eteen ja hajoittaa paikkoja tällä kummallisella harrastuksella. seuraavan kerran kun nään tälläisen pomppijan niin pidän kovan puhuttelun hänelle ja ilmoitan asiasta heti miten poliisille.
olen hermotunut vandaali parkouraajiin
4
2071
Vastaukset
- vituut
ei kannata parkour on laillista... en ole nähnyt että ketään harrastaja olis rikkonut mitään..
- OIKEA parkouraaja
Onhan se niin helppoa mennä riehumaan jonnekin ja sitten sälyttää syyt jonkun muun niskaan.
Fakta on kuitenkin se, että yksikään todellinen parkouraaja ei riko paikkoja jossa parkouraa, sillä se olisi sama kuin jalkapalloilija vetäisi pelikenttänsä traktorilla ympäri tai jääkiekkoilija sulattaisi hallinsa...
Tottakai aina löytyy niitä jotka eivät ymmärrä, mutta parkouraajien listaaminen yleisesti vandaaleiksi on silti epäoikeudenmukaista liioittelua.- FLUNSSA
PARKOURAAJAT EIVÄT KYLLÄ RIKO PAIKKOJA.ONNEKSKI PARKOUR ON LAILLISTA,NIIN ET VOI MARMATTAA SIITÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096