Morjes.
Onko kellään hyvää tipsiä sulkkismailan tilaamisesta nettikaupasta? Mikähän olisi hyvä paikka tilata vähän kalliimpaa mailaa niin että postikuluineen olisi edullisempi kuin hyvä tinki urheiluliikkeestä?
Seuraavaksi tarkoitus hankkia Victorin Speed waves 33 Power tai Total Inside Wave 6000. Onko kellään kokemuksia ko. tykeistä?
Mailoja netistä?
8
5184
Vastaukset
- Pee
että käyt osoitteessa www.victor.fi. Sivuilla on runsaasti tietoa Victorin sulkapallovälineistä sekä lajista yleensä. Sivuston kautta voit myös ostaa Victorin tuotteita.
- shoppppaaja
Olen tilannut victorin sivuilta tuotteita, ja olen ollut tyyväinen toimitusaikoihin jopa seuraavana päivänä saa kamat! Ja muutenkin on ollut mutkatonta. Mailankin olen ostanut ja hyvä on =)
- epelifoot
Ulkomailta saa tehokkaasti, yllättävän halvalla.
www.badmintonstore.dk
Kokeile, halvalla Yonexin ja Forzan mailoja!- Man from Manila
Kyllä on kallis tuo badmintonstore.dk
Ainakin Yonexin tavarat ovat paljon kalliimpia kuin esim. Saksassa.
Itse tilasin Yonexin 101 LTD- huipputossut ja Arc Saber Z-Slash tykkimailan täältä:
http://www.bsl24.de/Shop/tabid/58/List/1/CategoryID/148/Level/1/Default.aspx
Alle viikossa toimittivat ja hinnat olivat mainiot:
Tossut 85€ (Suomessa "tarjouksessa" 140€)
Maila 149€ (Suomessa 260€)
Suosittelen :) - nuorisulis
Man from Manila kirjoitti:
Kyllä on kallis tuo badmintonstore.dk
Ainakin Yonexin tavarat ovat paljon kalliimpia kuin esim. Saksassa.
Itse tilasin Yonexin 101 LTD- huipputossut ja Arc Saber Z-Slash tykkimailan täältä:
http://www.bsl24.de/Shop/tabid/58/List/1/CategoryID/148/Level/1/Default.aspx
Alle viikossa toimittivat ja hinnat olivat mainiot:
Tossut 85€ (Suomessa "tarjouksessa" 140€)
Maila 149€ (Suomessa 260€)
Suosittelen :)Kannattaa pyytää tarjousta Victorilta.. Olen maksanut usein ennakkoon ja saanut alennusta :) Victorilla on kyllä hinta-laatusuhde kohdallaan. Yonex hyvät mailat, mutta kallista-
- bsl24:ään pettynyt
bsl24.de -sivuston kanssa kannattaa olla tarkkana. Itse olen tilannut ko. firmasta kahdesti ja molemmilla kerroilla meni tilaus pieleen. Ensimmäisellä kerralla korjasivat tilanteen ja toisella kerralla totesivat vain, että eivät aio korvata vääriä tuotteita. Aika huoni kuva jäi toiminnasta. Palautus pitäisi kuulemma hoitaa omaan piikkiin, vaikka virhe kävi selvästi heidän päässään.
Sulkapallot mitä tuolta olen tilannut, ovat selkeästi jotain vanhaa, kuivunutta erää. Kannattaa maksaa suosiolla muutama euro enemmän ja ostaa täältä kotosuomesta, jossa on mahdollisuus palauttaa väärät tai vialliset tuotteet ilman kuluja. - Nelinpeli
bsl24:sta tilasin pari Yonexin mailaa vuosi takaperin. Hinnat olivat kohdillaan ja vielä toimituskulujenkin jälkeen olivat mailat liki sata euroa Suomen hintoja halvemmat. Mailat tulivat viikossa ja olivat juuri sitä mitä pitikin. Tänään lähti uusi tilaus saksanmaalle. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan...
- Nelinpeli
Tilasin bls24.de:sta jälleen pari mailaa ja mailat olivat viikossa Suomessa. Hinta kohdillaan ja tavara sitä mitä pitikin. Säästyneellä satasella kävin ulkona syömässä useamman kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875