MANPOWER

Yksi mietiskelijä

Olin Manpowerin rekrytilaisuudessa, Kampin työvoimatoimiston suosittelemana ja paperissa oli INFOTILAISUUS TYÖLLISTYMISMAHDOLLISUUKSISTA, tässä markkinoitiin pääasiassa Manpower Inclusiven toimintoja eli pitkäaikaistyöttömiä ja vajaakuntoisia. Yritys on rekrytointiin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut kansainvälinen yritys, perustettu 60 vuotta sitten USA:ssa ja toiminut Suomessa 10 vuotta.

Entisenä yrittäjänä jäi paha maku suuhun ja siksi tämä murehduttaa vieläkin.

Tilaisuudessa korostettiin, ettei kannata jääräpäisesti pitää kiinni palkkatoivomuksesta, on parempi olla töissä (siis heillä)alipalkattuna (oma mielipide), pitää säännöllinen elämänrytmi (mistä hemmetistä he voivat tietää, millaista rytmiä kenelläkin on, voi olla terveempi kuin noilla rekrytoijilla) ja he kuorivat kerman vielä pitkäaikaistyöttömien palkkatuen täyttämällä valmiiksi yrityksille, jotka työllistävät. Ilmaiseksi he eivät tätä työtä taatusti tee.

Yrityshän tuottaa reilusti voittoa, en muista lukuja, mutta jenkithän varmaan ovat näitä voitoista nauttineet (globaalinen rahanjako).

Kun kysyttiin, onko kysyttävää, en kehdannut kysyä, paljonko työntekijän palkkasopimuksen päälle veloitetaan, mitä halvemmalla työntekijä saadaan, sitä muhevampi on Manpowerin tili.

Sosiaalinen yritys-teemaa korostettiin, amerikan puppua mielestäni, voittoa ja hyötyä vaan haetaan ja tosi raskaasti.

50

13164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R.Koskinen

      Ikävää että sinulle jäi tapahtumasta paha maku suuhun, mutta josko vastaukseni auttaisi kysymyksiisi.

      Palkkatoivomuksesta kiinni pitäminen on jossain tapauksissa haitta tai este työllistymiselle. Rekrytointikonsultti voi huomauttaa korkeasta palkkatoiveesta, mikäli kokee ettei se vastaa henkilön koulutusta, kokemusta ja kompetenssia työmarkkinoiden hinnoittelussa. Tällä ei todellakaan haluta yritykselle enempää voittoa, sillä työntekijältä ei Manpower tai muut kunnialliset rekrytointiyritykset koskaan veloita mitään. Palkkatoivomusta laskemalla on vain se etu, että tulevan työnantajan ja työntekijän palkkatoiveet kohtaavat paremmin. Eli henkilöllä on realistisemmat mahdollisuudet työllistyä.

      "...ja he kuorivat kerman vielä pitkäaikaistyöttömien palkkatuen täyttämällä valmiiksi yrityksille, jotka työllistävät. Ilmaiseksi he eivät tätä työtä taatusti tee."

      Manpower Inclusive ei ole liikevoittoa tavoitteleva yksikkö, vaan sosiaalista yhteiskuntavastuuta toteuttava. Palkkatukea hakemalla autetaan yrityksiä palkkaamaan pitkäaikaistyöttömiä mahdollisimman helposti. Manpower Inclusive ei vie tästä senttiäkään itselleen ja tämä on 100% fakta.

      "Kun kysyttiin, onko kysyttävää, en kehdannut kysyä, paljonko työntekijän palkkasopimuksen päälle veloitetaan, mitä halvemmalla työntekijä saadaan, sitä muhevampi on Manpowerin tili."

      Voi harmi ettet tullut kysyneeksi, sillä uskon että olisit saanut heti vastauksen ja paremman mielen itse tilaisuudesta. Eli vielä kertauksena: Manpower ei veloita yhtään mitään työntekijältä. Ei sentin senttiä. Ihan aikuisten oikeasti MP Inclusiven tarkoituksena on auttaa ihmisiä saamaan työpaikka. Niin ja palkkatoive-asioissa Manpower aina neuvottelee palkkaa ylöspäin, mikäli vain henkilön osaaminen sitä edellyttäisi. Ei ole kenenkään osapuolen kannalta järkevää yrittää palkata pätevää ihmistä liian halvalla, jolloin hän ei pysy työssään kovinkaan kauaa.

      Ei tässä maailmassa kaikki ole pahaa ja ilkeää. Manpower Inclusive on hyvä esimerkki tästä. Toivottavasti sait vastauksen kysymyksiisi.

      • Onnellinen työntekijä

        Hei,

        Minä olen todella tyytyväinen Manpowerin kautta saamaani työpaikkaan ja muutenkin Manpowerin panostukseen.
        Palkka on kohdallaan, henkilöstöedut ym. ovat hyviä.
        Ei mitään moitittavaa.
        Olen ollut muiden vuokrausfirmojen kautta työssä ja tämän hetkinen kokemukseni on että Manpower on paras!
        t.Onnellinen työntekijä


      • Ollut ja kokenut kaiken

        VAI ETTÄ MÄNPÖWER MUKA HYVÄ JA FIKSU FIRMA, HAHHAHHAH! OLEN OLLUT HYVIN MONESSA VUOKRAFIRMASSA TÖISSÄ, JA KAIKKEIN HUONOIMMAT KOKEMUKSENI OVAT JUURI KYSEISESTÄ "FIRMASTA". TÄYTTÄ KUSETUSTA IHAN AMERIIKAN MALLIIN! PASKA PALKKA, EI TULE AJALLAAN EIKÄ OIKEIN, EI MITÄÄN TYÖSUHDEETUJA, ÄRSYTTÄVIÄ TOIMISTOMUMMOJA TÖISSÄ!


      • Yksi mietiskelijä

        No johan oli vastaus. En todellakaan luule, että työntekijältä veloitettaisiin jotain!!! Poliitikon vastausta tämä muistutti, ei siis vastausta kysymykseen: paljonko Manpower lisää laskuunsa työntekijän palkan päälle siis % tai muu peruste, palkkaanhan tulevat sosiaalikulut ja se on tiedossa, mutta oma kate. Onko se prosentuaalinen vai kiinteä, jolloin Manpower saa kuin manulle illallisen sopimuksesta kuin sopimuksesta. Tilaisuudessa tuli esille keskimääräinen työsuhteen kesto ja mainittiin 10 kk ja että pyritään pitämään hyvästä työntekijästä kiinni ja löytämään uusi työpaikka jatkoksi, nämähän ovat firmalle edullisia, takaa oman voiton saamisen. Itse olen ollut vuokrafirmassa ja tein suoran työsopimuksen heti kun se oli mahdollista ja palkkaakin sain melkein 400 euroa kuukaudessa lisää siinä vaiheessa, olin kirjanpitäjänä ja tiedän sekä vuokrafirman laskutuksen, että oman palkkani vaikutukset.


      • ihmisiltä
        Yksi mietiskelijä kirjoitti:

        No johan oli vastaus. En todellakaan luule, että työntekijältä veloitettaisiin jotain!!! Poliitikon vastausta tämä muistutti, ei siis vastausta kysymykseen: paljonko Manpower lisää laskuunsa työntekijän palkan päälle siis % tai muu peruste, palkkaanhan tulevat sosiaalikulut ja se on tiedossa, mutta oma kate. Onko se prosentuaalinen vai kiinteä, jolloin Manpower saa kuin manulle illallisen sopimuksesta kuin sopimuksesta. Tilaisuudessa tuli esille keskimääräinen työsuhteen kesto ja mainittiin 10 kk ja että pyritään pitämään hyvästä työntekijästä kiinni ja löytämään uusi työpaikka jatkoksi, nämähän ovat firmalle edullisia, takaa oman voiton saamisen. Itse olen ollut vuokrafirmassa ja tein suoran työsopimuksen heti kun se oli mahdollista ja palkkaakin sain melkein 400 euroa kuukaudessa lisää siinä vaiheessa, olin kirjanpitäjänä ja tiedän sekä vuokrafirman laskutuksen, että oman palkkani vaikutukset.

        Ihmetyttää tämän palstan viestit koskien vuokratyöyritysten laskutusta. Mitä ihmettä se mukamas kuuluu työntekijälle, kun se ei häneen vaikuta millään muotoa. Kyseessä on vain kahden yrityksen välistä kaupankäyntiä. Kaiken kukkuraksi asenne on "olen vihainen" kun vuokratyöyritys laskuttaa. Ja "se on kusetusta semmoinen" -asenne on taas havaittavissa.

        Herranjestas! Jos vuokraat itsellesi auton, niin haukutko Hertzin myyjän kusettajaksi ja alat kyselemään, että "no paljonkos tästä jää teille euroja katteena?" tai "onkos teillä millainen kateprosentti näissä autovuokrissa?". Luulenpa, että myyjä heittäisi ulos liikkeestä tai vähintään kehottaisi kulkemaan bussilla.

        Tämäkin tapaus olisi suoraan rinnastettavissa oikeastaan vasta niin, että AUTO alkaisi kyselemään Hertziltä että paljonko hänestä veloitetaan. Mitä sillä on väliä, auto saa saman bensan ja samat öljyt riippumatta asiakkaan maksuista, jotka eivät autolle edes kuulu.

        Mutta pointtina siis se, että tottakai yritykset veloittavat. Se ei ole salaisuus. Ja KYLLÄ tottakai veloitetaan "extraa", eli liiketalouden termein ilmaistuna katetta. Katteen kerääminen on ehto liiketaloudellisen voiton tekemiselle, eli samalla yrityksen olemassaololle. Manpowerin katteista en tiedä mitään ja oman yritykseni katteista en halua puhua. Ei autokauppiaatkaan levittele sanaa, että paljonko jää uudesta Mazda6:sesta käteen kaupassa, se on liikesalaisuus.


      • kun...
        ihmisiltä kirjoitti:

        Ihmetyttää tämän palstan viestit koskien vuokratyöyritysten laskutusta. Mitä ihmettä se mukamas kuuluu työntekijälle, kun se ei häneen vaikuta millään muotoa. Kyseessä on vain kahden yrityksen välistä kaupankäyntiä. Kaiken kukkuraksi asenne on "olen vihainen" kun vuokratyöyritys laskuttaa. Ja "se on kusetusta semmoinen" -asenne on taas havaittavissa.

        Herranjestas! Jos vuokraat itsellesi auton, niin haukutko Hertzin myyjän kusettajaksi ja alat kyselemään, että "no paljonkos tästä jää teille euroja katteena?" tai "onkos teillä millainen kateprosentti näissä autovuokrissa?". Luulenpa, että myyjä heittäisi ulos liikkeestä tai vähintään kehottaisi kulkemaan bussilla.

        Tämäkin tapaus olisi suoraan rinnastettavissa oikeastaan vasta niin, että AUTO alkaisi kyselemään Hertziltä että paljonko hänestä veloitetaan. Mitä sillä on väliä, auto saa saman bensan ja samat öljyt riippumatta asiakkaan maksuista, jotka eivät autolle edes kuulu.

        Mutta pointtina siis se, että tottakai yritykset veloittavat. Se ei ole salaisuus. Ja KYLLÄ tottakai veloitetaan "extraa", eli liiketalouden termein ilmaistuna katetta. Katteen kerääminen on ehto liiketaloudellisen voiton tekemiselle, eli samalla yrityksen olemassaololle. Manpowerin katteista en tiedä mitään ja oman yritykseni katteista en halua puhua. Ei autokauppiaatkaan levittele sanaa, että paljonko jää uudesta Mazda6:sesta käteen kaupassa, se on liikesalaisuus.

        Silloin kun on ihmisistä kysymys, ei niitä voi joku "sutenööri" kohdella materiaalisena kauppatavarana.


      • Tytsw
        ihmisiltä kirjoitti:

        Ihmetyttää tämän palstan viestit koskien vuokratyöyritysten laskutusta. Mitä ihmettä se mukamas kuuluu työntekijälle, kun se ei häneen vaikuta millään muotoa. Kyseessä on vain kahden yrityksen välistä kaupankäyntiä. Kaiken kukkuraksi asenne on "olen vihainen" kun vuokratyöyritys laskuttaa. Ja "se on kusetusta semmoinen" -asenne on taas havaittavissa.

        Herranjestas! Jos vuokraat itsellesi auton, niin haukutko Hertzin myyjän kusettajaksi ja alat kyselemään, että "no paljonkos tästä jää teille euroja katteena?" tai "onkos teillä millainen kateprosentti näissä autovuokrissa?". Luulenpa, että myyjä heittäisi ulos liikkeestä tai vähintään kehottaisi kulkemaan bussilla.

        Tämäkin tapaus olisi suoraan rinnastettavissa oikeastaan vasta niin, että AUTO alkaisi kyselemään Hertziltä että paljonko hänestä veloitetaan. Mitä sillä on väliä, auto saa saman bensan ja samat öljyt riippumatta asiakkaan maksuista, jotka eivät autolle edes kuulu.

        Mutta pointtina siis se, että tottakai yritykset veloittavat. Se ei ole salaisuus. Ja KYLLÄ tottakai veloitetaan "extraa", eli liiketalouden termein ilmaistuna katetta. Katteen kerääminen on ehto liiketaloudellisen voiton tekemiselle, eli samalla yrityksen olemassaololle. Manpowerin katteista en tiedä mitään ja oman yritykseni katteista en halua puhua. Ei autokauppiaatkaan levittele sanaa, että paljonko jää uudesta Mazda6:sesta käteen kaupassa, se on liikesalaisuus.

        Olet aivan oikeassa, on se välillä kumma etteivät ihmiset tajua tätä, miksi katteet kuuluisivat kenelläkkään!! Kenenkään ei ole pakko työskennellä vuokratyövoiman allalla. OMAT KOKEMUKSET OVAT VUOKRATYÖSTÄ ENEMMÄN KUIN POSITIIVISET. Kaikki on aina toiminut niinkuin pitää!


      • jaajha
        Tytsw kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, on se välillä kumma etteivät ihmiset tajua tätä, miksi katteet kuuluisivat kenelläkkään!! Kenenkään ei ole pakko työskennellä vuokratyövoiman allalla. OMAT KOKEMUKSET OVAT VUOKRATYÖSTÄ ENEMMÄN KUIN POSITIIVISET. Kaikki on aina toiminut niinkuin pitää!

        No, kysehän on rahansiirrosta että ei ole kiinteitä kuluja ja pääsee työntekijästä irti kun se ei tuota tarpeeksi.... typerää on vaan se kuten IBArilla irkuissa ja mänpoverilla että vaihdetaan työntekijää kun sukkaa... ei ole arvoa, ei tavoitetaa ei asiakaspaleluperustetta ja tyhmät asiakkaa maksaa siitä että vastataan puheluun ajoissa ei siitä että annetaan todellista palvelua, koska. mänpövewri saa aina lisää rahaa uusista rekryistä jos ne on tietyn aikaa... bonuksetkin on tipuittettu joten palkka ei ole edes kilpailukykyinen.


      • PHOooo
        Tytsw kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, on se välillä kumma etteivät ihmiset tajua tätä, miksi katteet kuuluisivat kenelläkkään!! Kenenkään ei ole pakko työskennellä vuokratyövoiman allalla. OMAT KOKEMUKSET OVAT VUOKRATYÖSTÄ ENEMMÄN KUIN POSITIIVISET. Kaikki on aina toiminut niinkuin pitää!

        oot ilmeisesti joku MP pomo joka koittaa antaa vasta propagandaa, kysyppä vaan mikä on tunnelma mänpoverista Irlannissa ja ibarilla. eikä samoin toimi mikään muu yhtiö näin huonosti joka tuhoaa moraalin oikeesti tahallaan että saadaan vaihtuvuutta tuottavuuden nimissä MP:lle


      • Hohhoh...
        kun... kirjoitti:

        Silloin kun on ihmisistä kysymys, ei niitä voi joku "sutenööri" kohdella materiaalisena kauppatavarana.

        "Vähän eri asia
        Silloin kun on ihmisistä kysymys, ei niitä voi joku "sutenööri" kohdella materiaalisena kauppatavarana."

        Ei ole yhtään eri asia. Et sinä kampaajalla tai parturissa käydessäsikään voi ruveta vaatimaan, että "paljonko sä otat tästä leikkauksesta voittoa? kyllä mun pitää saada tietää paljonko sun kate on, koska sä otat sen katteen mun hiuksista joita sä leikkaat!" Ihminen joko tekee sopimuksen palveluntarjoajan kanssa tai ei tee. Ketään ei pakoteta mihinkään, valinta on vapaa, mutta lopettakaa nyt hyvät aikuiset ihmiset se tyhjästä urputus!

        Tuo Hertzin autovuokraus oli mainio vertauskuva, sillä juuri tuosta on kyse. Henkilö, joka haluaa työllistyä vuokratyön kautta, tekee yrityksen kanssa omaa palkkaansa ym. koskevan työsopimuksen, eikä ole itseään koskevan sopimuksen ulkopuolelta lainkaan oikeutettu tietämään, millä hintaa vuokrausyritys hänet välittää eteenpäin. Sillä tiedolla ei ole työntekijälle yhtään mitään merkitystä. Kuten nimimerkki "ihmisiltä" kirjoitti, katteet ovat ihan joka alalla liikesalaisuuksia. Henkilön ja vuokrausyrityksen välinen sopimus on yksi asia, ja taas kahden yrityksen (vuokrausyritys ja asiakasyritys) sopimus aivan toinen asia. Luuletteko, että joku yritys tekisi tätä hyvää hyvyyttään? Uutinen: ei tee, kyse on liiketoiminnasta. Myös aiemmin käsitellyllä Manpower Inclusivella, jonka toimintaa en itse viitsi kommentoida lainkaan, vaikka minulla on heidän ulkokultaisuudestaan ja negatiivisesta asenteestaan selkeä käsitys, ja jopa verrattuna muihin sosiaalisiin yrityksiin.

        Olette te kylllä uskomattomia, vuodesta toiseen. Jos ei vuokratyö kiinnosta niin älkää menkö alan hommiin. Mikä tässä voi olla niin vaikeaa?


      • ex-slave Espoo
        Hohhoh... kirjoitti:

        "Vähän eri asia
        Silloin kun on ihmisistä kysymys, ei niitä voi joku "sutenööri" kohdella materiaalisena kauppatavarana."

        Ei ole yhtään eri asia. Et sinä kampaajalla tai parturissa käydessäsikään voi ruveta vaatimaan, että "paljonko sä otat tästä leikkauksesta voittoa? kyllä mun pitää saada tietää paljonko sun kate on, koska sä otat sen katteen mun hiuksista joita sä leikkaat!" Ihminen joko tekee sopimuksen palveluntarjoajan kanssa tai ei tee. Ketään ei pakoteta mihinkään, valinta on vapaa, mutta lopettakaa nyt hyvät aikuiset ihmiset se tyhjästä urputus!

        Tuo Hertzin autovuokraus oli mainio vertauskuva, sillä juuri tuosta on kyse. Henkilö, joka haluaa työllistyä vuokratyön kautta, tekee yrityksen kanssa omaa palkkaansa ym. koskevan työsopimuksen, eikä ole itseään koskevan sopimuksen ulkopuolelta lainkaan oikeutettu tietämään, millä hintaa vuokrausyritys hänet välittää eteenpäin. Sillä tiedolla ei ole työntekijälle yhtään mitään merkitystä. Kuten nimimerkki "ihmisiltä" kirjoitti, katteet ovat ihan joka alalla liikesalaisuuksia. Henkilön ja vuokrausyrityksen välinen sopimus on yksi asia, ja taas kahden yrityksen (vuokrausyritys ja asiakasyritys) sopimus aivan toinen asia. Luuletteko, että joku yritys tekisi tätä hyvää hyvyyttään? Uutinen: ei tee, kyse on liiketoiminnasta. Myös aiemmin käsitellyllä Manpower Inclusivella, jonka toimintaa en itse viitsi kommentoida lainkaan, vaikka minulla on heidän ulkokultaisuudestaan ja negatiivisesta asenteestaan selkeä käsitys, ja jopa verrattuna muihin sosiaalisiin yrityksiin.

        Olette te kylllä uskomattomia, vuodesta toiseen. Jos ei vuokratyö kiinnosta niin älkää menkö alan hommiin. Mikä tässä voi olla niin vaikeaa?

        Mikseivät Vuokrafirmat ilmoita sivuillaan jokaiselle, että olet tervetullut meille töihin, mutta muistathan kyseessä olevan kilpailutilanteen jossa jokainen työntekijä kilpailee ahkeruudessa, sosiaalisuudessa, joustavuudessa jne.. toisiaan vastaan ja parhaat valitaan.

        Tätä ei koskaan mainosteta näiden "firmojen" sivuilla. Ja nyt ovat työnantajan markkinat, vain nöyrimmät orjat kelpaavat antamaan terveytensä ja elämänsä tälle kilpailulle jossa ainoa tavoite on lisätä vuokrafirmojen omistajien voittoa.


      • menee hermot!
        ex-slave Espoo kirjoitti:

        Mikseivät Vuokrafirmat ilmoita sivuillaan jokaiselle, että olet tervetullut meille töihin, mutta muistathan kyseessä olevan kilpailutilanteen jossa jokainen työntekijä kilpailee ahkeruudessa, sosiaalisuudessa, joustavuudessa jne.. toisiaan vastaan ja parhaat valitaan.

        Tätä ei koskaan mainosteta näiden "firmojen" sivuilla. Ja nyt ovat työnantajan markkinat, vain nöyrimmät orjat kelpaavat antamaan terveytensä ja elämänsä tälle kilpailulle jossa ainoa tavoite on lisätä vuokrafirmojen omistajien voittoa.

        Oivoi.. Jos sinä perustat firman niin et varmaan halua voittoa? Eli pidät sitten katteesi nollassa vai?
        Kyllä, tottakai kilpaillaan ahkeruudessa ja asenteessa, mutta niin kilpaillaan millä tahansa aloilla, ainakin asiakaspalvelupuolella. Ei ole kyse siitä että etsitään nöyrintä orjaa, itse en missään nimessä ole nöyrin orja, vaan ahkera, avoin, iloinen, sosiaalinen, ja pyydän paljon enemmän palkkaa/tunti kun monet muut firman "nöyrät" hissukat, ja silti mulle riittää töitä enemmän kun jaksaisin tehdä, koska asiakasfirmat, ihan niinkun maailman kaikki työnantajat, maksavat hieman enemmän hyvästä tekijästä.
        Yhdyn "hohhoh"-nimimerkin tekstiin.. Jos vuokratyö ei kiinnosta niin tehkää jotain muuta!!!! minua kiinnostaa, nautin vuokratyön suomasta vapaudesta, ja minulle se sopii. Kaikille se ei sovi, mutta niinhän se on millä tahansa työnalalla?????


      • Slave but honest
        menee hermot! kirjoitti:

        Oivoi.. Jos sinä perustat firman niin et varmaan halua voittoa? Eli pidät sitten katteesi nollassa vai?
        Kyllä, tottakai kilpaillaan ahkeruudessa ja asenteessa, mutta niin kilpaillaan millä tahansa aloilla, ainakin asiakaspalvelupuolella. Ei ole kyse siitä että etsitään nöyrintä orjaa, itse en missään nimessä ole nöyrin orja, vaan ahkera, avoin, iloinen, sosiaalinen, ja pyydän paljon enemmän palkkaa/tunti kun monet muut firman "nöyrät" hissukat, ja silti mulle riittää töitä enemmän kun jaksaisin tehdä, koska asiakasfirmat, ihan niinkun maailman kaikki työnantajat, maksavat hieman enemmän hyvästä tekijästä.
        Yhdyn "hohhoh"-nimimerkin tekstiin.. Jos vuokratyö ei kiinnosta niin tehkää jotain muuta!!!! minua kiinnostaa, nautin vuokratyön suomasta vapaudesta, ja minulle se sopii. Kaikille se ei sovi, mutta niinhän se on millä tahansa työnalalla?????

        Eli tiivistettynä työtä voi ja kannattaa hakea, mutta vain narsistien joilla on liian suuret luulot osaamisestaan ja asenteena kyllä minä tiedän kaikesta kaiken ja olen maailman aurinkoisin teeskentelijä ja nuoleskelija ja tarvittaessa valehtelen työkavereistani jotta itse saan keikkaa, tätähän yrität sanoa???

        Luonnehäiriöisille on markkinoita edelleenkin ja miksei olisi, kun työnantajapuoli rakastaa tietyillä aloilla flirttailevia ja epäaitoja työntekijöitään.


      • on se kumma..
        Slave but honest kirjoitti:

        Eli tiivistettynä työtä voi ja kannattaa hakea, mutta vain narsistien joilla on liian suuret luulot osaamisestaan ja asenteena kyllä minä tiedän kaikesta kaiken ja olen maailman aurinkoisin teeskentelijä ja nuoleskelija ja tarvittaessa valehtelen työkavereistani jotta itse saan keikkaa, tätähän yrität sanoa???

        Luonnehäiriöisille on markkinoita edelleenkin ja miksei olisi, kun työnantajapuoli rakastaa tietyillä aloilla flirttailevia ja epäaitoja työntekijöitään.

        Hahhah! ihana asenne!
        En kyllä ole narsisti, eikä mulla ole liian suuria luuloja itsestäni, vaan olen hyvä työssä jota olen viimeiset 10vuotta tehnyt, koska tykkään siitä, teen sen hyvin, ja saan hyvää palautetta.
        Koskaan en persettä nuole, enkä toisista valehtele. Mulle riittää töitä ilman selkäänpuukottamistakin.
        Tiesitkö että on olemassa ihmisiä jotka ihan aidosti oikeasti nauttii asiakaspalvelusta ilman epäaitoutta??


      • Enks ookin ihana=)
        on se kumma.. kirjoitti:

        Hahhah! ihana asenne!
        En kyllä ole narsisti, eikä mulla ole liian suuria luuloja itsestäni, vaan olen hyvä työssä jota olen viimeiset 10vuotta tehnyt, koska tykkään siitä, teen sen hyvin, ja saan hyvää palautetta.
        Koskaan en persettä nuole, enkä toisista valehtele. Mulle riittää töitä ilman selkäänpuukottamistakin.
        Tiesitkö että on olemassa ihmisiä jotka ihan aidosti oikeasti nauttii asiakaspalvelusta ilman epäaitoutta??

        Eli olet siis Jeesustakin pyhempi ja jokaisen pitäisi ottaa sinusta vain sinusta esimerkkiä ja palvoa maata jalkojesi altaxD

        Täällä kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa, tiesitkö muuten sen??? Täällä voit olla niin Dj kuin toimitusjohtajakin ja kuvitella, että jokainen paikalle eksynyt lukee huulet kunnioituksesta väpättäen ainutkertaisia ajatuksiasiXDD


      • if it makes you happ
        Enks ookin ihana=) kirjoitti:

        Eli olet siis Jeesustakin pyhempi ja jokaisen pitäisi ottaa sinusta vain sinusta esimerkkiä ja palvoa maata jalkojesi altaxD

        Täällä kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa, tiesitkö muuten sen??? Täällä voit olla niin Dj kuin toimitusjohtajakin ja kuvitella, että jokainen paikalle eksynyt lukee huulet kunnioituksesta väpättäen ainutkertaisia ajatuksiasiXDD

        jep. internetti on siitä ihana että tyhjäpäiset tyhjäntoimittajatkin voivat tänne julkaista mielipiteitään ja kuvitella että joku niistä välittää.


      • Viestit(?)

        Lienee tämä ja seuraava viesti käyttäjiltä "R.Koskinen ja Onnellinen työntekijä" saman tahon kirjoittama. Viestin sisältö ja kirjoitusajankohta korreloivat keskenään liian osuvasti.

        Huono yritys. Huono firma.


    • NuoskaUkko

      Ei se Manpowerkaan kovin paljon auta todella vaikeasti työllistyvää. Oma työllistymiskanavani ei ole CV:n kirjoittaminen, jostain muusta on tultava luottamus. Toimistoissa olen tehnyt töitä, mutta ei tästä Manpowerista ole parista kyselystä huolimatta ollut kovinkaan suurta apua työkyvyttömyydestä toipumaan yrittävälle.
      Kyllä ne on amerikkalaisia verkostomarkkinoijia. Ehkä vähän tulisi yhteiskunnan valvoa, kenelle sosiaalisen työpaikan nimike annetaan.

      • Hertta_täti

        Minulla on sekä hyviä etä huonoja kokemuksia yrityksestä. Riippuu varmaan vähän siitäkin kuka konsultti asioitasi hoitaa. Taso tuntuu olevan kovasti vaihteleva.


    • Valveutunut

      Ei kannata jäädä mässäilemään ja levittämään omaa, vääriin tietoihin perustuvaa pahaa oloa tai näkemyksiä. Kysymällä saa vastauksia. Selvitin ihan mielenkiinnosta asiaa. Manpower Inclusive toimii ihan tavallisten liiketaloudellisten periaatteiden mukaan. Eli veloittaa palveluistaan asiakasyrityksiltä, ja tekee niiden puolesta mm. palkkatukihakemukset ja -hallinnoinnin ja ohjaa myönnetyt palkkatuet edelleen asiakasyrityksilleen. Tällä tavalla madalletaan työllistämiskynnyksiä. Työntekijä saa tietenkin normaalin, työehtosopimuksen tai markkinahintaisen palkan työstään. Manpower Inclusive elää normaaleilla henkilöstöpalvelun (rekrytointi tai vuokraus) palvelupalkkioillaan. Tiettävästi ei ole olemassa yhtään pystyssä olevaa yritystä, joka jakaisi tuotteita tai palveluita veloittamatta niistä keneltäkään mitään...Herätkää!

      • O.L.o

        Mitäs muuta tämä manpower tekee kun rekrytointi jupinoita??
        Meinaan vaan kun olivat soittaneet..


    • AngryWorker

      Aloitin -09 keväällä ja jo kahdessa ensimmäisessä palkanmaksussa(kolmatta odotellaan) meni laskenta vituilleen(tarkoituksella?).

      Selittävät että ei muka osannut heidän järjestelmä laskea metallin TESssiä.

      Eipä nuo minunkaan laskuni eräpäivät juuri anteeksi antele.

      Mutta Manpoweria ei haittaa ja mikään kiire ei ole asian suhteen, mittään hyvityksiäkään on turha kuvitella.

      • kypsähtänyt

        Tein aikoinaan lafkaan keikkaa ja alko kyllästyttää jatkuva turhissa haastatteluissa juoksuttaminen ja tyhjät lupaukset. Viimeinen niitti oli kun piti saada vakkaripaikka ja mennessäni allekirjoittamaan työsopimusta sopimus olikin vain 6 kk määräaikaisuus jota ehkä jatketaan. Eikä siinä vielä kaikki. Työtehtävästä annettiin tarkoituksella aivan eri kuva kuin mitä sen piti olla ja konsultti oli saanut asiakkaankin sotkettua tähän juoneen mukaan. Tehtävään ei ollut oikein löytynyt sopivaa tekijää ja päätettiin sitten hoitaa homma ovelasti kusettamalla yksissä tuumin. Sitä en tiedä kauanko nämä typerykset kuvittelivat minua istuttavansa työn äärellä siinä toivossa, etten huomaisi mitään. Sen verran suuttutti (ja suuttuttaa vieläkin), että lähdin suorat sanat sanottuani nostelemaan enkä ole sen koommin Manpowerin kanssa asioinut enkä sitä kenellekkään suositellut. Että tällainen tapaus.


      • kissankultaako
        kypsähtänyt kirjoitti:

        Tein aikoinaan lafkaan keikkaa ja alko kyllästyttää jatkuva turhissa haastatteluissa juoksuttaminen ja tyhjät lupaukset. Viimeinen niitti oli kun piti saada vakkaripaikka ja mennessäni allekirjoittamaan työsopimusta sopimus olikin vain 6 kk määräaikaisuus jota ehkä jatketaan. Eikä siinä vielä kaikki. Työtehtävästä annettiin tarkoituksella aivan eri kuva kuin mitä sen piti olla ja konsultti oli saanut asiakkaankin sotkettua tähän juoneen mukaan. Tehtävään ei ollut oikein löytynyt sopivaa tekijää ja päätettiin sitten hoitaa homma ovelasti kusettamalla yksissä tuumin. Sitä en tiedä kauanko nämä typerykset kuvittelivat minua istuttavansa työn äärellä siinä toivossa, etten huomaisi mitään. Sen verran suuttutti (ja suuttuttaa vieläkin), että lähdin suorat sanat sanottuani nostelemaan enkä ole sen koommin Manpowerin kanssa asioinut enkä sitä kenellekkään suositellut. Että tällainen tapaus.

        katteettomia lupauksia olen saanut. muutaman keikan olen heille hoitanut loistavilla arvioinneilla.

        paha maku jäi suuhun, kun minut ikäänkuin "varattiin" (ts. peruin kahden viikon kotimaan lomani) hoitamaan muutaman viikon keikka ja kun itse sitten lähempänä aloitusajankohtaa soitin konsultille "koska voin aloittaa keikan" -meiningillä, kuulin, että koko keikka oli peruttu, mutta minulle ei oltu muistettu ilmoittaa ...

        että sähläävät ne näemmä sielläkin, vaikka uskoisin, että heilläkin ovat työt vähentyneet. MP hakee kuitenkin kaikenaikaa lisää ihmisiä reserviin ts. katteettomia lupauksia jaellaan :/


      • tuskinpa

        Tuskin ne tahallaan väärin ovat palkkasi laskenut.
        Minulla ainakin hyviä kokemuksia Manpowerista eikä koskaan ongelmia palkanmaksussa. :)


      • Matemaattinen totuus
        tuskinpa kirjoitti:

        Tuskin ne tahallaan väärin ovat palkkasi laskenut.
        Minulla ainakin hyviä kokemuksia Manpowerista eikä koskaan ongelmia palkanmaksussa. :)

        Osaatko laskea palkkasi? Vuokrafirmat on tunnettuja palkkakusetuksista, enkä epäile yhtään ihmisten tarinoita täällä vaikkei itsellä juuri kyseisestä firmasta olekaan kokemusta.


      • _Kyllästynyt_
        kypsähtänyt kirjoitti:

        Tein aikoinaan lafkaan keikkaa ja alko kyllästyttää jatkuva turhissa haastatteluissa juoksuttaminen ja tyhjät lupaukset. Viimeinen niitti oli kun piti saada vakkaripaikka ja mennessäni allekirjoittamaan työsopimusta sopimus olikin vain 6 kk määräaikaisuus jota ehkä jatketaan. Eikä siinä vielä kaikki. Työtehtävästä annettiin tarkoituksella aivan eri kuva kuin mitä sen piti olla ja konsultti oli saanut asiakkaankin sotkettua tähän juoneen mukaan. Tehtävään ei ollut oikein löytynyt sopivaa tekijää ja päätettiin sitten hoitaa homma ovelasti kusettamalla yksissä tuumin. Sitä en tiedä kauanko nämä typerykset kuvittelivat minua istuttavansa työn äärellä siinä toivossa, etten huomaisi mitään. Sen verran suuttutti (ja suuttuttaa vieläkin), että lähdin suorat sanat sanottuani nostelemaan enkä ole sen koommin Manpowerin kanssa asioinut enkä sitä kenellekkään suositellut. Että tällainen tapaus.

        "alko kyllästyttää jatkuva turhissa haastatteluissa juoksuttaminen ja tyhjät lupaukset"

        Minuakin on juoksutettu aikoinaan turhaan Manpowerissa aina vain uusissa ja uusissa haastatteluissa, vaikka ihan kaikki tietoni oli varmaan kengännumeroa myöten kirjattu järjestelmään. Lopulta tein omat johtopäätökseni ja päätin, että en ole itse kiinnostunut yhteistyöstä ko. yrityksen kanssa, ja lakkasin hakemasta heidän paikkojaan. Onneksi olen työllistynyt ilman Manpoweria ja jopa todella mieluisiin paikkoihin, joihin en Manpowerin kautta olisi ikinä päässyt.


    • jep jep joooooooooooooo

      Ja mitenhän ne mitottaa niitä palkkatoivomuksia tekijän ammattitaitoon. Ei sillä ole mitään väliä, se saa paikan joka tekee halvimmalla kuhan jotain osaa. Yleensä siis opiskelijat ja muut, opiskelijoidenkaan ei juuri kannata määräänsä enempää tehdä kun ne tulorajat on mitä on. Näin nämä pätkä ja alipalkatut hommat pysyvät täällä ikuisesti kun aina siihen joku tekijä löytyy joka sen sillä pilkkahinnalla tekee,Se on VÄÄRIN

      Ja pitkäaikaistyöttömiä tuli ihan valtion toimesta edellisessä lamassa kun valtio ja pankit lynkkasi pienyrittäjiä, ja pankit jatko velkomista ties kuinka pitkään laittomasti..
      Ja niin niitä työttömiä tulee tästäkin lamasta, sukupolvesta toiseen samaa kidutusta.Nyttenkin on niitä lainoja myönnetty vaikka kuinka helvetisti.

      Itsekin olen tehnyt jos jonkinmoista työtä vajaan kolmenkymmenen vuoden ikääni lähestyessä ja olen suoraan työkkäriin sanonut että en alle kympin tuntiliksalla mene minnekkään ja tämän ovat yrityksetkin ymmärtäneet joissa olen työssä ollut. Vaikka työvoimatoimistossa sanoivat että on liian kovat vaatimukset, vittuilivat siis päin naamaa kun sanoin että en alle sen hinnan tee.
      yksiä perkeleitä ovat joo..

      • oikeasti?

        10 e tunnilta X 150 vai 150 työtuntia kuukaudessa 1500-1600 e brutto. Ja 1500 euroa kaavaillaan kaikkien alojen minimipalkaksi, miten semmoinen voi olla liikaa. Eikö liikaa ole se, että kiinteistösijoittaja nyhtää 500 euroa asumisesta.


      • joooo....
        oikeasti? kirjoitti:

        10 e tunnilta X 150 vai 150 työtuntia kuukaudessa 1500-1600 e brutto. Ja 1500 euroa kaavaillaan kaikkien alojen minimipalkaksi, miten semmoinen voi olla liikaa. Eikö liikaa ole se, että kiinteistösijoittaja nyhtää 500 euroa asumisesta.

        no mieti nyt sitä vielä sinäkii siellä että jollain kiinteistöhuoltofirmoilla on jo kilpailu sillä tasolla että pohjapalkat lähtee jostain 7 eurosta/ h, ei se paljoo kannusta lähtemään duuniin mistään vitun läävästä. Sitten NE ääliöt ei ymmärrä miks sossun elätit ei halua töihin, tää yhteiskunta on tämmönen puolisosialistinen hyysäyspaska, siks täällä kukaan ei kai otakaan mitään kantaa mihinkään.

        eihän tää yhteiskunta pysy pystyssä tommosilla pilkkaliksoilla, kyllä ne ihmiset menis töihin jos niille maksettas. mutta ennemminhän tänne hommataan kiinalaiset ja muut hoitamaan homma ilmaseks ja suomalaiset jää ilman työtä joltain aloilta ja kaikista tulee jotain helvetin orjia.

        lisäks se työnlaatu on kanssa jotain ihan muuta kun pitäis tolla menolla, miks yleensä ketään mihinkään koulutetaan, jos oletetaan että intokiinasta saadaan hyvii äijii tänne duuniin.Niillä on vaan joku vitun amerikkalainen unelma päässä, vähän aikaa ne ehkä tekee duunia ja siten lisääntyy kun kanit ja elää sossun tuilla, JIIIHAAA. Kohta on talot vinossa ja homeessa =)

        Lucifer son of a morning I´m gonna chase you out of earth!


      • Pysytään totuudessa.

        "Ei sillä ole mitään väliä, se saa paikan joka tekee halvimmalla kuhan jotain osaa."

        Tuo ei pidä paikkaansa. Yleensä vuokrausyritysten saama kate on tietty prosentti työntekijän palkasta, joten on myös vuokrausyrityksen etu, mitä enemmän asiakasyritys on valmis maksamaan palkkaa, ja taas vastaavasti, mitä pienempi työntekijän palkka = sitä pienempi on rekry-yrityksen saama kate. Syy tarjottuun alhaiseen palkkaukseen löytyy sieltä toimeksiantajan päästä, eli yleensä palkasta päättävät yritykset (=asiakasyritykset) eivät ole halukkaita maksamaan enempää kuin on "pakko", samalla tavalla kuin muutkaan työvoimaa tarvitsevat yritykset.

        Turha yrittää sentään ihan kaikkea keksittyä sontaa kaataa rekrytointifirmojen syyksi.


    • toiminnasta

      Koittakaahan hyvät ihmiset erotella edes keskustelun alussa mainittu nimi Manpower INCLUSIVE ja normaali tavallinen Manpower. On meinaan ihan kaksi eri yritystä kyseessä, vaikka tytäryrityksiä ovatkin.

      Suurin osa täällä kirjoittelevista ei tiedä kyllä vuokratyöstä muutenkaan mitään. Ei vuokratyöstä makseta huonompaa palkkaa kuin muutenkaan. Suurin osa vuokrafirmoista käyttää kerroinlaskuria laskutuksessaan. Eli mitä parempaa liksaa vetää työntekijä, niin sitä parempaa tiliä tekee myös vuokrafirma. Joten miksi helvetissä ne haluaisi työntekijälle mahdollisimman pienen palkan?! Eihän ne nyt tyhmiä ole, varsinkaan kun on omasta rahasta kyse.

      Itse olen Manpowerin kautta ollut vuokrahommissa pitkään ja kaikki on mennyt hyvin. En väitä etteikö virheitä voi jollakulla olla, mutta eipä se kuuluisa nokiakaan laskenut aina oikein. Joten virheitä sattuu kaikkialla, ei se riipu siitä onko yritys vuokrafima vai matkapuhelinkauppias.

      Ja eipähän sitä tarvi kenenkään töitä pakolla tehdä missään. Kortisto on jo nyttenkin täynnä, joten sinne vaan jatkoksi. On ainakin pitkä kesäloma ja kapea leipä.

      • Ei vuokratyöstä makseta

        Ei vuokratyöstä makseta huonompaa palkkaa kuin muutenkaan.


        VALEHTELET


      • lukutaitoinen...........

        "Koittakaahan hyvät ihmiset erotella edes keskustelun alussa mainittu nimi Manpower INCLUSIVE ja normaali tavallinen Manpower. On meinaan ihan kaksi eri yritystä kyseessä, vaikka tytäryrityksiä ovatkin".

        Ensinäkin emme tyhmiä ole, osaamme kyllä lukea. Omenat eivät yleensä kauas puusta putoa joten ihan sama hyvä. Lisäksi tuo huomautuksesi kortiston jatkoksi menemisestä ei oikein tällaisena aikana ole sovelias. Kuka on sanonut ettet ole sielä kohta itsekin?!


      • HABATSU
        Ei vuokratyöstä makseta kirjoitti:

        Ei vuokratyöstä makseta huonompaa palkkaa kuin muutenkaan.


        VALEHTELET

        TÄYTTÄ PASKAA... JOS OOT IT AMMATTILAINEN MENETÄTÄ VAAN AIKAA TÄÄLLÄ....


    • HABA71_A

      VAROITUS

      ÄLKÄÄ TULKO MANPOWERIN HOMMIIN IRLANTIIN, KUSTAAN TÄYSIN SILMÄÄN. OTETAAN JOKAINEN NESTETIPPA SELKÄRANGASTA JA KUSTAAN PÄÄLLE. TÄMÄ ON ERITTÄIN EPÄSUOTUISA PAIKKA TEHDÄ TÖITÄ.... TÄYSIÄ NATSEJA JOTKA VOI TEHDÄ KÄYTÄNNÖSSÄ SULLE MITÄ VAAN, PITÄÄ OLLA, KERTOKAA KAIKILLE MUILLEKIN. IBARILLA ON IHAN PASKAA, SIKSI VAIHTUVUUS ON SKEIDAA... VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ MAATA. IHAN PERSEESTÄ. TALOT HOMEESSA, KALLIIT VUOKRAT, LIIKENNERUUHKAT, KALLIIT VUOKRAT JA PERKELEEN EPÄREILU MEININKI KAIKEN KAIKKIAAN.

    • ent. kumppani ...

      Eipä ne ainakaan ostolaskujaan yrittäjälle päin maksa ku n. 30-45 pvä ... eräpäivästä ...

    • K-onsultti

      Tämä firma ei vaivautunut edes vastaamaan, vaikka tein työhakemusta kaksi kokonaista päivää. Eikä syynä voi olla pätemättömyys, osaamattomuus tai jokin muu vastaava syy. Tällä kokemuksella täytin varmasti nuo vaatimukset, joita ko. tehtävään vaadittiin ja tiedän, että olisin tuonut työnantajalle sellaista osaamista, jota heillä ei vielä ole.

      Eipä tarvitse jatkossa vaivautua hakemaan Manpowerin kautta mihinkään, enkä suosittele muillekaan. Välttäkää, välttäkää ja välttäkää.

    • leipääjamakkaraa

      Jos sinulla menee (2) KAKSI kokonaista päivää (1) yhden työhakemuksen tekemiseen niin suosittelen kyllä jotain ammattiapua vaivaasi.


      Oikeasti.

      • Rosteripulu

        Hain jo, kehottivat syömään leipääjamakkaraa ja nauttimaan elämästä.


    • Ihmiskauppaakaikenlaista

      Nää on orjamarkkinat. Haalitaan orjia listoille ja sitte myydään Kuntakintet Machoille.

    • Halavallamenne

      mol sivuilla on huutokauppameininki!

    • Pelkkäpiika

      Manpower Group Oy/ Experis ; en todellakaan suosittele! Jos harkitset meneväsi heidän listoille, harkitse uudelleen ja vastaa ei. Manpowerilta saatu tuki on olematonta, eikä "yhteyshenkilöni" ole ollut minuun missään yhteyksissä koko työssäoloaikanani (vähät välittävät siis). He laskuttavat työnantajaani n. 5200 euroa kuukaudessa (tiedän, koska käsittelen laskuja), ja itse saan palkkaa alle puolet tuosta. Heiltä ei saa mitään työsuhde-etuja. Tosin itse sain juuri ja juuri tingattua itselleni lounasedun ja senkin lähes olemattomana. Olisin halunnut pitää kesälomani pois pari viikkoa ennen kesälomakautta, mutta sekään ei jostain helkkarin syystä onnistu. Näillä kokemuksilla Manpowerilla ei mielestäni ole mitään muuta päämäärää, kuin tehdä voittoa hyvien työntekijöiden kustannuksella. Kunhan pääsen ko. firmasta eroon, tuskin katson taakseni. Päinvastainen kokemus minulla taas on esim Academicworkista; siellä työskennellessäni kävimme jopa muutaman kerran yhteyshenkilöni kanssa kahvilla ja hän kyseli kuulumisiani. Unohtakaa tuo Manpower, heillä ei mene hyvin, älkää palkkautuko heille.

    • Entiiäsitten

      Pelkästään huonoja kokemuksia olen kuullut kyseisestä yrityksestä tiedä sitten, tosin itse en ole koskaan saanut edes vastauksia hakemistani paikoista.

    • mangpowergroup

      Elkää ikinä olko missään tekemisissä ManpowerGroupin kanssa. En ole ikinä mistään muusta firmasta saanut niin huonoja kokemuksia kuin sieltä.

      -Lupaavat puhelimessa tuntipalkkaa, jota et kuitenkaan saa
      -Ei minkäänlaista tukea mihinkään asiaan
      -Esimies ei edes tiedä ketkä on jo palkkalistoilla, esim. olin jo kyseisen esimiehen kanssa kirjoittanut viikko takaperin työsopimuksen ja tämä sitten soittaa myöhemmin uudestaan "haluatko tulla meille töihin". En tiedä oliko hänellä dementia vai mikä.
      -Ja uudestaan: palkka ei ole ollenkaan mitä sovittu. Palkkapäivänä maksettiin vain murto-osa siitä mitä olisi pitänyt
      -Luvattiin paljon työtunteja, mutta todellisuus oli se, että sait kerran kahdessa kuukaudessa parin tunnin mittaisia työtehtäviä

      Eli välttäkää tuota firmaa kuin ruttoa.

      • Viisas111

        Sinulla on hyvää tietoa. Mitä sanovat se ei pidä paikkansa sen tiedän.


    • Pkpespoo

      Jee hienoa että työllistävät myös vajaakuntoisia ja pitkäaikaisia työttömiä.
      Ei muuta kuin duunia työttömille.

      • Viisas111

        Mitä satuja kerrot? Ja Manpower pätevyydestä tiedän että se on umpisurkeata.


    • Anonyymi

      Experiksen kanssa asioinnista jäänyt todella huono maku. Kaikki kestää, informointi on heikkoa ja työntekijöitä ei kunnioiteta.

    • Anonyymi

      Oma kokemus:
      Mikään ei toimi niinkuin pitäisi! Jokainen palkkalaskelma väärin, joko puuttuu kokonaisia päiviä tai tunnit verotettu väärin, kuukausipalkka pitäisi olla mutta jokakuukaus puuttuu x määrä (useampi 100e) kun sovittu vaikka tunnit täynnä. Yhteyshenkilö ei vastaa minulle jos laitan sähköpostia tai tekstiviestin, soittaessa sanoo palaavansa asiaan mutta ei useiden muistutuksienkaan jälkeen palaa. Firmalta jossa olen töissä velottaa kuintekin joka kuukaisi täyden summan vaikken itse täyttä palkkaa saa.
      Jatkuvasti saa olla ottamassa yhteyttä eri henkilöihin ja aina ohjataan takaisin yhteyshenkilölle joka ei enää vastaa. Palkkataso alhainen ja edut huonot. Onneksi pian siirryn firman palkkalistoille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14891
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe