Sdp:n vaalitappio

Voi johtua siitä että keski-ikäiset naiset eivät missään nimessä halua äänestää Jutta Urpilaisen kaltaista nuorta, nättiä ja sananvalmista naista. Heikäläisten äänet menivät Timo Soinin kaltaisille äärioikeistolaisille macho-miehille ja tämä sitten aiheuttaa jossain vaiheessa onnettomuuden Suomelle sodan tai muun vastaavan kriisin muodossa.


http://ru.youtube.com/watch?v=7ppc_dT-J5E



"Äänioikeus pois vanhoilta, rumilta ja kateellisilta naisilta"



MarttyyriMallari-TTt

15

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluan...

      kiittää kaikkia palstalaisia youtube-linkeistä, jotka ovat yleensä täysin perseestä.

    • sirpamaikkarilta

      nuori, kaunis ja ei-kateellinen nainen. Joten saan pitää äänioikeuteni. 8)


      "En tosin äänestänyt"



      Äänioikeutensa pitävä neiti

      • luulin jo että olet muuttanut ulkomaille, koska et ole kommentoinut kirjoituksiani pitkään aikaan :)


        "Äänestät sitten ainakin eduskuntavaaleissa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        luulin jo että olet muuttanut ulkomaille, koska et ole kommentoinut kirjoituksiani pitkään aikaan :)


        "Äänestät sitten ainakin eduskuntavaaleissa"


        MarttyyriMallari-TTt

        sitä ollaan vaan oltu. On vaan ollu paljon muuta tekemistä ettei oo tänne ehtiny. Itse asiassa paljon parempaa tekemistä. Jos ymmärrät. Muutenhan kommentoin heti aloituksiasi.



        "Päätä hivenen särkee ja nukuttaa"



        Pian nukkumaan menevä suomalainen neiti


      • Buddy L paskalla
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        sitä ollaan vaan oltu. On vaan ollu paljon muuta tekemistä ettei oo tänne ehtiny. Itse asiassa paljon parempaa tekemistä. Jos ymmärrät. Muutenhan kommentoin heti aloituksiasi.



        "Päätä hivenen särkee ja nukuttaa"



        Pian nukkumaan menevä suomalainen neiti

        Miten olisi galaktinen handjob?


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        sitä ollaan vaan oltu. On vaan ollu paljon muuta tekemistä ettei oo tänne ehtiny. Itse asiassa paljon parempaa tekemistä. Jos ymmärrät. Muutenhan kommentoin heti aloituksiasi.



        "Päätä hivenen särkee ja nukuttaa"



        Pian nukkumaan menevä suomalainen neiti

        oikeastaan mikä tahansa puuhailu on parempi vaihtoehto kuin palstailu. Kun tänne tulee parin päivän poissaolon jälkee, niin
        tekee mieli kirjoittaa jotain ikävää.


        "Ymmärrän mitä tarkoitat"


        MarttyyriMallari-TTt


      • buddy l reissussa
        Buddy L paskalla kirjoitti:

        Miten olisi galaktinen handjob?

        kaikkihan tietavat etta olen lakossa.

        sun juttus ei oo tarpeeks fiksuja tai tyhmia.


    • sininen_sitruuna

      Melkein jo pelästyin, että pitäisi luopua äänioikeudestani, mutta eipä tarvinnutkaan. :P

      *huokaus* Lainaappa tulitikkuja, niin silmät pysyis vielä muutaman tunnin auki.. ja vielä parempi jos heräät aamulla miun puolesta aikaisin.

      Järkyttävä biisi.

      • annoitko äänesi oikeistolle?


        "Mene nyt lepäämään ja vastaa sitten kun heräät"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        annoitko äänesi oikeistolle?


        "Mene nyt lepäämään ja vastaa sitten kun heräät"


        MarttyyriMallari-TTt

        kerro. :)

        Yritän kokoajan lepäillä.. Sohvalla röhnötän lähestulkoon pääalaspäin... Parin tunnin päästä sitten katsomaan nukkumattia :)

        Kiitos huolenpidostasi.


    • Teikäläiset pääsivät tällä kertaa kuin koira veräjästä.

      Kyllä teidät kapitalistit tunnetaan. Kyllä kansa tietää.

      Osa kansasta oli kuin palstalaiset. Katsoivat vain jyrki boyn lapsellista olomuotoa, hänen muka mukana elämistään. Kaipasivat kauniita ja rohkeita.

      Teidän aikanne vielä tulee. Tulette tuntemaan kuolevaisuutenne, te ahneet rahanhimoitsijat.

    • Enrique_Lister

      Meil oli paikallis lehti ihan paniikissa, kun kokoomus voitti vaalit. :D
      Vaikee arvata mihin suuntaan kyseinen lehti on vahvasti lääpällään.

    • ku pikkuuselle talonpojalleki. Vaalit meni jo ja nyt pitää tulla tekoja ja siihen saakka pidetään pää kiinni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe