Osaako kukaan sanoa, että mistä saisi ostettua virolaisten metallibändien CD-levyjä? Löysin kerran anttilan ale-myynnistä virolaisen Metsatöll-yhtyeen cd:n ja innostuin siitä kuuntelemaan myös muita virolaisia metallibändejä, kuten mm. Loitsia. Nyt olen joutunut kuuntelemaan näitä bändejä vaan tuolta netin kautta YouTube-sivustolta, sillä valitettavasti en ole mistään levyliikkeistä löytänyt näiden bändien tuotantoa, ilmeisesti monet virolaiset bändit ovat vielä liian tuntemattomia suomessa.
Yritin etsiä näiden bändien levyjä myös eri nettimyymälöistä, kuten CD-onilta, mutta mistään en vaan onnistunut valitettavasti onnistunut näitä levyjä löytämään. Kesällä Tallinnassa käydessä yritin myös etsiä näiden bändien levyjä paikallisista levykaupoista, mutta sieltäkään en onnistunut mitään löytämään, kun kyseiset levykaupat eivät olleet oikeastaan erikoistuneet mihinkään musalajiin. Eli pitäiskö siis koittaa etsiä näiden virolaisten bändien tuotantoa jostain Tallinnan levydivareista, vai mistä oikein voisin niitä löytää?
Onko tällä palstalla ketään muita sellaisia, jotka ovat tutustuneet virolaisiin metallibändeihin?
Virolaisista metallibändeistä
4
409
Vastaukset 4
- ürpå
No ainakin Fireboxilta löytyy ainakin Metsatölliä, Loitsia, Must Missaa ja Taak:ia...
http://www.firebox.fi/?p=fi.main.html
Useamman kerran olen tuolta tilannut... On luotettava ja nopea. Myös hinnat on useimmiten oikein kuluttajaystävälliset.Joo tuolta näkyi löytyvän virolaisten metallibändien tuotantoa ja vielä suht edulliseen hintaan. Täytyy tilata levyjä tuolta, niin ei tarvii lähteä etsimään niitä Tallinnasta saakka. Tuolla sivustolla näkyi olevan muutenkin aika hyvin tarjolla tuntemattomampien bändien tuotantoa, joita ei löydy ihan jokaisesta levykaupasta tai divarista.
- The_Forestfucker
DarkFear kirjoitti:
Joo tuolta näkyi löytyvän virolaisten metallibändien tuotantoa ja vielä suht edulliseen hintaan. Täytyy tilata levyjä tuolta, niin ei tarvii lähteä etsimään niitä Tallinnasta saakka. Tuolla sivustolla näkyi olevan muutenkin aika hyvin tarjolla tuntemattomampien bändien tuotantoa, joita ei löydy ihan jokaisesta levykaupasta tai divarista.
Levykauppa äxästä (http://www.levykauppax.fi/) Löytyy ainakin Metsatölliä, võib tilata nettikaupasta tai käydä paikan päällä... Tuolta nettikaupasta tilasin Metsatöll:n Hiiekodan ja paikanpäältä Kuopiosta löysin Terast mis hangund me hinge 10218:n... Nettikaupasta tilattaessa toimitus on perillä seuraavana päivänä, oon tyytyväinen palveluun.
- dirgard
Jos ei ulkomailta tilaaminen pelota niin täältä löytyy.
http://www.nailboard.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561712Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241332- 951026
- 87773
- 44765
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 28571
- 31513
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55493Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443