Yliseksuaalisuus

Epätoivoinen yössä

Mitä tehdä kun on niin seksihullu, ettei mikään muu pyöri enää päässä?
Olen kai puutteessa, kun mieheni haluaa nykyään seksiä vain kerran kuussa jos silloinkaan, eikä se muuta kuin suututtaa minut!
Pelkään oikein koska häneltä mälli lentää, koska sitten saa taas odottaa monta viikkoa, uaah!
Huomaan kuolaavani vieraiden miesten perään ja viimeksi ollessani yksin baarissa, lähdin jo erään miehen matkaan, mutta onneksi tajusin perääntyä ennenkuin mitään tapahtui..
Pelkään kuitenkin, että en loputtomiin pysty pidättelemään.
Tämä on jo niin iso ongelma, etten edes nuku enää öisin, joten en töissäkään ole enää parhaimmillani..
Lisäksi minusta on hyvää vauhtia tulossa alkoholisti, kun turrutan itseäni joka ilta siiderillä.
En tosiaan tiedä mitä tehdä, koska rakastan miestäni enkä halua häntä pettää, enkä missään nimessä halua erota! Olemme puhuneet tästä seksin määrästä, mutta minkäs teet jollei häntä haluta yhtä usein!

15

1824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärtävä

mikään seksihullu, vaan ihan normaali nainen jolla on ihan normaalit tarpeet! Kaikkein pahinta mitä itsellesi voit tehdä, on se, että alkoholisoidut ongelmasi kanssa! Ei sinussa ole mitään vikaa, mutta miehelläsi kyllä täytyy olla joku paha ongelma! Oletko seurannut hänen käyttäytymistä, tulee mieleen impotenssi,,josta miehen on vaikea puhua edes omalle vaimolle, samaan sukupuoleen suuntautuneisuus,,toinen nainen,,en halua kylvää eripuraa välillenne, mutta kaikki sinun on otettava huomioon ja juteltava miehesi kanssa avoimesti!
      Itselläni on sellainen tilanne, että vaimoni ei halua ollenkaan seksiä, mutta asia on ratkaistu suhteellisen sovussa, että voin käydä muualla hoitamassa omat tarpeeni. Eihän se tietysti mikään hyvä juttu parisuhteen kannalta ole, mutta meillä se kyllä toimii! Minulla on yksi erittäin hyvä ystävätär, jolla lähes samankaltainen tilanne ja tapaamme aina sillointällöin. Vaimoni tietää tämän ja on hyväksynyt sen!
      Alkoholi kannaltasi on kaikkein huonoin ratkaisu,,keskustelua, keskustelua ja keskustelua!Kaikkiin ongelmiin löytyy lopulta ratkaisu kun vaan malttaa odottaa!
      Toivon kaikkea hyvää parisuhteellenne ja hyvää syksynjatkoa!

• j.uus0

Sama juttu mutta toisin päin.Haluttomat ei aina ymmärrä miten iso ongelma se toiselle voi olla.Viimeeksi kun lähdin ovet paukkuen kolmen aikaan aamuyöllä kävelylle, niin vaimo tulee ihmettelemään mikä ihme mulla on.Vastasin ihan suoraan että 10 vuotta puutteessa, joko nyt ymmärrät.Ei ehkä fiksu vastaus mutta nyt ainakin tietää miksi valvon öitä.Vaimokin sanoo etä rakastaa, mutta itse en ole niin varma.Miksi toisen suoranainen tuska ei juuri liikuta mitenkään.En ole vielä keksinyt mikä auttaa.Kai se on niin pitää vaan valita mikä on tärkeämpää.Pelkän seksin takia ei ole kehdannut erota, muuten menee hyvin seksi ei vaan oikein suju.Kukat, kotityöt, uudelleenviettelyt on jo kokeiltu moneen kertaan.
      PS.Jätä se siiderin litkiminen ainakin tämän takia, sillä et ainakaan haluttavammaksi tule.Lähde mielummin, viinalla tuhoat vain itsesi.

