maailmen paras pelaaja?

mr veivi

moi! haluaisin tietää et kuka on teidän mielestä maailman paras pelaaja? (kerro myös lempi joukkue). omasta mielestä parhaat on mika ja mikko kohoset.tiitu on myös hyvä ja juho miilunpalo on myös yksi lempi pelaajistani ja seura on tottakai SSV!!!!!!!!!

9

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keijo salo

mun mielest janne tähkä on perempi ko teijä isä ja ssv o paras

• artsi pepper

kyl parhait on tero tiitu,santtu manner mika kohonen:D ja ssv tietysti

• LFF
        artsi pepper kirjoitti:

kyl parhait on tero tiitu,santtu manner mika kohonen:D ja ssv tietysti

Omasta mielestä (tällä hetkellä) on maailman paras pelaaja Niklas Jihde, ja lempijoukkueena Oilers.

• Peliä

Henrik Qvist (SWE) on paras ja lempijoukkueeni on SPV.

• fatpipe boy

parhaita on tero tiitu,mikael järvi,ja lassi vänttinen. joukkue on oilers tai ssv

• artsi pepper

rici hvayvärinen taitava kuin härkä ja pelisimmua löytyy. lempi seura Hepa;)

• requ
        artsi pepper kirjoitti:

rici hvayvärinen taitava kuin härkä ja pelisimmua löytyy. lempi seura Hepa;)

Kyl se paras on Niklas Jihde tai Janne Tähkä. paras joukkue on SSV tai Oilers

• JP
        requ kirjoitti:

Kyl se paras on Niklas Jihde tai Janne Tähkä. paras joukkue on SSV tai Oilers

No tykkään Mikael Järvestä. KooVee on hyvä kun oon tamperelainen!

• JP kirjoitti:

No tykkään Mikael Järvestä. KooVee on hyvä kun oon tamperelainen!

Kylläpäs mä nyt heittelen omasta mielestäni parhaiks sellai loistotyypit kuin Juho Järvinen, Mika Savolainen, Kurt Palmroth ja on se taskuraketti Salosen Janneki aikas jees.. :D Tiituki on ihan ok, hyvä pelaa ja muuta, mut ei ny mikää suosikki.. :D Ja joukkueista suosikki on tokikin paikallinen Trackers. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe