ku kaikki muutkin tääl kerran sitä jatkuval syötöl tekee.
Mut, oliskohan se ollut tiistai-ilta kun töistä yks tyyppi heitti mut kotiin ja sille tuli sen akalta tekstari, et käy grillillä, kotona ei oo ruokaa.
Minä taas kävelin sisään taloon, ni oli naiseni oma pikku kätösin tehdyt lihapullat ja KUORITUT perunat odottamassa. Aloin sit siinä mättää soosia naamaan, ni akka tuo vielä tietokoneen siihen mun naaman alle, ja sanoo et nyt hän on vasta täydellinen.
Joskus musta tuntuu, että elän satumaailmassa.
Pakko vähä pröystäällä,
48
1306
Vastaukset
- dayum
No eihän tuo voi olla totta.
Muistat kuitenkin satumaailmailla takaisin naisellesi päin? Muistathan?- tuo hänelle
relaxed_eyes kirjoitti:
tätä juttua ei nyt saa mokata.
jos et ole jo kertonut.
- dayum
relaxed_eyes kirjoitti:
tätä juttua ei nyt saa mokata.
vaan tee. Se on sitä oikeaa miehen puhetta.
dayum kirjoitti:
vaan tee. Se on sitä oikeaa miehen puhetta.
ja puhumatta paras, ottaa ja tekee vaan ni sillä se toinenkin tekee vastaan.
- Enrique_Lister
Oliks s24 ja miehen logiikka valmiiks auki ja sisään kirjattuna?
No, kieltämät käy kateeks... pakko olla melkonen mies jos naises sua edelleen noin hyvin palvelee. Mutta olethan sä kuitenkin Herra Takuuorgasmi, että en mä ihmettele.
- edelleen ???
suhde taitaa olla reilusti alle vuoden, olisko puoli vuotta??
Arki tulee kyllä tuohonkin suhteeseen. Tämä meille kateellisille ja jo arkeen astuneille lohdutuksena.
Katellaanpa kolmen vuoden päästä. edelleen ??? kirjoitti:
suhde taitaa olla reilusti alle vuoden, olisko puoli vuotta??
Arki tulee kyllä tuohonkin suhteeseen. Tämä meille kateellisille ja jo arkeen astuneille lohdutuksena.
Katellaanpa kolmen vuoden päästä.En mä pidä muistioo siitä kuka on millonkin kumppaninsa tavannu.
Mutta joo, sitten saatat olla oikeassa. ;)- onko
relaxed_eyes kirjoitti:
tuol takuuasian puolel mul olis petraamisen varaa.
takuu mennyt jo umpeen?
onko kirjoitti:
takuu mennyt jo umpeen?
koska sehän koskikin vaan eka kertaa. Mut silti mä voisin olla vähä aktiivisempi seksipuolel. Mut, aktiivisen naisen kans on kyl tietty vähä hankala keretä ite olemaan aktiivinen.
Mut, parantaa mun sitä asiaa joka tapauksessa pitää.relaxed_eyes kirjoitti:
tuol takuuasian puolel mul olis petraamisen varaa.
mä muistan ne sun lahna-puhees mutta oon halunnu sulkea ne mielestäni. Et sä lahna ole,ethän? Sä menetät tittelis. Takuuorgasmi tai ei niin eihän kukaan nyt lahnaa halua sänkyynsä. Et kannattais nyt jotain niiden kuorittujen perunoiden eteen tehdä.
- pitäis nyt yrittää
heittää jotain vastaavaa.
Mä sain vähän respektii töissä eilen ku joku virolainen soitti ja kysyi että niinku missä ja miksi. No mä vastasin sille että ku **** vaatii Sitä. No se virolainen oli sitten menny kitiseen meidän luukuttajalle, jonka siis pitää toimittaa ****lle Se, että me ollaan muka pyydetty Sitä jo ajat sitten, vaikka **** pyysi Sitä vasta eilen. Tää meidän luukuttaja meilas meille tän virolaisen stoorin ja mulla paloi käämit ku joku menee laittamaan sanoja mun suuhun ja tilitin sille luukuttajalle miten se asia oikeasti meni.
Työkaverit oli ihan että tosi jees, oletpa rohkee ku tolleen uskallat sanoa.
Ristus notta mun kanssa ei pelleillä. - sininen_sitruuna
liian hyvältä ollakseen totta :D
Tosin! Mä raahauduin töistä kotiin ja motusin mielessäni koko päivän.. Mulla oli ruoka valmiina ja kahvi keitetty :) Tuli pikkasen hyvä mieli :)
Tottunut siihen, että kun tulee töistä kotiin ei ketään näy missään ja saa alkaa vääntämään sapuskaa ja keittelemään itse kahvinsa. Mun mieheni leipoi tänään suklaakakkua, nam! Ja oli näemmä ostanut viikonlopksi paahtopaistin. Kyllä mua hemmotellaan! :)
- voivoi (n)
Ethän sinä olisi täällä joka hetki jos sinulla olisi nainen ja työpaikka. Kirjoittelet aamusta iltaan ja elät harhamaailmassa.
Jos haluat tutustua tähän naiseen niin sanoa vaan... - leuhki vaan.
Muutkin kerran leuhkii.
Olenpa nähnyt palstalla erään henkilön leuhkivan aiemminkin. Nyt on menossa vaan uusintakierros.
Montakohan näitä kierrosta tulen vielä näkemään?
Nöyryyttä ei näemmä opita. Se taitaa olla sisäsyntyinen ominaisuus. - Queen-Of-Hearts
Tietokone?
Siis... tietokone?
Sulla on siis täydellinen nainen ja sä seurustelet ruokapöydässä mieluummin tietokoneen kanssa? Ja mikä vielä pahempaa sä tsättäilet täällä suomikaksneljäidioottien parissa kun vaihtoehtosesti voisit viettää aikaa ihanaises kanssa???
Vai onko se vaan kodinkone ja siksi älylliset keskustelut sun täytyy käydä virtuaalimaailmassa? Buahahhahhahhaaahhaaaa paino sanalla älylliset ;DDDDDD- seurustelu
useamman ihmisen kanssa ole aina mielenkiintoisempaa kuin yhden?
Ei yhdestä ihmisestä kuitenkaan kauheita määriä näkökulmia irtoa.
Sitä paitsi täällä voi pröystäillä. - Queen-Of-Hearts
seurustelu kirjoitti:
useamman ihmisen kanssa ole aina mielenkiintoisempaa kuin yhden?
Ei yhdestä ihmisestä kuitenkaan kauheita määriä näkökulmia irtoa.
Sitä paitsi täällä voi pröystäillä.sitä pröystäilemistä pahana pidä. Tekee ihan hyvää vaatimattomille, protestanttisille suomalaisille.
Täälläkö niitä näkökulmia sitten irtoaa? :DDD Ja mihinkä aiheiseen? Anna mä arvaan: kuinka monella eri tavalla voi huomiohoroilla postaamalla youtubelinkkejä ja typeriä aloituksia ilman kysymyksiä tai järjellistä oivallusta. Vai tarkoititko kenties pohdiskelua kuka on ihkuin palstalainen ja kenen toivoisit lopettavan kirjoittelemisen. Nämähän ovat mielenkiintoisia aiheita ihan vain muutamia mainitakseni. - klo..
Queen-Of-Hearts kirjoitti:
sitä pröystäilemistä pahana pidä. Tekee ihan hyvää vaatimattomille, protestanttisille suomalaisille.
Täälläkö niitä näkökulmia sitten irtoaa? :DDD Ja mihinkä aiheiseen? Anna mä arvaan: kuinka monella eri tavalla voi huomiohoroilla postaamalla youtubelinkkejä ja typeriä aloituksia ilman kysymyksiä tai järjellistä oivallusta. Vai tarkoititko kenties pohdiskelua kuka on ihkuin palstalainen ja kenen toivoisit lopettavan kirjoittelemisen. Nämähän ovat mielenkiintoisia aiheita ihan vain muutamia mainitakseni.21:52 kirjailtu aloitus. Se oli uusin, ainakin äsken.
Siinä pohdittavaa.
Koettaisit sinäkin joskus, niin ehkä taso nousis.
Mistäs tuon akkakullan kanssa nyt sitte keskustelis? BB:n käänteistä, uudesta keittiön pöydästä vai huomisesta sapuskasta? Kuinka inspiroivaa se on? - Queen-Of-Hearts
relaxed_eyes kirjoitti:
ni miks sä sit oot täällä?
It's all about me again... ;)
Mä oon aivan armottomassa flunssassa ja valitettavasti yksin kotona, siemailen viskiä, katson nettitv:tä ja tsättäilen kavereiden kanssa. Ja tottakai pitää täälläkin aina pistäytyä kun on tylsää. Aina kummasti piristyy kun huomaa että muilla on ehkä vielä tylsempää ;D Queen-Of-Hearts kirjoitti:
It's all about me again... ;)
Mä oon aivan armottomassa flunssassa ja valitettavasti yksin kotona, siemailen viskiä, katson nettitv:tä ja tsättäilen kavereiden kanssa. Ja tottakai pitää täälläkin aina pistäytyä kun on tylsää. Aina kummasti piristyy kun huomaa että muilla on ehkä vielä tylsempää ;Dno ok. Mä en sättäile kaverieni kanssa, oon vaan palstal, töllö on taustal auki ja toisel kädel hieron naiseni jalkapohjia, eikä mul oo alkuunkaan tylsää.
ps. mikä se kysymys nyt sit taas olikaan?- Queen-Of-Hearts
klo.. kirjoitti:
21:52 kirjailtu aloitus. Se oli uusin, ainakin äsken.
Siinä pohdittavaa.
Koettaisit sinäkin joskus, niin ehkä taso nousis.
Mistäs tuon akkakullan kanssa nyt sitte keskustelis? BB:n käänteistä, uudesta keittiön pöydästä vai huomisesta sapuskasta? Kuinka inspiroivaa se on?oli sitten syväluotaavaa keskustelun aloitusta? No ehkä jos otetaan huomioon palstan nykyinen taso... toista se oli silloin kun minä olin uusi ja viaton palstalainen ;)
Naisen kanssa voi keskustella mistä vain vaikka jalkapallosta. =)
Minä olen tänään keskustellut Kunkun kanssa mm. seuraavista aiheista: maalaustaide ja siihen liittyen impasto ja alla prima tekniikat, muiden kuin oman kumppanin kanssa flirttaileminen, toisen kuunteleminen ja empatian parantaminen suhteessa, itsemurhat, suomalaisten syysmasennus, perheväkivalta, punaviinit ja viskit, kotitöiden jakaminen, Pulkkisen eri hahmot, seksi jne. - Queen-Of-Hearts
relaxed_eyes kirjoitti:
no ok. Mä en sättäile kaverieni kanssa, oon vaan palstal, töllö on taustal auki ja toisel kädel hieron naiseni jalkapohjia, eikä mul oo alkuunkaan tylsää.
ps. mikä se kysymys nyt sit taas olikaan?tietokone hemmettiin, unohda näppisten hipelöinti ja keskity naiseesi!
Mä niin loukkaantuisin jos mun jalkapohjia hieroskeltais vain toisella kädellä. Queen-Of-Hearts kirjoitti:
tietokone hemmettiin, unohda näppisten hipelöinti ja keskity naiseesi!
Mä niin loukkaantuisin jos mun jalkapohjia hieroskeltais vain toisella kädellä.enemmänki hiplailen omaksi ilokseni vaan.
- tietysti,
oli sitten syväluotaavaa keskustelun aloitusta? No ehkä jos otetaan huomioon palstan nykyinen taso... toista se oli silloin kun minä olin uusi ja viaton palstalainen ;)
Naisen kanssa voi keskustella mistä vain vaikka jalkapallosta. =)
Minä olen tänään keskustellut Kunkun kanssa mm. seuraavista aiheista: maalaustaide ja siihen liittyen impasto ja alla prima tekniikat, muiden kuin oman kumppanin kanssa flirttaileminen, toisen kuunteleminen ja empatian parantaminen suhteessa, itsemurhat, suomalaisten syysmasennus, perheväkivalta, punaviinit ja viskit, kotitöiden jakaminen, Pulkkisen eri hahmot, seksi jne.mutta jossain vaiheessa pelkästään yks ja sama keskustelukumppani alkaa pitkästyttää. Ja ne näkemykset eri asioihin tulee kyllä tutuksi, kun riittävän kauan yhdessä ollaan.
Itsekin täällä roikut, että pata kattilaa soimaa. - Queen-Of-Hearts
tietysti, kirjoitti:
mutta jossain vaiheessa pelkästään yks ja sama keskustelukumppani alkaa pitkästyttää. Ja ne näkemykset eri asioihin tulee kyllä tutuksi, kun riittävän kauan yhdessä ollaan.
Itsekin täällä roikut, että pata kattilaa soimaa.jos vaihtoehtona olisi virkistävä seura ihan irl.
Noh, enhän mä sitä sano ettei saisi muita keskustelukumppaneita olla tai edes täällä pyöriä vaan että kun on VAIHTOEHTONA oman kullan tekemä ruoka ja seura ja tietokone, niin ei hemmetissä valita tietokonetta!! - syödään
jos vaihtoehtona olisi virkistävä seura ihan irl.
Noh, enhän mä sitä sano ettei saisi muita keskustelukumppaneita olla tai edes täällä pyöriä vaan että kun on VAIHTOEHTONA oman kullan tekemä ruoka ja seura ja tietokone, niin ei hemmetissä valita tietokonetta!!ensin, sitten vaihdetaan päivän kuulumiset (max. 10 min) ja vasta sen jälkeen paneudutaan internetin ja televisioviihteen maailmaan.
En tiedä. Tuntuu että palstalla ei olekaan muita kuin vastarakastuneita ja sinkkuja. Kyllä se arki on vaan eri tällä tavalla muutamien vuosien jälkeen. - Queen-Of-Hearts
syödään kirjoitti:
ensin, sitten vaihdetaan päivän kuulumiset (max. 10 min) ja vasta sen jälkeen paneudutaan internetin ja televisioviihteen maailmaan.
En tiedä. Tuntuu että palstalla ei olekaan muita kuin vastarakastuneita ja sinkkuja. Kyllä se arki on vaan eri tällä tavalla muutamien vuosien jälkeen.sinkku enkä vastarakastunut =) Mutta arkea vihaan enkä siksi suostu siinä elämään... joka päivän pitää olla erilainen, uusi seikkailu =)))
- on taistelu
sinkku enkä vastarakastunut =) Mutta arkea vihaan enkä siksi suostu siinä elämään... joka päivän pitää olla erilainen, uusi seikkailu =)))
arkea vastaan toiminut?
Kaks-kolme vuottahan se yleensä kantaa helposti.
Mielestäni arjen sietokyky ja se ettei odota toiselta itsensä viihdyttämistä, on tärkein pitkän parisuhteen kulmakivi. Pitkällä tarkoitan sitten jotain muuta kuin alle kymmenen vuotta, mieluiten loppuelämän mittainen. - Queen-Of-Hearts
on taistelu kirjoitti:
arkea vastaan toiminut?
Kaks-kolme vuottahan se yleensä kantaa helposti.
Mielestäni arjen sietokyky ja se ettei odota toiselta itsensä viihdyttämistä, on tärkein pitkän parisuhteen kulmakivi. Pitkällä tarkoitan sitten jotain muuta kuin alle kymmenen vuotta, mieluiten loppuelämän mittainen.sellasen loppuelämän verrallisen =)
Pitkään ja kauan.
Arjen eskapismi on tärkein parisuhteen kulmakivi. Noei, se on oikeesti viestintä ja huumori. Eteenkin kyky nauraa itselleen.
- Huhuhuh..,
etkö itse huomaa sitä.?
Kuhan nyt vertailin sukupuolten suhtautumista asiaan.
Ei tästä naisten nokkiinsa tarvi ottaa. Kaikista ei vaan ole.
- Koppava Horo
on helppo pitää tyytyväisinä. Ja se sellainen suhde toimii, jossa kumpikin osapuoli kokee "voittavansa" näillä vaihtokaupoilla.
Lihapullien vääntäminen ja pottujen kuoriminen ei oikeastaan vaadi mitään (ruoanlaitto on mukavaa ja sitä paitsi helppoa!), mutta sillä voi silti voittaa jonkun ylivoimaisen homman (kuten renkaidenvaihto) tehdyksi tai vaikka kasvohoidon...
Symbioosi, se toimii.- sinusta..
naisen, vai ootko jo varattu?
Vaihdan mieluusti renkaat kaks kertaa vuoteen, jos väännät pöperöt joka päivä. Voin tehdä jotain muitakin pieniä askareita kuukausi- ja vuositasolla, jos sinä hoidat päivittäiset. Viikkotasolla joudumme neuvottelemaan. - Koppava Horo
sinusta.. kirjoitti:
naisen, vai ootko jo varattu?
Vaihdan mieluusti renkaat kaks kertaa vuoteen, jos väännät pöperöt joka päivä. Voin tehdä jotain muitakin pieniä askareita kuukausi- ja vuositasolla, jos sinä hoidat päivittäiset. Viikkotasolla joudumme neuvottelemaan.ei musta riitä kuin yhdelle miehelle kerrallaan. Eikä se tosiasiassa edes vaihda niitä renkaita, mutta muut avunsa ovat varsin riittävät. ;)
- isolla
Koppava Horo kirjoitti:
ei musta riitä kuin yhdelle miehelle kerrallaan. Eikä se tosiasiassa edes vaihda niitä renkaita, mutta muut avunsa ovat varsin riittävät. ;)
kullilla saa sen renkaanvaihdonkin.
Täytyy kait virittää tuo omakin ase taas käyttöön, jos sillä elämä noin paljon helpottuu. - Koppava Horo
isolla kirjoitti:
kullilla saa sen renkaanvaihdonkin.
Täytyy kait virittää tuo omakin ase taas käyttöön, jos sillä elämä noin paljon helpottuu.eikä saa olla liian iso. Me naiset olemme myös vielä paljon helpompia kuin miehet yleensä luulevat.
- sen oikeastaan
Koppava Horo kirjoitti:
eikä saa olla liian iso. Me naiset olemme myös vielä paljon helpompia kuin miehet yleensä luulevat.
tiesinkin.
Tässä on vaan itellä ollut parisuhdekelvoton olo, eikä ole jaksanut tarttua edes eteen kannettuihin täkyihin.
- Cismiina
Ensin tuli mieleen, että ehkä se sun muija haluisi joskus jutella sun kanssa, mutta sulla on vaan läppäri nenun ja palsta nenun alla..mutta mutta..
Ehkä niin tosiaan on parempikin:DD - a_little_mermaid
hänelle? Koska nainen jaksaa kyllä rakastumisvaiheessa palvoa miestään, mutta se loppuu aika lailla seinään, jos ei mitään saa takaisin, kun se arki astuu kuvioihin.
ja viime viikonloppuna laitoin niin hyvää kanaa sen mielestä, et sain vastuulleni myös viikonloppukokkailut. Mä myös saan ripustaa pyykit kuivamaan, mut viikata en saa. Ja kai seksilläkin joku pieni osuus on. Ja niillä hiplaamisillakin on kuulemma merkitystä.
Emmä sit oike muuta tee. No autoista huolehdin.
- St Jude
hyvin pyyhkii:)
Täytyypä sanoa et kyllä mäkin ruokaa laitan..mutta..rajansa kaikella;)
Pidä kiinni tosta 'helmestä'!
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2546490Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1986034Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai275579Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1254348Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1723608Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313395HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok313094Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2852579Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan172540- 1412412