Mitä jossittelet jos jossittelet? Jos et jossittele, ni miksi et? Onko elämässä yksi tie ilman jossitteluja ja vaihtoehtoisia suunnitelmia?
Jossitteletko?
14
445
Vastaukset
- Freddie.Feromon
tällä palstalla.
Onko kaikki aloitukset täällä palstalla näin säkenöiviä? - Huru-ukko
on aivan eri asia kuin vaihtoehtoiset etenemisreitit.
Jossittelussa yritetään palata ajassa taaksepäin, mikä on nykyteknologian aikaan vielä mahdotonta.
En jossittele. Teen koko ajan sekä tietoisia että alitajuisia ratkaisuja etenemissuuntien suhteen. Niillä mennään ja seuraukset nautitaan.- Asiasta.huvittunut
Toki tulee mietittyä, minkälaista elämäni olisi, jos 5 vuotta sitten olisin tehnyt erilaisia päätöksiä. Yritän olla hukkaamatta siihen liikaa energiaa, tämän päivän valinnat ovat tärkeämpiä kuin eilisen, koska niihin voi vaikuttaa.
kyllä minä ainakin jossittelen tyyliin, 'JOS tämä juttu ei mene niin, niin sitten minä teen näin ja JOS sekään ei ota tuulta alleen, niin sitten teen näin jne.'
Harvoin, JOS koskaan jossittelen jo tehtyjä valintoja.- Huru-ukko
relaxed_eyes kirjoitti:
kyllä minä ainakin jossittelen tyyliin, 'JOS tämä juttu ei mene niin, niin sitten minä teen näin ja JOS sekään ei ota tuulta alleen, niin sitten teen näin jne.'
Harvoin, JOS koskaan jossittelen jo tehtyjä valintoja.jossittelun ytimen ihan eri tavoin.
Minulle tuollainen eteneminen on vaihtoehtoisten suunnitelmien tekemistä. - Huru-ukko
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Toki tulee mietittyä, minkälaista elämäni olisi, jos 5 vuotta sitten olisin tehnyt erilaisia päätöksiä. Yritän olla hukkaamatta siihen liikaa energiaa, tämän päivän valinnat ovat tärkeämpiä kuin eilisen, koska niihin voi vaikuttaa.
niinkin, onneksi harvemmin.
- tstorotta
asiasta. Nooh...
-Jos olisin jatkanut kolmiloikkaa, niin olisinko kenties huipulla? (ehkä enemmänkin haavejossittelu)
-Jos olisin todella yrittänyt, niin olisiko liittoni kestänyt? (tiedän vastauksen, ettei..)
-Jos olisin ja jos olisin
Niitä jossitteluja riittää.. :)mun ulosanti on tunnetusti huonoa, mut yritän tässä nyt tarkentaa aloitustani. Jossitteletko tulevaisuutta?
- tstorotta
relaxed_eyes kirjoitti:
mun ulosanti on tunnetusti huonoa, mut yritän tässä nyt tarkentaa aloitustani. Jossitteletko tulevaisuutta?
miettimään, niin enpä taida jossitella. Tietty jossain pikku jutuissa kuten, olisiko pitänyt sittenkin valita toi toinen kaista jos se vetäis sittenkin paremmin... :):):)
- käynyt
plastiikkakirurugilla niin liittosi olisi voinut kestää-
- tstorotta
käynyt kirjoitti:
plastiikkakirurugilla niin liittosi olisi voinut kestää-
ei oo tarpeeksi rahaa.. :C Rinnatko ne sitten eroon johtivat. Voihan mokkula sentään. Ja minä vain syytin pettämisestä.. Olishan se pitänyt arvata!!
Kerkesin jo vastaamaan suuremmin ajattelematta.
En jossittele mitään mennyttä, en siis jää pähkäilemään miten asiat olis menny jos olisin millon missäkin asiassa tehnyt toisin.
Tulevaisuutta on pakko joltain kannalta yrittää suunnitella ja kyllä sitä tulee spekuloitua mitä seuraamuksia milläkin päätöksellä lasten kannalta on, oli se sitten pienempi tai suurempi päätös.- jossittele
En jossittele.
Oon jossittelijoille aina sanonut, että
jos, jos sanaa ei ois, niin lehmätkin lentäis :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
