Onko kellään kokemusta saako pakettiautosta poistaa väliseinän ohjaamon ja tavaratilan välistä. Ainakin Caravelle pakettiautot on ilman väliseinää, mutta saako Transporterista poistaa sen.
Jos saa poistaa, niin saako sen siirtää liukuoven taakse. Eli tavaratilasta tulisi 2-osainen.
Kertokaa jos tietoo tai kokemusta.
väliseinän poisto
5
7030
Vastaukset
- Kuljettaja
Itselläni on Fiat Scudo ja hankkiessani sen tarkistin asian Ajoneuvohallintokeskuksen teknisestä neuvonnasta. Saa kokonaan poistaa ja saa myös siirtää toisenpaikkaan, mutta tällöin seinän tulee olla PIKAkiinnitteinen eli siis välittömästi poistettavissa. Kiinnitys salvoilla tai vastaavilla ei siis ruuveilla, edes sormiruuvit ei käy. Itse päädyin rakaisuun että siirrin seinän välioven taakse. Laitoin lattiaan hahlon johon alareunan saa pudottaa ja yläreuna salvoilla kiinni sivuseiniin.
- Sami
Tarkoitatko että voisi itse tehdä esim Ducatosta doppel-mallin... penkki pitäisi varmaan olla irtonainen?
- kuljettaj
Sami kirjoitti:
Tarkoitatko että voisi itse tehdä esim Ducatosta doppel-mallin... penkki pitäisi varmaan olla irtonainen?
Eipä sinne valitettavasti niitä istumapaikkoja saa mennä lisäilemään. Autoni on edelleen vain kolmelle, mutta sainpa koirille lämpöisen tilan ennen väliseinää.
- Kokonaan pois
Kokeilitko ajaa kokonaan ilman väliseinää? Jos kokeilit, oliko miten kovaääninen auto silloin?
- kuljettaja
Kokonaan pois kirjoitti:
Kokeilitko ajaa kokonaan ilman väliseinää? Jos kokeilit, oliko miten kovaääninen auto silloin?
Kyllähän sitä tulee aina välillä ajettua. Kumisee aikalailla. Helpottais varmaan jos laittais seiniin vanerit ja uretaani eristeet tai äänieristyskumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658