Kyllä uskovaista vainotaan!

Mohikaani_27

* Aikoinani sain kokea vainoa paljonkin, nykyään väärät todistajat vainoavat ja valhettelvat , mutta olen saanut seuraavan Sanan Herralta, kun alettiin vainota ja syyttää rattijuopumuksesta, ihan muka kahdentodistajan voimalla?
* Silloin sain tämän Jesajan kirjoittaman Sanan:

* ""!

* Ja tämän Jumalan sanan suoran lohdutuksen kautta, olen kestänyt ja pysynyt syyttöksistä huolimatta järjissäni.
* Vainotaan meitä, niin monilla tavoin.
* Mutta niinhän Sana kyllä lupaakin.
* "Jokainen, joka on Jeesuksessa Kristuksessa, joutuu vainottavaksi"!

28

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakanainhuuto2

lapsena huudeltiin perään "helluntailaisten kakara".
      Minusta sen voi laskea vainoamiseksi vaikka lapsi ei sitä muutoin ymmärtänytkään kuin että vanhemmissa on jotain häikkää.

• * Niin vainottiin minuakin äitini uskonvuoksi, opettajista alkaen.

• pakanainhuuto2
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Niin vainottiin minuakin äitini uskonvuoksi, opettajista alkaen.

otin sen lapsuuden jälkeen vain rikkautena elämääni.

• VAINOAVAT

TOTTA KAI USKOVAISIA VAINOTAAN!!!

...VAINOAVAT TOISIAAN!!!
      -seurakunnissa jäsenten välistä vainontaa
      -eri lahkojen välistä vainontaa
      -seurakunnista eronneita vainotaan
      -jne jne

ELI USKOVAISET OVAT VAINOAJIA!
      -NOITAVAINOISSAKIN VAINOSIVAT OMIA USKOVAISIA NOITAROVIOILLE!
      -PAKANAVAINOISSA TAPPOIVAT VAINOTTUJA
      ...jne jne...

uskovaisissa asuu Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkojan saatanalisuus!

• uusi luomus

Ole rohkea jatkossakin.
      Jumala tiesi että meistä tullaan puhumaan
      "valhetellen kaikkinaista pahaa".

Mutta meidän lohdutuksemme on ikiaikojen Jumala, joka tietää ihan kaiken ja siksi voimme olla rohkeita ja säilyttää Jumalan rauha sydämissämme.

Jumala maksaa palkaan niin oikeille kuin väärillekin- totuuden mukaan.

Peheissä on paljon vainoa ja alistamista kun joku perheenjäsen on uskossa ja toiset ei.

Rukoillaan ystävät näissäkin asioissa toistemme puolesta ja ollaan Herraan luottaen rohkeita.

• umpi-hetero

vaan että teitä vainotaan? eikös se ole merkki lopun aikojen saapumisesta? eli kun grillin jonossa teille ei anneta ketsuppia niin sehän on selvä merkki siitä että jeesus tulee jo huomenna. tai viimeistään ylihuomenna. heh heheh heheh heheh hee...

• on tapahtunut

ja tapahtuu edelleenkin maailmassa kaiken aikaa mutta eikö ole myös mahdollista, että joidenkin usko on sen verran agressiivista, että he itse provosoivat itseensä kohdistuneen "vainon"?

• pakanainhuuto2

"...että he itse provosoivat itseensä kohdistuneen "vainon"?"

Niin ei-uskovalla kuin uskovallakin voi tilannetaju pettää ja heittäytyy provosoimaan kuulijakuntaa.

Toisilta ihmisiltä puuttuu kokonaan taju lukea toisen ilmekieltä, koska on omaa itseään/uskoaan niin täynnä että se, mikä on itselleen parasta, olettaa että se on myös muille parasta.

• frihet

Miten sen arabin kohdalla on, joka uskoon tuli ja sai kuoleman tuomion uhan, jos ei hylkää uskoaan.
      Onko hänet tapettu, vai kuinka on käynyt.

Eihän tästä niin montaa viikkoa ole kun tuon tapauksen johdosta lista oli johon sai nimemsä kirjoittaa, että peruisivat uhkauksensa..

Kristuksessa ollessamme, ei meidän tarvitse uhata tai tappaa ketään, kiitos Kristuksen, että Hän itse tulee tuomitsemaan vanhurskaasti.

Me tosin saamme kokea vainoa ja se näkyy esim. ilkivallan muodossa, minunkin autoni on ollut "saatanan rusikoimana", jopa Suomessa, eli kaikki eivät rakasta Kristuksen tahdon seuraajia.

On tosin pari kertaa meinattu päiviänikin lyhentää, mutta Jeesus on tuuminut toisin ja Hän tietää päivieni määrän.

Muistan erään syys-yön, kun starttasin kotimatkalle kohti satamaa ja 5 miestä seisoi tien tukkona ja kertoi, että vaihtavat "uudet veret" minuun.
      Ikäväkseni suutuin tuosta uhkauksesta ja meinasin vihapäissäni lyhentää erään heidän ystävänsä päiviä, tosin kaikki päättyi "onnellisesti" ja tuo "vihan kohteenikin" pääsi pienoisella säikähdyksellä.

Jeesus Kristus rakastta pahimpiakin vainoojiaan, räkasti Juudastakin loppuun saakka, kun ystäväkseen hänen loppuun asti mainitsi, joten pyritään mekin rakkaudella , sielut Kristukselle voittamaan, vaikka vaikeaa olisikin.

• juuri noiden kuviteltujen vainojen takia laitettu eläkkeelle vastoin tahtoasi.
      Ei yhteiskunta hepposin perustein laita 35-vuotiasta eläkkeellä vastoin tahtoaan kun on vielä fyysisesti terve.

Niin minä ainakin ymmärsin silloin asiasta enemmän kirjoittelit.

Sinä keksit vainot ihan omassa päässäsi.

• 72vuotta? Mohiksen galleriasivu...

• ihan omalla tavallasi, eikä ne useinkaan kohtaa sitä asiaa, mistä kirjoitetaan, sinulla on lukihäiriö, korjaa tilanne, siihen saa apua nykyään aika tehokkassti!

• auroraboreallis kirjoitti:

72vuotta? Mohiksen galleriasivu...

* Pitää kai vaihtaa calleriaan oikea ikä, kiitos kun muistutit!

• puskasta

Vainoa voi olla myös se jonka joku yksilö kokee vainoksi.Ihan yksinkertainen pieni asia.Sanon esimerkkinä usein sinun tuomitsevat ja julmat sanasi täällä palstalla.Ne jossain vaiheessa jos ihmisellä on hätä ja oikeuden kaipuu,Jumalkaipuu..Sanot usein hyvin ilkeästi.Ja sen vuoksi ehkä sinusta ei pidetä.Ja silloin ei joku voi ymmärtää miksi meidän muiden pitäisi ymmärtää kun sinua on vainottu.Mielestäni revit "revit siivet enkeliltä",kun Pirjollekin olit jjulma.Pyysit kyllä anteeksi.Mutta sinulla on lyhyt muisti ja lyhyt pinna.Pimahdat,ja suusi tuottaa sanoja jotka eivät sovi uskovan ihmisen suuhun.Ja minä.PIENI ihminen uskallan tämän sinulle sanoa.

Olen usein löytänyt textistäsi hellyyttä ja rauhaa..ne sieltä poimin.Mutta en ymmärrä miksi sinun vainoamistasi pitäisi meidän muiden ymmärtää.

Minä en pyydä että ymmärtäisit miten minulle olet joskus vastaillut.Sen ymmärrän kun puhun puskista.Olin joskus rekist.nikillä mutta sain saman ylimielisen kohtelun.

• otat itseesi, kun kirjoitan, esm. vauvakasteesta. Jos olet sen puollustaja, ja siitä uskosi ammennat, niin se varmaan voi tuntua pahalta, mutta en koskaan yksilöi erikoisesti jollekulle kirjoituksiani, ellei sitten nimenoaan keskutella jostakin, henkohtaisesti.
        * En mä nyt niinkään hae ymmärtämystä, kun kirjoittelen näitä henkohtaisia tuntojani. Purampahan vaan paineita, koska sekin kuuluu helluntailaisuuteen, että on syrjittynä ja päähän potkittuna, joskus ehkä syystäkin, mutta enimmäkseen vaan siksi,koska olen se, mikä olen. Suora ja rellinen ja avoin, sanon itsestäni aina totuuden ja sanon sen toisestakin, ja siksi kai minusta ei tykätä, ja sitten kierre jatkuu, puolin ja toisn.
        * Herran sunausta ja rukoilen, että Hän saisi parantaa haavat ja kolhut, joita olen sinulle tuottanut, kylläkin täysin tahattomasti, en tarkoituksella, enhän olisi voinutaan, koska en tunne sinua, sitä en tiedä, jos vaikka tunnet minut, ja siksi olet kriittinen minusta tällä palstalla, ennakko luulot ovat siitä ikäviä, ne sumentaa arvostelukykyää!

• Kiitos ja kumarrus
        Mohikaani_27 kirjoitti:

otat itseesi, kun kirjoitan, esm. vauvakasteesta. Jos olet sen puollustaja, ja siitä uskosi ammennat, niin se varmaan voi tuntua pahalta, mutta en koskaan yksilöi erikoisesti jollekulle kirjoituksiani, ellei sitten nimenoaan keskutella jostakin, henkohtaisesti.
        * En mä nyt niinkään hae ymmärtämystä, kun kirjoittelen näitä henkohtaisia tuntojani. Purampahan vaan paineita, koska sekin kuuluu helluntailaisuuteen, että on syrjittynä ja päähän potkittuna, joskus ehkä syystäkin, mutta enimmäkseen vaan siksi,koska olen se, mikä olen. Suora ja rellinen ja avoin, sanon itsestäni aina totuuden ja sanon sen toisestakin, ja siksi kai minusta ei tykätä, ja sitten kierre jatkuu, puolin ja toisn.
        * Herran sunausta ja rukoilen, että Hän saisi parantaa haavat ja kolhut, joita olen sinulle tuottanut, kylläkin täysin tahattomasti, en tarkoituksella, enhän olisi voinutaan, koska en tunne sinua, sitä en tiedä, jos vaikka tunnet minut, ja siksi olet kriittinen minusta tällä palstalla, ennakko luulot ovat siitä ikäviä, ne sumentaa arvostelukykyää!

Sanoistasi.Joskus ne lämmitävät....Kiitos että vastasit.Ihmisestä vaan saa jonkunlaisen kuvan jo pelkästään hänen kirjoittamastaan textistä.Emme tunne toisiamme.Ja en Haluakkaan.TUNTEA SINUA.Kuitenkin enkeleitä sinulle,Suomessa sana on vapaa!

• poikalapsi
        Mohikaani_27 kirjoitti:

otat itseesi, kun kirjoitan, esm. vauvakasteesta. Jos olet sen puollustaja, ja siitä uskosi ammennat, niin se varmaan voi tuntua pahalta, mutta en koskaan yksilöi erikoisesti jollekulle kirjoituksiani, ellei sitten nimenoaan keskutella jostakin, henkohtaisesti.

VAI TOTUUDEN sinä sanot toisestakin:

hahahahahahahahahhahahahehehehehehehehehehehhohohohohohohohohohohhihihihihihihuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuuhihihihuu!

Olet sinä kyllä TOSI naurettava omassa oamhyväisyydessäsi, palstan pahin valehtelija!

• poikalapsi

Kyllä se kuule niin on, että sinä itse olet vainooja kaikkine pahoine sanoinesi, saatanalle toivotteluinesi ja VUOSIA jatkuvine valehtelukampanjoinesi.

Pääsitkös rattijuoppoudestakin kuin koira veräjästä? No, tällä palstalla valehtelustasi Jumala sinulle tuomionsa antaa - siitäkin. Huoraamisesi on myös Jumalan tiedoassa, samaten itsesi ylentäminen ja tekopyhyys, joista et lyovu, vaikka kehotettu on.

Vainoat natsien lailla homoja ja lesboja. Samaan kirjaankin pohjaat vainosi. Älä viitsi selitellä enää, kavala vainooja.

• Eroe

Et ole uskottava kun valehtelet toisesta!

• poikalapsi
        Eroe kirjoitti:

Mitä luulet nyt valheeksi? Joka sana viestissäni on täyttä totta.

Eroekin puolustaa aina vain saatanallista lahkokamuaan, joka ON kiistatta kärynbnyt satuilusta ehtimiseen.

Se teillä on sen Räsäsen akan kanssa yhteistä: vääryyksiä haluette tuke molemmat. Häpeäisit "evankelista!

• Eroe
        poikalapsi kirjoitti:

Mitä luulet nyt valheeksi? Joka sana viestissäni on täyttä totta.

Eroekin puolustaa aina vain saatanallista lahkokamuaan, joka ON kiistatta kärynbnyt satuilusta ehtimiseen.

Se teillä on sen Räsäsen akan kanssa yhteistä: vääryyksiä haluette tuke molemmat. Häpeäisit "evankelista!

En usko että Mohikaani on ajanut humalassa. Jos sinulla ei ole näyttöä, ole siitä hiljaa.

Mitäs vääryyttä me Räsäsen kanssa puolustetaan?
        Näytä Raamatusta toteen.

• poikalapsi
        Eroe kirjoitti:

En usko että Mohikaani on ajanut humalassa. Jos sinulla ei ole näyttöä, ole siitä hiljaa.

Mitäs vääryyttä me Räsäsen kanssa puolustetaan?
        Näytä Raamatusta toteen.

En ole väittänyt aiheesta mitään. Kuitenkin Mohikaani ITSE tunnustaa häntä moisesta syytetyn. Voihan olla perääkin - vanha juoppohan Mohikaani on joka tapauksessa.

Se ketku nyt ei KOSKAAN tunnusta mitään väärää tehneensä. SIKSI kai häntä puolustatkin.

Sinusta siis Räsäsen akan asioita tulee tarkastella Raamatusta eikä Suomen lakikirjasta. Onkos hän itsekin tuota mieltä? Jos on, ei sovi kansanedustajaksi, koska Raamattu ei ole lakikirja eikä muutenkaan kirjoitettu tämän ajan ilmiöistä tai tiedoista käsin. Vain HOUKKA pitää Raamattua lakikirjana nyky-Suomessa.

• Eroe
        poikalapsi kirjoitti:

En ole väittänyt aiheesta mitään. Kuitenkin Mohikaani ITSE tunnustaa häntä moisesta syytetyn. Voihan olla perääkin - vanha juoppohan Mohikaani on joka tapauksessa.

Se ketku nyt ei KOSKAAN tunnusta mitään väärää tehneensä. SIKSI kai häntä puolustatkin.

Sinusta siis Räsäsen akan asioita tulee tarkastella Raamatusta eikä Suomen lakikirjasta. Onkos hän itsekin tuota mieltä? Jos on, ei sovi kansanedustajaksi, koska Raamattu ei ole lakikirja eikä muutenkaan kirjoitettu tämän ajan ilmiöistä tai tiedoista käsin. Vain HOUKKA pitää Raamattua lakikirjana nyky-Suomessa.

>>Vain HOUKKA pitää Raamattua lakikirjana nyky-Suomessa.>> - poikalapsi sanoo.

No sitten on maailmassa yli 10% "houkkia".

Ps. Ettet vain ole mustasukkainen Päivistä?

• Voi olla
        Eroe kirjoitti:

Ja vajota NIIN alas,että tuomitset toista!Ethän.Olet itse,kertomasi mukaan käynyt paljon läpi.Mutta nöyryys sinulta puuttuu.

Henkilö joka tänne vuodesta toiseen kirjoittelee,ei kirjoita turhaan.Hänellä on etsivä sydän.Tai jotain.

Kaikki EI voi olla provoa ja vääristelyä!Ei voi.
        Kuka uhraisi niin paljon aikaansa JUURI täällä kirjoitteluun,ellei jotain etsi...

Sinä!!!Ethän korota itseäsi kaiken yläåuolelleEROE!Miksi?Tukeaksesi omaa minäkuvaasi ja Sitä että vain SINÄ juuri olet löytänyt sen oikean Jumalan ja oikeasta paikasta.Minä olen ortodoksi.Ja ylpeä siitä.Sieltä löysin rauhan ja hyvän olon.En tuomion henkeä.

Olin helluntaikodin kiusattu lapsi.Se lapsi asuu edelleen sisimmässäni.Muistot siitä..kaameat muistot!Pieni lapsi sisälläni edelleen kysyy:MIKSI???

Ja se sisäinen lapsi ei voi ymmärtää sinun textejäsi.Suo minulle anteeksi,mutta pyydän sinua kuuntelemaan Samuli Edelmanin virren:Maan korvessa kulkevi...

• Päivi.
        poikalapsi kirjoitti:

Jos Räsänen on tehnyt jotain laitonta, niin tee rikosilmoitus.
        Lupaatko tehdä?

• uteljas

Mina taas en ole kokenut vainoa liikkuessani ympari maata. Painvastoin ihmeellista varjelua.
      Kerrankin eraassa paikassa raivostunut juoppo riehui kadulla ja teki vakivaltaa ohi kulkiessaan . Kun han tuli kohdalleni, han sapsahti ja pyysi kaytostaan anteeksi luikkien pois hapeissaan.
      Monta muutakin kertaa on ollut vastaavia tilanteita.
      Psalmit:
      23:4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
      27:10 Vaikka minun isäni ja äitini minut hyljätkööt, niin Herra minut korjaa.
      73:26 Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti.
      75:3 "Vaikka minä valitsenkin ajan, minä tuomitsen oikein.
      138:7 Vaikka minä vaellan ahdistuksen keskellä, niin sinä virvoitat minut. Sinä ojennat kätesi minun vihamiesteni vihaa vastaan, ja sinun oikea kätesi auttaa minua.

• Eroe

Eihän sitä tarvitse arvostella kuin profetia, niin jo alkaa vaino.

• ällikkä

vainotuksi,jossa raamatussa kerrotaan,kuin tulla valheiden tai pahansuopaisuuden uhriksi.Monet tulevat niiden uhriksi vaikka eivät uskoisi ollenkaan.Suomessa ei ole uskovia VAINOTTU enään aikoihin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      224
      6908
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2907
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2357
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      102
      2250
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2061
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1530
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      91
      1527
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1401
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1345
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1329
    Aihe