GoOn, citywork?

Onko kokemusta näistä

firmoista? Myös Opteam näyttää hakevan työntekijöitä melkein joka alalle. Millaisia työnantajia?

21

3822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijatuksi joutuneen läheinen

      Epäluotettava on tämä Citywork. Älkää vain menkö niiden työpaikkoihin. Opteam on parempi. Citywork kiertää liiton ohjeita ja pelkäävät heidän toimia. Eli työtaistelut uhkaa minun läheistäni. Saanut niin huonon kuvan heidän toimistaaan. Tarjoavat alennettua palkkaa samasta työstä!

      • Samaa mieltä

        En suosittele kenellekkään hakemista heidän töihinsä.
        Ovat osoittaneet kokemattomuutta ja tietämättömyyttä monessa asiassa.
        Epäluotettava työnantaja.


      • ja eipä tullut töitä!
        Samaa mieltä kirjoitti:

        En suosittele kenellekkään hakemista heidän töihinsä.
        Ovat osoittaneet kokemattomuutta ja tietämättömyyttä monessa asiassa.
        Epäluotettava työnantaja.

        Eli minua ainakin vedätettiin tämän firman toimesta. Ensin luvattiin tietty palkka ja kun soppari piti allekirjoittaa se oli paljon alempi, selittivät jotain PAM liiton listahinnoista. NO eipä huijannut mua! Lähdin kävelee toimistosta. Olen nykyään Opteamin kautta hyvissä hommissa :)Se toimii!


      • Täysin samaa mieltä
        ja eipä tullut töitä! kirjoitti:

        Eli minua ainakin vedätettiin tämän firman toimesta. Ensin luvattiin tietty palkka ja kun soppari piti allekirjoittaa se oli paljon alempi, selittivät jotain PAM liiton listahinnoista. NO eipä huijannut mua! Lähdin kävelee toimistosta. Olen nykyään Opteamin kautta hyvissä hommissa :)Se toimii!

        Näitä tarinoita varmaan riittää enemmänkin..Huh Huh todella ala-arvoista toimintaa..Citywork boikottiin!!!:)


      • Kailajärvi
        ja eipä tullut töitä! kirjoitti:

        Eli minua ainakin vedätettiin tämän firman toimesta. Ensin luvattiin tietty palkka ja kun soppari piti allekirjoittaa se oli paljon alempi, selittivät jotain PAM liiton listahinnoista. NO eipä huijannut mua! Lähdin kävelee toimistosta. Olen nykyään Opteamin kautta hyvissä hommissa :)Se toimii!

        Juuri näin! Luvattu palkka ja sopimuksessa pitää
        olla vähintään sama!
        Tämä ohjeeksi kaikille,jos ei,niin vaihda firmaa.


      • muonamies2011
        Täysin samaa mieltä kirjoitti:

        Näitä tarinoita varmaan riittää enemmänkin..Huh Huh todella ala-arvoista toimintaa..Citywork boikottiin!!!:)

        pitää paikkansa,ei anneta täysiä päiviä eikä riittävästi tunteja ettei mensisi ylityönä...pidetään työntekijää varpasilla ja kuuliaisena-nöyränä koska kún jakaavat saman työn useamman kesken säästyvät siitä. ei tarvise vakinaistaa koska tarvittavat tunnit ei tule täyteen (tessin mukaan).Jos joku sairastuu ei hankita turaajaa tilalle vaan se maksetaan niitten nahkasta jotka siellä työskentelevät siis tehdään myös puuttuvan kaverin työt ja jos homma ei niin tulee paskaduunarin leima otsaan vaikka lopettaisi niin seuraava työnantajahan soitta ja kyselee miten hoidit työt siellä,kehuja ei varmaan tule.juttua riittäsi enemmänkin mutta onko se sen arvosta että kun paskasta pääsin irti joutuisin vielä oikeuteen kirjoituksistani täällä,kyllä herroilla asianajajia riittä .Käykää YTJ:n sivuilla katsomassa ketkä firman oikeasti pyörrittää.Sieltä saa tilattua täydelliset tiedot ovat siis julkisia jotain 5€ maksua vastaan...kyll kannattaa: http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2022555&tarkiste=7BB3A4C96E310926AB915FE59FF7C51A4E026148&rekhist=true&path=1547;1631;1678


    • BMW320d

      Itselläni on paljon paljon kamalammat kokemukset Espoolaisesta TP Avuksenne kuin edellämainituista. Tuo TP on edelleenkin velkaa ei pelkästään minulle vaan noin 20 ex-työkaverilleni ylityökorvauksia & Sunnuntailisiä tuhansia euroja. Teen nykyään 30-35 tuntista viikkoa firmalla jota täällä haukutaan ja omalla kohdallani ei ole ollut enää palkka epäselvyyksiä. Saan kaupan varastomiesten tessiin pohjautuvaa palkkaa enkä valita.

      Toisaalta olen törmännyt jokaisessa firmassa myös täällä niihin erittäin laiskoihin työkavereihin jotka yrittävät teettää oman työnsä duunikaverillaan joten ymmärrän kyllä täydellisesti nykyisen työpaikkani henkilöstöpolitiikan. Mitä vakinaistamiseen tulee niin nykyisen työpaikkani maan suurin (tavaratalo ketju) esimies kehoitti minua hakemaan heidän paikkaansa joka on julkisessa haussa, mutta johon käytännössä palkataan jo pomoille tuttu työosaamisensa todistanut työntekijä. Hyväksyn täysin tämäntyyppisen rekryprosessin. Näin konserni voi testata onko henkilöllä aidosti työhaluja.

    • kasssssa

      Cityworkin kautta oon (opiskelun ohella) töitä tehnyt ja teen edelleen, eikä mitään valittamista.

    • C

      Cityworkissa olen itsekin ollut töissä yli vuoden ja kokemukset olivat hyviä, jos olin kipeänä ilmoitin hyvissä ajoin. Palkat sain hyvissä ajoin, komminikointi toimii ja tiesin kuka on lähin esimieheni ja hän kävi aina silloin tällöin kyselemässä kuulumisia ja tuomassa lisää lomakepohjia. Hyvä työantaja oli ainakin miun kokemukseni pohjalta :)

    • Ei kumpaankaa!

      Go-onit hakee koko ajan työntekijöitä, mutta eivät oikeasti halua ihmisiä laittaa töihin - ylimielistä porukaa. Olen ollut haastattelussa pari kertaa ja aina katsotaan päästä varpaisiin niin että "mitäs tänne tulet". En suosittele tätä yhtiötä. Vedättävät palkoissa eikä maksa lomarahoja ennenkuin asiasta huomauttaa - huijareit!!!

      • Go on suck

        Go-onin helsingin toimistossa on ainakin ylimielisiä paskiaisia,
        suhtautua vuokratyöntekijöihin alentuvasti.
        Tekivät vuosia sitten kaverille määräaikaisen 6kk sopimuksen, sitten työt loppuivat kun jäi 1kk jälkeen työtapaturman takia lyhyellä sairaslomalle. Onneksi oli
        liitossa, laittoivat maksamaan palkan sopimuksen loppuun asti.
        Kaveri oli vielä säntillinen ammattimies ja kohdeltiin Go-onin puolelta kuin koiraa.


    • GoOn Huijari

      Go On Yhtiöt on paskaa. Vedättivät minut haastatteluun, jossa oli paikka hyllyttäjän työhön. No minä tulin ja siellä oli muutama muukin. Alkuun oli fiilis, että mitä mä täällä teen, ne ei haastatellut kunnolls ja sit kun näytti työtodistuksia, ne ei edes katsonut, vaikka pyysivät että näyttäkää totidstukset??

      No lopulta ne sano et joo ollaan yhteydessä kun sopiva paikka tulee ja sanoi vaan kylmästi et poistukaa. Noh sieltä ei edes tullut mitään vahvistusta et tuliko valituksi vai ei ja viikon kuluttua oli taas sama paikka haussa... Kysymällä sähköpostin kautta mikä on tilanne kun eivät ilmoita, tuli vastaus et hei jos meillä on jotain koulutustasi vastaavaa työtä (anteeksi mut ethän ees katsonut noita papereita), ilmoittelemme.

      Minä en moiseen paskapaikkaan enää hae.

      Piti tehdä tänä vuonna poikkeus, ku alani suurin yritys haki työntekijöitä sen kautta GoOn ja minulla sattui olemaan suosittelija siitä yrityksestä johon GoOnin kautta hain, no ne ei edes valinneet haastikseen, vaikka voisin vannoa tietäväni kaiken ko yrityksestä. Ja suosittelija päälle.

      Haistakoot paska GoOnissa.

    • okei oon nyt just perjantaina menossa cityworkin kautta ITAB nimisee metallityö yritykseen järvenpäässä. Katsotaan miten käy. vedättääkö minua palkassa tai jotain.

    • työllistynyt

      Hain Cityworkille henk.koht.avustajaksi ja haastattelun jälkeen lupasivat olla yhteydessä vaan eipä ole vuodenkaan jälkeen mitään kuulunut vaikka olen yrittänyt kysyä tilannetta spostilla. Myös GoOn kohtelee mielestäni työnhakijoita ilkeästi, työskentelin firmalla eri paikkakunnalla aikoinaan ja jouduin jäämään työstä pois perhesyistä, nyt toisella paikkakunnalla kuulemma "muistavat minut" eikä tullut sieltäkään mitään ilmoitusta haastattelun jälkeen. Molemmat siis Lpr. Nyt olen työllistynyt suureen yritykseen enkä jatkossa aio hakea ko paikkoihin

      • henkkohtainenavustaja

        Itse ollut nyt kuukauden Cityworkilla töissä ja mielestäni vaikuttaa ihan luotettavalta firmalta. Palkka on se mitä luvattiin, työtunteja riittää, työnantaja kyselee kuulumisia ja pitää asioista huolta ja palkka tulee ajallansa. Myös äkkinäisesti peruuntuneista työpäivistä minulle on maksettu palkkaa, mistä olen tyytyväinen :)


    • Tiiunen

      Oon ollut Cityworkilla yli 2 vuotta, ei valittamista. Palkka se mitä luvattiin, vaikka vois olla isompikin.Töitä melkein enemmän kuin jaksaisin.

    • Kusetettukunnolla

      Älkää menkö mihinkään vuokratyöyritykseen. Vakiotyöntekijät saa parhaat työt ja paremmat palkat ja etuudet.

    • klof

      sain palkka 489 euro 2 viikko siis 10 paivaa olin yovuorossa yo lisake 30 euo niista . firmaa kokon petos verot 0% minula

    • Sieli

      Tällä hetkellä aspahommissa Cittarin kautta ja liksa parempi kuin aisaparilla joka ollut talossa 15v. Kuullut kanssa paskaa Cityworkista, mutta omalla kohalla ei ole ongelmia koskaan ollut.

    • älävaa

      Älä ainakaan cityworkille mene!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe