Oon jo kauan harkinnu ajelevani kulmakarvat pois ja piirtäväni ne, mutta toistaiseksi en ole uskaltanut, joten tällä hetkellä ne ovat aika ohuet ja vahvistan vain niitä kulmakynällä
Kysyisinkin niiltä, joilla on kokemusta kulmakarvojen piirtämisestä, että mitä hyviä ja huonoja puolia siinä on? Kannattaisiko ajella pois?
(Olen 16v)
piirretyt kulmakarvat
11
3101
Vastaukset
- odottelija...
Tyttöystävälläni ei ole kulmakarvoja, vaan piirtää niitä aina ja mielestäni näyttää ihan hyvältä, ja itse hän pitää sitä todella tärkeänä. Välillä vaan ei jaksa sitä kun hän piirtää niitä tuntitolkulla ja kyselee "onks nää samanlaiset onks nää hyvät" ja laittaa niitä vielä tunnin sen jälkeen lisää :D Että aikaa se voi viedä mutta ainakin omalla kullallani ne näyttävät hyviltä :)
- näyttää järkyttävältä
huono puoli on tietenkin se että ilman meikkiä näyttää ihan friikiltä. Siis oikeasti friikiltä. Kuten Saimi Nousiainen. Tai pieneltä syöpäpotilaalta.
- Missy*
Olen joutunut piirtämään kulmani jo vuosia, vain jokunen hassu karva on jäljellä.
En kyllä oikeesti suosittele tuota kulmien ajamista, oikeat kulmat on luonnolliset ja kynällä ei aina saa luonnollista jälkeä. Ja sitte saattaa käydä vielä nii, että ne kulmat ei enää kasva kunnolla takas.
Jos kuitenkin itse haluat maalata kulmat, ja haluat niistä luonnolliset, nii osta 2 kulmakynää, tummempi ja vaaleampi. Ensin vaalealla koko kulma ja sitten tummalla kynällä sinne joukkoon pari vetoa, nii saa siistii jälkee.
Tietty eri asia on nää gootti-kulmat, joissa ei edes pyritä luonnollisuuteen, vaan vedetään mustalla se yks viiva. Mun mielestä kamalan näköistä, mutta jokainen tyylillään. - niina878
mun ei ennen pitänyt niitä pahemmin piirrellä oikeastaan ei yhtään kunnes sitten päätin kokeillä ja nypin hyvin ohuiksi kulmat nyt kaduttaa kun joutuu niitä jatkuvasti piirtelemään :( ei ne koskaan kunnolla kasvaneet takaisin...
- guuhi
Piirretyt kulmakarvat ovat mielestäni
-hel*etin rumat
-typerän näköiset
-säälittävät
-luonnottomat
-tyhmiä
-aikaa vieviä.
Elä hyvä ihminen leikkaa niitä pois, näytät typerältä sen jälkee. Kerran näin joensuussa eukon jolla oli kuin mustalla paksulla tussilla vedetty kulmakarvat. Olin kävellä seinään ku oli niin RUMAT! :O - kulmakarvataistelija
Musta kulmakarvoja ei ikinä kannata ajaa pois. Päästä ne nyt rehottamaan kunnolla ja mene sitten kosmetologille ottamaan nätti siipimalli, jonka voi ottaa ihan normaalina tai vähän ohuempanakin jos karvat eivät kasva niin laajalla alueella.
Kulmakarvoja ei kuulu varsinaisesti piirtää, vaan "tyhjiä" kohtia täytetään kynästä saadulla värillä. Itse täytän aukkokohdat ja laitan kulman sisempään ja uloimpaan päähän kynää vähän vahvemmin oikean ilmeen saadakseni. Sitten viimeistelen koko homman Lumenen kulmakarvavahalla.
Luonnolliset kulmat ovat aina kauniimmat.- kulmakarvat
yhtä idioottimaista kuin piirtäisi ilmapalloon pari viivaa.
- minusta...
kulmakarvat kirjoitti:
yhtä idioottimaista kuin piirtäisi ilmapalloon pari viivaa.
sopii, mutta sitten pitää olla muutenkin aika nukkemaisen näköinen.
- TätiMonika
minusta... kirjoitti:
sopii, mutta sitten pitää olla muutenkin aika nukkemaisen näköinen.
JOS KULMAKARVASI OVAT KASVANEET YHTEEN,
- nypi rohkeasti vaan keskikohta, vaikka olisitkin mies
JOS KULMAKARVASI OVAT HARVAT
- piirrä kynällä pieniä viivoja karvojen sekaan jotta ne näyttäisivät tuuheammilta
JOS ET TAHDO PIIRTÄÄ KULMIISI
- voit laittaa esim. ruskeaa kiillotonta luomiväriä kulmakarvojen päälle. Lopputulos on hyvän näköinen eikä aikaakaan mene juuri lainkaan. Muista kuitenkin häivyttää huolella.
JOS KULMAKARVASI OVAT HUOMAAMATTOMAN VAALEAT
- voit käydä värjäyttämässä ne astetta tummemmalla sävyllä
JOS KULMAKARVASI OVAT KUMMASTAKIN PÄÄSTÄ YHTÄ PAKSUT
- nypi pinseteillä tai kulmakarvaveitsellä karvoja pois kulman alapuolelta ja yritä saada niistä linnun siipien muotoiset.
- miehillä tämä ei ole niin välttämätöntä. Useimmille miehille sopii luonnollisen rehottavat kulmat.
JOS HALUAT EPÄLUONNOLLISET KULMAKARVAT
- aja kulmakarvat kokonaan pois
- piirrä kynällä musta ohut viiva
- practisin'
itelläni todella tummat kulmakarvat ja on aika paksut oon ajanu pari kertaa pois mutta on kasvanu takas ja nyt on vaa vähän kulmakarvoja ja ne on nii pienet ja ohkaset ettei näytä enää mustilta :D ja piirrän aina sitte mustalla kulmakarvakynällä tosin tarkotuksena ei oo tehä mitään gootti kulmia -.- vaikka ne onki aika voimaakkaasti tehdyt mutta ne sopii mun mielestä mulle nii hyvi että näyttää nii luonnolliselta XD tosin jollaki jos on blondit hiukset ja aina ollu sellaset vaaleet kulmat sit vedät jollai mustalla ensi kertaa "töhryset" ja rumat kulmat ni eihä se tietekää näytä hyvältä! :D tuos tilantees jos haluaa vähä muotoilla kulmia ni käyttäää IHAN vaaleeta kulma kynää (toffee yms..) ja sitä KANNAATTAA JA PITÄÄÄ harjotella (: ite vetäny kulmia jo kohta 5 vuotta :D yhellä luokkakaverilla...ni oli ekaaa kertaa vetäny kulmat mustalla ku omat on oikeesti iha vaaleet ja ne oli sellaset tosi paksut joka kohasta :D eli sitä kannattaaa harjotella eka peilin edessä enneku menee tonne kaupungille esittelee amatööri kulmia :)) eipä se mullakaaa parilla ekalla kerralla luonnistunu...tuli niistä välillä eri näkösiä mut harjoittelulla ni se alkaa jo sujumaa (::
- eräs nuori nainen
En ole koskaan tajunnut, että mistä tämä homma on lähtöisin, että nuoret tytötkin ajavat kulmakarvat pois ja tekee ne sitten piirtämällä. Minustakin se näyttää varsin kummalliselle, kun se karvojen "tekstuuri" puuttuu ja kulmat ovat vain tasaista maalia iholla. Jos ei nyt jostakin kumman syystä kasva naamassa kuin muutama haiven kulmien kohdilla, niin en kehoittaisi kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792