Kysymys kuuluu, että miksi työttömyyskassat ym. tahot evää päivärahan jos sinulla on käyttämöttmiä lomapäiviä..
Eikö tuo ole vähän kuin rangaistus siitä että olit töissä.. ja toisaalta sitten taas laitetaan hakemaan töitä.. hullun kurinen tämä suomalainen systeemi..
vuosilomakorvaus ja työttömyyspäiväraha
onko tämä suomalainen systeemi
2
3805
Vastaukset
- systeemi.
Ansaituilta lomapäiviltä saat palkan, joten eihän niiltä päiviltä makseta päivärahaa.
Olet siis lomalla, et "työtön".- systeemihän
tuo kyllä on. Jos työsuhde on päättynyt, niin et kyllä ole lomalla vaan TYÖTÖN. Tuntuu rangaistukselta tosiaan että jaksotetaan lomakorvaus, aivan kuin ei olisi tarpeeksi rangaistusta siinä että jää työttömäksi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815