moi! haluaisin tietää et kuka on teidän mielestä maailman paras pelaaja? (kerro myös lempi joukkue). omasta mielestä parhaat on mika ja mikko kohoset.tiitu on myös hyvä ja juho miilunpalo on myös yksi lempi pelaajistani ja seura on tottakai SSV!!!!!!!!!
maailmen paras pelaaja?
9
1105
Vastaukset
- keijo salo
mun mielest janne tähkä on perempi ko teijä isä ja ssv o paras
- artsi pepper
kyl parhait on tero tiitu,santtu manner mika kohonen:D ja ssv tietysti
- LFF
artsi pepper kirjoitti:
kyl parhait on tero tiitu,santtu manner mika kohonen:D ja ssv tietysti
Omasta mielestä (tällä hetkellä) on maailman paras pelaaja Niklas Jihde, ja lempijoukkueena Oilers.
- Peliä
Henrik Qvist (SWE) on paras ja lempijoukkueeni on SPV.
- fatpipe boy
parhaita on tero tiitu,mikael järvi,ja lassi vänttinen. joukkue on oilers tai ssv
- artsi pepper
rici hvayvärinen taitava kuin härkä ja pelisimmua löytyy. lempi seura Hepa;)
- requ
artsi pepper kirjoitti:
rici hvayvärinen taitava kuin härkä ja pelisimmua löytyy. lempi seura Hepa;)
Kyl se paras on Niklas Jihde tai Janne Tähkä. paras joukkue on SSV tai Oilers
- JP
requ kirjoitti:
Kyl se paras on Niklas Jihde tai Janne Tähkä. paras joukkue on SSV tai Oilers
No tykkään Mikael Järvestä. KooVee on hyvä kun oon tamperelainen!
JP kirjoitti:
No tykkään Mikael Järvestä. KooVee on hyvä kun oon tamperelainen!
Kylläpäs mä nyt heittelen omasta mielestäni parhaiks sellai loistotyypit kuin Juho Järvinen, Mika Savolainen, Kurt Palmroth ja on se taskuraketti Salosen Janneki aikas jees.. :D Tiituki on ihan ok, hyvä pelaa ja muuta, mut ei ny mikää suosikki.. :D Ja joukkueista suosikki on tokikin paikallinen Trackers. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40785
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721