hei.
mielessäni pyörii ajatus koris erotuomari toiminnasta. motiiveina monivuotinen harrastus yhdistettynä liikunnan harrastamiseen ja pienet tienestit.
osaako joku kertoa hieman tuosta toiminnasta.
Minkälaisia matseja aloittelevat tuomarit saavat viheltää ja mitä niistä maksetaan.
Raha ei tässä todellakaan ole ainoa motiivi. Sitä varten on vakituinen päivätyö...
erotumariksi
2
713
Vastaukset
- jojo ja refu
Juuri kävin itse perustuomari -kurssin, ja tapana lienee, että aloitteleva tuomari tuomitsee kokeneemman tuomarin kanssa jotain helpompia pelejä ja siitä kehittää osaamistaan jatkokurssien ja itse kokemuksen avulla kohti sitä tuomareiden paikallista taivasta, Korisliigaa, kohti. Tai näin meille kerrottiin. Joukkueenjohtajana toimineena osaan myös sanoa, että rahaa tulee peleistä meilläpäin n. 30e. Se riippuu tosin ilmeisesti sarjatasosta, mutta kun aloitellaan niillä junnupeleillä tuomaroiminen, niin tuskin se sen yli menee..
- Piituko
Helsingin suunnalla aloitteleva tuomari viheltää yleensä mini / mikro ikäisiä. Yleensä parina kokenut. Itse tuomaroinut muutaman vuoden ja kentän laidalla olen varmaan pahin antamaan kritiikkiä.
VINKKI toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Itse olen opiskelut rahoittanut viheltämällä.
Junnupeleistä palkkiota saa 12€ matkakustannus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574