sori mutta,

johtuuko tää timantin mustamaalausyritys nyt siitä, et se meni genion pokaamaan?

15

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeen,

      Genio?

    • tarinassahan

      on aukko.

      Genio korjasi ne ylimääräiset tähteet talteen, jotka ei muille kelvanneet.

      Ei siis toisin päin.

      Mustamaalaaminen taitaa johtua vaan ihmisen kopeudesta.

      • eihän,

        kukaan vanhentunutta ämmää kadehdi ja kehu.


      • löytyy kuule
        eihän, kirjoitti:

        kukaan vanhentunutta ämmää kadehdi ja kehu.

        joka lähtöön.

        Jotkut on noinkin pahassa naisen puutteessa.


      • jos mul olis tunteet, ni kyllä minäkin tuol vittuilun määrällä olisin tääl koko ajan kopea.


      • tajuaisin
        relaxed_eyes kirjoitti:

        jos mul olis tunteet, ni kyllä minäkin tuol vittuilun määrällä olisin tääl koko ajan kopea.

        korjata luuni, jos olisin noin epäpidetty.


    • alk.

      Siltikin olen niin vanhanaikainen, että katson hiukka syrjäkarein että näin julkisesti harrastetaan rivouksia ja vonkaamisia...

      • relaxed_eyes

        Voinko pyytää sua kuitenkin lopettamaan?


      • alk.
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Voinko pyytää sua kuitenkin lopettamaan?

        että olen kirjoittanut vain ne ystävällisimmät ja muutamalla nikillä...en näitä "huoritteluja" tms..


      • alk. kirjoitti:

        että olen kirjoittanut vain ne ystävällisimmät ja muutamalla nikillä...en näitä "huoritteluja" tms..

        täällä ei voi olla ikinä varma mistään, mut kyllä mä kuitenkin uskon sua.


      • alk.
        relaxed_eyes kirjoitti:

        täällä ei voi olla ikinä varma mistään, mut kyllä mä kuitenkin uskon sua.

        Ja sitäpaitsi ei mulla ole nimim. Timanttia vastaan mitään...sitäpaitsi jos mulla olisi harrastusta viipyä täällä pidempään, kyhäisin itsekeskeisenä tyyppinä itselleni jonkin vakinikin..satun pitämään huomionherättämisestä, minkä ehkä muistanetkin.

        palaillaan taas.


      • alk. kirjoitti:

        Ja sitäpaitsi ei mulla ole nimim. Timanttia vastaan mitään...sitäpaitsi jos mulla olisi harrastusta viipyä täällä pidempään, kyhäisin itsekeskeisenä tyyppinä itselleni jonkin vakinikin..satun pitämään huomionherättämisestä, minkä ehkä muistanetkin.

        palaillaan taas.

        palaillaan.


    • mies..

      ja inhoan kumpaakin ihan yhtä lailla.

      Sanoin sulle jo silloin ku genio pokasi timantin, että mikä on kun ei herätä reaktiota. Että olikohan kyseessä palstan epähalutuimmat.

      Onko joku hitaampi vasta nyt sitten herännyt?

      • ku siitä sanoit. Minä kuvittelin, et palsta olis päässy sellasesta yli, mut taisin taas olla väärässä.


    • aikaa...

      No onko se nyt niin vaarallista, jos ihminen täältä löytää itselleen kumppanin.
      Onko ihmiset niin kateellisia, että ei suvaita toisille sitä onnea, jos itsellä ei ole.

      Nykyisin kumppania etsitään ja löydetään, mitä ihmeellsimmistä paikoista, miksei sitten keskustelupalstoilta, niinkuin chateistäkin.
      Täällähän tavallaan kiinnostus toiseen herää keskustelujen/kommenttejen ym. perusteella.
      Eli aika hyvä alku on parisuhteelle, jos sen pohjalta itselleen kaverin löytää. Ja jos vielä tapaamisessa muuten kemiat kohtaa, niin eikös se ole jo lottovoitto nykyisin. Varsinkin kun lukee noita oikeita treffipalstojen ja profiilien kokemuksia. Tuntuu, että tullut niin araksi, että epäilee ja on varuillaan kaikkia miehiä kohtaan.
      Ajattelee, että niillä on kuitenkin monta naista samaan aikaan kierroksessa ja loppujen lopuksi käteen jää vain särkynyt sydän.

      Tämä on tätä nykyaikaa. Maailma muuttuu ja ihmiset sen mukana (ainakin pitäisi muuttua).

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe