Mailoja netistä?

rystykäs

Morjes.
Onko kellään hyvää tipsiä sulkkismailan tilaamisesta nettikaupasta? Mikähän olisi hyvä paikka tilata vähän kalliimpaa mailaa niin että postikuluineen olisi edullisempi kuin hyvä tinki urheiluliikkeestä?

Seuraavaksi tarkoitus hankkia Victorin Speed waves 33 Power tai Total Inside Wave 6000. Onko kellään kokemuksia ko. tykeistä?

8

5070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pee

      että käyt osoitteessa www.victor.fi. Sivuilla on runsaasti tietoa Victorin sulkapallovälineistä sekä lajista yleensä. Sivuston kautta voit myös ostaa Victorin tuotteita.

      • shoppppaaja

        Olen tilannut victorin sivuilta tuotteita, ja olen ollut tyyväinen toimitusaikoihin jopa seuraavana päivänä saa kamat! Ja muutenkin on ollut mutkatonta. Mailankin olen ostanut ja hyvä on =)


    • epelifoot

      Ulkomailta saa tehokkaasti, yllättävän halvalla.
      www.badmintonstore.dk

      Kokeile, halvalla Yonexin ja Forzan mailoja!

      • Man from Manila

        Kyllä on kallis tuo badmintonstore.dk

        Ainakin Yonexin tavarat ovat paljon kalliimpia kuin esim. Saksassa.

        Itse tilasin Yonexin 101 LTD- huipputossut ja Arc Saber Z-Slash tykkimailan täältä:
        http://www.bsl24.de/Shop/tabid/58/List/1/CategoryID/148/Level/1/Default.aspx

        Alle viikossa toimittivat ja hinnat olivat mainiot:
        Tossut 85€ (Suomessa "tarjouksessa" 140€)
        Maila 149€ (Suomessa 260€)

        Suosittelen :)


      • nuorisulis
        Man from Manila kirjoitti:

        Kyllä on kallis tuo badmintonstore.dk

        Ainakin Yonexin tavarat ovat paljon kalliimpia kuin esim. Saksassa.

        Itse tilasin Yonexin 101 LTD- huipputossut ja Arc Saber Z-Slash tykkimailan täältä:
        http://www.bsl24.de/Shop/tabid/58/List/1/CategoryID/148/Level/1/Default.aspx

        Alle viikossa toimittivat ja hinnat olivat mainiot:
        Tossut 85€ (Suomessa "tarjouksessa" 140€)
        Maila 149€ (Suomessa 260€)

        Suosittelen :)

        Kannattaa pyytää tarjousta Victorilta.. Olen maksanut usein ennakkoon ja saanut alennusta :) Victorilla on kyllä hinta-laatusuhde kohdallaan. Yonex hyvät mailat, mutta kallista-


    • bsl24:ään pettynyt

      bsl24.de -sivuston kanssa kannattaa olla tarkkana. Itse olen tilannut ko. firmasta kahdesti ja molemmilla kerroilla meni tilaus pieleen. Ensimmäisellä kerralla korjasivat tilanteen ja toisella kerralla totesivat vain, että eivät aio korvata vääriä tuotteita. Aika huoni kuva jäi toiminnasta. Palautus pitäisi kuulemma hoitaa omaan piikkiin, vaikka virhe kävi selvästi heidän päässään.

      Sulkapallot mitä tuolta olen tilannut, ovat selkeästi jotain vanhaa, kuivunutta erää. Kannattaa maksaa suosiolla muutama euro enemmän ja ostaa täältä kotosuomesta, jossa on mahdollisuus palauttaa väärät tai vialliset tuotteet ilman kuluja.

    • Nelinpeli

      bsl24:sta tilasin pari Yonexin mailaa vuosi takaperin. Hinnat olivat kohdillaan ja vielä toimituskulujenkin jälkeen olivat mailat liki sata euroa Suomen hintoja halvemmat. Mailat tulivat viikossa ja olivat juuri sitä mitä pitikin. Tänään lähti uusi tilaus saksanmaalle. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan...

    • Nelinpeli

      Tilasin bls24.de:sta jälleen pari mailaa ja mailat olivat viikossa Suomessa. Hinta kohdillaan ja tavara sitä mitä pitikin. Säästyneellä satasella kävin ulkona syömässä useamman kerran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe