väliseinän poisto

pakusta

Onko kellään kokemusta saako pakettiautosta poistaa väliseinän ohjaamon ja tavaratilan välistä. Ainakin Caravelle pakettiautot on ilman väliseinää, mutta saako Transporterista poistaa sen.
Jos saa poistaa, niin saako sen siirtää liukuoven taakse. Eli tavaratilasta tulisi 2-osainen.
Kertokaa jos tietoo tai kokemusta.

5

7030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuljettaja

Itselläni on Fiat Scudo ja hankkiessani sen tarkistin asian Ajoneuvohallintokeskuksen teknisestä neuvonnasta. Saa kokonaan poistaa ja saa myös siirtää toisenpaikkaan, mutta tällöin seinän tulee olla PIKAkiinnitteinen eli siis välittömästi poistettavissa. Kiinnitys salvoilla tai vastaavilla ei siis ruuveilla, edes sormiruuvit ei käy. Itse päädyin rakaisuun että siirrin seinän välioven taakse. Laitoin lattiaan hahlon johon alareunan saa pudottaa ja yläreuna salvoilla kiinni sivuseiniin.

• Sami

Tarkoitatko että voisi itse tehdä esim Ducatosta doppel-mallin... penkki pitäisi varmaan olla irtonainen?

• kuljettaj
        Sami kirjoitti:

Tarkoitatko että voisi itse tehdä esim Ducatosta doppel-mallin... penkki pitäisi varmaan olla irtonainen?

Eipä sinne valitettavasti niitä istumapaikkoja saa mennä lisäilemään. Autoni on edelleen vain kolmelle, mutta sainpa koirille lämpöisen tilan ennen väliseinää.

• Kokonaan pois

Kokeilitko ajaa kokonaan ilman väliseinää? Jos kokeilit, oliko miten kovaääninen auto silloin?

• kuljettaja
        Kokonaan pois kirjoitti:

Kokeilitko ajaa kokonaan ilman väliseinää? Jos kokeilit, oliko miten kovaääninen auto silloin?

Kyllähän sitä tulee aina välillä ajettua. Kumisee aikalailla. Helpottais varmaan jos laittais seiniin vanerit ja uretaani eristeet tai äänieristyskumia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe