kenestä palstalaisesta tykkäät??
kenestä palstalaisesta et tykkää??
miksi??
kenestä tykkäät,kenestä et
7
465
Vastaukset
kaikkiin melko neutraali, tai jos valita pitää, ni kyllä mä kaikista tykkään ja siksi koska kaikilla on oma sanansa sanottavana, omat kysymyksensä esitettävänä ja oma osansa annettavana.
- sivusta,
Jos sun tarvitsee tehdä tollasia galluppeja, niin voisiks sä muotoilla ton asias vaikka siten, että lukijat saisivat laittaa vaikkapa sekä plussat ja miinukset jokaisesta tuntemistaan palstalaisesta, eikä pelkästään noin, että listataan suosikkeja? Sinusta tuo on ehkä hauskaa ajanvietettä, mutta jotenkin tuo voi olla on aika lailla arveluttavaakin...Ei muuten, mutta lähinnä siltä kantilta nyt ajattelen, että varmaan saattaa olla myös kirjoittajia, jotka eivät edes tahtoisi mukaan tuonlaisiin gallupeihin, mutta joutuvat niihin tahtomattaan. Lisäksi tossa on mustamaalauksen vaara. Kun kysyt, että _miksi_ joku ei pidä jostakin kirjoittajasta, sähän itseasiassa pyydät vastaajia haukkumaan kirjoittajia.
Itse en osaa äkkiseltään sanoa, että kenestä tykkään ja kenestä en. Niistä en yleensä tykkää, jotka ovat keskustelupalstalla kiinnostuneempia kirjoittajista, kuin kirjoitusten sisällöistä. Itseäni kun lähinnä kiinnostaa keskusteleminen itsessään.- Ex-vastaaja
samaa vuodesta toiseen.
- sivusta,
Jostakin syystä osaisin nimetä useitakin, joista "en pidä", mutta en nyt oikein halua sitäkään tehdä. Niiden, joista en pidä listaaminen olisi paljon helpompaa, kuin niiden joista pidän. Tosin oikeasti en niin erityisesti pidä tai ole pitämättä yhtään kenestäkään...Keskustelemisen vuoksi palstalla käyn. En tunne näitä palstakirjoittajia. Pidän hyvistä ja inspiroivista kirjoittajista, joiden kirjoittamassa on ajatusta ja älyllistä draivia.:)
- sivusta,
Ex-vastaaja kirjoitti:
samaa vuodesta toiseen.
Se, mistä mä kirjoitan riippuu pitkälti siitä, että mitä mulle kirjoitetaan.
- Freddie.Feromon
sivusta, kirjoitti:
Jostakin syystä osaisin nimetä useitakin, joista "en pidä", mutta en nyt oikein halua sitäkään tehdä. Niiden, joista en pidä listaaminen olisi paljon helpompaa, kuin niiden joista pidän. Tosin oikeasti en niin erityisesti pidä tai ole pitämättä yhtään kenestäkään...Keskustelemisen vuoksi palstalla käyn. En tunne näitä palstakirjoittajia. Pidän hyvistä ja inspiroivista kirjoittajista, joiden kirjoittamassa on ajatusta ja älyllistä draivia.:)
kirjoittajia on siis palsta pullollaan..?
Tuleeks Sulla mieleen yhtäkään?:-) - sivusta,
Freddie.Feromon kirjoitti:
kirjoittajia on siis palsta pullollaan..?
Tuleeks Sulla mieleen yhtäkään?:-)"Tuleeks Sulla mieleen yhtäkään?:-)"
Siis tarkoititkohan nyt niitä, joista en niin paljoa perusta vai niitä, joiden kirjoitustyylistä pidän enemmän(?). No, anyway. Tulee joo mieleen paljonkin. Ne jotkut kirjoittajat, joista en ihan osaa pitää ovat lähinnä niitä, jotka ovat suhtautuneet persoonaani oudosti tai aggressiivisesti epäoikeudenmukaiselta perustalta. Ne jotkut taas, joiden kirjoituksista voisin ehkä pitääkin...hmm...Heitä on vaikeampi identifioida.
Ketään erityisellä tavalla "sytyttävää persoonaa" ei äkkiä tule mieleen, mutta on kyllä joitakin sekä rekisteröidyissä, että ns. puskakirjoittajissa, joiden kirjoituksista olen usein pitänyt. Joukkoon kuuluu pari sellaistakin, joista en välttämättä persoonina ts. ihmisinä niin erityisesti pidä, mutta pidän heidän sanakäytön tavastaan. En jaksa lähteä luettelemaan/listaamaan nimiä, koska se on mulle oikeasti vaikeaakin( sori). Parin pitämäni vakikirjoittajan nimien mainitseminen sitäpaitsi epäilyttäisi sikälikin, kun hehän kirjoittavat niin hirveän kivasti ja empaattisesti niillä vakinikeillään, mutta _jos_ kyseisillä olisi muitakin rek. nikkejä käytössään tms. jos silti rekisteröitymisestä huolimatta;( käyttäisivät oikeuttaan puskana kirjoittamiseen lähinnä päänaukomiseen, on se sellainen viemärirottamainen piirre, etten vahingossakaan halua erehtyä enää kehumaan ketään sellaista.;D
Ps. Ylempänä viittasin, että aloituksessa olisi "mustamaalaamisen vaara"... Tarkennan, että en suinkaan sillä tarkoittanut sitä, etteikö saisi/ voisi keskustelupalstalla sanoa, kenestä ei pidä. Mitä sananvapautta se sellainenkin olisi! Lähinnä sitä tarkoitin ja ajoin takaa, että koska aivan kaikki kirjoittajat eivät valitettavasti aina näy pysyvän totuudessa ja perustavat inhokkikirjoittajiansa koskevia puheita myös lavean suurieleiselle mustamaalaus/valhetörylle, on tän ketjun kaltaisessa aloituksessa vaara myös lähinnä sellaiselle...Jos kaikki ymmärtäisivät sivistyneen mielipiteenilmaisun ja mustamaalaavan ilmaisun välisen rajan ja ko. tyylikysymykset edes suurin piirtein yhtenevän linjan mukaisesti, ei ketjun aloituksessa sellaisenaankaan varmasti olisi mitään vikaa.:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627