Totesin tänään että sauvakävelyn kannalta huonot ajat ovat taas alkaneet, ainakin täällä Ruotsissa. Asfaltin pintaan muodostuu ohut,ohut jääkerros ja otetta ei saa piikeillä eikä kumitassuilla. Reilu lumen tulo tähän voisi auttaa mutta sellainenkin on nykyään harvinaista.
Vastaukset 3
- kun muutat
tänne suomeen, kyllä hiekkateitä piisaa. pikiteitä olemassakaan, ehkä hesan liepeillä?
- aktiiviharrastaja
En kestä loskaa, enkä kaamosta. Vietän joka talvi kuntoloman Espanjassa, mistä löytyy loputtomiin upeita reittejä.
Reitit ja alueet esitellään myös suomeksi Topwalksin sivuilla www.topwalks.net
Sivustosta löytyy kaikki tarpeellinen: ajo-ohjeet, reittiselostukset, kartat jne. Runsaiden kuvien avulla voi valita itselleen mieleisen kohteen ja reitit.
Olin lokakuussa kaksi viikkoa Aragoniassa (Pyreneet) ja lähden huhtikuussa uuteen Topwalks-kohteeseen Kantabriaan. Kunto nousee ja tulee Picos de Europa tutuksi.- walker30s
Olin marraskuussa Kantabriassa ja sää oli edelleen mukava ja ruska aivan upea. Lähden keväällä uudestaan, sillä Picos de Europa on aivan mahtava luonnonpuisto.
Kantabria on muutenkin hieno kohde. Majoitukset ovat yleiseltä tasoltaan laadukkaampia, hinnat järkeviä, ravintoloista saa edelleen ystävällistä palvelua ja herkullista ruokaa. Ja kaikki kohtuuhintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 65815
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551