Paskachattaily...

...saa ihan uusia ulottuvuuksia kun voi tsekata ketä on on-line ja heittää täsmä heittoja :)

33

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpico

Se siirtyy pois palstalta ja vieraskirjatasolle. Tuohan on harkittu isku palstaa vastaan!

• ...keskivertokirjoittelijan huomionhakuisuudella voi mitenkään hoitaa kahdenkeskisiä chattailyjä missään vieraskirjassa. Eihän sitä silloin muut huomais ollenkaan.

• Serpico
        Richartti kirjoitti:

...keskivertokirjoittelijan huomionhakuisuudella voi mitenkään hoitaa kahdenkeskisiä chattailyjä missään vieraskirjassa. Eihän sitä silloin muut huomais ollenkaan.

Hyvä huomio. Good thinking.

• Tääl ei ny olekaan ollut suurimuotoista paskasättiä pitkiin aikoihin. Jotai syvällisiä dialogeja vain.

• Papeete1

Ja sitten alkaa tää "ooksää mun kamu" rumba.

Niin.. ooksää?? :)

• ...alkaa "mullapa onkin xxx kamuja ja sul on vaan xx".

• Papeete1
        Richartti kirjoitti:

...alkaa "mullapa onkin xxx kamuja ja sul on vaan xx".

Meno on kohta kuin nassukirjassa. Siitä innostuneena laitoin sulle kamukutsun.. eiks ookkin söpöö??

Ps. Mun kävijämittari nollaantu! Mä en toivu tästä iskusta ikinä :)

• olet harrastanut
        Papeete1 kirjoitti:

Meno on kohta kuin nassukirjassa. Siitä innostuneena laitoin sulle kamukutsun.. eiks ookkin söpöö??

tuota kamujen keräämistä sivulles jo ennen tätä. Eihän tämä sulle ole uutta.

• Papeete1 kirjoitti:

Kestääköhän sen saapuminen kuinka monta päivää? Oiskohan tullut postilla nopeemmin perille.
        Aivan ihquu!!! Mix se ei jo tuu....

• Papeete1
        olet harrastanut kirjoitti:

tuota kamujen keräämistä sivulles jo ennen tätä. Eihän tämä sulle ole uutta.

Vaan faneja ja stalkkereita :)

• Papeete1
        Richartti kirjoitti:

Kestääköhän sen saapuminen kuinka monta päivää? Oiskohan tullut postilla nopeemmin perille.
        Aivan ihquu!!! Mix se ei jo tuu....

Kattoon gallerias viestei!1!

• Papeete1 kirjoitti:

Kattoon gallerias viestei!1!

...siellähän se oli. Mitä mää nyt teen???
        En mä uskalla.....mä en oo.......koskaan ennen juu nou.

• Papeete1
        Richartti kirjoitti:

...siellähän se oli. Mitä mää nyt teen???
        En mä uskalla.....mä en oo.......koskaan ennen juu nou.

Voi sua pikku neitsyttä.. Anna mä vien sen jookos kookos?? :DDD

• Papeete1 kirjoitti:

Voi sua pikku neitsyttä.. Anna mä vien sen jookos kookos?? :DDD

...nukkumaan...joo-o, ihan oikeesti.

• Papeete1
        Richartti kirjoitti:

...nukkumaan...joo-o, ihan oikeesti.

Ja pelkuri. Älä sitten narise ikinä kun sää et oo... :DD

Tosiaan, kello onkin yllättävän paljon. Juutuin illaksi yhdelle temppuilevalle sivulle ja aika näköjään vierahti oikein nopeaan kun oli rattoisaa (lue. käämit kärysi kunnolla)

Öitä senkin ikuinen neitsyt :DD

• kjäh kjäh
        Papeete1 kirjoitti:

Onhan se kävijämittarin menetys tosi kova kolaus tollaselle joka hinkuu huomiota ja samalla koittaa vittuilla niille joille on oikeesti kavereita :)

• kjäh kjäh kirjoitti:

Onhan se kävijämittarin menetys tosi kova kolaus tollaselle joka hinkuu huomiota ja samalla koittaa vittuilla niille joille on oikeesti kavereita :)

Mä laitan boratit ja Papu pistää bikinit, niin sit meillä on molemmilla hurjasti kävijöitä.

• siitä vaan
        buddy-love kirjoitti:

Mä laitan boratit ja Papu pistää bikinit, niin sit meillä on molemmilla hurjasti kävijöitä.

jos haluutte itsenne naurunalaisiksi. Pellet tottakai kiinnostaa aina.

• noita..

galleriasivuja hakea ihan nimimerkillä, jos on itsekin rekisteröitynyt?

Vaikea muuten mitään tarkistaa, jos ei tyypin nikkiä näy missään.

• ...kiinnostunut jonka nikkiä ei näy missään *LoL*

Sehän on LOOSERI.

• luusereilla
        Richartti kirjoitti:

...kiinnostunut jonka nikkiä ei näy missään *LoL*

Sehän on LOOSERI.

on muutakin hommaa.

• juuri..

rekisteröidyn nimimerkkini.

Alkaa muistuttaa ihan liikaa fuckbookkia ja muuta nettiyhteisö-höpinää.

Ei kiinnosta olla osallisena.

• Richartti

...mulla ei oo mitään käsitystä/kokemusta noist fuckbookeista tai muista sellasista.

• harkitsen vakavasti siirtymistä puskakirjoittajaksi, tai mustanikiksi. Galleriasivusta ei oo oikein mitään järkihyötyä, ku ei sielt nää enää edes edellisiä kommentteja.

Mut katsotaan, ny nukkumaan.

• tässäkään
        Richartti kirjoitti:

...mulla ei oo mitään käsitystä/kokemusta noist fuckbookeista tai muista sellasista.

osoitteessa, eikä tule. Kuten juuri huomattiin.

• ...
        relaxed_eyes kirjoitti:

harkitsen vakavasti siirtymistä puskakirjoittajaksi, tai mustanikiksi. Galleriasivusta ei oo oikein mitään järkihyötyä, ku ei sielt nää enää edes edellisiä kommentteja.

Kyllä sun Linuxissa on nyt jokin vika.

• ole.
        Richartti kirjoitti:

mitään käsitystä.
        "mullapa onkin xxx kamuja ja sul on vaan xx"
        jos luulet että facebookikin on vaan tätä niin ootpa säkin ennakkoluuloinen eilispäivän einari.

• Serpico
        relaxed_eyes kirjoitti:

harkitsen vakavasti siirtymistä puskakirjoittajaksi, tai mustanikiksi. Galleriasivusta ei oo oikein mitään järkihyötyä, ku ei sielt nää enää edes edellisiä kommentteja.

mut ei näe että kuinka moni on lukenut vai onko kukaan. Se on olennainen tieto.

• ole. kirjoitti:

mitään käsitystä.
        "mullapa onkin xxx kamuja ja sul on vaan xx"
        jos luulet että facebookikin on vaan tätä niin ootpa säkin ennakkoluuloinen eilispäivän einari.

...liittyvää uutisointi lukenut, niin lähes poikkeuksetta jutun aihe on ollut se, että sillä ja sillä ihmisellä on niin paljon "facebook-kavereita".

Joskus oon kyselly, että mikä se facebook on ja miksi siihen kannattais liittyä. Ei vaan ole kukaan keksinyt mitään sellaista perustelua, että olisin siitä kiinnostunut.

• gek-ko

juu näin on! Sisustetaanko?

• aika hyvät elementit käydä keskusteluja palstan taustallakin. Pikaviesteillä voi rekatut laatia keskinäisiä suunnitelmia kiivaiden keskustelujen strategisesta etenemisestä, joitka eivät keskusteluketjussa tule näkymään.

Alkaakohan nuo täsmäheitot yleistymään? Ainakaan puskat eivät siihen voi osallistua.

• ...osallistua pikaviesten suunniteltuihin täsmäiskuihin, kun Websense ei oo päästänyt mua tuonne profiilisivuille enää moneen kuukauteen.

Kotoa käsin tietty onnistuis, mutta ei oikein vapaa-ajalla ehdi palstailemaan. :)

• Richartti kirjoitti:

...osallistua pikaviesten suunniteltuihin täsmäiskuihin, kun Websense ei oo päästänyt mua tuonne profiilisivuille enää moneen kuukauteen.

Kotoa käsin tietty onnistuis, mutta ei oikein vapaa-ajalla ehdi palstailemaan. :)

ei webbikontrolli ennen päästänyt tältä koneelta profiileja katselemaan, mutta nyt pääsee. Kyllä ne kohta estää sen taas :(

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4566
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2519
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1657
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      28
      1500
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1207
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1159
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1125
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      117
      978
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      942
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe