Mailoja netistä?

rystykäs

Morjes.
Onko kellään hyvää tipsiä sulkkismailan tilaamisesta nettikaupasta? Mikähän olisi hyvä paikka tilata vähän kalliimpaa mailaa niin että postikuluineen olisi edullisempi kuin hyvä tinki urheiluliikkeestä?

Seuraavaksi tarkoitus hankkia Victorin Speed waves 33 Power tai Total Inside Wave 6000. Onko kellään kokemuksia ko. tykeistä?

8

4784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pee

että käyt osoitteessa www.victor.fi. Sivuilla on runsaasti tietoa Victorin sulkapallovälineistä sekä lajista yleensä. Sivuston kautta voit myös ostaa Victorin tuotteita.

• shoppppaaja

Olen tilannut victorin sivuilta tuotteita, ja olen ollut tyyväinen toimitusaikoihin jopa seuraavana päivänä saa kamat! Ja muutenkin on ollut mutkatonta. Mailankin olen ostanut ja hyvä on =)

• epelifoot

Ulkomailta saa tehokkaasti, yllättävän halvalla.
      www.badmintonstore.dk

Kokeile, halvalla Yonexin ja Forzan mailoja!

• Man from Manila

Kyllä on kallis tuo badmintonstore.dk

Ainakin Yonexin tavarat ovat paljon kalliimpia kuin esim. Saksassa.

Itse tilasin Yonexin 101 LTD- huipputossut ja Arc Saber Z-Slash tykkimailan täältä:
        http://www.bsl24.de/Shop/tabid/58/List/1/CategoryID/148/Level/1/Default.aspx

Alle viikossa toimittivat ja hinnat olivat mainiot:
        Tossut 85€ (Suomessa "tarjouksessa" 140€)
        Maila 149€ (Suomessa 260€)

Suosittelen :)

• nuorisulis
        Man from Manila kirjoitti:

Kyllä on kallis tuo badmintonstore.dk

Ainakin Yonexin tavarat ovat paljon kalliimpia kuin esim. Saksassa.

Itse tilasin Yonexin 101 LTD- huipputossut ja Arc Saber Z-Slash tykkimailan täältä:
        http://www.bsl24.de/Shop/tabid/58/List/1/CategoryID/148/Level/1/Default.aspx

Alle viikossa toimittivat ja hinnat olivat mainiot:
        Tossut 85€ (Suomessa "tarjouksessa" 140€)
        Maila 149€ (Suomessa 260€)

Suosittelen :)

Kannattaa pyytää tarjousta Victorilta.. Olen maksanut usein ennakkoon ja saanut alennusta :) Victorilla on kyllä hinta-laatusuhde kohdallaan. Yonex hyvät mailat, mutta kallista-

• bsl24:ään pettynyt

bsl24.de -sivuston kanssa kannattaa olla tarkkana. Itse olen tilannut ko. firmasta kahdesti ja molemmilla kerroilla meni tilaus pieleen. Ensimmäisellä kerralla korjasivat tilanteen ja toisella kerralla totesivat vain, että eivät aio korvata vääriä tuotteita. Aika huoni kuva jäi toiminnasta. Palautus pitäisi kuulemma hoitaa omaan piikkiin, vaikka virhe kävi selvästi heidän päässään.

Sulkapallot mitä tuolta olen tilannut, ovat selkeästi jotain vanhaa, kuivunutta erää. Kannattaa maksaa suosiolla muutama euro enemmän ja ostaa täältä kotosuomesta, jossa on mahdollisuus palauttaa väärät tai vialliset tuotteet ilman kuluja.

• Nelinpeli

bsl24:sta tilasin pari Yonexin mailaa vuosi takaperin. Hinnat olivat kohdillaan ja vielä toimituskulujenkin jälkeen olivat mailat liki sata euroa Suomen hintoja halvemmat. Mailat tulivat viikossa ja olivat juuri sitä mitä pitikin. Tänään lähti uusi tilaus saksanmaalle. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan...

• Nelinpeli

Tilasin bls24.de:sta jälleen pari mailaa ja mailat olivat viikossa Suomessa. Hinta kohdillaan ja tavara sitä mitä pitikin. Säästyneellä satasella kävin ulkona syömässä useamman kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 vuotias kuollut, vanhempia epäillään

Rantakylässä riihisärkänkadulla ilmeisesti tapahtunut.
      Joensuu
      160
      10684
    2. Lauri Tähkä raiskasi naisen

Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      4553
    3. KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"

Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt
      Suomalaiset julkkikset
      33
      3525
    4. Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti

Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.
      Lieksa
      46
      2532
    5. Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?

Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?
      Ikävä
      74
      1513
    6. Jos merkitsen sulle jotain

Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman
      Ikävä
      69
      981
    7. Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa

kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid
      Joensuu
      6
      877
    8. Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa

Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla
      Lieksa
      117
      814
    9. Tekisi mieli muuttaa

Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.
      Ikävä
      133
      794
    10. En unohda sinua koskaan

Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht
      Ikävä
      44
      786
    Aihe