• UrpoLahtisenPerikunta

ei lähteminen ole ratkaisu, eikä pettäminen, eikä dokaaminen. kumppanin erilainen "seksitiheys" tulee vain hyväksyä osana hyvääkin ihmissuhdetta. ihmisten stressit yms yms muut seksiin liittymättömät asiat kuitenkin vaikuttavat seksuaaliseen haluttomuuteen. kumppanisi voi olla jopa masentunut muttei välttämättä edes tiedosta tätä. sua on kehoitettu puhumaan tästä miehesi kanssa. tee niin. älä mene heti puhumaan seksin määrästä, vaan kerro vaikkapa millaista seksiä miehesi kanssa haluaisit, ja siinä vaivihkaa voit siirtyä kertomaan että haluat miestäsi joka päivä, ja joka ikinen yö.... keskustelkaa lämpimässä hengessä, ei syyttävästi eikä painostaen: silloin voitte toivottavasti lähentyä toisianne ja aivan varmasti sen jälkeen seksikin maistuu miehellesi paremmin. onnea yrityksellesi... ai niin: olosuhteiden muutos voisi piristää suhdettanne. esim vuokraa vaikka viikonlopuksi mökki miehesi tietämättä ja yllätä hänet siellä jollakin mielikuvitusta ruokkivalla vaateostoksellasi.

vinkkinä vielä: älä lannistu jos ihan heti ei synny toivottua tulosta, tällaiset asiat vaativat aikansa.

• Epätoivoinen

Suhteen alussa ja pitkään alun jälkeenkin mies oli koko ajan haluamassa, silloin jopa minuakin enemmän. Ihmettelen vaan että häneltä pikkuhiljaa hiipuivat halut.
        Pahinta on, jos asiasta koittaa puhua niin mies ottaa heti hyökkäävän ja syyttävän kannan, joten sillä asia menee vaan pahemmaksi.
        Hän tuntuu käsittävän asian niin, että minä en halua, vain siksi etten aina ole halunnut sillä tavalla kuin hän, mikä ei kuitenkaan tarkoita ettenkö haluaisi ollenkaan.
        Meillä on aina sänkyhommat tehty niin kuin hän haluaa, joten olen itsekin alkanut esittää toiveita, mutta niistä sitten suututaan.
        Kumma kun kuitenkin miehet aina hokee että naisenkin tulee ilmaista toiveensa, miksei niitä toiveita sitten kuitenkaan hyväksytä?
        Eihän siinä voi muuta kuin tulla riitaa ja haluttomuutta.

• Epätoivoinen
        Epätoivoinen kirjoitti:

Suhteen alussa ja pitkään alun jälkeenkin mies oli koko ajan haluamassa, silloin jopa minuakin enemmän. Ihmettelen vaan että häneltä pikkuhiljaa hiipuivat halut.
        Pahinta on, jos asiasta koittaa puhua niin mies ottaa heti hyökkäävän ja syyttävän kannan, joten sillä asia menee vaan pahemmaksi.
        Hän tuntuu käsittävän asian niin, että minä en halua, vain siksi etten aina ole halunnut sillä tavalla kuin hän, mikä ei kuitenkaan tarkoita ettenkö haluaisi ollenkaan.
        Meillä on aina sänkyhommat tehty niin kuin hän haluaa, joten olen itsekin alkanut esittää toiveita, mutta niistä sitten suututaan.
        Kumma kun kuitenkin miehet aina hokee että naisenkin tulee ilmaista toiveensa, miksei niitä toiveita sitten kuitenkaan hyväksytä?
        Eihän siinä voi muuta kuin tulla riitaa ja haluttomuutta.

Ilmeisesti meillä olisi edelleen runsaasti seksiä, ellen olisi alkanut esittää omia toiveitani.

