Mulla on luultavasti liian löysä mailaote, koska pikkurillistä lähtee aina pelin jälkeen nahka. Muuten otteen pitäisi olla kyllä kunnossa.
Yritän muuttaa otettani pitävämmäksi, mutta oisko asiaan mitään helpotusta? Jotain "sormitukea" esim. tota nahkan lähtemistä estämään? Entä toimiiko joku pitospray?
liian löysä mailaote
4
2082
Vastaukset
- päälle
Käytätkö grippiä. Jos et niin rupea käyttämään.
Mailan oma nahkagrippi ei ole riittävän pitävä, eli sen päälle vielä grippi.- liuos
Gripit on kyllä kieputeltu ympärille, en tosin tiedä onko ihan pitävintä mahdollista. Tennismailaan tarkoitettua taitaa olla.. Valkoista, joustavaa ja kumimaista.
- judossa kauluskäden
ja suliksessa mailakäden ote melkein identtinen !! Ehkäpä juuri sen takia, että molemmissa sama perusajatus, ranne pidettävä rentona mahdollisimman joustavaa liikerataa ajatellen.
Edelleen suliksen chasse-askeleet rystylyönnissä ja judon tai sabaki vetävään liikkeeseen tehtävässä heitossa hyvin lähellä toisiaan. Mukavaa huomata, että liikkuminen parantunut judon myötä. Tuossapa 2 lajia jotka tukevat toisiaan !
Ai niin toi sun kysymys :) Kyllä, liian löysä tai sitten grippi pahasti kulahtanut ja maila "pyörii" liikaa kädessä. Muista puristaa kevyesti pikkurillillä, nimettömällä ja keskisormella, etusormella ei sitten enää ollenkaan, kulkee vaan mukana. - jaakk0s
Kuulostaa että koitat pikkurillillä pitää mailaa lentämästä kädestäsi lyödessäsi.
Laita kunnon grippi ja siten että kieputat mailan päähän mokkulan gripin alkuosasta. Itse teen siten että revin tehtaan gripin kokonaan pois että puu jää jäljelle, sitten laitan pyyhegripin mainitulla tavalla. Itselläni maila joskus lipsahteli hikisessä kädessä muttei enää vaan kovimmatkin power-smashit lähtevät rennosti ilman ylimääräistä puristamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530