neitsyidenmetsästäjille.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/10/737639
Hyviä uutisia
8
573
Vastaukset
"Vähintään kolme kertaa seksiä harrastaneiden ysiluokkalaisten tyttöjen määrä on pudonnut kolmesta prosentista yhteen."
Siis onko se oikeasti noin harvinaista???...niin oisin arvanut 10-20%:a.
Ehkä sitä itse tuli silloin pyörittyä sellaisessa porukassa, jossa tuo seksin harrastaminen oli "vähän" keskimääräistä yleisempää.
- nousee ja
heillä on eri moraaliset arvot, kuin edellisellä sukupolvilla.
Näinhän se aina on ollut.
- Eikö se ole juuri päinvastoin. (metsästelijille)- tiukoilla :
antakee heille kriisiapuu!
*DIRTY OLD MEN NEED LOVE TOO!!!* - rusalkaa
Olen samaa mieltä, että juuri metsästäjille tietää tää uutinen huonoa.
Ihanaa kuulla tämmönen uutinen. lutkittelijat saa pitää turpansa kiinni. Oli hirveää olla nuori neito, joka säästi neisyyttään yli-ikäiseksi (18 ja puol. v) ja kuulla kaikenlaisia huora-vihjailuja. Kaikki ei tosiaankaan anna pillua!!! Luulen, että lutkittelu on miesten naisiin kohdistamaa yleistä kiusaamista, jolla ilkeät seuraukset keneen se sitten kohdistuukin...yleensä umpimähkään keneen tahansa viattomaan.
Paskat äijät on sikoja. Mä jatkan tän hokemista.
- uutisointia
Eihän jutun otsikolla ollut mitään tekemistä itse jutun kanssa.
- Asiasta.huvittunut
Miten jotenkin tuntuu, että seksin suhteen on jo pitkään jatkunut sama kehitys kuin alkoholin kanssa. On enemmän niitä nuoria, jotka pidättäytyvät kokonaan, mutta toisaalta enemmän myös niitä, joilla homma menee överiksi. Ääripäistä sitä monesti uutisoidaan, eikä mediaanimassasta.
No, pelkästään positiivistahan tuo on, että lapset pidättäytyvät panemasta. Semmoinenkin on tuntuma, että itseäni n. 10 vuotta nuoremmille on kehittymässä terveempi arvopohja kuin omalle ikäluokalleni. Me lamalapset ollaan monella tavalla menetetty sukupolvi.>Me lamalapset ollaan monella tavalla menetetty sukupolvi.
Ja se on harmillista, että kaikki sen tietää, mut mitään ei joko voida tehdä, tai vaikka voitaisiinkin, ni ei kuitenkaan tehdä.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612