McLaren taas? Tai mokaako se huomen taas lopullisesti tämänki kauden, vai kuinkahan käy?
Minä veikkaan, että Massa ja Ferrari ovat huomisen jälkeen mestareita.
Mokasko
8
286
Vastaukset
- ne teki?
Ei ole paljon tuota juttua tullut seurattua.
- ihan sama,
relaxed_eyes kirjoitti:
että Massa on paalulla ja Hamiltoni on vasta neljännessä ruudussa huomisessa startissa.
mitä ne poijaat siellä leikkii.
Ainoata oikeata urheilua on umpihankihiihto.
tulpaksi Massan ja perässätulijoiden väliin.
Viimevuotisesta sen verran, että viimeisessä tai toiseksi viimeisessä kisassa Ferrari rikkoi sääntöjä, mutta ei saaneet siitä rangaistusta.
Sen vuoksi Ferrari voitti viime vuonna ja Hamiltton oli moraalinen voittaja.
Säännöthän on tehty rikottavaksi, myös sääntöjen laatioiden mielestä.
Totuu siis viimevuoden kisoista on, ettei halunneet Hamilttonin voittavan.- runontaja puskasta
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä en muista ni tarkasti.
"BMW kertoi uutistoimisto Reutersille, että asia koskee polttoaineen lämpötiloja. Säännöt edellyttävät, että polttoaine ei saa olla kymmentä astetta kylmempää kuin ilman lämpötila radalla."
http://www.hs.fi/urheilu/formula1/artikkeli/Kimi Räikkönen saa pitää formula 1n maailmanmestaruuden/1135231886988
Tuon mukaan FIA on laatinut säännön, mitä ei voida mitenkään tarkistaa.
Mitä kylmempää polttoaine on, sitä enemmän sitä saa mahtumaan tankkiin.
Tiedä sitten miten se vaikuttaa moottoriin virtaavaan polttoaineeseen.
Onko rikkaampaa ja näin saadaan tehoja enemmän.
Lämmetessään polttoaine ainakin laajenee.
- Mamegoma
veikkaan.
Kimillä on pahiksen rooli, auttaa Massaa voittam,aan, viedä Hämy ulos.
Nauttis siitä roolistaan ihan täysillä! - kuittaa
kovan palkkansa tänään ajamalla Massan pihalle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