• Vaimo37

Minulla on sama tilanne...eli tunnen itseni välillä tosi yliaktiiviseksi seksin suhteen. Onneksi vaan mieheni on samanlainen. Ihmiset ovat erilaisia, seksuaaliset tarpeet ovat erilaisia...oletko kokeillut tyydyttää itseäsi eesim. dildon avulla. Minä olen...ja mieluummin niin kuin että lähtisin vieraisiin.
      Tilasin salaa hieromasauvan postimyyntikuvastosta ja piilotin sen sellaiseen paikkaan mistä mieheni ei ikinä sitä löydä.
      Ja jos mieheni ei jaksa, on väsynyt työstä yms...tyydytän itseni tällä apulaisella...
      Puutteessa oleminen niin miehellä kuin naisella aiheuttaa patoutumia, ennen pitkää kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mutta pettäminen ei ole se ainoa vaihtoehto, yleensä käy niin että yhden illan pano ei todella anna sitä mitä rakasteleminen rakkaan kanssa. Minulle ei ainakaan riitä mekaaninen pika jyystäminen tuntemattoman kanssa, haluan enemmän...mutta ymmärrän myös miestäni. Ei aina voi haluta, hänellä on raskas ruumiillinen työ, minulla taas ei. Joten annan hänen välillä olla rauhassa ja...

Ikinä en kertoisi miehelleni että käytän hieromasauvaa. Tiedän että se loukkaisi hänen egoaan, joten hiljaisuus tässä asiassa on kultaa...ja kaikki on hyvin :-)

• NNN

Kyllä kannattaisi kertoa? Se on vielä pahempi miehesi egon kannalta kun hän löytää sen tai saa myöhemmin kuulla siitä! Ajatteleppas omalle kohdallesi jos sinä löytäisit kulahtaneen "tekopimpin" ullakolta. Veikkaan että ottaisi omantunnon päälle,miksi se ei minua pane vaan on vetänyt kuukausia salaa "muovihanskaan".
        Rehellisyys on kaiken a ja o suhteessa.

• Vinkki samanlaiselta
        NNN kirjoitti:

Kyllä kannattaisi kertoa? Se on vielä pahempi miehesi egon kannalta kun hän löytää sen tai saa myöhemmin kuulla siitä! Ajatteleppas omalle kohdallesi jos sinä löytäisit kulahtaneen "tekopimpin" ullakolta. Veikkaan että ottaisi omantunnon päälle,miksi se ei minua pane vaan on vetänyt kuukausia salaa "muovihanskaan".
        Rehellisyys on kaiken a ja o suhteessa.

Sitäpaitsi sen dildon käyttäminen yhteisessä seksituokiossa vasta kivaa onkin... ;) Mielikuvitusta mukaan vaan!

• NNN
        Vinkki samanlaiselta kirjoitti:

Sitäpaitsi sen dildon käyttäminen yhteisessä seksituokiossa vasta kivaa onkin... ;) Mielikuvitusta mukaan vaan!

Ettei aina mene saman kaavan mukaan.Eihän se miehelle ole mikään parempaa kuin valmis kiihkeä paketti jolle on ihan sama mitä tekee kunhan tekee ja nainenhan "kypsänä" söisi elävältä miehen jos vaan saisi!

• Epätoivoinen

toimeen!
        Kaikenmaailman leluja on, tosin minä en niitäkään salaa mieheltäni vaan hän tietää että minulla ne on.
        Ne ovat lukottomassa yöpöytäkaapissa.
        Päivittäin tyydytän itseni ennen kuin mies tulee kotiin.
        Olenko tehnyt väärin, kun kerron miehelleni kaiken?
        Olen kertonut fantasiani, seksiuneni (joissa vieraita miehiä) ja miten itseäni tyydyttelen.
        Voiko mies tosiaan tuntea riittämättömyyttä näistä asioista?
        Jotenkin hän tuntuu olevan syyttävällä kannalla, että minä olisin jotenkin "tappanut" häneltä halut..
        Asiasta ei voi edes jutella, heti alkaa kamala riita ja syyttely.

• MIESNÄKÖKULMA
        Epätoivoinen kirjoitti:

toimeen!
        Kaikenmaailman leluja on, tosin minä en niitäkään salaa mieheltäni vaan hän tietää että minulla ne on.
        Olen kertonut fantasiani, seksiuneni (joissa vieraita miehiä) ja miten itseäni tyydyttelen.
        Jotenkin hän tuntuu olevan syyttävällä kannalla, että minä olisin jotenkin "tappanut" häneltä halut..

mielestäni kaikkea ei kannata kertoa. Esim unesi, joissa haluat vieraita miehiä, ei ainakaan itseeni tekisi hyvää säväystä. Samoin jos arkielämässä näkee naisen, tai miehen joka himoittaa, mutta johon ei kuitenkaan uskollisena ikinä koskisi....ei kannata kertoa..
        Ikinä ei kannata kaikkea kertoa, koska pystyy silloin näkemään toisen urliaisuudestakin hiukka missä mennään.
        ....semmoinen kannanotto mielestäni ei pelkästään sinulle vaan monille muille...

• Edita
        MIESNÄKÖKULMA kirjoitti:

mielestäni kaikkea ei kannata kertoa. Esim unesi, joissa haluat vieraita miehiä, ei ainakaan itseeni tekisi hyvää säväystä. Samoin jos arkielämässä näkee naisen, tai miehen joka himoittaa, mutta johon ei kuitenkaan uskollisena ikinä koskisi....ei kannata kertoa..
        Ikinä ei kannata kaikkea kertoa, koska pystyy silloin näkemään toisen urliaisuudestakin hiukka missä mennään.
        ....semmoinen kannanotto mielestäni ei pelkästään sinulle vaan monille muille...

miten se voi olla pahaksi, jos tuntee toisen ihmisen läpikotaisin ja ymmärtää hänen haluja ja toiveita?
        Meillä ollaan aina kerrottu kaikki, saatamme jopa mieheni kanssa kaupungilla ihastella ohimeneviä naisia/miehiä ja mieheni toteaa että:
        "Tolla on hyvät munkit" ja minä puolestani kehun miehiä..
        En ole koskaan ajatellut tekeväni jotain pahaa miehelleni sillä, että olen hänen kanssaan mahdollisimman avoin..
        Jos ajattelisin hiljaa mielessäni näitä muita miehiä, saattaisi jopa kasvaa kielletyn hedelmän maku ja haluaisin heitä oikeasti, mutta nyt kun voin avoimesti kertoa himoistani, saan ne kaikki kohdistettua omaan kultaani, niin vaatimattoman näköinen pieni paksukainen kun hän onkin;)

• Soif
        Epätoivoinen kirjoitti:

toimeen!

Kuulostaa vähän siltä, että mies on säikähtänyt vaatimuksiasi. On varmaan ymmärtänyt asian niin, että hän on kaikki vuodet tehnyt asiat väärin.

Se on herkkä asia tuo miehen seksuaalisuus.. Ja jos miehellä on perinteiset käsitykset miehen ja naisen rooleista seksissä, aktiivinen ja vaativa nainen voi tuntua pelottavalta. Saattaa tulla riittämättömyyden tunteita.

Nythän on tullut se uusi kirja Kari Heusalalta, Miehen seksuaalisuus. Käypäs lainaamassa kirjastosta. Ei kannata kyllä ehkä heti näyttää miehelle, jos aihe on tällä hetkellä noin arka, mutta lueskele ja mieti itseksesi.

Seksuaalisia ehdotuksiakin voi tehdä niin monella tavalla. Esim. leikin varjolla ja positiivisessa hengessä tehdyt varmaan tuottaa parempaa tulosta kuin suorat vaatimukset. Ok, miehet kyllä yleensä arvostaa suoraa puhetta, mutta näissä asioissa pitää joidenkin kanssa olla silkkihansikkaat kädessä.

• NNN

ostaa pöytälaatikkoon lelun,suosittelen.Muutama itse tehty orgasmi päivittäin lieventää kyllä seksin nälkää ajan kanssa ja saat sen mitä haluat ja ei tarvitse miestäsi painostaa koko ajan.

• Ella

kuulostipa tutulta.mää tosin oon ratkassu sen niin et kun ei kelpaa niin jollekkin aina kelpaa.en pode tunnon tuskia koska hemmot on aina tuntemattomia enkä näe heitä enään sen jälkeen.PUHDASTA SEKSIÄ VAAN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      165
      4605
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      198
      3311
    3. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2902
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      113
      2891
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      40
      2829
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      46
      2188
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2127
    8. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      55
      2015
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1915
    10. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      66
      1469
    Aihe