Tietääköhän joku suutarinliikkeitä tms, jotka valmistaisivat mittatilauskenkiä asiakkaan omien toiveiden mukaan?
Olen nuori nainen ja koko ikäni kärsinyt jalkavaivoista. Sen enempää jalkojeni terveyshistoriaan puuttumatta, jalkojani on leikattu synnynnäisen virheasennon vuoksi. Jalkani ovat pituuden puolesta kokoa 35 mutta lestin leveys on huomattavasti enemmän, vähintäänkin 37 kokoa vastaava. Olen siitäkin huolimatta ahtanut kenkäni 36 kokoisiin kenkiin ja nyt sen vaikutukset alkavat näkyä alkavan vaivaisenluun muodossa. Lääkäri kielsi käyttämästä liian kapeita kenkiä, mutta minkäs teet kun ei niitä sopivia ole olemassa!
Asiasta tekee minulle erityisen pahan se, että rakastan kauniita vaatteita ja muotia ja tottakai tahtoisin kenkienikin sopivan tyyliini. Missä voisin teettää itselleni sopivia kenkiä? Hinnalla ei ole merkitystä, jos saan itselleni laadukkaat ja täysin istuvat kengät, maksan niistä taatusti itseni kipeäksi! Silläkään ei ole väliä missä päin Suomea (tai vaikka Viroa ja Ruotsia) tällainen kenkiä valmistava paikka olisi.
Mittatilauskenkiä?
7
1342
Vastaukset
- Haraldin Kenkä
- Fiksausta
^ Suutarit eivät TEE kenkiä, ne huoltaa niitä :-)
- Nykyihmiset...
Just. Suutari oli alunperin nimenomaan kengäntekijä. Nykyajan avainmaakareilla ei ole mitään tekemistä oikean suutarin kanssa.
- ei kokemusta
- Bruudeli36
Täällä on jotain muttei kai tohon lestiin voi vaikuttaa:
http://www.myday.fi/korkokengat-c-37.html
Ystävälläni on 'eriparijalat' ja hän teettää silloin tällöin omansa. Tarviikin kysyä mikä firma se oli. - surffaritar
Olen seuraillut netissä tämmöistä blogia, jonka kirjoittaja tekee mittatilauskenkiä naisille. Sieltä näkee miten niitä myös tehdään.. mielenkiintoista :)
http://maensivu.blogspot.fi - .....
Suosittelen Eccon nahkakenkiä, myös Scandinavian Out Storesta olen saanut riittävän leveälestisiä jalkineita. Klingel-postimyynnistä voit löytää sieltäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402