Hei!
Onko mitään - ainakaan pitkäaikaisempaa - iloa tai hyötyä käydä vaikka viidellä tai kymmenellä tunnilla (ja maksaa siitä itsensä kipeeksi), jos sit tietää, ettei ole pitkään aikaan - taloudellisista syistä - mahdollista aloittaa uudelleen?
Ihan siis tosissani kysyn, koska pilateshoukutus ois TODELLA suuri, mutta tiedän, ettei siitä ole varaa ottaa vakkariharrastusta.. Ainakaan heti..
Hinta/laatu -suhde/hyöty?
9
4958
Vastaukset
- ja sitten voi tehdä kotona
eli tunneille vaan ja kaikki oppi irti. sen mukaan sitten kotona treenailee ahkerasti!
- Annuli68
Osa pilateksen viehätystä on se, että sitä voi ohjatun harjoittelun lisäksi harjoitella itsekseen lähes missä vain.
Suosittelen käymään esim. 5 kerran setin ohjattuna ja päättää sen jälkeen, kuinka paljon kaipaa jatkossa ohjausta.
Mikäli asut pääkaupunkiseudulla, hyvä vaihtoehto on oma harjoittelupaikkaani Mannerheimintiellä. Vilkaise hintoja www.bodyguide.fi - bubastis.tmi
löytyy Motivuksesta, kertamaksu ei-jäsenille 10e, 10xkortti 78e plus muita vaihtoehtoja. Ohjaaja on ammattilainen, ykköstason tunteja tarjolla 3 kertaa viikossa.
- SaaraLiuk
Jos hankit joitain halvahkoja laitteita kotiin. Pilatesrenkaan ja vaikka jumppamaton sekä kuminauhoja ym. Tuollaiset saa todella kohtuu hinnoilla.
- ...
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan vaikka BodyGuiden www.bodyguide.fi intensiivikursseja. Ohjaaja on todella mahtava alansa ammattilainen ja ottaa jokaisen harjoittelijan huomioon ja opastaa ns. kädestä pitäen.
- Siiräinen
Itse käyn kansalaisopiston Pilateksessa. Koko kevät yht 80 euroa. Ei ole liian kallista. Katso oman kotikuntasi/-kaupunkisi tarjonta.
- Gymstick
Korvaa valtavan määrän liikkeitä ja on halpa.
Äärettömän tehokas mikäli sitä käyttää.
Maksavat 49 - 59 €, mallista riippuen.- ketjun aloittaja
KIITOS kovasti kaikille vinkeistä!
Taidanpas todellakin kokeilla - edes sit sen 5 kertaa aluks :)
Ja ehkä tota gymstickiäkin vois kokeilla!
Jotenkin vain silti uskon, että tulis tehtyä enemmän kun lähtis ain pois kotoo jonnekin tekemään.. ;D
- Johanna R
Ei todellakaan ole hintansa arvoista, sillä kuntosaliharjoittelulla saa halvemmalla paikat kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362530
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090