moi! haluaisin tietää et kuka on teidän mielestä maailman paras pelaaja? (kerro myös lempi joukkue). omasta mielestä parhaat on mika ja mikko kohoset.tiitu on myös hyvä ja juho miilunpalo on myös yksi lempi pelaajistani ja seura on tottakai SSV!!!!!!!!!
maailmen paras pelaaja?
9
1040
Vastaukset
- keijo salo
mun mielest janne tähkä on perempi ko teijä isä ja ssv o paras
- artsi pepper
kyl parhait on tero tiitu,santtu manner mika kohonen:D ja ssv tietysti
- LFF
artsi pepper kirjoitti:
kyl parhait on tero tiitu,santtu manner mika kohonen:D ja ssv tietysti
Omasta mielestä (tällä hetkellä) on maailman paras pelaaja Niklas Jihde, ja lempijoukkueena Oilers.
- Peliä
Henrik Qvist (SWE) on paras ja lempijoukkueeni on SPV.
- fatpipe boy
parhaita on tero tiitu,mikael järvi,ja lassi vänttinen. joukkue on oilers tai ssv
- artsi pepper
rici hvayvärinen taitava kuin härkä ja pelisimmua löytyy. lempi seura Hepa;)
- requ
artsi pepper kirjoitti:
rici hvayvärinen taitava kuin härkä ja pelisimmua löytyy. lempi seura Hepa;)
Kyl se paras on Niklas Jihde tai Janne Tähkä. paras joukkue on SSV tai Oilers
- JP
requ kirjoitti:
Kyl se paras on Niklas Jihde tai Janne Tähkä. paras joukkue on SSV tai Oilers
No tykkään Mikael Järvestä. KooVee on hyvä kun oon tamperelainen!
JP kirjoitti:
No tykkään Mikael Järvestä. KooVee on hyvä kun oon tamperelainen!
Kylläpäs mä nyt heittelen omasta mielestäni parhaiks sellai loistotyypit kuin Juho Järvinen, Mika Savolainen, Kurt Palmroth ja on se taskuraketti Salosen Janneki aikas jees.. :D Tiituki on ihan ok, hyvä pelaa ja muuta, mut ei ny mikää suosikki.. :D Ja joukkueista suosikki on tokikin paikallinen Trackers. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812