Miten nainen rakastaa?

Kysymys on miehille. Naiset voi kyl kommentoida sit miesten vastauksia.

30

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiasta.huvittunut

      Mutta mitäpä naiset eivät tekisi ailahtelevaisesti.

      • rakastamisessa ilmenee?


      • Asiasta.huvittunut
        relaxed_eyes kirjoitti:

        rakastamisessa ilmenee?

        että olen vuoron perään maailman ihanin ja kaikkein paskin.


      • Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        että olen vuoron perään maailman ihanin ja kaikkein paskin.

        mitään tekoja? Näyttääkö nainen rakkauttaan teoin?


      • Asiasta.huvittunut
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mitään tekoja? Näyttääkö nainen rakkauttaan teoin?

        Itse asiassa pelkään mennä tässä aiheessa syvällisemmälle tasolle.


      • Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Itse asiassa pelkään mennä tässä aiheessa syvällisemmälle tasolle.

        on mun mielestä yks naisen suurimmista rakkaudenosoituksista. Edes sen yritys, koska kaikki naiset eivät siihen pysty, mut sekin on jotain, ku edes yrittää.

        Miks pelkäät mennä syvällisemmälle tasolle? Naisesi kanssa, vaiko tässä keskustelussa?


      • Asiasta.huvittunut
        relaxed_eyes kirjoitti:

        on mun mielestä yks naisen suurimmista rakkaudenosoituksista. Edes sen yritys, koska kaikki naiset eivät siihen pysty, mut sekin on jotain, ku edes yrittää.

        Miks pelkäät mennä syvällisemmälle tasolle? Naisesi kanssa, vaiko tässä keskustelussa?

        Nyt kyllä lopetetaan tämä keskustelu :)


      • Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        Nyt kyllä lopetetaan tämä keskustelu :)

        heh :)

        Ok.


      • cookos

        Ei ole turhan yksitotista?? Elämässä pitää tapahtua..


      • ei pidä
        cookos kirjoitti:

        Ei ole turhan yksitotista?? Elämässä pitää tapahtua..

        liian tapahtumarikkaasta elämästä.

        Tasaisempi on parempi.


      • cookos
        ei pidä kirjoitti:

        liian tapahtumarikkaasta elämästä.

        Tasaisempi on parempi.

        mutta kyllä se on tylsää vuosikymmenestä toiseen sitä samaa vanhaa laulua..pitää räväyttää joskus. Ukkokin piristyy...


      • Asiasta.huvittunut
        cookos kirjoitti:

        Ei ole turhan yksitotista?? Elämässä pitää tapahtua..

        > Mut eikös se oo hyvä juttu?

        Ei millään tavalla hyvä juttu. Ihmissuhteiden funktio ei ole tuoda elämään jännitystä vaan turvallisuutta ja pysyvyyttä.


      • cookos
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

        > Mut eikös se oo hyvä juttu?

        Ei millään tavalla hyvä juttu. Ihmissuhteiden funktio ei ole tuoda elämään jännitystä vaan turvallisuutta ja pysyvyyttä.

        tietenkin. Riippuu tietenkin siitä, millaista suhteesta on kyse. Hyvin pitkä suhde tuo näitä kukkuloita väkisin tullessaan.


    • dayum

      ja yhteisestä tulevaisuudesta, tämän jälkeen jättämällä ja nussimalla jonkun miehen tutun kanssa.

      • että naisesta ei ole rakastamaan?


      • cookos

        tuohan voi olla sen miehen toive. Sellasia on nyky miehet...


      • että ihan ensimmäiseks mä kyllä tykästyin tuohon sun positiiviseen asenteeseen ;)


      • dayum
        relaxed_eyes kirjoitti:

        että naisesta ei ole rakastamaan?

        mutta sitä vaan osoitetaan niin perkeleen moninaisin keinoin.


      • dayum
        NtiBebs kirjoitti:

        että ihan ensimmäiseks mä kyllä tykästyin tuohon sun positiiviseen asenteeseen ;)

        vasta riittääkin.


    • rakastaa

      haaveilla rakkaudesta. Sitte se löytää jonku, jonka kanssa se päättää panna haaveet täytäntöön. Nainen huijaa miehen luulemaan että mieskin rakastaa. Sitte alkaa suorittaminen, jonka jälkeen seuraa ahdistus. Sitte joko rämmitään tai erotaan.

      Jos erotaan, niin kierre alkaa alusta.

      • Aika monesti se noin vaan menee.


    • miten nainen näyttää rakkautensa sinuun?

    • uk-ko

      antamalla miehelle samoja asioita, joita se itse tahtoisi saada: huomiota, pieniä rakkaudenosoituksia, sellaisia tekoja, joista huomaa toisen muistavan silloinkin kun ei olla yhdessä.
      Miehet ei vaan useinkaan huomaa noita. Koska miehet osoittaa rakkautensa muilla tavoin ja osottavat rakkautensa sit omalla tavallaan. Jota nainen ei vuorostaan huomaa.

      Niin. Tämä ei vastannut sun kysymykseen, miten rakastavat. Mutta noin ne sitä osoittavat.

      • dayum

        niin tuossa sun ajatuksessasi / tiedossasi / käsityksessäsi voi olla vinha perä.

        Tosin ehkä miehet voivat huomata, mutta eivät ehken ymmärrä niiden naisen rakkaudenosoitusten tärkeyden päälle, oli ne voi mennä tavallaan ohikin. Ehkä. Näin nainen pääsee kitisemään miehensä typeryyttä - siis tietenkin ystävilleen, tutuille, puolitutuille ja netin keskustelupalstoille, ja mies ei älyä(?) minkään olevan hullusti ennen kuin nainen jo onkin tehnyt sen viimeisen liikkeen, minkä jälkeen mikään ei ole ennallaan. Ja kuinka usein niitä tunnesiteitä katkotaankaan vieraissa vuoteissa tai baarin vessoissa. Niin sitä pitää.

        Miehethän kun on niin täydellisiä tässä asiassa...


    • Totuuden torvi

      Juttuhan on niin ettei nainen oikeasti koskaan rakasta miestä!

      Naista kiehtoo se rakkauden euforinen tunne jonka jokin mies voi saada hänessä aikaan. Tunne on huumaava. Mutta kuten huumeissakin, tunne laantuu ajan myötä ja tarvitaan jostain uutta piristettä.

      Siksi meillä on niin paljon avioeroja ja yksinhuoltajia kun arki koittaa ja rakkauden huuma katoaa naisen mielestä.

      Nainen kyllä jaksaa parisuhteessakin meikata aina viimeisen päälle, eihän sitä koskaan tiedä milloin taas törmää sellaiseen mieleen joka saa hänessä rakkauden tunteen heräämään!

      nim. kokemusta löytyy & MOT!

      • dayum

        joillekin, mutta varmaan omalla tavallaan totta tuokin. Vaikkei välttämättä niin sukupuolisidonnaista olekaan.


    • nainen rakastaa:

      Esimerkiksi:

      - poimimalla likaiset sukkasi makuuhuoneen lattialta 99 kertaa ja pesemällä ne
      - poimimalla likaiset sukkasi makuuhuoneen lattialta sadannen kerran nalkutuksen säestämänä ja pesemällä ne silti
      - valmistamalla Sinulle makkarakeittoa, jauhemaksapihvejä, karjalanpaistia yms. vaikka itse pärjäisi pelkällä salaatilla
      - hymyilemällä nätisti äidillesi vaikka itse asiassa ei voi sietää mokomaa naisenkuvatusta, mutta Sinun takiasi yrittää olla anopille mieliksi
      - katsoo muualle kun katseesi kääntyy naapurin Pipsan sääriin
      - opastaa sinut päättäväisesti oikealle tielle jos katseesi viipyy liian pitkään naapurin Pipsan säärissä
      - rakastelee kanssasi vaikka pesemättömät astiat ja haiseva roskapussi kaipaisi huomiota enemmän
      - ajelee sääret ja siistii alapään
      - haluaa yhteisen kodin juuri Sinun kanssasi ja haluaa synnyttää Sinun jälkeläisesi

      • kuitenkin :

        levittää ajellut säärensä toiselle ja synnyttää naapurin lapsen


      • rakastaa
        kuitenkin : kirjoitti:

        levittää ajellut säärensä toiselle ja synnyttää naapurin lapsen

        naistaan nyrkein. Kuluttaa rahansa viinaan ja huoriin eikä huolehdi omista lapsistaan.


      • dayum

        vaikka esimerkistä olikin kyse. Annas kun täsmennän jotta menee oikein.

        - katsoo muualle kun katseesi kääntyy naapurin Pipsan takapuoleen/tisseihin/sääriin
        - opastaa sinut päättäväisesti oikealle tielle jos katseesi viipyy liian pitkään naapurin Pipsan takapuolessa/tisseissä/säärissä
        - ajelee kainalot ja sääret (ja mahdollisesti siistii alapään)


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe