LÄÄKÄRIMIES hukassa

antioksidantti

HELPPIS!

Lääkärin naisystävä, - vaimo tai itse mies!!!!

Kerro mulle mistä tapaisin, löytäisin tai vosin tutustua; fiksuun Virolaiseen lääkärimieheen, tietysti voi olla Suomalainenkin?
Sellaista etsin, mutta mistä löydän?
Tiedän, että onn hassua etsiä tietyn ammatin omaavaa miestä, mutta kuitenkin haluaisin tutustua fiksuun lääkärimieheen!

AUTATKO, OHJEISTATKO, MUA?????

Kiitos vastauksesta etukäteen!

11

1916

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millään..

pahalla mutta olet todella lääkärin tarpeessa..
      ja silloin on parasta mennä vastaanotolle.
      siellä kun niitä valkotakkisia on tähänkin asti ollut.

• Viroon,

ja tietysti käyt siellä mahdollisimman monella mieslääkärillä, niin eiköhän se siitä....

• uskollisesti sinun

Teillä oli treffit tälle viikolle, oletko kadottanut treffiaikasi? Älä särje miehen sydäntä, pidä ajasta kiinni!

• Antioksidantti = HELP ME

Todellakin unohdin paikan, kiitos kun ilmoitit, että se oli Jorvin psykiatrisella!!!! onko sinullä treffit sujuneet hyvin?

Älä pahastu, mutta olet käsittänyt asian väärin, olen todellakin henkisesti ja fyysisesti kunnossa ja todellakin tiedän, että näitä valkotakkeja tapaa sairaalassa, mutta en varaa turhaa aikaa sinne, koska mulla ei siihen tarvetta ja sielä on muutenkin todellisia avun tarvitsijoita.
        Annettakoon anteeksi, sillä tekstin voi lukea käsittää monella eri tavalla ja vielä oma kokemus/tapahtuma siinä mukana vaikuttamassa!
        Mukavaa joulun odotusta ja kaikkea hyvää teille kaikille, jotka luette tätä.

OLEN VAIN KIINNOSTUNUT SIVIILISSÄ, näistä lääkärimiehistä!!
        tätä.

PS, MUTTA kuitenkin toivoisin, että saisin vinkin/vastauksen kysymykseeni, sillä todella HALUAN TUTUSTUA tällaiseen SIVIILISSÄ OLEVAAN LÄÄKÄRIpersoonaan!!!!!
        help me!!

• doctorinna
        Antioksidantti = HELP ME kirjoitti:

Todellakin unohdin paikan, kiitos kun ilmoitit, että se oli Jorvin psykiatrisella!!!! onko sinullä treffit sujuneet hyvin?

Älä pahastu, mutta olet käsittänyt asian väärin, olen todellakin henkisesti ja fyysisesti kunnossa ja todellakin tiedän, että näitä valkotakkeja tapaa sairaalassa, mutta en varaa turhaa aikaa sinne, koska mulla ei siihen tarvetta ja sielä on muutenkin todellisia avun tarvitsijoita.
        Annettakoon anteeksi, sillä tekstin voi lukea käsittää monella eri tavalla ja vielä oma kokemus/tapahtuma siinä mukana vaikuttamassa!
        Mukavaa joulun odotusta ja kaikkea hyvää teille kaikille, jotka luette tätä.

OLEN VAIN KIINNOSTUNUT SIVIILISSÄ, näistä lääkärimiehistä!!
        tätä.

PS, MUTTA kuitenkin toivoisin, että saisin vinkin/vastauksen kysymykseeni, sillä todella HALUAN TUTUSTUA tällaiseen SIVIILISSÄ OLEVAAN LÄÄKÄRIpersoonaan!!!!!
        help me!!

Lukemalla lääkäriksi tapaat helposti muita lääkäreitä. Lääkäreillä on lähes poikkeuksetta lääkäri tai hoitaja vaimot. Että se siitä.

• vierastaja

kahdesti lääkärin kelkkaan lähteneenä voin sanoa ettei mitkään niistä kioskikirjojen kliseistä pidä paikaansa.

on molemmilla kerroilla ollut naurettavaa kuulla
      kavereilta ja tutuilta kommentteja tyyliin "ai että oikein lääkäri ja harmi että suhde loppui koska se oli lääkäri ja enpä olis uskonut että susta vois tulla tohtorin rouva".

no eipä ole vielä tullutkaan mutta en silti käsitä miksi tää olis muka parempi kuin joku muu
      eikös tunteet merkitse enemmän?

• juustopäää

Täällä ois! Helsingistä lääkärimies, nuorehko sellainen. Minkä ikäistä itse haet?

• haim

Eihän iällä ole väliä kunhan juttuun tulee jne.
        Olen nuorehko!

• juusto1990
        haim kirjoitti:

Eihän iällä ole väliä kunhan juttuun tulee jne.
        Olen nuorehko!

minkä ikäinen ja mistä?

• whitegrils
    • ei kandee

Miks ihmees ettit tietyn ammatiryhmän perusteella? Ei ne oo ne lääkärit sen kummempia kuin muutkaan, ihan tavallisia: Kokemusta nimittäin on. Seurustelin 3 vuotta lääkärin kanssa, tavallinen äijä, ja petti, ylläri. Mulla oli myös seksisuhde lääkrin kanssa, joka oli varattu, eli sekin pettävä.... Ala hoitsuks silloin tapaat lääkäreitä

Vaik ei voi yleistää, varmasti on uskollisiakin lääkäreitä, mut hmmmm ne pyörii kauniiden nuorten hoitsujen ääres kaikki päivät, voit kuvitella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe