Kertokaas kumman hankin, itse olen kallistunut enempi Classicin puolelle.
Classicista ei ainakaan tila lopu. Olen kuullut että Touch menee herkästi rikki.
Ipod Touch (8/16gb) vai Ipod Classic (120gb)
4
1455
Vastaukset
- Seponpurema
Classic hajoaa jos tipautat (kovalevy)
Touch hajoaa (mutu tietoa?) mut kestää jos tiputat flash muistin ansiosta. Flash-muisti uskoakseni myös pitää datan sisällään pitkäkestoisemmin kuin kiintolevy.
Makuasia siis, ostaakko touch -teknolelu vaiko kattavan musa/videokirjaston omaavalle classic, jolla vain kuunnellaan musaa.
Itse en osaa päättää ainakaan vielä koska odottelen iphonen halpenemista/ kytkyttömyyttä. - palloilija 4
itsellä ollut nyt vuoden toi classic ja tilaa on hirmuisesti , mutta tämä jumittuu inhottavasti aina välillä mutta kuulemma näiden tyyppivikaa sanoivat ipodin neuvonnassa.
- iPod touch vihaaja
Mikä tahansa, paitsi iPod touch!!! Usko minua!
iPod touch menee TOSI helposti rikki, ja lagittaa koko ajan, vaikka oliskin ihan uusi.
Lisäksi iPod touchilla on vain vuoden takuu :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747