Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kulmakarvojen kasvatus

Ricsu

Onko olemassa mitään keinoa kasvattaa kulmakarvoja takaisin? Entäs jotain plastiikkakirurgista keinoa?

39

11455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,

      ai ootko nyppinyt kulmia? mäkin nypin ennen,ja oli semmoset viivat,mut sitten annoin olla naturalina, kesti 2 vuotta että kulmat tulivat entiselleen,siis täysin. eli jos oot nyppinyt paljon,ne kyl kasvaa takaisin,mut siinä saatta mennä aikaa,,anna niiden nyt vaan olla rauhas,,

      • Ricsu

        .. oon nyppiny. Kuinka kauan sä olit nyppiny sun kulmia? Mullaki menny nyt melkein vuos, eikä ne oo kyl kauheen hyvin kasvanu takas.. :/


      • en tajuu
        Ricsu kirjoitti:

        .. oon nyppiny. Kuinka kauan sä olit nyppiny sun kulmia? Mullaki menny nyt melkein vuos, eikä ne oo kyl kauheen hyvin kasvanu takas.. :/

        nyt en kyl tajuu.. mie oon kanssa nyppiny kulmiani ja nypin edelleen, jos nypin tanaa ni jo muutaman paivan paasta saa nyppia uudestaan.. ja kun nyt vauvan saatuani olen vahan ransistynyt ja en jaksa / kerkee nyppia kulmiani ja en ole tehnyt sita varmaan kuukauteen ja kulmat rehottaa samanlai ku sillo aikoinaan kauhia.. mite teilla ei ne karvat kasva takas :O?


      • Ricsu
        en tajuu kirjoitti:

        nyt en kyl tajuu.. mie oon kanssa nyppiny kulmiani ja nypin edelleen, jos nypin tanaa ni jo muutaman paivan paasta saa nyppia uudestaan.. ja kun nyt vauvan saatuani olen vahan ransistynyt ja en jaksa / kerkee nyppia kulmiani ja en ole tehnyt sita varmaan kuukauteen ja kulmat rehottaa samanlai ku sillo aikoinaan kauhia.. mite teilla ei ne karvat kasva takas :O?

        .. sen kun tietäiski, siis et miks ei kasva. :( Kyllä mulla muut karvat (esim. säärikarvat) kasvaa huimaa vauhtia, mut pelkäänpä pahoin, et mun kulmat ei enää kasva takasin..


      • karvakasaaa
        Ricsu kirjoitti:

        .. sen kun tietäiski, siis et miks ei kasva. :( Kyllä mulla muut karvat (esim. säärikarvat) kasvaa huimaa vauhtia, mut pelkäänpä pahoin, et mun kulmat ei enää kasva takasin..

        no toivotaan etta ne sinunkin karvat sielta rupeavat kasvamaan :)


      • kulmiani
        karvakasaaa kirjoitti:

        no toivotaan etta ne sinunkin karvat sielta rupeavat kasvamaan :)

        ihan pikkutytöstä asti. Kulmakarvani eivät enää kasva entiselleen. En ole enää nyppinyt pariin, kolmeen vuoteen. Nyt viisikymppiswenä haluaisin vähän vahvemmat kulmat, mutta karvatuppeni ovat vaurioituneet kovasta nyppimisestä.


      • yksilöllistä
        kulmiani kirjoitti:

        ihan pikkutytöstä asti. Kulmakarvani eivät enää kasva entiselleen. En ole enää nyppinyt pariin, kolmeen vuoteen. Nyt viisikymppiswenä haluaisin vähän vahvemmat kulmat, mutta karvatuppeni ovat vaurioituneet kovasta nyppimisestä.

        Minulla kulmakarvat kasvaisivat kamaliksi pensaiksi ellen nyppisi niitä. Karvan laatukin on paksua ja jäykkää. Siksi nypin "harventamalla" aina paksut karvat kulmistakin pois. Joudun nyppimään kulmani viimeistää parin-kolmen päivän välein että ne olisi siistit ja muodossaan. Minulla on tuttavia jotka ovat nyppineet kulmansa olemattomiksi eikä ne enää kasva. Olen yrittänyt ja toivonut kulmieni karvankasvun heikkenemistä nyppimällä, mutta ei ole ollut mitään vaikutusta.


      • Ricsu
        yksilöllistä kirjoitti:

        Minulla kulmakarvat kasvaisivat kamaliksi pensaiksi ellen nyppisi niitä. Karvan laatukin on paksua ja jäykkää. Siksi nypin "harventamalla" aina paksut karvat kulmistakin pois. Joudun nyppimään kulmani viimeistää parin-kolmen päivän välein että ne olisi siistit ja muodossaan. Minulla on tuttavia jotka ovat nyppineet kulmansa olemattomiksi eikä ne enää kasva. Olen yrittänyt ja toivonut kulmieni karvankasvun heikkenemistä nyppimällä, mutta ei ole ollut mitään vaikutusta.

        Onko kukaan kuullut huhua siitä, että risiiniöljy vois auttaa karvojen kasvuun? Mun mielestä kuulostaa aika huvittavalta..


      • Ricsu
        Ricsu kirjoitti:

        Onko kukaan kuullut huhua siitä, että risiiniöljy vois auttaa karvojen kasvuun? Mun mielestä kuulostaa aika huvittavalta..

        .. Toiseen kulmaan on alkanu tulla lisää karvoja, mut toiseen ei. Siinä on kyllä arpi, joka menis osalti kulmakarvan päälle ku laskin teininä pulkalla päin puuta.

        Tahdon kulmat takaisin. :(


      • MinVuan
        Ricsu kirjoitti:

        .. Toiseen kulmaan on alkanu tulla lisää karvoja, mut toiseen ei. Siinä on kyllä arpi, joka menis osalti kulmakarvan päälle ku laskin teininä pulkalla päin puuta.

        Tahdon kulmat takaisin. :(

        Miekin olen jotain sellaista kuullut että se risiini öljy auttaisi ja myös että rypsi öljy/oliiviöljy. Itse aloitin nyppimisen 13 vuotiaana, nypin iha viivoiksi ja sitten lopetin sen nyppimisen niin ei viellä tänä päivänäkään kulmat ole muodostuneet niiku niitten pitäs, kyllä niitä karvoja kasvaa mutta ei siihen kohtaan missä kulma karva yleensä kulkee :D en tiijä tajusitteko kun yritän sepittää :D mutta itseäni harmittaa todella kun en saa luonnollisia kulmakarvojani enää takaisin.. ei jaksaisi aina olla kynä kädessä piirtämässä mahdollisimman samanmuotoisia. Itse olen miettinyt kestopigmennointia kuhan joskus olisi rikkaampi. mutta todellakin, itselläni ei kasva kulmat enään. näninkin voi käydä, öljyt ei auta.


      • tttt555
        MinVuan kirjoitti:

        Miekin olen jotain sellaista kuullut että se risiini öljy auttaisi ja myös että rypsi öljy/oliiviöljy. Itse aloitin nyppimisen 13 vuotiaana, nypin iha viivoiksi ja sitten lopetin sen nyppimisen niin ei viellä tänä päivänäkään kulmat ole muodostuneet niiku niitten pitäs, kyllä niitä karvoja kasvaa mutta ei siihen kohtaan missä kulma karva yleensä kulkee :D en tiijä tajusitteko kun yritän sepittää :D mutta itseäni harmittaa todella kun en saa luonnollisia kulmakarvojani enää takaisin.. ei jaksaisi aina olla kynä kädessä piirtämässä mahdollisimman samanmuotoisia. Itse olen miettinyt kestopigmennointia kuhan joskus olisi rikkaampi. mutta todellakin, itselläni ei kasva kulmat enään. näninkin voi käydä, öljyt ei auta.

        sama jutu =( voi vittu kaduttaa et menin nyppii.


      • se on
        tttt555 kirjoitti:

        sama jutu =( voi vittu kaduttaa et menin nyppii.

        Minä taas toivoisin että säännöllinen nyppiminen lopettaisi kulmakarvojen kasvun väärään paikkaan. Mutta kun ei, kasvaa vaan kuin pensaat ihan mihin sattuu. Tuossa parissa viestissä on valitettu että nyppimisen jälkeen karvat eivät kasva luonnollisesti. No luonnollisesti ne juuri kasvaa, mutta se oma luonnollinen malli ei ehkä olekaan se muodin mukainen malli. Minäkin joudun nyppimään kulmani myös yläpuolelta, vaikka se yleensä kielletään, koska kulmani oli muuten epämääräiset puskat.


      • catsku
        se on kirjoitti:

        Minä taas toivoisin että säännöllinen nyppiminen lopettaisi kulmakarvojen kasvun väärään paikkaan. Mutta kun ei, kasvaa vaan kuin pensaat ihan mihin sattuu. Tuossa parissa viestissä on valitettu että nyppimisen jälkeen karvat eivät kasva luonnollisesti. No luonnollisesti ne juuri kasvaa, mutta se oma luonnollinen malli ei ehkä olekaan se muodin mukainen malli. Minäkin joudun nyppimään kulmani myös yläpuolelta, vaikka se yleensä kielletään, koska kulmani oli muuten epämääräiset puskat.

        ystäväni sanoi minulle että minulla on YKK:t se tarhottaa yhdistyneitä kulmakarvoia. ajattelin sitten vähän nyppiä niitä. nyt kun nypin niitä niin niistä tuli aivan karsean näköset. miten ne saa nopeasti kasvamaan takaisin ? en halua olla koko kesäloman näillä sairailla, oudoilla ja lyhyillä kulmakarvoilla ;(


      • viiru_
        se on kirjoitti:

        Minä taas toivoisin että säännöllinen nyppiminen lopettaisi kulmakarvojen kasvun väärään paikkaan. Mutta kun ei, kasvaa vaan kuin pensaat ihan mihin sattuu. Tuossa parissa viestissä on valitettu että nyppimisen jälkeen karvat eivät kasva luonnollisesti. No luonnollisesti ne juuri kasvaa, mutta se oma luonnollinen malli ei ehkä olekaan se muodin mukainen malli. Minäkin joudun nyppimään kulmani myös yläpuolelta, vaikka se yleensä kielletään, koska kulmani oli muuten epämääräiset puskat.

        Eivätpä muuten kasva liian rajun nyppimisen jälkeen enää koskaan siihen "neitseelliseen" muotoonsa, eli siihen luonnolliseen muotoon, jollaiset ne olivat ennen kuin niitä alettiin pinseteillä nykkiä. Vaikka kuinka antaisi kasvaa niin hajakarvoja ilmaantuu kyllä sinne tänne, mutta sitä alkuperäistä muotoa ei saa enää takaisin.

        Olen lievästi katkera kun menin 6-luokalla nyppimään kauniinmuotoiset kulmakarvani ihan viiruiksi. Olen nyt 19-v. ja kulmakarvani eivät ole koskaan palautuneet kunnolla takaisin. :((


      • APUAA OIKEESTIIIIIIi
        Ricsu kirjoitti:

        Onko kukaan kuullut huhua siitä, että risiiniöljy vois auttaa karvojen kasvuun? Mun mielestä kuulostaa aika huvittavalta..

        Mistä sitä saa? Syödäänkö risiiniöljyä? Laitetaan kulmiin? Mite sitä käytetään? :0


      • Annimannikka
        Ricsu kirjoitti:

        Onko kukaan kuullut huhua siitä, että risiiniöljy vois auttaa karvojen kasvuun? Mun mielestä kuulostaa aika huvittavalta..

        Huvittavaa tai ei niin ainakin ripsien kasvuun sillä on vaikutusta. Kulmakarvoihin en ole kokeillut, mutta voiskin testata.


    • nennuuuu

      Itse tilasin jostain nettikaupasta risiiniöljyä ja olen sitä käyttänyt, en vaan ole huomannut, että kulmakarvat alkaisi kasvamaan. Johtunee ehkä siitä, että se on hyvin epäsäännöllistä kun sitä öljyä laitan, silloin kun muistan ja jos vain on pidempiä lomia ettei tarvitse piirrellä kulmia kun johonkin lähtee nii sitte käytän sitä aamuin illoin!

    • Labelle

      HEI!
      Ei kulmakarvat kasva takaisin. Jos ne on aina nypitty pois, niin lopulta lopettavat takaisin kasvamisen (esimerkiksi Saimi Nousiaisella ei ole kulmia enää ja se kuuluu hänen imagoonsa). Ainoa keino saada kulmakarvat on kosmeettinen tatuointi. Siinä piirretään kulmakarvoja "karva" kerrallaan. Tulos on hyvä, mutta muista valita AMMATTITAITOINEN kosmetologi. joka on tehnyt pidempään huulten, kulmien ja rajausten tatuointeja. Hintavahko toimenpide, mutta pysyy 2-3 vuotta priima kunnossa, jonka jälkeen "karvoja" täytynee tummentaa ja vahvistaa.

      • kulmat on omat

        Rohkenen sen verran väittää vastaan, että joillakin ihmisillä vain on niin vahva karvankasvu että ei edes kymmenien vuosien nyppiminen saa karvankasvua loppumaan. Kuulun tähän joukkoon. Olen nyppinyt kulmakarvojani ja viiksiäni jo yli 30 vuotta eikä loppua näy. Jotenkin vaan en voi uskoa että en olisi nyppinyt jokaista viiksikarvaani jo kymmeniä kertoja vuosien aikana ja silti ne vaan kasvaa. Ei tarvitse miettiä tatuointeja tms.


    • se riippuu ihan ihmisestäkin että kuinka tuuheat kulmakarvat on luonnostaan tai vaaleat/ tummat jne... itse nypin vuosi sitten todella tiheään tahtiin ja haluisin takaisin tuuheat kulma karvat niin annoin niitten vain kasvaa ja antaa olla niin ihan hyvät tuli, välillä aina vähän siistin niitä. joten jos olet todella kauan odottanut kulmakarvojesi kasvua nii ehkä niistä ei tule niin tuuheita joita kaikilla ei ole..

    • Ricsu

      Moikka taas. Oon käyttäny nyt puoltoista kuukautta Talikan Eyebrow Lipocilsiä, joka oikeesti auttaa. Toiseen kulmaan on tullu kunnolla lisää karvaa ja tulee koko ajan lisää, hitaasti kylläki. Toi toinen on vieläki ongelmallinen, mut se arpi voi haitata asiaa.. Siinäki kyllä näkyy jo hentoa lisäkarvaa. Oon kuullu myös Revita Brownista, joka on aikas paljon kalliimpaa ku toi mitä nyt käytän. Toi Revita on yli 100€ ja Talika n. 25€. En sit tiiä olisko tehokkaampaa..

      • epätoivonen

        Mistä löytää talikan eyebrow lipocilsiä?


    • kesätytskyli

      Hei,mistä tuota revitaa sit saa? mäkin nimittäin haluun mun kulmat kasvamaan!

    • Idiksiä

      Voiskohan niitä kulmakarvoja jotenkin istuttaa lisää kulmiin? Samalla periaatteella kuin hiussiirrossa? Tekeeköhän kukaan semmoista...

    • kulmak

      Olen saanut kulmatkarvat tuuheutumaan leikkaamalla karvoja saksilla.

      Aikanaan yritin nyppiä niitä, mutta se sattui kauheasti ja ärsytti nenää. Lopputuloksena oli aivastus, joka karvannyppäsyn jälkeen.

      Olenkin ajellut partakoneella reunoja, ne kasvavat kyllä takasin.

    • karvafriikki

      http://www.revitalash.fi/tilaus.html

      Revita browia saa ainakin täältä. Tekisi mieleni testata, mutta aika hintavaa tosiaan on. Ehkä kokeilen ensin risiiniöljyt ja Talikat..

      Edellisen kommentoijan postaukseen on pakko vastata, etteivät ne kulmakarvat saksilla leikkaamalla tuuheudu, kuten eivät hiukset tai ihokarvatkaan. Karvat vaan tuntuvat tuuheammilta, kun ne on leikattu paksummasta kohdastaan keskeltä katki. Tokihan jokainen saa leikellä karvojansa miten haluaa, mutta se, onko se nyt sitten estettisesti niin kauniin näköistä on, eh, eri asia. Mielestäni sänki ei kuulu naisen kasvoihin.

    • marleyna

      Ostin Talikaa mutta en havainnut mitään vaikutusta luvatussa ajassa. Sen sijaan aine alkoi haista mädältä jonkin ajan kuluttua, en uskaltanut enää käyttää sitä. Roskiin meni.

    • kolmikas3

      itse leikkasin vähän ja kyllä kasvaa hitaasti ja olen mies monessa päivässä voi kasvaa takaisin

    • Kulmakarvapuska

      mulla kasvaa kulmakarvat takaisin kahessa päivässä ;o miten teillä ei muka kasva ollenkaa ? herranjumala oon kateelline teille...

    • tyhmeli

      leikkasin vahingos ... millon ne kasvaa takas ku eilen leikkasin ja oon 12 ekan kerran ... tai siis se oli vahinko ku sellasella koneella ja lähti vaan vähän..onneks! mut se näyttää aika tyhmältä..millon ne kasvaa??

    • kulmakarvat kasvamaa

      Mistä tuota talikan eyebrow lipocilsiä saa? tilataanko se jostain vai saako sitä ihan kaupasta?

      • help

        sitä myydään sokoksessa ja anttilassa :)


    • 70kkj

      Itseänikin harmittaa, kun menin kulmiani nyppimään ja tiedän, että takaisin kasvatuksessa menee se pari kuukautta. Itselläni, kun kulmat ovat luonnostaan aika paksut. Olen ennenkin tätä takaisin kasvatus hommaa tehnyt ja aina ovat sitten loppujenlopuksi takaisin kasvaneet. Ikävä kyllä se ottaa ainakin pari kuukautta, jos lähtötilanteeseen takaisin haluaa.

    • Pidän omistani.

      Nyppikää ihmiset jo nuorena semmosiks minkälaiset voitte kuvitella niiden olevan parinkinkymmenenvuoden kuluttua just tuon varalta, että karvatupet vaurioituu ja kasvu loppuu. Mulla on ollu jostai 12-vuotiaasta saakka tämmöset kulmat, ja ihan sairaan tyytyväine oon vielki :)

    • helppp1

      Voi vitura mä vedin höylällä (sil mil sheivataan) mun kulmia ihan liikaa ja nyt ne on lyhyet, siis niiku jos normisti kulma ois vaik 2,5cm pitkä nii mul on ehk vajaa sentti ja kaikki kauhistelee näitä et mitä mä oon tehny ja sit tulee ain paha mieli, haluisin ny kasvattaa kunnolla mut se välivaihe on iha hirveen näköne ku ne karvat on sellasii tynkii!! Mitä teen? Onko kulmien piirtäminen helppoo et ain vaa saheivais kulmat pois ja piirtäis??

    • jokuhullu?

      mä nypin pari kuukautta sit ja laitoin rypsiöljyy ja nyt on ennallaan!!!!:)

    • repsederodi

      Kortisonivoide! Ilman reseptiä apteekista! Ihottuman takia joudun käyttämään, mutta hyvä sivuefekti on että kulmakarvat ja muut karvat kasvaa nopeasti ja pitkiksi. Toki haittoja on pitkässä käytössä.

    • Maxerum

      Ripsiseerumi kasvattaa myös kulmakarvoja

    • eikannattanut

      Olen itse kaksi kertaa ajellut kaikki kulmakarvani pois ja on aina kasvanut takaisin . Sen pari viikkoa jouduin piirtämään kulmat ja oli kyllä kamalat kun oli vain sellaiset viivat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe