Aloitin taitoluistelun tänäsyksynä ja suurin ongelmani on, etten opi yhdenjalan piruettia. Pystyn pyörimään kierroken tai pari, mutta lopulta se menee aina piikille. Mitä voin tehdä oppiakseni pysymään koko terällä?
miksen opi piruettia?
3
1415
Vastaukset
- S-MMM
Kyllä se sieltä tulee, taitoluistelussa toisto on kaiken a ja o. Ei mikään tule heti, ole kärsivällinen ja harjoittele ahkerasti.
Tärkeät kohdat on kun lähdet kaarelta siihen piruettiin ja mieti miten käytät käsiäsi. Ole mahdollisimman suorassa jottei se piruetti heilu miten sattuu. Voit harjotella kotonakin villasukka toisessa jalassa =)
Katso vaikka jos löydät you tubelta videoita joista saat apua kuinka käsillä autat saamaan sen vauhdin. Tätä ei ole helppo selittää kun ei voi näyttää.
Tsemppiä =) - elokuunkukka
moi. yhenjalan piruettia ei tehä koko terällä vaan etu terällä! ei ihme jos et pysy pystyssä jos koko terällä teet. voi hankkia piruttilusikan. opit sillä pitää pirueetisi paremmin kasassa.
- kotiin
SPINNERI. eLI PIROUETTILAUTA. tämän avulla saat löydettyä tasapainosi helpommin. Itse harrastan lajia ja ostin kotiin spinnerin. Toinen laji mikä auttaa luistelussa huomattavasti on tanssi. Itse elämäni tanssineena harjoittelu on paljon helpompaa..=) mutta..toisto toisto toisto..se on tärkeetä..tsemppiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584