Siunattiinko vai

rukoiltiin?

3

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse ajattelisit?

"Tahdotteko te ... Jumalan edessä ja ystävienne ja omaisten läsnäollessa ottaa vastaan siunauksen parisuhteellenne?"

Eikös tuossa ihan selvästi sanota siunauksesta?

Mikä ihme tässä on, että tehtyä ei voida edes myöntää?

"- Rukoushetkessähän on ne tietyt elementit, rukoukset ja raamatunluvut ja Herran Siunaus. Heidän yhteisen elämänsä puolesta siinä rukoiltiin."
      Lisäksi
      " - Olen ollut pyytämässä siunausta näille ihmisille, heidän elämälleen ja parisuhteelleen, Leena Huovinen sanoo."

Tulee mieleeni tuossa lukeissa että ovatko sukua toisilleen : Eero Huovinen ja Leena Huovinen?

Lopputili vaan, se on selkeä homma.

• Samaa olen pähkäillyt. Ensin uutisoitiin että siunattiin avioliittoon. Sitten uutisoidaan että onkin pidetty rukoushetki.
      Ketähän tässäkin pitäsi uskoa?

• pääasia et oltiin heikon pu...

Herttaisen yhdentekevää, siunattiinko vai rukoiltiinko.

Pääasia, että rovasti Liisa Tuovinen oli ryhdikkäästi niiden puolella, joita julma enemmistö säälimättä sortaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5317
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      31
      3533
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      52
      2917
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      28
      2107
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1886
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1666
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1392
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1185
    Aihe